Eikö asioista saisi

kysyä?

Sheriffi on poistanut ilman järkevää syytä aloitukset, joissa kyselin Macin käytöstä. MIKSI? Eikö täältä saisi kysellä ohjeita, kun ei osaa kunnolla käyttää Macia, vai olenko muka jollain mustalla listalla? Esimerkiksi tämä oli poistettu. MIKSI?
http://209.85.129.132/search?q=cache:tQWnguAkW5gJ:keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000642&posting=22000000039395183 Epätoivo! Suomi24 Kannettavat Macit&hl=fi&ct=clnk&cd=2&client=safari

6

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kekekekeke

      Mielestäni sheriffin ei pitäsisi olla mac-fanaatikko. Tuo keskustelu oli asiallinen, ja sain siitä itsekin apua. Naurettavaa pelleilyä!

      • Mäkkihöperö

        Eräät täällä todella ovat turhan herkkähipiäisiä.
        Vaikka kysymys olisikin alatyylinen, niin vastauksen ei tarvitse vajota samalle tasolle.
        Pitäkäämme siis vastaukset OS X tasolla, niin eiköhän kysymystenkin laatu siitä parane, kun trollaajatkin huomaavat aseittensa tylsyyden? ;-)


      • Aloittaja.
        Mäkkihöperö kirjoitti:

        Eräät täällä todella ovat turhan herkkähipiäisiä.
        Vaikka kysymys olisikin alatyylinen, niin vastauksen ei tarvitse vajota samalle tasolle.
        Pitäkäämme siis vastaukset OS X tasolla, niin eiköhän kysymystenkin laatu siitä parane, kun trollaajatkin huomaavat aseittensa tylsyyden? ;-)

        Anteeksi nyt, mutta missähän kohtaa poistetussa aloituksessani oli alatyyliä ja trollia?


      • mika2
        Aloittaja. kirjoitti:

        Anteeksi nyt, mutta missähän kohtaa poistetussa aloituksessani oli alatyyliä ja trollia?

        ... ei se alatyylinen ollut siinä mielessä kuinka minä alatyylisyyden ymmärrän. Hiukan trollaavana sitä kuitenkin voi pitää siinä mielessä, että siinä oli vain yksi kysymys johon saattoi vastata ja siihen aloittaja vastauksen saikin eli se ylen areenan lähetysten katselu.

        Se viestin pääsisältö oli vain lähinnä jonninjoutavaa tunteenpurkausta. Tuollaisella negatiivisella vuodattamisella on taipumusta herättää vastaavanlaisia reaktioita vastaajissa. Viesti saattoi olla vain turhautunut tunteenpurkaus ihmiseltä joka ei viitsi itse laittaa tikkua ristiin auttaakseen itseään tai sitten se saattoi olla tahallinen trolli eli pyrkimys herättää kielteistä keskustelua, mutta vaikea ihan pitävästi sanoa kumpaa.

        Minulla itselläni on eräs ystävä, joka suhtautuu korostuneen vihamielisesti tietokoneisiin yleisesti ja hän on kuitenkin pakotettu niitä käyttämään. Hän on siis passiivisesti vastarintainen ja vihamielinen, mikä tulee esille esim. siinä ettei hän suostu oppimaan yksinkertaisiakaan asioita ja hän vaatii, että joku hänen puolestaan laittaa koneen toimimaan ja ratkaisee ongelmat.


      • Aloittaja.
        mika2 kirjoitti:

        ... ei se alatyylinen ollut siinä mielessä kuinka minä alatyylisyyden ymmärrän. Hiukan trollaavana sitä kuitenkin voi pitää siinä mielessä, että siinä oli vain yksi kysymys johon saattoi vastata ja siihen aloittaja vastauksen saikin eli se ylen areenan lähetysten katselu.

        Se viestin pääsisältö oli vain lähinnä jonninjoutavaa tunteenpurkausta. Tuollaisella negatiivisella vuodattamisella on taipumusta herättää vastaavanlaisia reaktioita vastaajissa. Viesti saattoi olla vain turhautunut tunteenpurkaus ihmiseltä joka ei viitsi itse laittaa tikkua ristiin auttaakseen itseään tai sitten se saattoi olla tahallinen trolli eli pyrkimys herättää kielteistä keskustelua, mutta vaikea ihan pitävästi sanoa kumpaa.

        Minulla itselläni on eräs ystävä, joka suhtautuu korostuneen vihamielisesti tietokoneisiin yleisesti ja hän on kuitenkin pakotettu niitä käyttämään. Hän on siis passiivisesti vastarintainen ja vihamielinen, mikä tulee esille esim. siinä ettei hän suostu oppimaan yksinkertaisiakaan asioita ja hän vaatii, että joku hänen puolestaan laittaa koneen toimimaan ja ratkaisee ongelmat.

        Kylläpä kirjoititte pöyristyttävää tekstiä! SE jos mikä oli negatiivista. Nuori mies, eikö teillä ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja tai sosiaalisia taitoja? Oletteko te ihminen laisinkaan?


      • kekekekekeke
        mika2 kirjoitti:

        ... ei se alatyylinen ollut siinä mielessä kuinka minä alatyylisyyden ymmärrän. Hiukan trollaavana sitä kuitenkin voi pitää siinä mielessä, että siinä oli vain yksi kysymys johon saattoi vastata ja siihen aloittaja vastauksen saikin eli se ylen areenan lähetysten katselu.

        Se viestin pääsisältö oli vain lähinnä jonninjoutavaa tunteenpurkausta. Tuollaisella negatiivisella vuodattamisella on taipumusta herättää vastaavanlaisia reaktioita vastaajissa. Viesti saattoi olla vain turhautunut tunteenpurkaus ihmiseltä joka ei viitsi itse laittaa tikkua ristiin auttaakseen itseään tai sitten se saattoi olla tahallinen trolli eli pyrkimys herättää kielteistä keskustelua, mutta vaikea ihan pitävästi sanoa kumpaa.

        Minulla itselläni on eräs ystävä, joka suhtautuu korostuneen vihamielisesti tietokoneisiin yleisesti ja hän on kuitenkin pakotettu niitä käyttämään. Hän on siis passiivisesti vastarintainen ja vihamielinen, mikä tulee esille esim. siinä ettei hän suostu oppimaan yksinkertaisiakaan asioita ja hän vaatii, että joku hänen puolestaan laittaa koneen toimimaan ja ratkaisee ongelmat.

        No itseasiassa jos oikein muistan, niin itseasiassa sinun kommenttisi siinä lähinnä alatyylisiä olivat...sheriffin olisi pitänyt poistaa vain ne!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3619
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1419
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1249
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1144
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1038
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe