Taikakuu - Emppu Hällmark

-Annukka-

Taikakuu ja pojat.

Mitä mieltä olette yleensä Taikakuusta ja Emppu Hällmarkista?
Mikä on, että Taikakuun muut, Janne;Mika ja Samppa, hymyilevät niin mukavasti aina keikoilla lavalta
ja heistä saakin hyviä kuvia & muistoja itselle, mutta Emppu on omissa ajatuksissaan aika usein ja
harvemmin katsoo suoraan ketään silmiin / kameraan.

Emppu kun laulaa, tuntuu, että hän jännittää niin ja ei uskalla olla ihan täydellisesti oma itsensä / ei ota
niin rennosti kuin muut. Oletteko huomannut?

No kuitenkin näistä tarinoista.. Emppu on paras ja komein kuitenkin..

Terv. Taikakuun keikoilla innokas tanssija..

12

3649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terhi

      joo mä oon muuten samaa mieltä että emppu ei katso kameraa eikä kauheesti hymyile. muuten se on söötti niinku samppa sampasta saa mainioita kuvia ainaki mulla on.

      • maria

        Ensmäinen asia mikä Empusta tulee mieleen on HUMPPA!! Ja kyllähän se Emppu sieltä hymyilee, vaikkei sitten ihan niin paljon kuin kaverinsa.. Sööttihän se on haitarinsa kanssa.. En nyt kaikkein parhaimmaks sanois, mut.. Vai on täällä jollain mainioita kuvia Sampasta.. Vai niin.. Jaaha..


      • -Annukka-
        maria kirjoitti:

        Ensmäinen asia mikä Empusta tulee mieleen on HUMPPA!! Ja kyllähän se Emppu sieltä hymyilee, vaikkei sitten ihan niin paljon kuin kaverinsa.. Sööttihän se on haitarinsa kanssa.. En nyt kaikkein parhaimmaks sanois, mut.. Vai on täällä jollain mainioita kuvia Sampasta.. Vai niin.. Jaaha..

        No Eiköhän nämä kaksi ole parhaimmat Taikakuusta.. Vai mitä Maria??

        No jatketaan tätä muualla, kuin täällä :)

        Jatkoja sinulle Maria.


    • kuuhullu

      Niin....jokaisella on tietenkin oma näkemys asiaan. Mutta kyllä aika useesti myös Emppukin sieltä koskettimien takaa hymyilee...varsinkin silloin, kun kuvia ottaa! Ehkä Emppu on vähän eri luonteinen, kun muut pojat. Mutta aivan yhtä ihana kumminkin

      • kuuhullu6

        mun mielest kyl emppu on ihan mukava heppu vaikka ei nyt ihan niin "vilkas" ookaan ku muut pojat.. :) kyllä emppu sieltä ainakin mitä minä oon nähny ni hymyilee.. varsinkin loppu illasta.. :) ja löytyy multa muutama tosi hyvä kuva empusta.. riippuu paljon lavan korkeudesta.. sillä jos lava on korkea saa empusta tosi huonoja kuvia...

        Taikakuu rulez 4ever!!! :D


      • -Annukka-
        kuuhullu6 kirjoitti:

        mun mielest kyl emppu on ihan mukava heppu vaikka ei nyt ihan niin "vilkas" ookaan ku muut pojat.. :) kyllä emppu sieltä ainakin mitä minä oon nähny ni hymyilee.. varsinkin loppu illasta.. :) ja löytyy multa muutama tosi hyvä kuva empusta.. riippuu paljon lavan korkeudesta.. sillä jos lava on korkea saa empusta tosi huonoja kuvia...

        Taikakuu rulez 4ever!!! :D

        Olisiko sinulta mahdollisuus saada mitenkään nähtäväksi kuvia mitä Empusta olet saanut otettua? Itsellänikin on kuvia Taikakuusta. Onko sinulla koneella kuvia vai tavallisesti ainoastaan?

        Taidat käydä Taikakuun keikoilla sitten? Mistäpäin olet?

        Terv. Annukka ([email protected])


      • kuuhullu6
        -Annukka- kirjoitti:

        Olisiko sinulta mahdollisuus saada mitenkään nähtäväksi kuvia mitä Empusta olet saanut otettua? Itsellänikin on kuvia Taikakuusta. Onko sinulla koneella kuvia vai tavallisesti ainoastaan?

        Taidat käydä Taikakuun keikoilla sitten? Mistäpäin olet?

        Terv. Annukka ([email protected])

        joo, on mulla koneella jotakin kuvia ja saan niitä nopeasti myös koneelle ku löytyy toi skanneri.. :)

        käyn taikakuun keikoilla aina kun on mahdollista... tähän mennessä on kertyny n. yli 40 keikkaa suunnilleen.. :)
        olen turusta..

        voin mailailla sulle enemmän kohta.. :)


      • -Annukka-
        kuuhullu6 kirjoitti:

        joo, on mulla koneella jotakin kuvia ja saan niitä nopeasti myös koneelle ku löytyy toi skanneri.. :)

        käyn taikakuun keikoilla aina kun on mahdollista... tähän mennessä on kertyny n. yli 40 keikkaa suunnilleen.. :)
        olen turusta..

        voin mailailla sulle enemmän kohta.. :)

        Vastailen sulle e-mailiin takaisin heti kun ehdin.. !!! Sain mailisi onnistuneesti ja kiitokset kuvista.. Ihania:)

        Terv. Annukka


    • Oma kokemukseni

      Oma kohtaisena kokemuksenani on se, että Emppu on Taikakuun pojista avoimin. Tietenkään lukuun ottamatta Juha Metsäperää, joka on yliveto soololaulaja ja muutenkin bändissä! Markokin on kiva, mutta hiljaisempi! Miikka ja Samppa ovat minulle vieraampia eivätkä pysähdy juttelemaan kuten Emppu, Marko ja Juha tekevät!

      • Anonyymi

        Taikakuu menetti hohtonsa kun Janne lähti.


    • ......

      .

    • Anonyymi

      Emppu on ihan mun miehen kans samannäköinen kun identtiset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe