Elikkä onko kaason ja bestmanin sukupuolet jossain ihan oikeasti määrätty? mietin vaan hypoteettisesti tällaista tilannetta, että jos itse ikinä menisin naimisiin ja paras ystäväni, luottohenkilöni ja paras tuntemani organisaattori, oliskin miespuoleinen? Tai vastaavasti sulhasen henk koht bilevaltuutettu olisikin nainen? onko kukaan kuullut tällasesta?
Vastaukset 2
- -lepe
Tietysti mies voi olla kaaso, voihan hääparinkin osapuolet olla samaa sukupuolta. Tämä on nykyaikaa ja omissa häissäsi voit tehdä ihan mitä haluat. Sitäpaitsi kaaso kai alunperin tarkoitti morsiamen pukijaa ja jos se sinun tapauksessasi on mies, niin siitä vaan.
- Satu*****
Kaikki käy, omatpahan on häänne. Tehkää juuri niin kun itse haluatte. Itse olen menossa toukokuussa häihin, joissa toinen kaaso onkin mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 65815
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551