roskapostin palautus

miten tapahtuu

Eli saako poistamaansa roskapostia takaisin millään????
Automaattisesti poistin kaikki roskapostit ja jo kun oli liian myöhäistä niin huomasin siellä olevan tärkeän viestin... :(

12

5432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

Riippuu ihan siitä ovatko poistetut viestit siirtyneet jonnekin trash, roskakori, tms. kansioon vai ei. Sieltä ne on mahdollista palauttaa.

• dfsdgdsg

käytän hotmailia, enkä kyllä tiedä minne roskapostit siellä poistettaessa siirtyvät..

• Anonyymi

Saanko roskapostini takaisin. EMJ.

• Anonyymi

Esimerkiksi Gmailissa viestien poisto toimii näin: poistetut viestit siirtyvät roskakori-kansioon (eri asia kuin roskaposti) josta ne poistetaan lopullisesti 30 päivän kuluttua. Tuona aikana ne voi vielä palauttaa. Sivun vasemmassa laidassa olevaa valikkoa kun kelaat alaspäin niin löydät roskakorin, valitset viestin ja painat "palauta". Onnistuu taatusti myös hotmailissa.

• Anonyymi

Kaikki sähköpostit, myös poistetut löytyvät gmailista. Google ei poista mitään, se vain piilottaa. Sitten kun aikaa on kulunut, gmailin sähköpostit ovat tutkijoiden käytettävissä ja yleisölle myynnissä. Kuka vain voi ostaa kenen tahansa kirjoittamat ja myös poistamat viestit, kun henkilö on kuollut. Sitä ei vielä mainosteta, mutta on tulevaisuutta. Olisi aivan sulaa hulluutta hävittää oikeasti noin arvokasta tavaraa.

• Anonyymi

Olet täysin oikeassa.

• Anonyymi

Ei onnistu palauttaminen mitenkään, menny mikä menny.

• Anonyymi

Mieten saan kuvat takaisin meni roskapostii

• Anonyymi

Uskomatonta tuo kaipuu roskapostia kohtaan.

• Anonyymi

Älä hyvä mies roskia kerää, kun jo kerran irti pääsit anna mennä.

• Anonyymi

En tartte nyt mitään mainoksia vaan selvän ohjauksen miten saan poistetun viestin takaisin roskapostista Saara Minkkinen [email protected]

• Anonyymi

Naapurien rokapostien kaiveluei ole sivistynyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe