Apuva!Tyttöystävä jätti!!!

Murheellinen mies!

Hei!
Mun elämä menee tällä hetkellä päin h*******ä!Tyttöystävä sanoi tänään mulle että se ei enää halua olla mun kanssa enää!Oltiin yhessä 4kk.Ja se sanoi että syy on sen.Luulen että sillä on joku toinen kiikarissa!Nyt on kauheen paha olla.Mulla on hirveä ikävä ja kaipuu sitä!Hän oli ensirakkauteni!
Helppiä v*********n/tuskaan/kaipuuseen???

45

7206

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KPM

      Terve,

      Mulla on myös suuria tuskia, sillä tänään lopetettiin tyttöystäväni kanssa suhteemme, joka oli kestänyt jo vuoden ja kaksi kuukautta. Mulla on aika paska fiilis, mutta samalla vähä helpottunu. Mitä minä nyt teen kun mulla ei ole tyttöystävää? Lasken matikkaa vapaa-ajalla? Vai olenko kavereiden kanssa? Mulla menee kanssa ihan helvetin huonosti, sillä en millään pysty käsittää etten olis enää hänen kanssa.

      Mulla on sentään paremmin ku sulla, sillä päätös oli molempien vaikka tunteita vielä löyty toisia kohtaan (suhde ei muuten vain enään toiminut). Uskon, että kyllä se siitä menee ohi, mutta se ei ole helppoa. Mun on helppo nyt sanoa, koska tänään loppui siis meidän suhde. Hänkin oli ensirakkauteni ja menetin jopa poikuuden hänelle. Hauskaa meillä kyllä oli yhdessä, vaikka loppu puolella oli enemmän surua kuin iloa. Koita vain jaksaa ja tsemppiä!

      Tärkeintä olisi, että voisit olla kaveria tyttöystäväsi kanssa. Minä ainakin ja niin myös ex-tyttöystäväni halutaan olla vielä hyviä ystäviä ja vaikka lähteä lenkille tai jutella puhelimessa. Mulla jäi lopetuksen kannalta hyvät fiilikset etten tullut katkeraksi. Sulla on vähän eria asia, koska tyttöystävä vain jätti. Meillä se oli sentään jo arveltavissa, vaikka yrittiin tosissaan nostaa suhdettamme.

      Sydäntä ihan riistää kun ajattelee kaikkea mitä tehtiin exäni kanssa. Vielä enemmän mua mursi se, kun jouduin ottamaan valokuvat pois hyllyltä jne. Satuin vielä huomaamaan DVD-boxin jonka oli katsonut exäni kanssa ja heti masennuin. Kai tän pitäis tästä mennä ohi.. toivottavasti tää auttaa sua ees vähäsen ettet oo yksin!

      • miksu-1992

        Kiitos tuosta viestistä!Se helpotti vähän tätä oloa kun sai kuulla samanlaisia tuntemuksia joltakin muultakin!Mutta me sovittiin exän kanssa että yritetään olla ystäviä,mutta helppoa se ei tule olemaan ainakaan aluksi!Minulla on vähän sellainen katkera olo.Ollaan vielä samassa koulussa niin nähdään joka päivä käytävillä ym.Mutta pitää se vain yrittää suksia eteenpäin elämässä, ei pidä jäädä tuleen makaaamaan!tsemppiä sullekkin selviämis kamppailussa!!


      • KPM
        miksu-1992 kirjoitti:

        Kiitos tuosta viestistä!Se helpotti vähän tätä oloa kun sai kuulla samanlaisia tuntemuksia joltakin muultakin!Mutta me sovittiin exän kanssa että yritetään olla ystäviä,mutta helppoa se ei tule olemaan ainakaan aluksi!Minulla on vähän sellainen katkera olo.Ollaan vielä samassa koulussa niin nähdään joka päivä käytävillä ym.Mutta pitää se vain yrittää suksia eteenpäin elämässä, ei pidä jäädä tuleen makaaamaan!tsemppiä sullekkin selviämis kamppailussa!!

        Tänään oli parempi päivä, mutta silti harmittaa ja on haikea olo. Sydämessä on jokin tyhjä kohta.. Näin jopa unta ex-tyttöystävästäni, jossa meillä oli vielä mahikset jatkaa. Onneksi tää suhteen lopettamis päätös ei tullu yllätyksenä, koska oltiin aikasemmin jo vähän vihjailtu siihen suuntaan, mutta yritettiin silti vielä kokeilla pitää hommaaa kasassa. Itkuatirautin sitten jo ennen eilistä, joten eilen ei tarvinut itkeä niin paljoa... :)

        Kiitos sullekin kannustuksista!

        PS. Ollaan kanssa samassa koulussa exäni kanssa, mutta meneillään on koeviikko, joten en tule häntä siellä nyt näkemään vasta kun koeviikon loputtua.


      • tunne vammanen
        miksu-1992 kirjoitti:

        Kiitos tuosta viestistä!Se helpotti vähän tätä oloa kun sai kuulla samanlaisia tuntemuksia joltakin muultakin!Mutta me sovittiin exän kanssa että yritetään olla ystäviä,mutta helppoa se ei tule olemaan ainakaan aluksi!Minulla on vähän sellainen katkera olo.Ollaan vielä samassa koulussa niin nähdään joka päivä käytävillä ym.Mutta pitää se vain yrittää suksia eteenpäin elämässä, ei pidä jäädä tuleen makaaamaan!tsemppiä sullekkin selviämis kamppailussa!!

        En haluaisi olla tunteeton, mutta voin kokemuksella sanoa että pääset helpommalla kun et ole enään tekemisissä exäsi kanssa. Omakin exäni jätti minut ekan kerran ja pysyimmekin ystävinä, sitten ajattelimme koittaa uudestaan, taas exäni jätti minut. Viikon päästä toisesta erosta näin kuinka hänellä oli jo uusi heila kainalossa ja kuulin myöhemmin että myös ekassa erossa oli kolmaskin osapuoli. Kyllä vieläkin moikkaa ja saatan sanan tai kaks vaihtaa, mutta koitan pitää kanssa käymiset minimissä. Suosittelen sinulle samaa, vaikka tuntuisi kuinka pahalta, mutta pääset nopeammin yli.


    • tyttötuollainensurullinen

      :( Surullista kuultavaa.. Mut ehkä se sit vaan ei enää tuntenut sitä samaa suo kohtaan ku joskus aikasemmin :/ Tiedän että susta tuntuu aivan h*lv*tillis*ltä elää nyt, mut se menee ohi, koita vaan jaksaa!

    • tunteen surullisen.........

      muistan kans kun oma ensimmäinen tyttöystäväni jätti.. taisin olla sillon 14. Sillon tuntu tosi surulliselta ja jopa itkin. aika nopeesti meni kuiteki ohi (varmaan päivässä tai parissa :D)
      Oon kuiteki miettiny tätä tyttöö vieläki vaikka oon jo kohta 17 :D

      sellasta se on.

    • -

      ensirakkaudessa on aina vaikeuksia mutta odota vielä maltilla niin kyllä se tosi rakkaus vielä tulee.

      • ..

        aina vaa känniin.. se on yksi ihmisen suurista heikkouden merkeistä ettei enää pysty käsittelemään asioita ilman alkoholia tms.


    • kohtalotoveri

      mulla oli vähän vuosi sitten sama juttu. poikaystävä jätti toisen takia.
      mä tarvitsin sen haavan parantamiseen vain aikaa ja jonkun kenelle puhua.

      • Basisti-96

        ..multa menis kysymään miten kauan meni unohtaa ensirakkaus niin sanotaan vaikka että yli 5 kk on menny enkä ole vieläkään siihen saavutukseen yltänyt. : ) Yritys on silti kova, lohdutuspisteitä.


    • empty shell

      mulla aivan sama juttu. oltiin tyttöystävän kanssa yhdessä huhtikuusta asti ja nyt kun tavallaan muutan niin tyttö halusi että erotaan koska hän ei pidä kaukosuhteista enkä kyllä pidä minäkään. asiahan voisi olla tällä selvä mutta me erottiin sunnuntai-iltana ja maanantai-iltana tyttö julistaa jo uutta ihastustaan galleriassa. tämä tyttö oli ensirakkauteni.

      on aika tyhjä olo, elämästä katosi ainoa kiintopiste.

      haluutko jutella siitä?

      • poikasuruissaan

        mustki tuntuu kauheelta se vaan lähetti tekstan ja sit kaikki hyvät hetket oli ohi. Mä itken nytki ku kirjotan tätä. :(


    • EN TROLLAA !

      sori, mutta teinitytöt vaihtaa aina heti seuraavaan josse on paremman näkönen...

      te rumemmat jätetyt voitte vaan tyytyä pelkkään nyrkkikyllikkiin pakkien jälkeen..

    • Painkiller1992

      Joo itelläni kävi sillai jotai viikko sitte... oltii seurusteltu 3,5kk ... ja sitten meni poikki kun rakkaus ei tainnut hänel riittää...
      meil oli jo muutenki ongelmia ku sen faija ei hyväksyny suhdetta ja sillai...
      mut jokatapauksessa se on vaikee käsittää koko asia. joka asia muistuttaa hänestä. kuten vaikka et jos katon itseeni silmiin peilistä niin muistan ku hän kattoi mua silmii...
      se on todella rankkaa. en oo itekkään vielä toipunut asiasta.
      ja vitutus on hirvittävä. ja kaiken kukkuraks sain kuulla et sil on uus tähtäimes... nosti todella paljon itsetuntoa.

      • parempi kuin te muut

        Ja mitenkäs kauan tämä melkein kaksi vuotta sitten aloitettu keskustelu meinaa jatkua? Todennäkösesti on alottaja jo päässy yli erosta ja siirtynyt ajat sitten eteenpäin. Jos ei niin aika vätys. Että nyt loppu se vanhojen keskustelujen ylläpitäminen. Alottakaa vaikka uusia.


    • t. sherlock holmes

      erot ovat kipeitä.

      • että näin

        kylhä nuo erot aina tuntuu. Itel meni kans tänään reilun vuoden mittainen suhde poikki. Avoliitos asuttii reilu puol vuoota ja nyt ex sanoi sit et se haluis olla yksin. vitun masentava olo mut päätin ite etten pullon kaulaa tartu ku on nii tullu tehtyy ennen, muttei se mitään auta. Onneks ex haluaa kumminkin meidän olevan kavereita. En jaksais ite mitään kovin sotkuista eroa ja lähetää tyyliin puukot heiluen eri suuntiin. ehkä näin on vain parempi. Kaverit onneks tukee (tai yrittää) mut eka pitää saada se oma pää kuntoon ennen kuin mitään ratkaisua tähän juttuun saa. Voi olla että hetki menee ennen kuin täst yli pääsee mutta lainaten äskeistä ``erot ovat kipeitä.`` eikä niiden helppoja pidä ollakkaan. Silloinha se vaa kertois ettet oo oikeest välittäny koko ihmisestä. Haikee fiilis mut pakko jatkaa matkaa


      • KOommet
        että näin kirjoitti:

        kylhä nuo erot aina tuntuu. Itel meni kans tänään reilun vuoden mittainen suhde poikki. Avoliitos asuttii reilu puol vuoota ja nyt ex sanoi sit et se haluis olla yksin. vitun masentava olo mut päätin ite etten pullon kaulaa tartu ku on nii tullu tehtyy ennen, muttei se mitään auta. Onneks ex haluaa kumminkin meidän olevan kavereita. En jaksais ite mitään kovin sotkuista eroa ja lähetää tyyliin puukot heiluen eri suuntiin. ehkä näin on vain parempi. Kaverit onneks tukee (tai yrittää) mut eka pitää saada se oma pää kuntoon ennen kuin mitään ratkaisua tähän juttuun saa. Voi olla että hetki menee ennen kuin täst yli pääsee mutta lainaten äskeistä ``erot ovat kipeitä.`` eikä niiden helppoja pidä ollakkaan. Silloinha se vaa kertois ettet oo oikeest välittäny koko ihmisestä. Haikee fiilis mut pakko jatkaa matkaa

        Ero on aina stressaava ja vaikea paikka. Viestistäsi näkee, että kyseinen henkilö on ollut todella tärkeä Sinulle, mutta pystytkö itse kuvittelemaan että olisitte kavereita pelkästään ja että tunteet häntä kohtaan joskus laimenisivat? Niin nimittäin voi tulla (suurella tod.näk) käymään. Itselläni oli todella hyvät välit exääni, kunnes nykyinen astui kuvioihin ja välit katkesivat kokonaan. Aluksi se harmitti, Mutta huomasin ja tajusin rakastavani tätä nykyistä aivan valtavasti ja en haluaisi luopua mistään hinnasta. Usko pois, maailma on hienoja naisia pullollaan! Ero ottaa oman aikansa mutta kylllä se siitä taas lähtee kulkemaan! :) Tsemppiä!


