kyllä tietää olevansa YKSIN, kun kaikki kaatuu päälle ja stressi painaa, silloin kun tuntuu ettei mikään onnistu, kerta toisensa jälkeen tulee vastoinkäymisiä, haluaisi että olisi joku jonka olkapäähän nojata, joku joka sanoisi kaikki on hyvin, joku joka halaisi ja rohkaisisi eteenpäin...
mutta kun ei ole ketään joka tukisi niin...
silloin tietää olevansa yksin.
niin yksin.
):
kuten nyt...
tietää olevansa yksin ...
7
793
Vastaukset
- ap.
sattua niin.
miksi elämässä on yksinäisyyttä ?
vahvempikin ihminen kaatuu yksinäisyyden edessä, ei ketään voi jaksaa kaikkea yksin !!
miten elämä voi edes "vaatia" niin...????
en halua olla yksin.
minulla ei ole enää voimia olla yksin ja yrittää jaksaa tätä kaikkea yksin.- löydätkin jonkun
Yksinäisyys syö sisältäpäin... sitä kun jatkuu pitkään niin ei ole enään kuin pelkkä tyhjä kuori...... mikään ei tunnu miltään... sitä vain odottaa milloin pääsisi pois täältä. Omalta kohdaltani peli on jo menetetty. Toivon vilpittömästi että löydät sen johon voisit tukeutua vaikeina ja hyvinä aikoina.... ja jolle sinä olet tärkeä henkilö. Virtuaali halaus sinnepäin. Voimia.
Minulle tuli kans samanlainen olo viime tapauksen jälkeen joten olet hyvin kirjoittanut sen mitä
minunkin mielessäni on pyörinyt jo vähän aikaan!!
Olen siis mies Lahdesta 41v.- axxxo.
*halaa* kyllä se siitä. ei se elämä loppujen lopuksi niin kamalaa ole.
- se vain voi olla
sillä ei ole mitään rajaa millaista painajaista elämä voi pahimmillaan ole.
- valittaa
Sitä se on minunkin elämäni yksinäisyyttä. Tosin onhan minulla vanhemmat (luojan kiitos) muuten olisin täällä maailmassa ihan yksin. Ilman heitä minulla ei olisi mitään. Ainoat ihmiset joiden kanssa voin olla oma itseni. Nuorena ajattelin elämäni ihan erillaiseksi. Olisin halunnut perheen ... kolme lasta ja ihan tavallisen mukavan elämän. Mutta ei se elämä niin mene. Ihan jostain syvältä sattuu tämä yksinäisyys ja toisinaan valtaa hirveä epätoivo kun ei ole ketään. Ihanaa kun olisi joku kenen kanssa yhdessä puuhastella ja mennä jonnekkin. Toki sitä yksinkin pääsee kaikkiin tapahtumiin ym. mutta sellaisissa paikoissa sitä vasta tunteekin itsensä yksinäiseksi. Ja välillä näkee kun joku katselee, että mitähän tuokin täällä yksin tekee. Tai sitten olen jo luulotautinenkin ja kuvittelen jo ihmisten tuijottavankin. Että mä en kestä tämmöstä :(
- yksinäineM20
olisi noin kymmenen suunnilleen koko elämään vaikuttavaa asiaa mitä pitäisi tehdä. ja oikeastaan mitään niistä ei voi tehdä vaikuttamatta muihin asioihin...
sitten päättää, että ei tee mitään, koska ei vain voi. jos tekisi, asiat menisi toisesta päästä vielä huonompaan suuntaan. älkää kysykö miksi... väliaikaratkaisu. saa hetken lisää aikaa miettiä, vaikka todellisuudessa ei edes oikein tiedä mitä pitäisi miettiä. vituttaa. masentaa. ahdistaa. täydellinen syrjäytyminen ja alkoholismi, vai itsemurha? muita vaihtoehtoja ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184101Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892293Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1361802- 761464
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91154Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27701
- 100690
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681