Elikkä onko kaason ja bestmanin sukupuolet jossain ihan oikeasti määrätty? mietin vaan hypoteettisesti tällaista tilannetta, että jos itse ikinä menisin naimisiin ja paras ystäväni, luottohenkilöni ja paras tuntemani organisaattori, oliskin miespuoleinen? Tai vastaavasti sulhasen henk koht bilevaltuutettu olisikin nainen? onko kukaan kuullut tällasesta?
mies kaasona?
onnistuuko
2
3725
Vastaukset
- -lepe
Tietysti mies voi olla kaaso, voihan hääparinkin osapuolet olla samaa sukupuolta. Tämä on nykyaikaa ja omissa häissäsi voit tehdä ihan mitä haluat. Sitäpaitsi kaaso kai alunperin tarkoitti morsiamen pukijaa ja jos se sinun tapauksessasi on mies, niin siitä vaan.
- Satu*****
Kaikki käy, omatpahan on häänne. Tehkää juuri niin kun itse haluatte. Itse olen menossa toukokuussa häihin, joissa toinen kaaso onkin mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875