Mikä on paras itseopiskelumateriaali? Eximia tarjoaa paketin edullisimmin, onko se myös muita jotenkin huonompi? Ostan käytettyjä paketteja! kiitos
Paras
4
730
Vastaukset
- tutalainen
Moikka. Minä ainakin pidin Valmennuskeskuksen paketista, oli mielestäni paljon selkeämpi kuin Eximian. Tuollahan nuo lojuu, jos haluat niin voin myydä ne :) En usko että olisin päässyt 1. vaihtoehtooni ilman noita, pääsykokeet vaativat kuitenkin tiettyjen asioiden kertaamista ja hieman vastaustekniikkaa.
- tkk-mies
"tutalainen", olisin kiinnostunut valmennuskeskuksen harjoitusmateriaalista. Voitko kertoa tarkalleen mitä siihen kuuluu ja suurin piirtein paketin hinnan? :)
- tutalainen
tkk-mies kirjoitti:
"tutalainen", olisin kiinnostunut valmennuskeskuksen harjoitusmateriaalista. Voitko kertoa tarkalleen mitä siihen kuuluu ja suurin piirtein paketin hinnan? :)
Paketti sisältää teoriatiivistelmät fyssasta ja matikasta, sekä myös ennakkotehtävät ja kurssitehtävät kyseisistä aiheista. Vanhoja pääsykokeitakin vastausmalleineenkin löytyy. Lisäksi saa kaupan päälle harjoitusvihon jossa fyssan tehtäviä.. Ostin nuo edelliseltä omistajalta joka pääsi myös haluamaansa vaihtoehtoon, joten matskulla on "hyvä karma" :) Sanoisin että jopa parempi ostaa käytettynä kuin uutena, minua ainakin helpotti se että virheet vastausmalleista oli valmiiksi korjattu.
Sanoisin että pääsee sisään haluamaansa paikkaan kunhan jaksaa laskea, ei asiat kovin vaikeita ole mutta pitää saada tietty varmuus ja laskurutiini. Harjoittelemalla pääsykoetyyppisiä tehtäviä osaa sitten myös siellä vaaditut asiat. Itse parantaisin omaa lukemista sillä, että jättäisin aikaa vanhojen pääsykoetehtävien laskemiseen kunnolla lopuksi, sillä vaikka osaa teorian niin yllättävän helposti ne löytävät rokotettavaa pienistä virheistä. Olemalla pelkästään tarkka pääsee jo monen edelle :) - tkk-mies
tutalainen kirjoitti:
Paketti sisältää teoriatiivistelmät fyssasta ja matikasta, sekä myös ennakkotehtävät ja kurssitehtävät kyseisistä aiheista. Vanhoja pääsykokeitakin vastausmalleineenkin löytyy. Lisäksi saa kaupan päälle harjoitusvihon jossa fyssan tehtäviä.. Ostin nuo edelliseltä omistajalta joka pääsi myös haluamaansa vaihtoehtoon, joten matskulla on "hyvä karma" :) Sanoisin että jopa parempi ostaa käytettynä kuin uutena, minua ainakin helpotti se että virheet vastausmalleista oli valmiiksi korjattu.
Sanoisin että pääsee sisään haluamaansa paikkaan kunhan jaksaa laskea, ei asiat kovin vaikeita ole mutta pitää saada tietty varmuus ja laskurutiini. Harjoittelemalla pääsykoetyyppisiä tehtäviä osaa sitten myös siellä vaaditut asiat. Itse parantaisin omaa lukemista sillä, että jättäisin aikaa vanhojen pääsykoetehtävien laskemiseen kunnolla lopuksi, sillä vaikka osaa teorian niin yllättävän helposti ne löytävät rokotettavaa pienistä virheistä. Olemalla pelkästään tarkka pääsee jo monen edelle :)Joo kuulostaa kyllä hyvältä ja olisin kovasti kiinnostunut ostamaan ton harjoitusmateriaalipaketin sulta.
Pistätkö tarkempia tietoja vielä hinnasta jne. vaikka mun sähköpostiin [email protected]. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818