Nyt tarvitaan aikuiselle asiallinen ja hillitty palapeli. Aiheella sisänsä ei ole väliä. Mistä löytyisi hyvät valikoimat Helsingissä? Tavarataloissa tuntuu olevan aika huonosti, lapsille kyllä löytyy. 1000 palaa saisi olla.
Palapelikauppa?
9
5787
Vastaukset
- Puuttuva Pala
En tiedä kaupoista mutta itse törmäsin Viivi&Waagner ja Stenvallin Ankka -palapeleihin (1000 palaa) verkkokaupassa storeinnet.fi.
- 1000 palaa
Nettikauppa www.pelitalo.fi myy erilaisia suomalaisia palapelejä!
- palapelejä
Ihan oikea palapeliverkkokauppa löytyy osoitteesta:
www.palapelit.net
Pikkuisen laajempi valikoima kuin edellämainituissa... - Palapelit ovat intohimoni
Minä löysin netistä yhden palapelikaupan lisää.
www.satiini.com Siellä näyttää olevan paljon erilaisia.
Tilasin itselleni ison palapelin palapeli.net:stä.- Asgard
Palapelit kannattaa ehdottomasti ostaa ulkomailta. Esim. www.puzzle-portal.com
Hinnasta lähtee puolet pois, ja valikoima on aivan eri maailmoissa verrattuna täkäläisiin kauppoihin. - tilata..
Asgard kirjoitti:
Palapelit kannattaa ehdottomasti ostaa ulkomailta. Esim. www.puzzle-portal.com
Hinnasta lähtee puolet pois, ja valikoima on aivan eri maailmoissa verrattuna täkäläisiin kauppoihin.mulla ei ole luottokorttia? paljonko on postimaksut esim. kaksi 1000 palan palapelii ? tai vaikka yksi? tiedätkö yhtään?
- -
tilata.. kirjoitti:
mulla ei ole luottokorttia? paljonko on postimaksut esim. kaksi 1000 palan palapelii ? tai vaikka yksi? tiedätkö yhtään?
Postikulut Puzzle-Portalista:
Finland:
free shipping if the value of goods in one order is 175,- €
parcels up to 10 kg = 26,- €
parcels up to 31 kg = 36,- €
parcels up to 61 kg = 72,- €
Katso myös uusi kotimainen kauppa:
www.palapelikauppa.fi
- Asiakas Jennukka
Täältä löytyy:
http://www.palapelikauppa.fi/- Kissimirrityttö
Hei, joulu-muori olisit googlannut sanan Palapelikauppa, niin olisit heti löytänyt.
Palapelikauppa sieltä löytyy eli palapelikauppa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353