Nyt tarvitaan aikuiselle asiallinen ja hillitty palapeli. Aiheella sisänsä ei ole väliä. Mistä löytyisi hyvät valikoimat Helsingissä? Tavarataloissa tuntuu olevan aika huonosti, lapsille kyllä löytyy. 1000 palaa saisi olla.
Palapelikauppa?
9
5703
Vastaukset
- Puuttuva Pala
En tiedä kaupoista mutta itse törmäsin Viivi&Waagner ja Stenvallin Ankka -palapeleihin (1000 palaa) verkkokaupassa storeinnet.fi.
- 1000 palaa
Nettikauppa www.pelitalo.fi myy erilaisia suomalaisia palapelejä!
- palapelejä
Ihan oikea palapeliverkkokauppa löytyy osoitteesta:
www.palapelit.net
Pikkuisen laajempi valikoima kuin edellämainituissa... - Palapelit ovat intohimoni
Minä löysin netistä yhden palapelikaupan lisää.
www.satiini.com Siellä näyttää olevan paljon erilaisia.
Tilasin itselleni ison palapelin palapeli.net:stä.- Asgard
Palapelit kannattaa ehdottomasti ostaa ulkomailta. Esim. www.puzzle-portal.com
Hinnasta lähtee puolet pois, ja valikoima on aivan eri maailmoissa verrattuna täkäläisiin kauppoihin. - tilata..
Asgard kirjoitti:
Palapelit kannattaa ehdottomasti ostaa ulkomailta. Esim. www.puzzle-portal.com
Hinnasta lähtee puolet pois, ja valikoima on aivan eri maailmoissa verrattuna täkäläisiin kauppoihin.mulla ei ole luottokorttia? paljonko on postimaksut esim. kaksi 1000 palan palapelii ? tai vaikka yksi? tiedätkö yhtään?
- -
tilata.. kirjoitti:
mulla ei ole luottokorttia? paljonko on postimaksut esim. kaksi 1000 palan palapelii ? tai vaikka yksi? tiedätkö yhtään?
Postikulut Puzzle-Portalista:
Finland:
free shipping if the value of goods in one order is 175,- €
parcels up to 10 kg = 26,- €
parcels up to 31 kg = 36,- €
parcels up to 61 kg = 72,- €
Katso myös uusi kotimainen kauppa:
www.palapelikauppa.fi
- Asiakas Jennukka
Täältä löytyy:
http://www.palapelikauppa.fi/- Kissimirrityttö
Hei, joulu-muori olisit googlannut sanan Palapelikauppa, niin olisit heti löytänyt.
Palapelikauppa sieltä löytyy eli palapelikauppa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075628- 835057
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986