Onko täällä kellään tietoa maremmano kasvattajista? Seuran sivuilla on muutama, mutta onko muita, taikka onko kellään tietoa kasvattajista???
Mietinnässä olisi yhtenä vaihtoehtona meitin tilalle eläinlauman seuraan, ku ei kaukaa ollut meilt ku lampaita vietiin kesällä...
maremmano kasvattajia
3
823
Vastaukset 3
- evanna
Kävimme syyskuussa Laumanvartijoiden tapahtumassa Himoksella. Siellä tapasin kaksi ko. rodun kasvattajaa ja yhden aivan ihastuttavan maremmanon. Anne Juppi, www.juppsguard.net ja Petra Kantola, www.mareus.net
- Entinen Maremman omistaja
Itselläni on ollut maremmano uros, jonka poismenosta on nyt viitisen vuotta. Koiran otin Juppsguardin hoitolasta, jossa se oli entisen omistajan kuoleman johdosta. Anne Juppi on varmaan suomen paras maremmano asiantuntija.
- Se suuri valkoinen
Nimimerkki `Entinen Maremman omistaja´, alkoiko tuon edesmenneen koirasi nimi A:lla?
M-a on pienilukuinen rotu Suomessa ja tuo koiran surullinen tarina sen verran harvinainen, että eiköhän kyse ole samasta koirasta. Mulla oli kunnia tuntea tuo suuri valkoinen isäntänsä silmäterä sen entisessä elämässä. Kyseinen koira oli ensimmäinen m-a johon koskaan tutustuin ja niinhän se persoona jäi iäksi mieleen. Se oli upea eläin ja eli pitkän elämän jos poismenosta on vain viitisen vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921536
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 93807
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta162560