noihan on hel**tin järeen näkösiä!!
kokemuksia kellää
Bayerische Power
10
1150
Vastaukset
- sillä saat
jotain tietoa. Asiaa on puitu viimeksi eilen, tuossa vähän alempana olevassa topikissa.
- eii
suorasanaisesti kenelläkään ole kokemuksia vaan ne haukutaan pystyyn muuten vaan
- ei ollut aiemminkaan,
eii kirjoitti:
suorasanaisesti kenelläkään ole kokemuksia vaan ne haukutaan pystyyn muuten vaan
niin hanki sinä niitä ja kerro sitten tänne kuulumiset.
moroo..
jostain autosound tai vastaavasta lehdestä luin että hintaansa nähden ovat ihan ookoo laitteita et ei ne mitää parhaita mutta hemmetin kaukan kuitenkin esim, bilteman vehkeistä..
ja laadukkaista osista niputettuja ovat..
osta sellaset ja kerro meille millaset ne on.. =)- sen verran, että
autosound kertoi bilteman vahvareiden olevan hyvä ostos, tehot pitää kutinsa, hinta kohdallaan.
Ennemmin ostan bilteman lankun, kuin tuntemattoman bayerin.
- MikkoMikko123
Bayerische Power ei nyt mikään tuntematon ole, Bilteman tuotteet ne vasta tuntemattomia ovatkin, kun minkämerkkisiä tahansa myydään yhden nimen alla, Biltema. Kiinalaisia tuotteita tuodaan suomeen ja myydään Biltemassa. Onnea sun Biltema-"hifistelylle".
- minä vaan
Ihan hyviä vahvistimia tosiaan mutta vie TODELLA paljon virtaa tehoihin nähden. Eli jos on virtapuoli kunnossa niin sitten ihan käypiä pelejä.
- saksalainen bpwr ftw
mulla on Bayerische powerin koteloitu 12" ja koteloitu 10" ihan vitun hyviä ja laadukkaita.
- icemca
Varmasti miljoona kertaa laadukkaampia kuin Bilteman laitteet. Luulisi olevan takuuta ja laadunvalvontaa kun kerran ovat käsintehtyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734956Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202655Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571717- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941322
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191113Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889