    • -Unknown-

      Ensirakkauden kanssa seurusteluu vähän yli 2 vuotta, ja sit se jätti mut. Keksi omii syitä. Mm. "Häpeet mua" "Sul on joku toinen" jne. ja kerto juttui et sen faija dissaa mua. Vituttaa ku mä vielki rakastan sitä... Enkä varmaa saa toista.

    • fsfsgg

      Mut jätettiin tänää, ja ainut mikä saa mun surun ees hetkeks pois on ystävien seura. Olen pohjimmiltani aika herkkä poika ja jos jään hetkeksi seisomaan paikoilleni ni saan pidätellä kyyneliä koska rakastin sitä niin paljon. Nytkin pidättelen itkua =(

      • sad boy

        lueskelin tässä näitä ja tajusin että samalla tavalla kävi myös mulle, 4 päivää myöhemmin sua. tä sattuu mua vieläki, eikä mikää tunnu auttavan=( mut paranemaa päi tässä menossa..


      • Rrrak
        sad boy kirjoitti:

        lueskelin tässä näitä ja tajusin että samalla tavalla kävi myös mulle, 4 päivää myöhemmin sua. tä sattuu mua vieläki, eikä mikää tunnu auttavan=( mut paranemaa päi tässä menossa..

        :( ja sekään ei ole ollenkaan mukavaa kun tyttöystävä suuttui, kun hänen mielestä en välitä hänestä, ole kiinostunut miten hänellä menee jne. Yritin puhua puhelimessa mutta eihän siitä mitään tullut. Ei keksi sanoja millä aloittaa korjaaminen. Lopuksi suuret haukut ja luuri korvaan. Pelkään eroa, koska ollaan ties jtn 4 kertaa oltu eroamassa, mutta sitten kuitenkin jatkettu. Tyttöystävä ollut aina se osapuoli joka meinaa erota. Välitän hänestä, mutta en osaa ilmeisesti tukea häntä tarpeeksi. Kohta 3v seurusteltu. Seuraavat päivät saa elää kidutuksen partaalla ja katsoa mitä tulee tapahtumaan.


    • hylätty(kö)

      Mun jätkä jätti mut n. 1 vuosi ja 6 kuukautta sitten, aluksi en meinannut päästä siitä millään yli; viiltelin enkä enää välittänyt mistään, lopulta hyvä ystäväni tuki minua ja olen taas päässyt jaloilleni. En halua sitoutua, koska pelkään että minut hyvätään jälleen. Olen alkanut välttelemään kaikkia poika-puolisia ystäviäni. Älä sinä ajaudu samaan kierteeseen, jos näin käy käy puhumassa kuraattorille, se auttoi minuakin vähän.

    • stay single

      Tota noin jaksamista sulle tiedän miltä tuntuu olin itsesäälissä 6 kuukautta. Kun mun naine jätti mut. Ei ollut kivaa olen ollut masennuksessa ja itse säälissä 6 kuukautta ja miettinnyt mikä meni pieleen.Joten jaksamistasta sulle toivon mä. Muuten jos haluut juttu seuraatai jotain muuta niin kysy mese tai fb ja olen pahoillaniettä noin kävi stay strong

    • temetis

      Munki tyttöystävä jätti mut, kun olin armeijassa. Oltiin ollu yhessä joku 4kk, syyks sano että että tuntuu ettei se edes tunne mua kunnolla. Olin tosi yllättynyt ku se lähetti viestin, mutta toisaalta oon saattanut antaa sellasen kuvan että haluisin vaan sitä yhtä asiaa siltä. Mul ei vaan oo tapana puhua kauheesti menneisyydestä tai muutenkaan mun tunteista, mut näköjään niistä pitäs puhua että tyttöystävätkin pysyis luonani.

      Mut ei tässä mitään , elämä jatkuu, tuntuu tosin siltä että parempi vaan pysyä yhen illan jutuissa kun en näköjään osaa olla naisten kanssa yhtä yötä kauempaa.

    • jeppaa

      Mä oon 20v jätkä, itellä ollu pari tyttöystävää elämäni aikana, kaikki ollut sellasta puolivakavaa, kaikki on lopuolta jättänyt mut kun en oo osannu avautua niille ja puhua asioista. Tuntuu et olen jotenkin epänormaali, kun en osaa rakastaa ketään, en tiedä johtuuko se sit siittä että en ole löytänyt sitä oikeaa, mutta periaattessa oon naisten kanssa vaan tyydyttääkseni tarpeeni ja lähen sit menee, ei se kyl hyvältä tunnu.

