Olen joskus tätä palstaa lukenut ja jonkin kommentinkin laittanut. Nyt olen huomannut että tämä palsta on muuttunut 90% vain vartijoiden tunteiden palstaksi, ja nyt on astunut politiikkakin mukaan. Ja kaikki mikä koskee vankeja ja heidän asioitaan jyrätään alta pois heti. Nyt ollaan erityisesti huolissaan vankien oloista ja tapaamisesta kun vankilat lakkautetaan, aikaisemmin tällä palstalla ollaan pidetty kovaa meteliä siitä että kyseiset sunnuntai tapaamisetkin ovat turhia. Mielestäni palstan keskustelu on muuttumassa vankeinhoitoliiton keskustelupalstaksi.
Mihin palsta menossa????
11
1229
Vastaukset
- vanhempi_vartija
Kuvaamasi asiat ovat nyt aika ajankohtaisia. Onko sinusta jotenkin kummallista, että ajankohtaiset asiat puhuttavat ihmisiä? 300 henkilöltä on menossa työpaikka alta, lisäksi henkilökunnan asuntoja ollaan suunnitelmien mukaan muuttamassa kokonaan toiseen käyttöön. Jos tämä ei alan ihmisiä puhuta niin minkä sitten pitäisi?
Vankeinhoitoliittoa en tunne mutta jos tarkoitat VAnkilavirkailijain liittoa, sillä ei taida olla omaa keskustelupalstaa netissä? - tukeminen
olematonta. vangeille hyysääjiä kyllä riittää joka taholla...
- ^^^^___^^^^
Onneksi muutamia homevaurioituneita vankiloita lakkaautetaan, ja mitä tulee muihin asioihin juuri tuota tarkoitin että heti jos puhutaan vangeista niin joku vartija tulee täällä puhumaan hyysäämisestä. Jos joku on noin väsynyt työhönsä , on hyvä että pääsee matkustamaan pidempiä matkoja vartijan tehtäviisi, siitähän tässä on nyt kyse. Eli vartijat syrjäkylissä pelkäävät pitkiä työmatkoja ja sitä työntekoa. Niin muutkin ihmiset joutuvat matkustamasan ja olemaan erossa perheestään viikon työnsä puolesta, suojatyöpaikat on lakkautettava.
- mutta mutta
^^^^___^^^^ kirjoitti:
Onneksi muutamia homevaurioituneita vankiloita lakkaautetaan, ja mitä tulee muihin asioihin juuri tuota tarkoitin että heti jos puhutaan vangeista niin joku vartija tulee täällä puhumaan hyysäämisestä. Jos joku on noin väsynyt työhönsä , on hyvä että pääsee matkustamaan pidempiä matkoja vartijan tehtäviisi, siitähän tässä on nyt kyse. Eli vartijat syrjäkylissä pelkäävät pitkiä työmatkoja ja sitä työntekoa. Niin muutkin ihmiset joutuvat matkustamasan ja olemaan erossa perheestään viikon työnsä puolesta, suojatyöpaikat on lakkautettava.
25v tätä suomen suurinta sirkusta huom. kaupunki vankilassa katsoneena tarkoitin hyysäämisellä juuri sitä mitä tämä touhun todellisuudessa on ollut jo pitkään eikä loppua näy
- Sulo.S
Minusta on päinvastoin hyvä, että myös vartijat seuraavat palstaa. Nyt on tilanne mikä on ja pampuilla huoli. Olen heidän puolellaan tässä asiassa.
Vankeja ei ole unohdettu.- .45ACP
Itse olen vartija, ja koen tämän palstan nimen omaan vartijoiden keskustelualueeksi.
- itse vartija
.45ACP kirjoitti:
Itse olen vartija, ja koen tämän palstan nimen omaan vartijoiden keskustelualueeksi.
ja koen tämän palstan ihan pas****i. Täällä on hyvä porata ilman että joutuu sen enempä vastaama asioista. Sen vuoksi kirjoita tänne koska en uskala töisä avata suuta. Jä aidinkieleni on tasan nolla kun en ol koulu käynyt. Säälika meitä. Anna almu ni vankehoto paranee ja rosvot kans
- .......
itse vartija kirjoitti:
ja koen tämän palstan ihan pas****i. Täällä on hyvä porata ilman että joutuu sen enempä vastaama asioista. Sen vuoksi kirjoita tänne koska en uskala töisä avata suuta. Jä aidinkieleni on tasan nolla kun en ol koulu käynyt. Säälika meitä. Anna almu ni vankehoto paranee ja rosvot kans
provoilua, yritä edes niin keksit paljon parempaa.
- on asia
Hyvä Sulo. Ja uskoisin myös että jos vartija on motivoitunut, työssään viihtyvä, vaikuttaa se myös myönteisesti vankiin ja hänen lusimiseen.
- Anonyymi
Virkavaltaan kuuluu kaikki älypää ihmiset
- Anonyymi
Ilman virkavaltaa, narkit ja puliukot hallitsisi tätä yhteiskuntaa.
Narkit kiinni ja koppiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962