noihan on hel**tin järeen näkösiä!!
kokemuksia kellää
Bayerische Power
10
1124
Vastaukset
- sillä saat
jotain tietoa. Asiaa on puitu viimeksi eilen, tuossa vähän alempana olevassa topikissa.
- eii
suorasanaisesti kenelläkään ole kokemuksia vaan ne haukutaan pystyyn muuten vaan
- ei ollut aiemminkaan,
eii kirjoitti:
suorasanaisesti kenelläkään ole kokemuksia vaan ne haukutaan pystyyn muuten vaan
niin hanki sinä niitä ja kerro sitten tänne kuulumiset.
moroo..
jostain autosound tai vastaavasta lehdestä luin että hintaansa nähden ovat ihan ookoo laitteita et ei ne mitää parhaita mutta hemmetin kaukan kuitenkin esim, bilteman vehkeistä..
ja laadukkaista osista niputettuja ovat..
osta sellaset ja kerro meille millaset ne on.. =)- sen verran, että
autosound kertoi bilteman vahvareiden olevan hyvä ostos, tehot pitää kutinsa, hinta kohdallaan.
Ennemmin ostan bilteman lankun, kuin tuntemattoman bayerin.
- MikkoMikko123
Bayerische Power ei nyt mikään tuntematon ole, Bilteman tuotteet ne vasta tuntemattomia ovatkin, kun minkämerkkisiä tahansa myydään yhden nimen alla, Biltema. Kiinalaisia tuotteita tuodaan suomeen ja myydään Biltemassa. Onnea sun Biltema-"hifistelylle".
- minä vaan
Ihan hyviä vahvistimia tosiaan mutta vie TODELLA paljon virtaa tehoihin nähden. Eli jos on virtapuoli kunnossa niin sitten ihan käypiä pelejä.
- saksalainen bpwr ftw
mulla on Bayerische powerin koteloitu 12" ja koteloitu 10" ihan vitun hyviä ja laadukkaita.
- icemca
Varmasti miljoona kertaa laadukkaampia kuin Bilteman laitteet. Luulisi olevan takuuta ja laadunvalvontaa kun kerran ovat käsintehtyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314024- 442741
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422715- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142263- 381979
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481642- 1411497