Gynellä.

Sarianne

*Tämä ei ole tositarina vaan fantasia ja kaikki nimet on keksittyjä. Tarinan päähenkilöt ovat molemmat yli 18v.*

Istuskelin hermostuneena terveysaseman odotushuoneessa. Olin vasta muuttanut paikkakunnalle ja tämä oli ensimmäinen tarkastukseni uuden gynekologin luona.

Olin jo pitkään ollut selibaatissa mutta pillereitä käytin ”varmuuden vuoksi”. Nyt oli vuorossa vuositarkistus. Gyne oli jo myöhässä ja katselin saatelappuani...Salli Topi. Hauska nimi lääkärillä, Salli. Hymyilin. Kunnes ovi vihdoinkin avautui ja nimeäni kutsuttiin, ”Niemelä”.

Nousin nopeasti ja askelsin ovelle ja kas – ovella minua odottikin mies! Hölmistyneenä kättelin lääkärin ja hän esitteli itsensä Topi Salliksi. Punastuin ja nolostuin, minäkun luulin häntä naiseksi! No. Gyne oli noin 30 vuotias tumma mies ja hänellä oli jokin suloinen pilkahdus silmäkulmassaan. Hän pyysi minut istumaan tuoliin ja hän itse istuutui pöytänsä taakse ja alkoi etsimään potilastietojani koneeltaan.

”Oletko vasta muuttanut kun en löydä potilastietojasi?”, hän kysyi.
”Olen joo”, vastasin hieman ääni väpättäen, jännitin yhä.
”Turhaan jännität tätä tarkistusta, tehdään kaikki ihan rutiinilla ja kivuttomasti” lääkäri sanoi pehmeällä äänellä pöytänsä takaa ja kurkkasi minua hymyillen.
En voinut muuta kuin hymyillä takaisin.
”Noniin, nyt tiedot löytyivät, riisuisitko alaosan pois ja tulisit sitten tänne sermin taakse niin aloitetaan tutkimus”, lääkäri sanoi yhä niin rauhallisen pehmeällä äänellä ja vilahti valkoisen takkinsa kanssa sermin taakse minun jäädessäni riisumaan.

Topi vaikutti niin mukavalta, että minäkin aloin hieman rauhoittumaan. Riisuin housuni ja pikkuhousuni ja jätin ne tuolille. Tuntui hassulta kävellä huoneen poikki sermin taa ilman alaosia, miltei nolostutti.

Sermin takana Topi oli laittanut tutkimuspöydän valmiiksi ja oli nostanut jakkaran pöydän eteen, mitä pitkin pääsin istumaan mukavasti tutkimuspöydälle. Kapusin siihen ja Topi työnsi apupöytänsä kaikkine välineineen lähemmäs. Hän laittoi tutkimusvalon päälle ja minua milte nauratti – siinä minä selibaattisinkku makaan pöydällä haarat levällään, pimpsa valokeilassa ja sen verran upea lääkäri tutkii etten koskaan ole moisen kanssa pelehtinyt. No, kivaa että ainakin kerran elämässä pääsee tuollaisen kanssa kosketuksiin, nauroin itsekseni.

Topi näytti välineitä ja kertoi, että lämmittää kaikki välineet käsissään ettei ne tunnu niin kylmiltä sisälläni.

”No niin Maija. Hengitäppä pari kertaa syvään ennenkuin aloitetaan, ei tarvitse jännittää. Ja sanot heti jos tuntuu pahalta, ookoo?” hän kysyi.
”Juuh, kai täällä saa huutaa?” vastasin hymyillen.
”Saa ja pitääkin jos siltä tuntuu” lääkäri hymähti takaisin.

