Aamupano

James Blond

Tuun suihkusta ja nään miten istut siinä koneella tekemässä töitä. Tuun sun taakse, siirrän sun hiukset sivuun ja suutelen niskaa. Samalla ujutan käden sun paidan alle ja puristelen tissejä, siirrän molemmat kädet sun tisseille ja puristelen niitä ja pyöritän sun nännejä sormien välissä, nuolen sun korvaa samalla.

Nostan sut seisomaan ja käännän ympäri... talutan sut keittiöön ja nostan pöydälle istumaan...nostan sun toisen jalan ylös että pääse paremmin nuolemaan sun pillun.....nuolen sitä ja pyörittelen kieletä siinä... samalla molemmat kädet jatkaa sun rintojen käsittelyä. Jatkan vielä hetken ja lasken sut alas... otan pyyhkeen lanteilta pois ja annan kovana seisovan kaluni sun huulille...imet ja pyörität kieltäsi sen ympäri ja runkaat samalla sitä... toisella kädellä hierot omaa märkää pilluasi... en anna sun jatkaa pitkään vaan nostan takasin pöydälle... levitän sun molemmat jalat ja nostan ne mun harteille...yhdellä työnnöllä survaisen kalun sun sisään ja alan hitaasti liikkua sun sisällä.... hitaasti kiihdytän tahtia ja samalla puristelen sun persettä ja rintoja kiihdytän koko ajan tahtia, katson kuinka sun mahtavat tissit heiluu mun työntöjen tahdissa.... alan kohta saavuttaa huipun. Jatkan vielä heken...haluun tulla sun suuhun...

lasken sut alas ja otat ahnaasti mun kovan kalun joka on märkä sun nesteistä... imet ja runkaat sitä kädellä, imet kovempaa ja kätesi liikkuu kovempaa koko ajan... alan kohta purkautua sun suuhun... otan sun päästä kiinni ja työnnän kaluani sun suuhun...

nyt kulta nyt.....

jatka... aaaa … haaa

nuolet mun kalun puhtaaksi ja hymyilet.... näen että sulla olisi tarpeita myös...

nostan sut takaisin pöydälle ja nostan jalat ylös... tulen sun jalkojen väliin ja levitän sun pillu huulet kevyesti niin että näen klitoriksen. Alan varoen lipoa sitä ja pyörittä kieltä sillä, pidät vaimeaa ääntä kun nautinto saa sut valtaansa... kiemurtelet mun kielen alla kun nuolen sua... välillä imen kevyesti turvonnutta klitorista ja taas kevyesti kielen kärjellä livon siirrän kädet sun rinnoille ja puristelen niitä ja kovia nännejä...jatkan käsittelyä niin pitkään että alat kiemurrella todella mun käsittelyssä.. En enää saa pidettyä sua paikalla vaan siirrän kädet sun lantiolle että saan jotenkin pidettyä aloillaan painat mun päättä sun pilluun ja työnnät lantiota vastaan... mun koko naama on sun pillussa ... sä maistut ihanalle rakas... jatkaan niin pitkään että et enää pysy paikallasi ja siinä vaiheessa upotan sormet sun pilluun ja nain sua käsin.

Alat hiljalleen vaikeroida ja nytkyä kun orgasmia alkaa vyöryä sun kehon läpi. Puristata reidet yhteen niin että mun sormet jää sun sisään tunnen kuinka pillusi ahnaasti imee mun sormia syvemmälle ja syvemmälle... nytkyt orgasimin huipulla kunnes rentoudut äkisti. Kauniilla kasvoillasi on kaunis hymy ja suutelen sua rakkaani hellästi ja pitkään oot suloinen. Halaan sua ja kuiskaan sun korvaan: "kulta, rakastan sua"

7

34836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuri

      Siinäpä tasokasta tekstiä.Varsinainen nero asialla. Toivottavasti jatkat mielenkiintoisia kirjoituksia, näistä saa itsekkin uusia ideoita.

    • nvaan

      todella hyvin kirjoitettu! olet taitava kielenkäyttäjä. ;)

    • lukijatarneitokainen

      Tack!

    • omaa tarinaas

      Ei kiihota naista yhtään tommonen runkaaminen yhdellä koolla ja keskenveto.

    • hienoa...

      Tää oli varmaan ensimmäinen hyvä juttu..ei aina jotain pettämistarinoita tai jonkun puolitutun kanssa ilman tunteita... kerrankin joku yhdisti rakkauden tarinaan...samalla kiihottava, todella upea.

    • koponen jokke

      HIRVEÄN IRSTASTA TEKSTIÄ ENSINNÄKIN JOKKE TYRMÄÄ KAIKEN MITÄ HALUATTE KUULLA! OLKAA HILJAA JA TYYTYKÄÄ VAIN LUKEMAAN TARINAA KOSKA TÄLLÄISTÄ ETTE TULE KOSKAAN OIKEASTI KOKEMAAN AHAHHA! KUOPPAMIES. OLEN 9SHOW KUOPPAMIES JA JOKKE TYRMÄÄ TEIDÄT HETI KÄTTELYSSÄ ENNEN KUIN SAA RENTOUTTAA KOKO NAAMANSA PILLUUNSA.

    • 1221211212

      mikäs siinä unelmia on

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe