Teneriffan kelit joulukuussa?

Gulja

Hola!!

Olisin NIIIN KIITOLLINEN, jos joku kertoisi kokemuksiaan teneriffan, tarkemmin los cristianoksen/americaksen säästä joulukuun ekalla viikolla..Olen tuolloin lähdössä sinne mieheni kanssa ja emme tiedä millaisia vaatteita sinne pakata..Kestääkö kelit esim. rannalla makaamisen??Onko toppi/hame-keli...Typeriä kysymyksiä, mutten halua sinne turhaa tavaraa kantaa mukanani...KIITOS JOS JOKU KEHTAA VASTATA!!!

7

7597

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nickiname

Hei. Itse en ole käynyt joulukuussa teneriffalla, mutta anoppi palasi pari päivää sitten Americaksesta ja kehui ilmoja kovasti. Aurinkoista ja noin 24 astetta. Kyllä oli tarennut rannalla maata ja kuumakin oli tullut:))

• voi voi

kysymyksiä eikä Kanarialla ole liian kuuma koskaan. Joulukuu ja tammikuu on kuitenkin ne "kylmimmät ja sataa eniten. Myös tuuli voi olla ongelma sillä 24C ja tuulee niin eipä viitsi juuri uimaann mennä.

• gulja

Sinä ihminen, joka vastaat pitkin hampain "taas näihin kysymyksiin.."Ei sinun ole pakko vastata, jos tympii. Ihan että voi voi...Olen kiitollinen jos joku vastaa, mutta miks ihmeessä Sinä päätit voivottelemalla vastata kysymykseeni, kun se oli ilmeisen vaivaannuttavaa sinulle.Onneks täällä on niitä, jotka vastaavat asiallisestikin..Kiitos "anopin kokemuksesta."

• Joulukuun sää Americasissa

Americasin lämpötila on 21-26c päivisin joulukuussa, ja illalla viileämpää. Ranta, sadevaatteet- ja varjo sekä villapaita riittävät hyvin. Jos poikkeuksellinen sää, on halpaa ostaa paikalla lisää vaatteita. Sää vastaa täysin suomen kesää. Uima-allasuintia varten kylpytakki on hyvä, jos kävelee hotellin aulan läpi märkänä.

Tulimme juuri sieltä

• Gulja

Kiitos sinulle vastauksesta!!Erittäin hyvä saada ajankohtaista tietoa kelistä...Lähtö nimittäin perjantaina!!!En olisi uskonut, että noin lämmintä olisi!!Olin jo suunnitellut vain caprihousujen mukaan ottamista...Nyt taidan lisätä ne bikinit sinne laukun pohjalle...:)

• näyttää?

Kovin lämmintä lupailivat olevan.
        Paljon mahdollistakin, jos on tuuria.
        Itse olin siellä tammikuulla, ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Onneksi huomasin katsoa MTV3:n txt-sivulta 629, että siellä on päivän maksimilämpötila 11 astetta tuolloin.

Pakkasin lämpöpuhaltimen laukkuun ja tarpeen oli!

Hyvää lomaa ja säätä teille!

• Cristianosissa
        näyttää? kirjoitti:

Kovin lämmintä lupailivat olevan.
        Paljon mahdollistakin, jos on tuuria.
        Itse olin siellä tammikuulla, ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Onneksi huomasin katsoa MTV3:n txt-sivulta 629, että siellä on päivän maksimilämpötila 11 astetta tuolloin.

Pakkasin lämpöpuhaltimen laukkuun ja tarpeen oli!

Hyvää lomaa ja säätä teille!

Ei mitään helteitä mutta ihan ok. Välillä satoi kunnolla ja illalla oli vilpoista. Vastaa kait jotain Suomen kesää. Joku päällystakki mukaan ja sateenvarjo. Aina kotiolot voittaa säiden puolesta!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6917
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3826
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3508
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3455
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2959
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2664
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2501
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13