Huoltomiehen käsissä

karannut nainen

Oltiin oltu naimisissa jo luoja ties kuinka monta vuotta...Seksi oli tavanomaista, vaikka välillä antauduttiinkin erilaisten roolileikkien ja viettien valtaan. Mieheni ei ollut koskaan ollut mikään aktiivinen sängyssä, ja minä taas tunsin nousseeni uuteen kukoistukseen ja saavuttaneeni himojen valtakunnan portit uudelleen, kun 40 vuoden tolppa oli ohitettu.

Asuimme rivitalossa, ja taloamme huolsi erittäin hyvän näköinen nuori mies. Olin jo pitemmän aikaa pitänyt miehen kanssa pientä "peliä" ja haastanut puheillani häntä pikkutuhmuuksiin. Nyt asuntomme kylpyhuoneen putkistossa oli tapahtunut joku suuremman luokan vahinko, jota miehenikään ei ollut saanut korjattua, ja "jouduin" soittamaan huoltomiehen sitä katsastamaan.

Huoltomies saapui aamusella, ja minä, jostain kumman syystä, hippaloitsin ympäri asuntoa vielä yöpuvussani. Huoltomies hymyili avatessani oven, ja naurahti, kun mörisin yön käheyttämällä äänelläni huomenia kulmat kurtussa. En välttämättä ole aamuisin aina kaikkein loistavimmalla tuulella, mutta kieltämättä sinä aamuna olin todella äkäinen..Olin yrittänyt illalla saada miestäni innostumaan jostakin seksileikistä, mutta mies oli vain kääntänyt selkänsä ja käynyt nukkumaan. Huoltomies katseli äkäistä ilmettäni ja kysyi sitten:"Mikä se nyt niin ottaa pattiin?" Pyörittelin hetken silmiäni, mutta sitten vastata töksäytin "Pihtaavat miehet".
Huoltomies purskahti nauruun, ja nauraen edelleen kiipesi raput yläkertaan, missä kylpyhuone ja tukkeutuneet putket olivat.

Jäin alakertaan keittelemään kahvia, huutelin huoltomiehelle, että kelpaisiko tällekin kahvi ja sain myöntävän vastauksen. Kiipesin raput yläkertaan katsomaan, kuinka työ edistyi, ja kylpyhuoneen ovella minua tervehti huoltomiehen ah! niin ihana takapuoli pystyssä, kun hän roplasi jotain putkien kanssa. Nuolaisin huuliani, naurahdin käheästi ja sanoin, että kahvi olisi kupissa. Huoltomies kääntyi ympäri lattialla, ja tuijotti minua hetken silmiin. Silmissä erottui pieni välähdys, aivan kuin ilmeeni olisi paljastanut likaiset ajatukseni huoltomiehelle, ja käännyin nolona ympäri ovelta.
Hiljainen, seksikäs nauru jäi leijumaan korviini, kun huoltomies nauroi perääni. Olin varmasti paljastanut tunteeni ja minua hävetti. Vanha nainen himoitsee nuorta huoltomiestä!

Palasin sydän pomppien alakertaan, ja hetken päästä myös huoltomies tuli alas. Nousin ylös kaataakseni tälle kahvia, mutta kääntyessäni takaisin päin pannu kädessä, mies seisoikin aivan vieressäni. Kavahdin ensin kauemmas, yritin kakistella kurkkuani, mutta miehen huumaava läheisyys sekoitti ajatukseni lopullisesti. Laskin pannun kädestäni selkäni taakse pöydälle, ja painauduin lähemmäs. Mies vastasi liikkeeseeni vetämällä minut aivan kiinni itseensä. Tunsin lantiotani vasten miehen housuissa kovan pullistuman, ja henkäisin kiihottuneena.

Laskeuduin polvilleni miehen eteen ja avasin työhousujen vetoketjun. Kaivoin housuista ja boxereista esiin varsin mallikkaan ja kovan kalun. Nuolaisin huuleni kosteiksi ja upotin kalun sen enempiä miettimättä huulieni väliin. Mies huokaisi syvään kalun upotessa sentti sentiltä kuumaan suuhuni. Suljin silmäni ja nautin kovasta kullista, joka täytti suuni kurkkua myöten. Imin ja nuolin tätä herkullista makupalaa, välillä kielellä kiusoittelin terskaa pyörivin leikkisin liikkein. Mies otti minua hiuksista kiinni, ja upotti kalunsa syvälle kurkkuuni. Nopein vedoin hän alkoi naida suutani, ja ei mennyt kauaakaan kun kuuma spermalasti laukesi suuhuni miehen huokaillessa reidet vavisten edessäni.

Nousin ylös lattialta, pyyhin huuliltani sperman viimeisiä pisaroita ja katsoin miestä silmiin. Hymy näkyi silmissä asti, hymy ja nouseva kiihko.

Huoltomies kellisti minut keittiön pöydälle, istuutui tuolille jalkojeni väliin ja levitti jalkani aivan levälleen. Pikkuhousujen välistä hän ensin tutkiskeli pilluani, pyöritti sormeaan klitoriksellani hetken ja upotti sen sitten pieneksi hetkeksi märkään kolooni. Sitten hän kaivoi työliivien taskusta puukon ja leikkasi sillä pikkuhousuni auki. Nyt makasin miehen edessä pillu paljaana ja turvoksissa. Mies painoi päänsä haaruihini ja alkoi nuolla märkää pilluani. Kieli pyöri klitoriksen ympärillä, hitaasti ja härnäävästi. Välillä kieli upposi märkään vakooni, ja palasi taas pyörimään kllitorikseni ympärillä. Sormi työntyi pilluuni, ensin yksi, sitten toinen. Liike sisälläni oli hidasta, sormet nauttivat lihasteni puristelusta samalla kun kieli edelleen härnäsi klitoristani.

Huohotin, pyysin ja anelin, että mies antaisi minulle orgasmini. Liike sisälläni ja klitoriksellani muuttui nopeammaksi, ja samalla mies upotti vielä yhden sormen peppuuni. Kirkaisin hiljaa, tunne oli aivan mielettömän hyvä. Tunsin, kuinka orgasmini alkoi lähestyä. Liikutin villisti peppuani noita ihania sormia ja kieltä vasten. Sitten orgasmi...se tuli niin voimakkaana, että minusta tuntui, kuin olisin leijunut pöydällä. Uikutin hiljaa ja nytkähtelin pöydällä jälkimaininkien vapisuttaessa vartaloani.

Mutta, huoltomies olikin kiihottunut minun nuolemisestani niin, että käänsi minut vain ympäri pöydällä ja upotti seisovan kullinsa armotta syvälle nyt litisevään ja vielä turvonneempaan pilluuni. Pitkin vedoin hän alkoi nussia minua, samalla kun kiersi toisen kätensä vatsani ali klitorikselleni. Sormella hän hyväili, nyt vähemmän hellästi, turvonnutta klittaani, samalla kun nussi minua. Pyöritin peppuani nyt aivan kiimaisena miehen alla, vastasin joka työntöön ainakin yhtä innokkaasti. Miehen sormi teki aivan liian hyvää, ja tunsin, että saisin taas hetkellä millä hyvänsä. Huoltomies ilmeisesti oli aivan yhtä likellä omaa orgasmiaan, sillä hän nappasi minua hiuksista kiinni ja alkoi sellaisen nussimisen, että luulin pöydän hajoavan allemme. Yhtäaikaa, ääneen huutaen saimme molemmat orgasmin. Vähän aikaa pöydällä maattuamme päällekkäin, mies vetäytyi sisältäni, ja minä "valuin" tuolille istumaan.

Putket tulivat kuntoon..ja monta muutakin asiaa asunnossamme vaati korjauksia aika ajoin. Aina yhtä hyvällä menestyksellä... ; )

6

23348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zahrah

      Nyt kostui pikkuhousut! Taidan minäkin tarvita putkimiehen rasmaan ... Aijaj, kun tekikin hyvää!

      Z

    • Kriitikolta

      Jep,

      tekstisi oli mukaansa tempaavaa ja sisältö hyvää ja kiinostavaa.

      Ainoa epäkohta tekstissä oli se, että kerrot taustaasi,että elät epätyydyttävässä avioliitossa, ja ikäänkuin haluat puolustella tekoasi.
      Hieno loppu olisi ollut, jos olisit huoltomiehen lähdettyä kertonut miettineesi joko eroa puolisostasi tai keinoja suhteen korjaamiseksi.

      Jatka kirjoitusta, mutta älä puolustele miksi teit niin, tai niin se pilaa osittain koko novellin.
      Jos haluat jotain syntistä sävyä tekstiin, ilmoita olevasi vain avioliitossa, se tehoaa.

      • karannut nainen

        rakentavasta kritiikistä..yritän ottaa opikseni...tosin..fantasiassa kai on aivan sama, miten sitä perustelee tai on syyllinen...
        mutta...jos haluat niin käypä lukemassa tuolla kinkyssa olevat mun muut jutut, ja otan mielelläni vastaan kritiikkiäsi myös niistä tarinoista...
        ; )


    • Kielonkukka

      Olipa todella kiihottava ja hyvin kirjoitettu tarina. Huomaa, että kirjoittaja on kokenut nainen (?)
      En lisäisi enkä postaisi tästä mitään...!
      No ehkä uusintakierros kelpaisi ;)
      Onko vastaavia tarinoita kenties tulossa lisää?

      • karannut nainen

        saattaapi ollakin..jos fiilikset taas osuu kohdilleen... ; )


    • hermanni68

      Pääsiskö ihan oikeasti kokeilemaan huoltomiehenä oloa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe