SASO:on liittyminen!!

_Funtsija_

Tietääkö kukaan paljonko SASO ry:llä on jäseniä
& onko kellään kokemusta ryhmän toiminnasta ja todellisista vaikutusmahdollisuuksista?


Nähtyäni maanantain MOT-ohjelma tuli vaan tunne että jotain tarttis tehdä....

6

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RitvaKaarina

      Jäsenmäärää en tiedä, mutta jäsenmaksu on vaan kympin vuodessa ja Eric Hellström tekee hyvää työtä!

      • siihen yhdistykseen

        Jotain tarttis tehdä, kun kahden vuoden aikana on nyt vuokra vaan noussut 10 prossaa vuodessa...


      • _Hugo_
        siihen yhdistykseen kirjoitti:

        Jotain tarttis tehdä, kun kahden vuoden aikana on nyt vuokra vaan noussut 10 prossaa vuodessa...

        Joo, sama tääl.
        Ei pidä valittaa ellei jotain suostu asian eteen tekemään.

        Vois mun puolesta jopa olla hieman korkeampikin toi jäsenmaksu. Olisi tärkeää että järjestö saisi edes sen verran rahaa, että voisi ostaa kotisivulleen omain domainin. Näin homma näyttäisi heti paljon ammattimaisemmalta.


    • virkkuvaarikki

      Olen ollut SASOn toiminnassa mukana ja olemme pienellä pippurisella porukalla saaneet estettyä eräitä lakien huononnuksia ja olemme saaneet heräteltyä toimittajia ottamaan ongelmat esille.
      Toimintamme on ollut tähän asti lähinnä pääkaupunkiseudulla, mutta viimeaikoina on uusia aktiiveja ilmaantunut myös muilta alueilta. Asumisoikeusyhtiöt ovat tarkoituksella estäneet asukkaiden valtakunnallisen keskustelun ja järjestäytymisen yhtiöiden verkkosivuilla. Tästä johtuen tieto Sason olemassaolosta ei ole levinnyt läheskään kaikkiin kohteisiin.
      Yhdistyksen osoite on www.freewebs.com/sasory
      Valtakunnallisena tempauksena keräämme nyt adressia hintakuplan puhkaisemiseksi osoitteessa www.adressit.com/asumisen-hinta-alas

    • Anonyymi

      miten liittyminen tapahtuu

    • Anonyymi

      Täällä voi liittyä: www.asumisoikeusasukkaat.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2110
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1846
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1321
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1210
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1061
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe