Terve. Jos joku tietäisi ratkaisun kysymykseeni, olisin kiitollinen.
Kirjoitan yhtä koulutyötä varten "lastenkirjatekstiä", eli suomenkielistä tekstiä johon haluaisin koko asiakirjan matkalle tavuviivat. Eli tyyliin "Mat-ti me-ni kou-luun".
Vaikka teen kaikkeni, wordin tavutustyökalu suostuu tavuttamaan ainoastaan rivien viimeiset sanat. Ohjelmana word 2003.
Onko mitään konstia?
Tavuttaminen WORDilla
Dress
3
754
Vastaukset
- olet poistanut
Wordin asetuksista sen "tavuta automaattisesti"? Ja sitten vain käsin tavuttelemaan. Jos ei sittenkään onnistu, en ainakaan minä tiedä mitään keinoa.
- wöördi
Wordissa tavuttaminen tarkoittaa juuri sitä, että rivin viimeinen sana tavutetaan.
Eli ohjelma toimii juuri niin kuin sen on suunniteltukin toimivan.
Et saa tavutustyökalua "taipumaan" haluamaasi tehtävään. - yhdysmerkki
Jos haluat, että rivi ei vaihdu sanan tavujen välissä, käytä tavuviivana sitovaa yhdysmerkkiä Ctrl Vaihto _
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115407Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖513463Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403436Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933328- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311666450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341647Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1511316- 161179