hinta?

£$$$$

Kuinka paljon lakiasiaintoimistot ovat teiltä veloittaneet tuikitavallisen ja yksinkertaisinta "karvalakkimallia" olevan avioehtosopimuksen laatimisesta? Kävin tänään kysymässä yhdestä paikallisesta toimistossa, jossa hinnaksi sanottiin 346 euroa..!!!

7

1820

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se itse

Jos olette normaalilla maalaisjärjellä varustettuja ihmisiä ja kyse on "karvalakkimallista", osaatte tehdä sen itsekin.
      Googlettamalla avioehtosopimusta löytyy ohjeita ja valmis kaavake. Muistakaa rekisteröidä avioehtonne maistraatissa.

• -hemmo

Helsinkiläinen lakitoimisto teki 110eur. Sisälsi kaiken tarvittavan; pari tapaamista, paperityöt, todistajan, toimituksen maistraattiin. Maistraatti lähetti vielä 46eur rekisteröintimaksun.

• -hemmo

on kyllä käräjäoikeus. Viskaali kun viskaali.

• nix nax
        -hemmo kirjoitti:

Maistraatti on maistraatti.
        Käräjäoikeus on käräjäoikeus.

• se itse
        -hemmo kirjoitti:

Käräjäoikeuden laamanni ei ehkä tykkää, kun rinnastat hänet maistraatin konttoristiin.

• -hemmo
        se itse kirjoitti:

Käräjäoikeuden laamanni ei ehkä tykkää, kun rinnastat hänet maistraatin konttoristiin.

hintaa kysyttiin ja sen kerroin. Jos dalailaamaa potuttaa, että luulin konttoristiksi, niin saa tulla yrittämään - mennään pihalle tappelemaan.

• se itse
        -hemmo kirjoitti:

hintaa kysyttiin ja sen kerroin. Jos dalailaamaa potuttaa, että luulin konttoristiksi, niin saa tulla yrittämään - mennään pihalle tappelemaan.

Olet oikeassa. Tuo hinta asia oli tärkein ja hyvä kun vastasit.

Kun nyt kuitenkin mentiin asiassa eteenpäin ja rekisteröimään sitä paprua, niin onhan se hyvä tehdä oikeassa paikassa eikä heti mennä erehdyksessä puolisoa oikeuteen vetämään.
        ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      88
      1404
    2. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1217
    3. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      74
      1039
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      79
      955
    5. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      841
    6. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      62
      837
    7. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      805
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      210
      764
    9. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      6
      729
    10. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      91
      704
    Aihe