jos tapani oli ollut hyvä järvenpäässä niin porin konsertti oli sitten täys fiasko. ensiksi konsertti alkoi myöhässä koska kansa oli lähtenyt kotoaan liian myöhään ja kelit olivat olleet huonot.
tapsa ei syttynyt koko konsertin aikana juuri ollenkaan ,paitsi silloin kun opetti meitä taputtamaan oikein.
olen kyllä nähnyt useita kansan konsertteja ja tämä oli kyllä loppupäästä.toivottavasti loput konsertit ovat parempia ja toivottavasti myös tapsa lukee tän kun en koneellani pääse tai osaa lähettää tapsan sivuilla toimivaan palaute juttuun.
konsertti
4
584
Vastaukset 4
- basso 9
Ei ollut lääkitys kohdallaan.
- Pianisssimo
Aivan samaa mieltä.
- vitokas
Kansa on sitten tervehtynyt ja palannut omalle tasolleen!
- J.L.
Eilen Suolahtisalissa oli ainakin aivan upea konsertti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381531
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5381351Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1581134Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "172812- 55749
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va229740Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26655- 49647
- 52640
- 74573