Hei!
Mietin tällaista asiaa kuin että miten koirapuistot käytännössä toimivat, kun kaupunki luopuu koiraverosta. Miten teillä toimii? Kokemusta?
koirapuisto miinus koiraverot
5
516
Vastaukset
- Meillä on
Meillä on yksityinen koirapuisto, ei kunnan koirapuistoa.
Suurimmassa osassa kunnista ei peritä koiraveroa ja suuressa osassa on jonkinlainen kunnan koiratarha tai -puisto. Tahdosta riippuu millainen, ei niinkään rahasta.- altantic
miten sitten tuo yksityinen toimii? kaikille tarkoitettu vai ihan teijän omille? sori ku oon vähän pihalla näitten asioitten kanssa...
- kaupungin kuuluu
rahoittaa ilman koiraveroakin sillä rahoittaa se muitakin harrastetoimintaa ilman erillistä veroa. Mutta toki se on mielissään jos porukat itse kustantaa.
Laittakaa koiraporukoiden kera adressi kiertämään koirapuiston tarpeellisuudesta..kyllähän noita tavallisiinkin puistoihin on varaa eli raha siihen tulee kaupungin puistopuolelta. Käyttö on suurempaa koirapuistossa kuin tavallisessa lasten leikkipuistoissa joihin on kyllä varaa ostaa kalliit vehkeet jotka sitten lojuu käyttämättömänä. - sitten kun ootte saaneet
kaupungin kuuluu kirjoitti:
rahoittaa ilman koiraveroakin sillä rahoittaa se muitakin harrastetoimintaa ilman erillistä veroa. Mutta toki se on mielissään jos porukat itse kustantaa.
Laittakaa koiraporukoiden kera adressi kiertämään koirapuiston tarpeellisuudesta..kyllähän noita tavallisiinkin puistoihin on varaa eli raha siihen tulee kaupungin puistopuolelta. Käyttö on suurempaa koirapuistossa kuin tavallisessa lasten leikkipuistoissa joihin on kyllä varaa ostaa kalliit vehkeet jotka sitten lojuu käyttämättömänä.adressin valmiiksi viette sen kaupungin hallituksen käsittelyyn jossa selviää katsotaanko puisto perustelluksi ja satsataanko siihen rahaa ja tontti. Eli perustele hyvin käyttötarve etc.
- ole kuin
vero ilman tarkoitusperää vanhaa historiaa. Kaupungit järjestävät urheilukenttiä, lasten leikkipuistoja, uimarantoja, luistinratoja, maastolenkkejä, latuja etc ilman että niistä peritään erillistä veroa.
koiravero kuuluu historiaan raha puistoon pitäisi tulla kulttuuri ja vapaa-aika rahastosta eli meidän verovaroista. Lasten leikkivälineet ei hyödytä kaikkia; lapsettomia ja ne on yleensä tyhjiä puistoja. Uimarantaa käyttää osa porukkaa samoin luistinkenttiä etc. eli peruste ei voi olla marginaaliryhmä mikäli näin väitetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297