Paras

itseopiskelumateriaali

Mikä on paras itseopiskelumateriaali? Eximia tarjoaa paketin edullisimmin, onko se myös muita jotenkin huonompi? Ostan käytettyjä paketteja! kiitos

4

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutalainen

Moikka. Minä ainakin pidin Valmennuskeskuksen paketista, oli mielestäni paljon selkeämpi kuin Eximian. Tuollahan nuo lojuu, jos haluat niin voin myydä ne :) En usko että olisin päässyt 1. vaihtoehtooni ilman noita, pääsykokeet vaativat kuitenkin tiettyjen asioiden kertaamista ja hieman vastaustekniikkaa.

• tkk-mies

"tutalainen", olisin kiinnostunut valmennuskeskuksen harjoitusmateriaalista. Voitko kertoa tarkalleen mitä siihen kuuluu ja suurin piirtein paketin hinnan? :)

• tutalainen
        tkk-mies kirjoitti:

"tutalainen", olisin kiinnostunut valmennuskeskuksen harjoitusmateriaalista. Voitko kertoa tarkalleen mitä siihen kuuluu ja suurin piirtein paketin hinnan? :)

Paketti sisältää teoriatiivistelmät fyssasta ja matikasta, sekä myös ennakkotehtävät ja kurssitehtävät kyseisistä aiheista. Vanhoja pääsykokeitakin vastausmalleineenkin löytyy. Lisäksi saa kaupan päälle harjoitusvihon jossa fyssan tehtäviä.. Ostin nuo edelliseltä omistajalta joka pääsi myös haluamaansa vaihtoehtoon, joten matskulla on "hyvä karma" :) Sanoisin että jopa parempi ostaa käytettynä kuin uutena, minua ainakin helpotti se että virheet vastausmalleista oli valmiiksi korjattu.

Sanoisin että pääsee sisään haluamaansa paikkaan kunhan jaksaa laskea, ei asiat kovin vaikeita ole mutta pitää saada tietty varmuus ja laskurutiini. Harjoittelemalla pääsykoetyyppisiä tehtäviä osaa sitten myös siellä vaaditut asiat. Itse parantaisin omaa lukemista sillä, että jättäisin aikaa vanhojen pääsykoetehtävien laskemiseen kunnolla lopuksi, sillä vaikka osaa teorian niin yllättävän helposti ne löytävät rokotettavaa pienistä virheistä. Olemalla pelkästään tarkka pääsee jo monen edelle :)

• tkk-mies
        tutalainen kirjoitti:

Paketti sisältää teoriatiivistelmät fyssasta ja matikasta, sekä myös ennakkotehtävät ja kurssitehtävät kyseisistä aiheista. Vanhoja pääsykokeitakin vastausmalleineenkin löytyy. Lisäksi saa kaupan päälle harjoitusvihon jossa fyssan tehtäviä.. Ostin nuo edelliseltä omistajalta joka pääsi myös haluamaansa vaihtoehtoon, joten matskulla on "hyvä karma" :) Sanoisin että jopa parempi ostaa käytettynä kuin uutena, minua ainakin helpotti se että virheet vastausmalleista oli valmiiksi korjattu.

Sanoisin että pääsee sisään haluamaansa paikkaan kunhan jaksaa laskea, ei asiat kovin vaikeita ole mutta pitää saada tietty varmuus ja laskurutiini. Harjoittelemalla pääsykoetyyppisiä tehtäviä osaa sitten myös siellä vaaditut asiat. Itse parantaisin omaa lukemista sillä, että jättäisin aikaa vanhojen pääsykoetehtävien laskemiseen kunnolla lopuksi, sillä vaikka osaa teorian niin yllättävän helposti ne löytävät rokotettavaa pienistä virheistä. Olemalla pelkästään tarkka pääsee jo monen edelle :)

Joo kuulostaa kyllä hyvältä ja olisin kovasti kiinnostunut ostamaan ton harjoitusmateriaalipaketin sulta.
        Pistätkö tarkempia tietoja vielä hinnasta jne. vaikka mun sähköpostiin [email protected]. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      42
      2880
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      62
      2804
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2262
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      340
      1956
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1729
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1545
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1358
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1217
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1136
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1096
    Aihe