Nyt tarvitaan aikuiselle asiallinen ja hillitty palapeli. Aiheella sisänsä ei ole väliä. Mistä löytyisi hyvät valikoimat Helsingissä? Tavarataloissa tuntuu olevan aika huonosti, lapsille kyllä löytyy. 1000 palaa saisi olla.
Vastaukset 9
- Puuttuva Pala
En tiedä kaupoista mutta itse törmäsin Viivi&Waagner ja Stenvallin Ankka -palapeleihin (1000 palaa) verkkokaupassa storeinnet.fi.
- 1000 palaa
Nettikauppa www.pelitalo.fi myy erilaisia suomalaisia palapelejä!
- palapelejä
Ihan oikea palapeliverkkokauppa löytyy osoitteesta:
www.palapelit.net
Pikkuisen laajempi valikoima kuin edellämainituissa... - Palapelit ovat intohimoni
Minä löysin netistä yhden palapelikaupan lisää.
www.satiini.com Siellä näyttää olevan paljon erilaisia.
Tilasin itselleni ison palapelin palapeli.net:stä.- Asgard
Palapelit kannattaa ehdottomasti ostaa ulkomailta. Esim. www.puzzle-portal.com
Hinnasta lähtee puolet pois, ja valikoima on aivan eri maailmoissa verrattuna täkäläisiin kauppoihin. - tilata..
Asgard kirjoitti:
Palapelit kannattaa ehdottomasti ostaa ulkomailta. Esim. www.puzzle-portal.com
Hinnasta lähtee puolet pois, ja valikoima on aivan eri maailmoissa verrattuna täkäläisiin kauppoihin.mulla ei ole luottokorttia? paljonko on postimaksut esim. kaksi 1000 palan palapelii ? tai vaikka yksi? tiedätkö yhtään?
- -
tilata.. kirjoitti:
mulla ei ole luottokorttia? paljonko on postimaksut esim. kaksi 1000 palan palapelii ? tai vaikka yksi? tiedätkö yhtään?
Postikulut Puzzle-Portalista:
Finland:
free shipping if the value of goods in one order is 175,- €
parcels up to 10 kg = 26,- €
parcels up to 31 kg = 36,- €
parcels up to 61 kg = 72,- €
Katso myös uusi kotimainen kauppa:
www.palapelikauppa.fi
- Asiakas Jennukka
Täältä löytyy:
http://www.palapelikauppa.fi/- Kissimirrityttö
Hei, joulu-muori olisit googlannut sanan Palapelikauppa, niin olisit heti löytänyt.
Palapelikauppa sieltä löytyy eli palapelikauppa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802167- 103876
- 45757
- 62751
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???20666Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha501652Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76600- 57541
- 47535
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik22531