eli jos nyt lähen 90 päiväksi jenkkeihin ja sitten takaisin suomeen niin kuinka nopesti saan lähteä taas takaisin 90 päiväksi?
miten usein tuon 90 päivää
6
1090
Vastaukset
- Ei sääntöjä
Ei ole mitään tarkkaa sääntöä tuosta, vaan jokainen tapaus tutkitaan erikseen.
Sinun siis pitää pystyä todistamaan että olet maassa todellakin vain ja ainoastaan turistina, kykenet elättämään itsesi säästöilläsi, et tule tekemään pimeitä töitä, etkä ole jäämässä lopullisesti maahan.
Selvähän on, että ihminen joka on tulossa vaikkapa kuukauden automatkalle ja on edellisen kerran ollut USA:ssa vuosia sitten, kykenee todistamaan yllä olevan uskottavammin kuin ihminen joka on juuri ollut USA:ssa 90 päivää, sitten ollut kuukauden kotimaassaaan, ja on taas tulossa USA:han 90 päiväksi. Varsinkin tuo elatuspuoli heitä kiinnostaa erityisesti.- asustamaan
poikaystäväni luokse..
ehkä saan selviteltyä asian jotenkin :) - deva dolla
asustamaan kirjoitti:
poikaystäväni luokse..
ehkä saan selviteltyä asian jotenkin :)Eli teet just sen, mitä maahanmuuttoviranomaiset yrittävät kitkeä. Hyvin alkaa.
- vilppulasta?
???
- vaan..............
pohjoisesta
- neppppa
Itse olin ensin 3 kk USA:ssa sit kaks viikkoa Suomessa ja takas sinne. Ei mitään ongelmaa, vaikka tulin samalle kentälle yms. varmaan tapauskohtaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059