Rainakone

Raina

Minulla on vanha rainakone tehtaan pakkauksessa ja avattu vain sen takia että olen kokeillut kerran että se toimii.
Olisi kiva löytää siihen myös rainafilmiä jostain jotta se olisi jotenkin niinkuin yksi kokonaisuus. Ei satu kellään olemaan?

5

1469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gustavus III

Ei oikein ole antiikkia. Ehkä saat paremmin vastauksia osta-ja myynti osastolla.

• löytyä

Minulla on itäsaksalainen rainakone, jostain 60-luvun alulta kotoisin.
      Siinä on vieterivetoinen koneisto ja soittorasia.
      Se on vihreäksi vasaralakattu.
      Siitä on optiikka hyödynnetty " parempiin" tarkoituksiin... polttolasiksi.
      Vintin perukoilla se on tallessa vieläkin, mutten muista oliko sen rainafilmi mukana.
      Sellainen on kuitenkin ollut olemassa ja muistelen sen leveyden olleen jotain 30 milliä ja sen reunoissa vetoreiät. Filmin aihe oli joku satuaiheinen ,,, ettei vain lumikkia.
      Kun on vintillä käyntiä, niin tarkistan tuon.

Kyllä rainakoneet ja filmit on parhaasta päästä antiikkia, ei niitä ole vuosikymmeniin valmistettu, eikä niitä ole myynnissä olut.
      Kouluilla muistan näitä oleen, harvemmin kotikäytössä.

• Raina

jos löytyy. käyn silloin tällöin täällä pyörähtämässä.

• löyty
        Raina kirjoitti:

jos löytyy. käyn silloin tällöin täällä pyörähtämässä.

Raina vanhus löyty, eikä koneen optiikkakaan hukassa ollut, sekin oli onneksi koneen mukana.
        Rainakoneeni on todennäköisesti itäsakssa valmistettu, AKA- merkkinen ja siitä puuttuu kansi, jonka peltiseppä osaisi valmistaa uuden.
        Raina on vuosien saatossa rähjääntynyt ja sen reunassa on muutama repeymä, jotka tuskin sen toimivuutta hidastaa.

Saat koneen ja rainan 10 eurolla, tai pelkän rainan 5 eurolla plus postikulut.

Raina on mitoiltaan samankokoista, kuin filmin nega ja reijityskin on samanjakoinen.

Ota yhteyttä [email protected]

• Raina
        löyty kirjoitti:

Raina vanhus löyty, eikä koneen optiikkakaan hukassa ollut, sekin oli onneksi koneen mukana.
        Rainakoneeni on todennäköisesti itäsakssa valmistettu, AKA- merkkinen ja siitä puuttuu kansi, jonka peltiseppä osaisi valmistaa uuden.
        Raina on vuosien saatossa rähjääntynyt ja sen reunassa on muutama repeymä, jotka tuskin sen toimivuutta hidastaa.

Saat koneen ja rainan 10 eurolla, tai pelkän rainan 5 eurolla plus postikulut.

Raina on mitoiltaan samankokoista, kuin filmin nega ja reijityskin on samanjakoinen.

Ota yhteyttä [email protected]

asiaan ensi viikolla. Olen menossa reissuun huomenna mutta pidetäänpä yhteydet auki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe