gerimax energy plus

kokemuksia?

Onko jollain kokemuksia Gerimax energy plus nimisestä tuotteesta? Entä miten sen luonnollisuus/synteettisyys? Siinähän on vihreää teetä ja gingsengiä. Mutta miten nuo vitamiinit? Kiitos vastauksista!

7

5972

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tokoferoli

Samoja muotoja noissa vitamiineissa käytetään yleensä kuin muissakin vitamiinivalmisteissa.
      Eli pääaosin synteettisiä.
      Merkitystä ei noilla määrillä ole vaikka joku muuta väittääkin.
      Ginseng ja vihreä tee toimii synergisesti tehostaen vitamiinien ja kivennäis,hivenaineiden vaikutusta.
      Itse aikoinaan muutaman purkin syönyt Gerimaxia ilman vihreää teetä.

• gingseng

yhdellä kaverilla oli tapana ottaa aina jotain gingsengkuureja. Ihmettelin, että mahtaako tuo olla ihan terveellistä, kun se kertoili ihmeellissitä piristävistä vaikutuksista. Se kuoli johonkin nopeasti edenneeseen syöpään sitten. En tiedä, vaikuttiko asiaan, mutta mietitytti kyllä.

• tokoferoli
        gingseng kirjoitti:

yhdellä kaverilla oli tapana ottaa aina jotain gingsengkuureja. Ihmettelin, että mahtaako tuo olla ihan terveellistä, kun se kertoili ihmeellissitä piristävistä vaikutuksista. Se kuoli johonkin nopeasti edenneeseen syöpään sitten. En tiedä, vaikuttiko asiaan, mutta mietitytti kyllä.

Kiinassa tuota Ginseng juurta on käytetty vuosisatoja.
        Turussakin tutkittu noita kiinalaisia yrttejä - muistaakseni yliopistossa.
        Tutkija professorin mukaan länsimailla olisi paljon opittavaa kiinalaisilta.
        Maailman runsas lukuisin kansa on tullut toimeenvuosisatoja ellei tuhansia yrttilääkinnällä.
        Kaikkiin maihin mihin on rantautunut länsimainen kulttuuri Mac Donals ja muina pikaruoka paikkoina on ollut havaittavissa 10 vuoden kuluttua elintasosairauksia mm - kakkostyypin diabetestä ja sydänsairauksia joita ei ole ennen ollut.

• ei hyvä sekään
        tokoferoli kirjoitti:

Kiinassa tuota Ginseng juurta on käytetty vuosisatoja.
        Turussakin tutkittu noita kiinalaisia yrttejä - muistaakseni yliopistossa.
        Tutkija professorin mukaan länsimailla olisi paljon opittavaa kiinalaisilta.
        Maailman runsas lukuisin kansa on tullut toimeenvuosisatoja ellei tuhansia yrttilääkinnällä.
        Kaikkiin maihin mihin on rantautunut länsimainen kulttuuri Mac Donals ja muina pikaruoka paikkoina on ollut havaittavissa 10 vuoden kuluttua elintasosairauksia mm - kakkostyypin diabetestä ja sydänsairauksia joita ei ole ennen ollut.

Maon kaudella elintasosairauksia ei ollut. Nälkä tappoi. ei paljon akupunktio ja yrtit auttaneet silloinkaan.

• 1+8
        ei hyvä sekään kirjoitti:

Maon kaudella elintasosairauksia ei ollut. Nälkä tappoi. ei paljon akupunktio ja yrtit auttaneet silloinkaan.

ite ku kokeilin tota niin kynnet ja hiukset alko kasvamaan todella hyvin ja kyllä se mua piristi =)

• hyvä vitamiinilisä

Ostin, toinen päivä kokeilussa ja nyt jo piristynyt olo. AIkamoinen tuote, saa nähdä miten vaikuttaa sitten kun on syönyt enemmän, varmaan tosi hyvä olo tulee :)

• vitaaminpommi

itebköytän ja ei minua ole ainakaan auttanut. yksilöllistä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51