Kesällä Suomessa käydessäni ostin punaiset huopa-aamutossut ja että ovat lämpimät!
Muistaako kukaan niitä aikoja, kun oli pakkasella sellaiset kunnon huopatossut? ei ollut mitään sen lämpimämpää talvikenkää. Itselläni on vielä sellaiset.
Muistan kun kouluaikana koulussa oli kengänjakoa. Oli tullut lähetys Ruotsista. Minun isä sanoi, että me pärjätään omillamme ja me ei tarvita Ruotsin kenkiä.
Huopa-aamutossut
7
1132
Vastaukset
- Sai olla sisällä välitunnilla
Oli ne aikoja! Olen kotoisin Pohjois-Karjalasta ja kylmää oli talvella. 40 astetta ei ollut eikä ole vieläkään mikään ihme. Kun oli 20 astetta pakkasta niin sai olla sisällä välitunnilla.
Toissa talvena olin käymässä kun oli 40 astetta pakkasta. Oltiin sitten saunassa, yli 100 astetta lämmintä ja sitten hyppäsin hankeen, kaksi kertaa.
Kyllä yks australialainen tuttava ihmetteli tarinaa, kun kerroin! - ne ajat
Ei parempaa kenkää ole.
Etsin sellaisia aikoinani täältäkin vaan eipä löytynyt. Ainoastaan kumipohjallisilla, onko ne nyt yhtä lämpimät - tuskin. En ole kokeillut.
Sensijaan tämä että sai olla välitunnilla sisällä jos oli kova pakkanen, ei kyllä toiminut meilläpäin, ainoastaan opettajat (2 kpl)pysyivät sisätiloissa.
Saatan tietysti muistaa väärinkin, siitä on niin kauan kun istuin koulunpenkillä. - Vain suomesta
On tosiaan onni ne punaiset huopa-aamutossut. En ole löytänyt täältä mistään sellaisia.
Kuulin että Etelä-Suomessa olivat maksaneet 60 euroa (!!!) torilla. Itse ostin 20 eurolla. Kallis hinta, mutta hintansa väärti.- sunnys
www.kunnonkaupat.fi
- Huopa-aamutossut
sunnys kirjoitti:
www.kunnonkaupat.fi
Nuo netin aamutossut on kyllä ihan erilaiset. Kaipa ovat lämpimät nuokin.
Jos osaisin laittaa kuvan, niin laittaisin omistani. Näissö on kaksi pampulaa koristeena ja leikattu edestä että joustaa.
- Hupapää
Ne olivat todella lämpimät. Minullakin oli kaksi paria, toisissa liimattu kumikenkäpohja.
Muistan kun setä-vainaa kertoi sota-ajalta,kuinka monet sotilaat yksinkertaisesti repivät huopikkaat venäläisiltä kaatuneilta. Oli siis ryssällä, jotain mikä oli parempaa, kuin suomen sptilaan varustus.- Aamuhuopatossut
Kyllä on hyvään tarpeeseen huopa-aamutossut.
On niin kylmät lattiat ja mitkään muut tossut ei toimi.
Huopatossut on koko ajan jalassa.
En siirry mihinkään lattianlämmityssyteemiin, huopatossut ajaa saman asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291731Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51290Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61254