Pe 5.12 olisi tarkoitus mennä syömään ja juomaan porukalla. Syömäpaikkana mahdollisesti Amarillo ja juomapaikka mahdollisesti Hemingways. Paikat eivät ole 100% varmoja (eivät ota pöytävarauksia vastaan), joten varaudu iloisella mielellä mahdolliseen soveltamiseen jos kikkailusta huolimatta emme mahdu sisään.
Klo 19 syömään Amarilloon. Kokoonnutaan Kolmikulman edessä portailla.
Klo 22 juopottelemaan Hemingwaysiin. Kokoonnutaan Hempparin edessä kävelykadulla.
Jos tekee mieli mukaan, ilmoittaudu vastaamalla tähän viestiin tai NikitaLaudalle niin tiedetään huudella mahdollisia muutoksia varten chatissa tahi laittamalla lisätietoa tähän ilmoitukseen.
JKL "pikkujoulut"
12
2277
Vastaukset
- Northeria
Tulossa , näillä näkymin :u kiitos nam !
tulen jos saan hoitajan eikä taivas putoa!
- Shane82
Heipä hei: ) Minä olisin mieluusti mukaan lähdössä.
T: Shane82 Tulossa ehdottomasti... suinkun pääsen koulutuksesta ajoissa :)
Tää tulee! :)
kait sitä tulee ainaki lähettyä vetää persiit :L
- musiquery
Tää olis kans tulossa.
- korpus
tää kans... :D
Mä tuun ainakin syömään.
tää ehk tulee jossain vaiheessa johkai..mutta en sit tiiä että milloin ja mihin. ja tulenko oikeastaan ollenkaan, mutta ehkä. otapa siitä nyt sitten selvää..
- Eeva_69
Juomaan ainaski...pistelkää viestii sit mulle et missä se juominki tapahtuu :D
- Hai-suli_
Tuun jos kerkeen, firman pikkujoulut samoihin aihkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489