    • Sydän palasina

      Tyttöystäväni jätti minut eilen. Olin ollut armeijassa kolme viikkoa kiinni ja tiesin että se/ armeija ylipäätään tulisi olemaan vaikeaa meidän suhteelle. Luulin kuitenkin ja uskoin vakaasti että siitä selvitään. Oli meillä ollut asioista erimielisyyksiä aikasemmin, ja huomasin itsekkin että en ollut tarpeeksi hyvä ja huomioiva tyttöystävääni kohtaan.. halusin kuitenkin muuttua ja tämänkin viikon mietin miten voisin olla entistä parempi hänelle, koska rakastin häntä niin paljon.. Vielä alkuviikosta suunniteltiin yhdessä viikonlopun tekemisiä ja aiottiin olla yhdessä koko viikonloppu. Kuitenkin torstai-iltana sain selville mitä tyttöystäväni oli suunnittelemassa. Lomille eilen päästyäni kotona oli vielä vastassa se tosiasia, että rakas kissamme oli löytynyt kuolleena. Samana iltana näimme tyttöystäväni kanssa ja keskustelu päättyi eroon. Olen nyt niin hämmentynyt ja masentunut ja surullinen että ei voi muuta kysyä kuin että miten tällaisesta muka voi selvitä?? :'((((((((

    • Romezu

      Ei voi selvitä... Tyttöystävä jätti 5kk sitten. Olen alkoholisoitunut pahasti, elämä menee päin helvettiä. Terveisin Romeo

      • masentaa

        Muija jätti vähän reipas viikko sitten. ensimmäinen keneen todella rakastuin tulisesti, liki vuosi mentiin yhdessä oli ylä ja alamäkiä, mutta onnellisia oltiin. Kolmas osapuoli astui kehiin(yksi parhaista ystävistä) ja homma oli taputeltu. Olo vain pahenee eikä loppua näy. täyden viikon olen piilossa ryypiskelly Ja sitä kautta eristäytyny muusta maailmasta.. Töihin vielä juuri ja juuri kykenee meneen mutta helppoa tää ei todellakaan ole..


    • tyttönen

      Se juominen ei ylensä auta muutaku ehkä hetkellisesti sit aas alkaa se sama suru:/ yleensähän se saa tapa menee..et kaikki ajan kans..mä tiiän et teil on tosi huono fiilis mut kyl se siitä. Kannattaa nmyös ajatella et elämässä on paljon myös positiivisiäkiasioita :)

    • fasdfasd24234

      tapa ittes paska!

    • miehet ei oo koneita

      mul kävi just äske samallatavalla.. oltiin oltu 4kk yhes ja sama story mut se ei ollu mun ensirakkaus.. mut rakkaus jota eniten rakastin;( hajalla ollaa.. miehilläki on tunteet! ei me mitää saatana koneita olla et meille voi tehä ja meil voi tehä mitä vaa!
      Mut joo tartteen itekki hiukan apuu.. saan ainaki tukee kavereilta jo ny.. ja tapahtuneesta on puol tuntii.. suosittelen puhuu parhaalle ystävälle/kaverille ne ymmärtää

    • kyllä pärjätään

      Itellä vähän haikea olo myös, erottiin kummankin tahdosta ja aiotaan pysyä kavereina mutta tuntuu että se jotenkin loppui kesken ... Hän oli ensimmäinen tyttöystäväni ja poikuutenikin hänelle menetin joten näin 5kk jälkeen en oikein osaa enää elää ilman, pitää jotenkin taas tottua uuteen päivän ohjelmistoon eli ei tyttöystävän kanssa aikaa ... Eiköhän täällä pärjäillä, voimia kaikille jätetyille :)

      • 12 v.

        Kuulostaa tyhmältä,joo olen 12 v.mulla tyttöystävä jätti tänään ku ei oltu muka samanlaisia,ihmettelin itekki,paska fiilis ja kyllä suoraan sanottuna jopa vituttaa.


      • shit...
        12 v. kirjoitti:

        Kuulostaa tyhmältä,joo olen 12 v.mulla tyttöystävä jätti tänään ku ei oltu muka samanlaisia,ihmettelin itekki,paska fiilis ja kyllä suoraan sanottuna jopa vituttaa.

        No oon ite 12v. Tyttöystävä jätti mut tänää ku se ei kuulema jaksanu enää ja voin sanoo et elämä on iha perseestä pyysin silt toista mahollisuutta mut, ei. Oon iha hajalla. PS. Mitä pitäs tehä?


    • tyttövaaain

      Hei kaikki jätkät siellä!! Monet kuulostatte just silt et teiän tyttöystävä ei ees tiedä kui pal niistä välitätte....näyttäkää tunteenne kertokaa miten se on itkekää jod siltä tuntuu......se voittaa tytön sydämmen tosi useesti....mut tsemppiä teille jätkät....se ei oo helppoo....:(

    • munki jätkä "jätti" mut reilu viikko sitte ::((( mä oikeesti tykkäsin siitä iha törkeenä ja seki anto ymmärtää et tykkäis musta tyylii enemmä ku mä siitä. no sit vaa iha yhtäkkii lopetti tän meijä jutun, sano et liittyy siihe et meillä on eri uskonto.... mut mä ainaki oisin ollu valmis tekee mitä vaa sen etee et oltas voitu jatkaa :( tuntuu et kaikki on huonosti enkä voi olla enää onnellinen ja kaipaan vaa kokoaja sen luokse :( musta se oli se, jonka kaa oisin voinu tyylii elää loppuelämän ;;(( miks tää maailma on näi epäreilu....

      • elias h

        no tyylii ootko 12 v jonne? no ei ny kai älä itke


    • murtunut1

      tyttöystävä jätti eilen.. tunttuu ihan vitun rankalta ja en saanu yöllä nukuttua, eron syynä oli outo olo... meillä oli kaikki muuttosuunnitelmatki jo valmiina jne olisin vieny tämän 4kk sisään kihloihin.. lauantain ja sunnuntain esitti vain että kaikki oli hyvin ja sanoi olevansa viel onnellinen mun kans.. ja maanantaina heti pisti poikki, ei kelvannu edes jos pidettäis pieni tauko tai antasin hänelle omaa aikaa ku olotilathan menee yleesä ohi... ja jättäessää puhelimitse viel jaksaa alkaa loukkaamaa ettei näytä tunteita jättäessään koska on mihekkäämpi kuin minä.. tää naine oli elämäni rakkaus. ja nyt yrittää pysyy ystävänä mut eiks se oo sama jos sul kuolee kissa ja vanhemmat sanoo joo et me ostetaa uus kissa sulle, sillo se uus kissa ei ois sama mitä se vanha.. onneks mul on ystäviä jotka on ollu tukena eilisest asti ja luvannu puhua minun kanssa tänään vapaa ajalle

      • uskopois

        Naiset vedättää yleensä kun löytyy joku uusi ja keksivät syitä exästä eroon,se on fakta,eivät vain sano suoraan koska suuttuisit..älkää menkö retkuun..nyky tytteleille ei suomessa kelpaa kuin mr täydellinen jota ei yleensä löydykään muissa kuin saduissaan..ja niistä on mukavaa fiilistellä eron jälkeen uuden kaverin kanssa sillä välin kun sinä katkerana kärsit eron tuomasta tuskasta ja muistellen hänen ihanaa tuoksuaan itkiessäsi itsesi uneen.Naiset on petoja, hanki vanhempi nainen joka juoksut juossut ja arvostaa hyvää miestä.


      • ex uuno
        uskopois kirjoitti:

        Naiset vedättää yleensä kun löytyy joku uusi ja keksivät syitä exästä eroon,se on fakta,eivät vain sano suoraan koska suuttuisit..älkää menkö retkuun..nyky tytteleille ei suomessa kelpaa kuin mr täydellinen jota ei yleensä löydykään muissa kuin saduissaan..ja niistä on mukavaa fiilistellä eron jälkeen uuden kaverin kanssa sillä välin kun sinä katkerana kärsit eron tuomasta tuskasta ja muistellen hänen ihanaa tuoksuaan itkiessäsi itsesi uneen.Naiset on petoja, hanki vanhempi nainen joka juoksut juossut ja arvostaa hyvää miestä.

        Selvät merkit eroon on liian harvat tapaamiset ja keksityt selitykset kun ei halua tavat tarpeeksi usein,voi jopa olla samaan aikaan jonkun jepen luona sinulle pajunköyttä laskemassa elikkäs luikuria hyvä herra..


    • Anonyymi

      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe