Minulla on ongelma Windows Movie Makerin kanssa. Kun yritän tehdä videota ja katsella jotain kohtaa siitä, sen musiikki ei seuraa tätä "kelausta". Eli jos vaikka haluan katsoa, kuinka jokin videon kohta sopii muusikin tiettyyn kohtaan, minun täytyy aloittaa video aivan alusta. En voi vain suoraan hypätä kohtaan koska musiikki ei seuraa. Aika huonosti selitetty, mutta toivottavasti joku osaa auttaa.
Windows Movie Maker ääni-ongelma
ApuaKaipaavaKaka
2
362
Vastaukset
Tuohan on metkaa, nimenomaan MM:ssä pitäisi voida mennä mihin kohtaan tahansa ja kuvan/äänen toistua normaalisti. Mikä on käyttöjärjestelmäsi? XP:n MovieMakerissa on paljon ongelmia, kun taas Vistassa se toimii mainiosti.
- ApuaKaipaavaKaka
Käyttäjärjestelmäni on xp.. Ennen toimi kyllä ihan normaalisti ja ongelma alkoi ihan yhtäkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554