Naistentanssit

Hcliff

Kuvittelen sinut. Olet tumma, kasvoiltasi ylväs, kaunis. Yllät minua leukaan, tuoksuvat hiuksesi huumaavat minut seistessäsi rinnallani. Edessäni. Sylissäni.
Kirkas mieli älykkäiden silmiesi takana saa minut toivomaan itseni vanhemmaksi. Ikäiseksesi. Mutta hyväksyt minut koska tahdon niin, koska loin sinut, Loin sinut ilmestymään eteeni ilkoalasti. Illan hämärässä, keinovalossa. Et tarvitse sanoja. Kuvittelen äänesi kypsäksi, miellyttävän pehmeäksi altoksi. Katsot lävitseni, katseesi kiertää ympärilläni harhaillen avaruudessa, sivaltaen nopeita iskuja suoraan silmiini. Seison hiljaa, toivon sydämenlyöntieni laantuvan, käsieni vakautuvan, mieleni terävöityvän, jotta olisin valmis rakastelemaan kanssasi.



Varteni kohoutuu vatsaasi vasten. Painaudut minuun kiinni, peität sen allesi, rintasi hivelevät kylkiäni, sormesi kapuavat käsivarsiani pitkin olkapäilleni, hiuksieni alle, kaulalleni. Painat peukalollasi aataminomenaani ja sanot jotain mitä en ymmärrä. Hengityksesi on raskasta. En ymmärrä omaani, en tahdo ajatella sitä. Kosketan lantiotasi, molemmat käteni lepäävät uomallasi, täydellisten lantioluiden päällä. Suljen silmäni ja hyväilen pakaroitasi, lasket kasvosi rintaani vasten ja huoahdat. Siittimeni jäykistyy kovemmaksi ihosi hiertäessä sitä, tutkiessani sokkona lihaksiasi reittä ja pakaraa pitkin.
Haluan sinun haluavan minua. Et ole halpa, olet puhdas, olet minun kokonaan ja se on kaikki.
Häpeän hoikkaa kehoani runsautesi varjossa. Mutta etsiydyt mielelläsi minuun ja olet kiihkossa.
Painut alemmas.
Otat sen suuhusi.
Valtava kosteus ja lämpö ympäröi minua. Osittain, juuri sieltä mistä se on tärkeintä. Tuhannet hermoradat sähisevät eleistäsi ja veri pakkautuu penikseeni suurella voimalla.
Kivekseni ovat herkät, kutitat niitä ympäröivää nahkaa sormillasi, vielä kielelläsi.
Suusi on pieni, huulesi kauniit, vaikkakin ympäröivät jotain rumaa ja irstasta. Mutta haluan
sitä. Olemme Kaunotar ja Hirviö. Olen tulossa. Silmissäni pimenee,

Tunnen kuinka nielet.

Mietin miksi teet sen, sillä vaikka pohjimmiltani halusin
sitä, en halunnut pakottaa. Mutta onko sinulla edes vaihtoehtoja?
Imen hikeäsi, joka kiillottaa pintaasi, tekee sinut liukkaaksi ja suolaiseksi.
Maistut hyvälle, tietenkin. Taivaalliselta haaravälistäsi.
Ymmärrän kuinka turhia ovat olleet kaikki muut naiset, kuinka raskaasti olen ottanutkaan heppoiset suhteet. Sinut minun olisi pitänyt tehdä alun alkaen.
Mutta nyt olet luonani. Ikuisesti.

4

8719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • känksta

      toi oli aika outo... konemainen... not my style...

      • gmg

        ehkä sä koitit tiiäkkös liikaa yrittää tehdä jtn upeeta..


    • pipari

      ihanna runoilua. tuota olen kuullut itsekin tansseissa. haluaisin panna sua.

    • Pörrö

      Kaunis teksti. Miksei seksikin voisi olla herkkää, romanttista ja koskettavaa, koskevaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe