Täällähän ilmainen netti puhelinta joka kiinnosta!
www.oovoo.com
Uusi netti puhelin OOVOO
7
2317
Vastaukset
tosi laadukas peli tuo OoVoo, ainoa miinus siinä on ne peijakkaan mainokset, jotka pyörii siinä palkissa. Kuva ja ääni ovat kyllä helkkarin hyviä.
- tuosta löytynyt
mitään vihjettä, minne sillä voi soittaa jos minnekään?
Ja jos vain ainoastaan toiselle idiootille jolla sama softa, niin ei mitään iloa. en ole kenelläkään kuullut olevan ko softaa. parempi soittaa kännyllä niin tulee halvemmaksi. Sillon ei saa noita kaikkia troijalaisii ja muita popotteja joita tuossa woodoossa näkyy olevan.
Onkos kellää parempaa tietoo??- man..
Jos toisellekin olisi oovoo liittyma silloin hyvin toimmi,tämä hyvin suosutuu ilmainen netti puhelin.
Ensin liittoon pitää rekisteroimaan. - Kavereita kaivataan
man.. kirjoitti:
Jos toisellekin olisi oovoo liittyma silloin hyvin toimmi,tämä hyvin suosutuu ilmainen netti puhelin.
Ensin liittoon pitää rekisteroimaan.Olen testannut sitä maksimissaan 3 kanssa ja toimi. Nyt nopeuteni tousi 1Mbit/s niin olisi mukava testata 5-6:lla kuinka kuvat näkyy ja äänet kuuluu?
Ei sieltä nyt mitään pöpöjä ole tullut?
Kaikki on niin epäluuluisa uutta kohtaan, mutta palavereita pitäessä jos välimatkat on pitkät, siihen tarvitsisin joskus tuommoista, mutta ensin olisi hyvä testata, että voisin puhua toisillekin asian oikean laidan. - uskowesteri
man.. kirjoitti:
Ensin liittoon pitää rekisteroimaan.Floridasta Suomeen lankapuhelimeen kolmen minuutin puhelun hinta kolme euron senttiä.
Kännykkään 20 senttiä.Toiseen Skypeen ilmainen. - uskowesteri
uskowesteri kirjoitti:
Floridasta Suomeen lankapuhelimeen kolmen minuutin puhelun hinta kolme euron senttiä.
Kännykkään 20 senttiä.Toiseen Skypeen ilmainen.Eikä kolmelta minuutilta, kännykkään soitettuna Floridasta Suomeen.
- MinäIte.
Onhan tuo ollut jo jonkun aikaa, viimevuonna minulle sitä tarjottiin, mutta en kelpuuttanut.
Skypeä vielä käytän, kännykkää enemmän. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142066
- 1151681
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421533Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91477Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201016Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949