Kauan ja hartaasti odotettu loma Pohjois-Goalle lähenee. Kertokaahan siellä käyneet kanssaihmiset vähän paikallisesta hintatasosta.Tiedän että halpaahan siellä on elellä, mutta kuin halpaa? Kertokaa esim hintoja, syömisistä, juomisista...
hinnat
7
1507
Vastaukset
- paikasta
Hinnathan tietysti riippuvat aivan paikasta ja asiakkaan tinkimistaidosta, mutta tässä jotain pientä.
Ruokaa saa ravintolassakin 200-300 rupialla eli noin 3-5 eurolla. Kalliimpaakin tietysti löytyy. Iso puollo Kingfisher-olutta rannalla noin euron. Taksimatka melkein minne vaan irtoaa 10-20 eurolla, lyhyet matkat muutamalla eurolla, hinta riippuu matkan pituudesta. Rantakankaan voit saada, jos olet kova tinkimään, parilla eurolla jne. - suht halpaa
Siinäpä kuvia annoksista ja hintoja. 1 euro n. 62 rupiaa tällä hetkellä.
http://www.flickr.com/photos/joegoauk_fishcurryrice/- elm
Oli kiva katella. Oiskohan kanaruuista samalaista kattausta?
- Souza Lobo / Calangute
Souza Lobo / Calangute ravintola oli tuon mahtavan listan ainoa tuttu paikka minulle.
http://www.souzalobo.com/htm/galleria.htm - Käynyt juuri
elm kirjoitti:
Oli kiva katella. Oiskohan kanaruuista samalaista kattausta?
Kana valmistetaan Intiassa siten, että koko eläin pilkotaan viidakkoveitsen näköisellä aseella palasiksi. Tästä syystä kanaa on hieman hankala syödä, luunsiruja kannattaa varoa ja isokaan pala ei takaa suurta lihamäärää.
- Goan matkailija
Kuten täällä ollaankin jo todettu, riippuu myös paikasta, mutta pitkänkin kaavan mukaan syödessäni (ruokajuomana kokis tms. limu) en ole kertaakaan onnistunut törsäämään yli viittä euroa yhteen ateriaan. Halvemmallakin pääsee. Ja totta kai kalliimmalla, varsinkin jos ruokajuomaksi tilaa olutta/viiniä. Mutta paikallinen olut on vielä silti halpaa ja ihan hyvää (Kingfisher ym.), tuontioluet ja -viinit jo kalliimpia. Olen vege joten liharuoat saattavat olla vähän kalliimpia.
Hei!Olimme -07 maaliskuussa Galankutessa Pizzaa tuli syötyä,hinta noin,1€ Lähi kaupunki Banjul kasvisravintola jossa kävimme,seisova pöytä hinta,per,henkl,90 centiä.Saimme vinkin,juokaa paljon vettä niin säästytte vatsa taudeilta,Vähintään 2 ltr päivässä mielummin enemmän.Säästyimme vatsa taudeilta,johtuiko vedenjuomisesta vai mistä,mutta kuitengin,kannattaa juoda paljon.Hyvät muistot jäi matkasta,menään uudestaan.Hyvää matkaa teille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483