Onko jollain kokemuksia Gerimax energy plus nimisestä tuotteesta? Entä miten sen luonnollisuus/synteettisyys? Siinähän on vihreää teetä ja gingsengiä. Mutta miten nuo vitamiinit? Kiitos vastauksista!
gerimax energy plus
7
5875
Vastaukset
- tokoferoli
Samoja muotoja noissa vitamiineissa käytetään yleensä kuin muissakin vitamiinivalmisteissa.
Eli pääaosin synteettisiä.
Merkitystä ei noilla määrillä ole vaikka joku muuta väittääkin.
Ginseng ja vihreä tee toimii synergisesti tehostaen vitamiinien ja kivennäis,hivenaineiden vaikutusta.
Itse aikoinaan muutaman purkin syönyt Gerimaxia ilman vihreää teetä.- gingseng
yhdellä kaverilla oli tapana ottaa aina jotain gingsengkuureja. Ihmettelin, että mahtaako tuo olla ihan terveellistä, kun se kertoili ihmeellissitä piristävistä vaikutuksista. Se kuoli johonkin nopeasti edenneeseen syöpään sitten. En tiedä, vaikuttiko asiaan, mutta mietitytti kyllä.
- tokoferoli
gingseng kirjoitti:
yhdellä kaverilla oli tapana ottaa aina jotain gingsengkuureja. Ihmettelin, että mahtaako tuo olla ihan terveellistä, kun se kertoili ihmeellissitä piristävistä vaikutuksista. Se kuoli johonkin nopeasti edenneeseen syöpään sitten. En tiedä, vaikuttiko asiaan, mutta mietitytti kyllä.
Kiinassa tuota Ginseng juurta on käytetty vuosisatoja.
Turussakin tutkittu noita kiinalaisia yrttejä - muistaakseni yliopistossa.
Tutkija professorin mukaan länsimailla olisi paljon opittavaa kiinalaisilta.
Maailman runsas lukuisin kansa on tullut toimeenvuosisatoja ellei tuhansia yrttilääkinnällä.
Kaikkiin maihin mihin on rantautunut länsimainen kulttuuri Mac Donals ja muina pikaruoka paikkoina on ollut havaittavissa 10 vuoden kuluttua elintasosairauksia mm - kakkostyypin diabetestä ja sydänsairauksia joita ei ole ennen ollut. - ei hyvä sekään
tokoferoli kirjoitti:
Kiinassa tuota Ginseng juurta on käytetty vuosisatoja.
Turussakin tutkittu noita kiinalaisia yrttejä - muistaakseni yliopistossa.
Tutkija professorin mukaan länsimailla olisi paljon opittavaa kiinalaisilta.
Maailman runsas lukuisin kansa on tullut toimeenvuosisatoja ellei tuhansia yrttilääkinnällä.
Kaikkiin maihin mihin on rantautunut länsimainen kulttuuri Mac Donals ja muina pikaruoka paikkoina on ollut havaittavissa 10 vuoden kuluttua elintasosairauksia mm - kakkostyypin diabetestä ja sydänsairauksia joita ei ole ennen ollut.Maon kaudella elintasosairauksia ei ollut. Nälkä tappoi. ei paljon akupunktio ja yrtit auttaneet silloinkaan.
- 1+8
ei hyvä sekään kirjoitti:
Maon kaudella elintasosairauksia ei ollut. Nälkä tappoi. ei paljon akupunktio ja yrtit auttaneet silloinkaan.
ite ku kokeilin tota niin kynnet ja hiukset alko kasvamaan todella hyvin ja kyllä se mua piristi =)
- hyvä vitamiinilisä
Ostin, toinen päivä kokeilussa ja nyt jo piristynyt olo. AIkamoinen tuote, saa nähdä miten vaikuttaa sitten kun on syönyt enemmän, varmaan tosi hyvä olo tulee :)
- vitaaminpommi
itebköytän ja ei minua ole ainakaan auttanut. yksilöllistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569