Nyt tarvitaan aikuiselle asiallinen ja hillitty palapeli. Aiheella sisänsä ei ole väliä. Mistä löytyisi hyvät valikoimat Helsingissä? Tavarataloissa tuntuu olevan aika huonosti, lapsille kyllä löytyy. 1000 palaa saisi olla.
Palapelikauppa?
9
5597
Vastaukset
- Puuttuva Pala
En tiedä kaupoista mutta itse törmäsin Viivi&Waagner ja Stenvallin Ankka -palapeleihin (1000 palaa) verkkokaupassa storeinnet.fi.
- 1000 palaa
Nettikauppa www.pelitalo.fi myy erilaisia suomalaisia palapelejä!
- palapelejä
Ihan oikea palapeliverkkokauppa löytyy osoitteesta:
www.palapelit.net
Pikkuisen laajempi valikoima kuin edellämainituissa... - Palapelit ovat intohimoni
Minä löysin netistä yhden palapelikaupan lisää.
www.satiini.com Siellä näyttää olevan paljon erilaisia.
Tilasin itselleni ison palapelin palapeli.net:stä.- Asgard
Palapelit kannattaa ehdottomasti ostaa ulkomailta. Esim. www.puzzle-portal.com
Hinnasta lähtee puolet pois, ja valikoima on aivan eri maailmoissa verrattuna täkäläisiin kauppoihin. - tilata..
Asgard kirjoitti:
Palapelit kannattaa ehdottomasti ostaa ulkomailta. Esim. www.puzzle-portal.com
Hinnasta lähtee puolet pois, ja valikoima on aivan eri maailmoissa verrattuna täkäläisiin kauppoihin.mulla ei ole luottokorttia? paljonko on postimaksut esim. kaksi 1000 palan palapelii ? tai vaikka yksi? tiedätkö yhtään?
- -
tilata.. kirjoitti:
mulla ei ole luottokorttia? paljonko on postimaksut esim. kaksi 1000 palan palapelii ? tai vaikka yksi? tiedätkö yhtään?
Postikulut Puzzle-Portalista:
Finland:
free shipping if the value of goods in one order is 175,- €
parcels up to 10 kg = 26,- €
parcels up to 31 kg = 36,- €
parcels up to 61 kg = 72,- €
Katso myös uusi kotimainen kauppa:
www.palapelikauppa.fi
- Asiakas Jennukka
Täältä löytyy:
http://www.palapelikauppa.fi/- Kissimirrityttö
Hei, joulu-muori olisit googlannut sanan Palapelikauppa, niin olisit heti löytänyt.
Palapelikauppa sieltä löytyy eli palapelikauppa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028