En uskalla enää melkeen laittaa mitään keskusteluja tänne.

IrinaSpalko

Mitä teen koska kaikki aina nykyään mua dissaa täällä niin, ja kun laitan jonkun järkevän viestin tänne, kaikki vastaa vaan jotain että "oo hiljaa" "haista paska" ja ne ei vastaa mitään muuta joka kuuluu kysymyksiini. Miksi kaikki muut on vaa kilttejä muille paitsi minulle? En jaksa enää tätä. Jos tää jatkuu, niin vuonna 17veenä teen itsarin. Mä en jaksa enää. Mullaki on oikeus pitää hauskaa netillä. Mutta kaikki vaan dissaa mua vaik mä oon mun mielestä kaunis. Mun kamutki, sukulaiseni ja ne muut aikuiset sanoo et mä oon kaunis.

34

3497

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis ...oikeesti..ajattele vähä ennen ku postaat mitään esimerkiks noi jotkut sun juttus aikuistumis osastos....think,before act

• mayura

Hyvä että olet omasta mielestäsi kaunis, mutta yksi mielipide ei ole kaikkien mielipide. Jos minun mielipidettä kysyttäisiin, sanoisin ettet ole kaunis. Kaikilla on omat standardinsa sille, mikä tekee jostakusta kauniin.

En ole ikinä nähnyt sinun tekevän järkevää keskustelua, linkkejä kiitos.

Miksi tekisit itsemurhan juuri 17-vuotiaana? Lopeta Suomi24:ssa käyminen, jos se niin sinua rassaa. Tai aikuistu. Olet kuitenkin vasta 13v, ja harvojen sen ikäisten suusta paljoa järkeviä asioita pääsee. Sinulla ei ole elämänkokemusta ja tietoa vielä osataksesi neuvoa toisia.

Tämä on hyvä esimerkki siitä, ettet ole kypsä vielä. Kun muut ovat täysin rehellisiä sinulle, tulet tekemään keskusteluja siitä, kuinka muut oletettavasti kiusaavat sinua. Olet vain pieni uhmaikäinen angstilapsi. Näin minä asian näen. Hauskaa voi netissä pitää, mutta älä oleta kaikkien pitävän sinusta.

• IrinaSpalko

koska silloin on 2012 ja ihan muutenki tulee se maailmanloppu. Tai emmä tiiä jos se on totta, kumminkaa kukaa ei huuda nyt hysteerisesti ulkona että "IIIIIIIIIK YHYYYYYYN ME KUOLLAAN KAIKKIII"

• mayura
        IrinaSpalko kirjoitti:

koska silloin on 2012 ja ihan muutenki tulee se maailmanloppu. Tai emmä tiiä jos se on totta, kumminkaa kukaa ei huuda nyt hysteerisesti ulkona että "IIIIIIIIIK YHYYYYYYN ME KUOLLAAN KAIKKIII"

Maailma ei pääty 20.12.2012!! Tuo on jonkun youtube-pissiksen keksintöä, eikä missään tapauksessa totta. Miksei maailmanmanloppu sitten koittanut jo 19.12.1920? Haloo, järki käteen.

• IrinaSpalko
        mayura kirjoitti:

Maailma ei pääty 20.12.2012!! Tuo on jonkun youtube-pissiksen keksintöä, eikä missään tapauksessa totta. Miksei maailmanmanloppu sitten koittanut jo 19.12.1920? Haloo, järki käteen.

Mutta vaikka se olis huijausta, niin silti tapan itteni siinä vuonna koska oon silloin 17v, eli 1v enään teini, mutta silti, en haluis tulla ikinä aikuiseksi.

• mayura
        IrinaSpalko kirjoitti:

Mutta vaikka se olis huijausta, niin silti tapan itteni siinä vuonna koska oon silloin 17v, eli 1v enään teini, mutta silti, en haluis tulla ikinä aikuiseksi.

Teini on vielä 19-vuotiaanakin :]

• joppe93
        mayura kirjoitti:

Teini on vielä 19-vuotiaanakin :]

mennään rakastelemaan

• mayura
        joppe93 kirjoitti:

mennään rakastelemaan

Ehkei nyt kummiskaan.

• Lara48
        mayura kirjoitti:

Toi 20.12.2012 ei oo youtube-pissiksilt, vaan se on ennustettu maailmanloppupäiväks, koska Mayan kansan kalenteri päättyi siihen päivään.

En kyl itekkää usko toho ennustuksee. Mayat oli vaa laiskoi XD
        Vitsi Vitsi!
        Mut maailmanloppu olis tullu jo ainaki sata kertaa. Maailmanlopunhan piti tulla myös sillon, ku vuosiluku vaihtu vuoteen 2000.

• piupaupoupum

Itse olen vastannut aina asiallisesti myös SINUN postaamiisi viesteihin ja kysymyksiin ja niin on tehnyt moni muukin, näyttäisi vain siltä että et lue/tajua/reagoi muihin kuin niihin dissaus-viesteihin.

Ja sitte vielä valitat ku KAIKKI haukkuu sua. Tsot tsot!

• Jen896

Netti on karu paikka. Parasta olisi että meet pelaa Habbo Hotelia

• Mul vähä sama... Aina ku katon vastauksii mun viesteihin, pelkään, et sielt tulee jotain tylyy... Ollaan kai epävarmoi... Must kyl tuntuu, et oon jotenki ärsyttävä tai hyökkäävä tai jotai muuta, mist ihmiset ei pidä. Ei riitä, et on irlissä ruma... En tajuu mäkää tota rumuusjuttua, et oo ainakaan kuvan perusteella ruma!

• tuntematon

kun minä olenaiina pitänyt tiatokoneesta niin mun mutsi kielsi munua menemästaä vaan viikonloppusin konelle tapan itseni jos niin käy

• :(/:)

Oot 13-vuotias, tietkö, sulla on vielä koko elämä eessä, ni älä tuu tänne agstaamaan että teet itsemurhan 17-v:n koska kukaan ei ota sua sillon tosissaan ja itsemurha on vakava asia, joten olisin kiitollinen ettet pilailisi sillä...

Jos oot masentunu, mee hoitoon.
      Ihmiset ehkä "dissaa" sua or what ever ku oot noin nuori ja sit jos kirjottelet tänne jotain älyttömiä juttuja ni niit ärsyttää...
      Ota itteäs niskasta kii, vit*t sillä mitään välii oo minkä näköne on, jos ite pidät itestäs ni hyvä, älä tuu pätee et kaikki muutkin on sitä mielt ku ne ei ny näyttäis sitä mielt olevan...
      Ulkonäkö ei ole vakava asia ja meikillä voi tehdä jo paljon eroa!

• Kutzpah

Ai kaikki? Mä en oo koskaan dissannu sua ja olen vastannut sun juttuihin asiallisesti. Mun mielestä näillä keskustelupalstoilla ei olisi tarkoitusta ilman sua. Sä saat ihmiset puhumaan, olet näiden tylsien kivien keskellä kirkkaana loistava timantti!

• kas siinä pulma.

On tämä nykynuoriso angstista :) Netissä ihmiset kirjoittavat mitä mieleen tulee, usein hyvin ajattelemattomasti, sillä harvemmin siitä joutuu hankaluuksiin. Ei niitä ilkeyksiä kannata itseensä ottaa.

Toisekseen, en välttämättä suosittelisi kirjoittamaan foorumeille yms., jos ottaa noin paljon itseensä. Tämä sama _kaikkien_ "dissaaminen" jatkuu myös aikuisten palstoilla takuuvarmasti!

Kolmanneksi, en usko että sinun ulkonäkösi liittyy tähän millään tavalla, ellet sitten jakele täällä esim. irc-gallerian nimimerkkejäsi ja kysele mielipiteitä. Niihin tulee varmasti ikävää kommenttia jokaiselle riippumatta ulkonäöstä.

• noinkaan mee :D

Kulkeeko susta kauneus ja tervejärki käsikädessä? Vaikka ois kuinka kaunis, se ei kuule vaikuta tippaakaan juttujen laatuihin. Tai vaikka ois kuinka ruma, voi silti olla ihan mukava ja fiksu tyyppi ;)

joten, se että mielestään on kaunis, ei tee ihmisestä fiksua. Jos ollaan rehellisiä ihan turhaa tommonen 13 vuotiaan angstailu. En ole aikaisemmin lukenut juttujasi, joten en tiedä mitä olet kirjoitellut, mutta asiallisena joka tapauksessa kannattaa internetissäkin pysyä ja jättää nuo typerät itsesäälit pois.

ja voihan toki ottaa netin vähän rennommin, tämä on vain paikka, minne voi kirjoitella kuka tahansa mitä tahansa, kelle tahansa ja kukaan ei tunne sinua täällä. Joten ole huoleti. Nettikiusaamista ei koskaan pitäisi ottaa vakavasti, jos kiusaajat ja kiusattu eivät tunne toisiaan "tosielämässä".

JOs et nyt vaan "enää kestä" niin tosiaan älä käy täällä, niin johan kaikki helpottuu. Toinen vaihtoehto toki on, että et käytä käyttäjätunustasi vaan keksit aina eri nimimerkin. kukaan ei voi tietää kuka todella olet ja oletko sama tyyppi kun siellä ja siellä paikassa..

• OHNOEZ

välitä paskan vertaa jos teet itsarin.
      Itse tulit nettiin, ja julkaisit kuvia itsestäsi.
      Olisi kannattanut varautua.
      Netissä ihmiset ovat suorapuheisempia kuin normaalisti, kerta henkilöä ei tarvitse tavata.
      Ja maailman loppu 20.12.2012? HAH! Kuinka vitun idiootti voit olla, ei millään pahalla?
      Toki olen kuullut puhuttavat Large Hadron Colliderin luovan maailman lopun noihin aikoihin, mutta silkkaa paskan mussutusta moinen, sanon minä.
      Nauran uskomuksillesi, ei millään pahalla.

Ja BTW. Kuulostat narsistilta, ihan vain vinkiksi. ja "dissaa" saa sinut mielestäni vaikuttamaan vielä enemmän idiootilta.

• OHNOEZ

kuten rakas ystäväiseni Mayura jo mainitsikin, kaikki ei ole kaikkien silmään kaunista. Esim. itse pidän monia ystäviäni kauniimpana kuin sinä, mutta oikein hyvin joku voi pitää sinua maailman kauneimpana. Olisin toki hieman yllättynyt, ei taaskaan toki millään pahalla.

• IrinaSpalko

nyt tää on palstan kuumin keskustelu

• hgjgcjgf

vitun hullu läskipallo

• pete86554

panisin sua

• mayura

Pedofiili

• joppe93
        mayura kirjoitti:

Pedofiili

anna mese

• mayura
        joppe93 kirjoitti:

anna mese

Jos olisit tutustunut profiiliini, huomaisit sen löytyvän sieltä. :] Mutta kiitos varoituksesta.

• vika ei ole sinussa,

vaan jokainen on vastuussa omista viesteistään ja typeryydestään - osa vastaajista vaikuttaa minustakin melkoisen epämiellyttäviltä. Laitoin ylläpidolle viestin, katsotaan mitä mieltä siellä ollaan. En ole seurannut jutteluitasi muuta kuin silloin, kun ilmiannoit nettipedofiilin. Jo sen perusteella sanoisin sinua fiksuksi tytöksi. Olet nuori ja herkkä, ehkä jokin suljetumpi ja valvotumpi keskusteluyhteisö sopisi sinulle. Tuolla aikuisten työpaikkakiusaamispalstallakin on yksi henkilö esiintynyt nimellään ja hänet tunnetaan tv-ohjelmastakin, joten hänen kirjoituksiaan seurattiin samalla lailla haukkana ja valmiina dissaamaan. Hän vain piti pintansa ja myös ilmoitti asiattomista viesteistä säännöllisesti ylläpidolle. Tilanne on selvästi rauhoittunut.

• en keskusteluista, en siitä millainen olet, en tiedä mitään. Olen vasta viimeaikoina alkanut käydä täällä nuoret ja kiusaaminen palstalla ja jo tämän keskustelun jutuista tulee mieleen "onko täällä palstalla tarkoitus kiusata muita ihmisiä vai puhua kiusaamisesta ja löytää kohtalotovereita".

Älä tee itsemurhaa. Ei kannata, se satuttaa enemmän läheisiäsi kuin näitä kiusaajia ja ilkeitä dissaajia.

• ei oo väliä!!

ÄLÄ VÄLITÄÄÄ!!! Mulle on tuttu tunne, se että ihmiset arvostelee mun mielipiteitä muita tunteita paskamaisesti!
      Riittää että ite tiijät mitä tunnet ja oot ylpee siitä millanen oot!
      Ja oot varmasti kaunis, jokanen on kaunis, onhan kauneus katsojan silmissä :) Tsemppiä, äläkä välitä muiden mielipiteistä, sillä pääset vielä pitkälle! Kulje aina pää pystyssä ja itsevarmana, sillä itsevarmuus on aina kaunista :)

• Nimetön

Lopettakaa toisten kiusaaminen! Kellään ei ole vara haukkua ketään. Ei kenenkään ulkonäköä tai muuta loukkaava asiaa saa kiusata! Se vaikuttaa todella paljon kiusaajan mielenterveyteen, jonka todella kaikki varmaan olette huomanneet koulusurmista! Kummatkin koulusurmaajat olivat koulukiusattuja ja kärsivät mielenterveys ongelmista, johon osa syynä vaikutti kiusaaminen. Tykkäisitkö itse jos joku kiusaisi sinua? Et varmastikkaan. Helpottaako se elämääsi kovastikkin pääsemällä kiusaamaan jtn viatonta ihmistä joka ei välttämätät sinulle koskaan mitään tehnyt! On sellasia ihmisiä varmasti kaikilla kestä ei pidä, mutta pitääkö se näyttää haukkumalla ja kiusaamalla toisia. Se todella jättää syvät arvet kiusattuun. Kiusaajat ovat ylensää sellasia jolla on oman itsetunnon kanssa ongelmia jotka purkavat kauteutta, vihaa tai pahaa oloansa! Parantaako se itsetuntoasi kiusaamalla toista?? Miettikääpä te kiusaajat päässänne miltä oikeesti toisesta tuntuu! Jokainen meistä on erilainen persoona ja se on rikkaus tähän maailmaan. Antakaa viattomien olla omassa rauhassa!
      Kohdelkaa kaikkia niin miten haluisitte teitä kohtelevan!

• Lara48

Esimerkiks täs viestis, sen huomaa helpost et oot nuori Esim. dissaa sana. Ja toiseks tää viesti oli kohtuu järkeva toho "Miksi kaikki muut on vaa kilttejä muille paitsi minulle?" Toho voin vastata että et sä oo ainoo jota kiusataa netissä, älä ole liian "Minä, Minä ja kun Minä, Minä" Älä kato vaa ittees.
      Ja tos "Jos tää jatkuu, niin vuonna 17veenä teen itsarin. Mä en jaksa enää."
      Meni ihan överiks. Toi ei vetoa kehekkää, ne ei tunne sua, jote miks ne välittäis et sä teet itsarin. Ja ei itsarii tehä tällasten asioiden takia. Jos tehtäis, joka toinen ihminen tekis itsarin.
      "Mullaki on oikeus pitää hauskaa netillä." Totta kai sulla on oikeus pitää hauskaa netis.
      "Mutta kaikki vaan dissaa mua vaik mä oon mun mielestä kaunis. Mun kamutki, sukulaiseni ja ne muut aikuiset sanoo et mä oon kaunis."
      Ja taas meni överiks! Me ei nähä sun naama värkkii! Ja ei kaikki maailman ihmiset pidä sua kauniina, kaikil on erilain maku. Ja taas sä puhut "Minä, Minä" tyylil. Älä ole nii itsekeskeinen.
      Ajattele, mitä kirjoitat. Slangin voit must pitää, mut älä käytä MINÄ, jos sult ei kysytä mielipidettä tai jos et halua jakaa kokemusta.

• spalkolle

"En uskalla enää melkeen laittaa mitään keskusteluja tänne."

NO ÄLÄ SITTEN LAITA!:D:D:D

• Jepjee..

Hienoa, että ajattelet olevasi kaunis! - Jokainenhan on kaunis omalla tavallaan. Olen minäkin huomannut täällä pienenmoista ärsyttämistä toisia kohtaan, kuten sanotaan "pölkkypäiksi" tai sanotaan jotain muuta pahaa. Voi nuorikin osata sanoa asiansa asiallisesti, ja puhuakin tosiasioista. Mielestäni sinun ei kannata tehdä itsaria suomi24:n takia. Se ei ole viisasta, vaan todella tyhmää. Suomi24 on vain palsta, jossa on keskustelualue. Voit lopettaa vaikka käymisen täällä, jos et jaksa kuunnella valituksia, tai sano vastaan. Ei kuitenkaan kannata alkaa kinastella, vaan jos joku sanoo sinulle jotain pahaa tai ilkeää, ilmoita valvojille. Niin helppoa se on :) Itsari ei ole vastaus mihinkään, eikä se tule auttamaan sinua millään tavalla. Voisit vaikka ilmoittaa ylläpitäjille mielipahastasi, jos he vaikka voisivat auttaa sinua. Sinun ei kannata hyväksyä huonoa käytöstä täällä, muttei sinun kannata sen takia itsellesi ruveta mitään tekemään, se ei auta ketään.

• ........... ... . .

PAINU VITTUUN SUOMI24:STÄ, YOU TUBESTA JA KOKO NETISTÄ!!!!!!

• irinaspalkosucks
        ........... ... . . kirjoitti:

PAINU VITTUUN SUOMI24:STÄ, YOU TUBESTA JA KOKO NETISTÄ!!!!!!

ÄLÄ LUO HIKIPEDIAAN MITÄÄN TURHIA PASKA- ARTIKKELEITA!!!!!!!!!!!!!!!!

JOKU VITUN ESKIL EI KIINNOSTA KETÄÄN EIKÄ SE OO MIKÄÄN OIKEE PEDOFIILI!!!!! KUMPA OLIS NIIN SE VOIS RAISKATA SUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2021
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1657
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1513
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1055
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      996
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      945
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      939
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      937
    Aihe