Sunnuntaina näytön paikka!!!

Christiinan uran kohtalo ra...

Christina esintyy sunnuntaina music awardseissa. Myös Britney todennäkösesti esintyy siellä. Britney:n show tulee oleman suuri upea spektaakkeli! Vaikka olisikin playback niin esitys tulee olemaan upea. Christiina esiintyy kans ja vetää aivan varmasti playbackina sillä Christiina ei ole laulanut livenä pitkään aikaan. Ja kun molemmilla on playback niin Britney voittaa Christiina 6-0 show:ssa sillä Britneyllä on varmasti upeat coreografiat ja Brtitney tanssii paljon paremmin kui Christiina.
tässä linkki:
http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=article&cid=1141

6

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmiiksi, kun

      taas Christina yrittää sentään vaikuttaa itse päätöksiin.

      • Noh saattahan se

        päättää pitääkö housut jalassa lavalla vai ei.


      • haluaisi varmaan
        Noh saattahan se kirjoitti:

        päättää pitääkö housut jalassa lavalla vai ei.

        mielellään esiintyä lavallakin alasti,mutta pikkupöksyt on silti pidettävä jalassa ja jotakin rintojen peitteenä.


      • yleisestikin.
        Noh saattahan se kirjoitti:

        päättää pitääkö housut jalassa lavalla vai ei.

        Kun taas Britney...No Gimme More musiikkivideon teossa pääsi vaikuttamaan ja mitäs siitä tuli, mitä oli sisältönä?


    • Lau-ra.

      taas livenä. Varmasti hieno esitys, mutta mä niin toivon, että se ei olis playback. Christiinalla on maailman hienoin ääni, joten hän ei tarvitse mitään playbackeja.

    • bellali

      "Myös Britney todennäkösesti esintyy siellä. Britney:n show tulee oleman suuri upea spektaakkeli! Vaikka olisikin playback niin esitys tulee olemaan upea.

      Ja kun molemmilla on playback niin Britney voittaa Christiina 6-0 show:ssa sillä Britneyllä on varmasti upeat coreografiat ja Brtitney tanssii paljon paremmin kui Christiina."

      Edelleen, miksi Britneyn fanit jauhavat Britneystä Christinan palstalla? Miksi et voi arvostaa Britneytä omalla oikeudellaan? Miksi hänet pitää määrittää suhteessa Christinaan? Tekeekö se Britneystä jotenkin lahjakkaamman? Britneyn fanit jotka siis pitävät hänen musiikistaan, eivät varmaan jatkuvasti vertaile ja hae huomiota tällä palstalla vaan kuuntelevat mieleistään musiikkia kaikessa rauhassa. Olet sitä paitsi aika epävarman kuuloinen siitä loistaako Britney todella kun sinun täytyy sitä täällä niin vakuutella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe