Naistentanssit

Hcliff

Kuvittelen sinut. Olet tumma, kasvoiltasi ylväs, kaunis. Yllät minua leukaan, tuoksuvat hiuksesi huumaavat minut seistessäsi rinnallani. Edessäni. Sylissäni.
Kirkas mieli älykkäiden silmiesi takana saa minut toivomaan itseni vanhemmaksi. Ikäiseksesi. Mutta hyväksyt minut koska tahdon niin, koska loin sinut, Loin sinut ilmestymään eteeni ilkoalasti. Illan hämärässä, keinovalossa. Et tarvitse sanoja. Kuvittelen äänesi kypsäksi, miellyttävän pehmeäksi altoksi. Katsot lävitseni, katseesi kiertää ympärilläni harhaillen avaruudessa, sivaltaen nopeita iskuja suoraan silmiini. Seison hiljaa, toivon sydämenlyöntieni laantuvan, käsieni vakautuvan, mieleni terävöityvän, jotta olisin valmis rakastelemaan kanssasi.

Varteni kohoutuu vatsaasi vasten. Painaudut minuun kiinni, peität sen allesi, rintasi hivelevät kylkiäni, sormesi kapuavat käsivarsiani pitkin olkapäilleni, hiuksieni alle, kaulalleni. Painat peukalollasi aataminomenaani ja sanot jotain mitä en ymmärrä. Hengityksesi on raskasta. En ymmärrä omaani, en tahdo ajatella sitä. Kosketan lantiotasi, molemmat käteni lepäävät uomallasi, täydellisten lantioluiden päällä. Suljen silmäni ja hyväilen pakaroitasi, lasket kasvosi rintaani vasten ja huoahdat. Siittimeni jäykistyy kovemmaksi ihosi hiertäessä sitä, tutkiessani sokkona lihaksiasi reittä ja pakaraa pitkin.
Haluan sinun haluavan minua. Et ole halpa, olet puhdas, olet minun kokonaan ja se on kaikki.
Häpeän hoikkaa kehoani runsautesi varjossa. Mutta etsiydyt mielelläsi minuun ja olet kiihkossa.
Painut alemmas.
Otat sen suuhusi.
Valtava kosteus ja lämpö ympäröi minua. Osittain, juuri sieltä mistä se on tärkeintä. Tuhannet hermoradat sähisevät eleistäsi ja veri pakkautuu penikseeni suurella voimalla.
Kivekseni ovat herkät, kutitat niitä ympäröivää nahkaa sormillasi, vielä kielelläsi.
Suusi on pieni, huulesi kauniit, vaikkakin ympäröivät jotain rumaa ja irstasta. Mutta haluan
sitä. Olemme Kaunotar ja Hirviö. Olen tulossa. Silmissäni pimenee,

Tunnen kuinka nielet.

Mietin miksi teet sen, sillä vaikka pohjimmiltani halusin
sitä, en halunnut pakottaa. Mutta onko sinulla edes vaihtoehtoja?
Imen hikeäsi, joka kiillottaa pintaasi, tekee sinut liukkaaksi ja suolaiseksi.
Maistut hyvälle, tietenkin. Taivaalliselta haaravälistäsi.
Ymmärrän kuinka turhia ovat olleet kaikki muut naiset, kuinka raskaasti olen ottanutkaan heppoiset suhteet. Sinut minun olisi pitänyt tehdä alun alkaen.
Mutta nyt olet luonani. Ikuisesti.

4

9006

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • känksta

toi oli aika outo... konemainen... not my style...

• gmg

ehkä sä koitit tiiäkkös liikaa yrittää tehdä jtn upeeta..

• pipari

ihanna runoilua. tuota olen kuullut itsekin tansseissa. haluaisin panna sua.

• Pörrö

Kaunis teksti. Miksei seksikin voisi olla herkkää, romanttista ja koskettavaa, koskevaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      22
      1179
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      58
      975
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      933
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      54
      863
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      761
    6. 61
      715
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      696
    8. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      662
    9. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      37
      660
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      30
      605
    Aihe