Lopulta hän aloitti tutkimuksensa ensin muovisella välineellä ja sitten sillä rautaisella. Se ei sattunut ollenkaan, makasin vain hiljaa paikoillani ja mietin seuraavan viikon palaveriasialistaa. Esimies oloi ehdottanut jotain suurta hanketta minne haluaisi minut projektisihteeriksi ja voi että, miten tylsää, ajattelin. Lopulta Topi otti sen metallisen tutkimusvälineen pois ja sanoi, että hän kokeilee vielä sormella että munasarjani ovat kunnossa. Hän laittoi liukastusvoidetta sormeensa ja työnsi sen sisääni hitaasti ja varovasti ja minusta se tuntui jotenkin irstaalta, kiihottavalta. Hän tunnusteli varovasti ja työnteli sormeaan edes takaisin. Se alkoi tuntumaan todella hyvältä. Yritin olla ihan paikoillani hiljaa ja suljin silmäni. Pian Topi sanoi, ettei tunne ihan kaikkia osia kunnolla muttei kuulemma ole mitään syytä huoleen, varmasti kyseessä on vain kohdun tilapäinen kallistuma ja että nyt hän laittaisi kaksi sormea sisääni kokeillakseen lisää. Nyökkäsin hyväksyvästi. Topi liu’utti kaksi liukuvoiteen liukastamaa sormeaan sisääni ja miten suloiselta se tuntuikaan. Olin niin kauan ollut selibaatissa, että tämä tuntui aivan taivaalliselta.

”Taidat nauttia tästä”, Topi kysyi yllättäen
”Uuh, kyllä”, vastasin huokaillen.
”Sopiiko jos kokeilen omalla tutkimusvälineelläni miltä siellä oikein tuntuu?” Topi kysyi ja mitään miettimättä vastasin, että sopiihan se.

Makasin siinä silmät kiinni ja tunsin kun sormet luiskahtivat sisältäni ja vyön solki kolahti. Topi oli avannut valkoisen lääkärin takkinsa ja avasi housujensa vyön ja vetoketjun. Housut tipahtivat raskaan vyön voimalla maahan. Avasin silmäni ja katsahdin Topiin. Siellä, avonaisten haarojeni välissä seisoi varmasti maailman suloisin gynekologi ja jalkojen välissä pullistui keskikoinen, hieman suonikas penis. Topi otti peniksen käteensä ja alkoi runkata sitä hellästi. Se näytti hurjan kiihottavalta, en ollut koskaan nähnyt runkkaavaa miestä niin läheltä ja aloin automaattisesti hapuilemaan paitani nappeja. Avasin ne kaikki paljastaen paljaat rintani – aamulla olin huomannut että kaikki rintaliivit olivat pesussa, joten päätin selvitä päivän ilman niitä. Nännini olivat kovettuneet ja nöpöttivät terkakkaita. Topi katsahti niitä ahnaasti ja kumartui hieman eteenpäin jatkaen runkkaustaan ja alkoi hivelemään toisella kädellään rintojani. Hän nipisteli nännejäni, puristeli ja leipoi. Se tuntui niin hyvältä, että olisin voinut saada orgasmin siinä paikassa.

Lopulta Topi lopetti runkkauksen ja laittoi peniksensä pään pilluni suulle. Se tuntui lämpimältä ja suurelta – vaikka olikin näyttänyt ihan normaalin kokoiselta. Hän katseli himoiten rintojani, pilluani, rintojani, silmiäni. Lopulta Topi työnsi sen varttaan pitkin sisälleni ja miten hyvältä se tuntuikaan. Minulta pääsi äänekäs AAH ja Topi hymähti ja sanoi ”Shh ... Olehan hiljaa. Voi muut tulla kateellisiksi...Minulle” ja hän virnisti ilkikurisesti. Hän alkoi työntelemään elintään sisälläni rytmikkäästi ja se tuntui niin hyvältä – samalla hän hapuili rintojani liukuvoiteisilla sormillaan ja minä puristin kaksin käsin allani olevaa tutkimuspöytää etten huutaisi nautinnosta. Yhtäkkiä Topi lopetti ja pyysi minua nousemaan.

Hän auttoi minut ylös tutkimuspöydältä ja ihmettelin minne hän haluaisi viedä minut. Hän käänsikin minut nopeasti ympäri ja laittoi nojaamaan tutkimuspöytää vasten – siinä sitä oltiin, gynen huoneessa pillu märkänä ja Topi hellästi raotti pilluani työntäen yhden sormen sisääni. Huokaisin, taas. Se tuntui mahtavalta. Lopulta hän laittoi peniksensä pilluni huululle ja tyrkkäsi sen sisääni ja nyt se tuntui työntyvän erityisen pitkälle ja tuntui että pilluni repeäisi, nautinnosta. Topi otti lujan otteen pyllystäni ja alkoi työntelemään pitkälle ja napakasti. Äännähtelin voimakkaasti jokaisella työnnöllä ja Topin työnnöt alkoivat nopeutumaan ja nopeutumaan ja hänkin alkoi äännähdellä jokaiselle työnnöllä. Penis kasvoi sisälläni ja tiesin Topin saavan pian – niin myös minä saisin.

Viimeinen työntö oli oikea sinetti – Topi karjaisi ja mällit lensivät sisääni. Minua yhä kutkutti kovin ja tunsin sykkivän peniksen sisälläni. Topi veti sen pois ja mällit roiskahtivat sisältäni reisilleni.

Nousin ja käännyin ja painoin Topin hellästi hartioistaan lattialle polvilleen ja ohjasin tämän kohti sykkivää pilluani. ”Nuole se puhtaaksi” sanoin matalalla ja hiljaisella äänellä Topille työntäen tämän pään haaroihini. Kieli lähti samantien seikkailemaan kohti pilluni sydäntä ja se tuntui niin pehmeälle ja lämpimälle. Olin jo aivan orgasmin partaalla kunnes Topi työnsi jäykän kielensä pilluuni lujaa ja siinä samassa hetkessä sain valtaisan orgasmin, polveni notkahtivat. Topi jatkoi vielä häpyhuulteni nuolemista minun ollessani orgasmin tiukassa syleilyssä. Huokasin. Topi nousi hiljaa ylös ja katseemme kohtasivat. Minulla oli tuhma olo – seisoin puhkinussittuna gynekologin tutkimushuoneessa ilman pöksyjä paita auki.Hän katseli minua tyytyväisenä ja hymyillen. Hän alkoi napittamaan paitaani.

”Noniin. Eiköhän kaikki ole ihan kunnossa”, hän sanoi ja hymyili. ”Voitte mennä pukemaan. Pukutilan vieressä on myös vessa jos haluat käydä alapesulla” hän sanoi aivan ammatillisesti ja minua hymyilytti. Vai että tällainen Salli, ajattelin. Kävelin hoippuen housujeni luo Topin jäädessä pukemaan housujaan. Puin vaatteeni nopeasti ylleni ja kun olin lähdössä, Topi tuli ovelle ja kätteli minua. ”Kiitos ja toivottavasti pysyt terveenä” hän sanoi taas hymyillen lämpimästi ja minä siinä posket hehkuen tukka pörrössä en kyennyt enää muuta kuin hymyilemään.

10

27323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hellin_

      todella hyvä tarina, ihan melkein kateeksi käy, kiitos

    • mitäänsanomaton

      hyvä !

    • Siljan

      Mahtava

      • minä

        kieltämättä hyvä!


      • Kerttu
        minä kirjoitti:

        kieltämättä hyvä!

        Hyvin kirjotettuin..

        Tätä lisää, jos vaan viitsit!


      • ......
        Kerttu kirjoitti:

        Hyvin kirjotettuin..

        Tätä lisää, jos vaan viitsit!

        super mahtava tarina...ai tekis pahaa jos ittelle kävis samoin..


      • Paula
        Kerttu kirjoitti:

        Hyvin kirjotettuin..

        Tätä lisää, jos vaan viitsit!

        Aivan mahtava!
        JOkanaisen unelma ;D
        Tulin niin kiimaiseksi että...


    • kissanainen

      kiva lukee nuin hyviä juttuja...

    • stringit

      Oli tosi hyvä juttu! kiitos! Kirjotappa lisää... ;D

    • lindi

      sain melkeen orkut tota lukiessani!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe