Onko täällä kellään tietoa maremmano kasvattajista? Seuran sivuilla on muutama, mutta onko muita, taikka onko kellään tietoa kasvattajista???
Mietinnässä olisi yhtenä vaihtoehtona meitin tilalle eläinlauman seuraan, ku ei kaukaa ollut meilt ku lampaita vietiin kesällä...
maremmano kasvattajia
3
745
Vastaukset
- evanna
Kävimme syyskuussa Laumanvartijoiden tapahtumassa Himoksella. Siellä tapasin kaksi ko. rodun kasvattajaa ja yhden aivan ihastuttavan maremmanon. Anne Juppi, www.juppsguard.net ja Petra Kantola, www.mareus.net
- Entinen Maremman omistaja
Itselläni on ollut maremmano uros, jonka poismenosta on nyt viitisen vuotta. Koiran otin Juppsguardin hoitolasta, jossa se oli entisen omistajan kuoleman johdosta. Anne Juppi on varmaan suomen paras maremmano asiantuntija.
- Se suuri valkoinen
Nimimerkki `Entinen Maremman omistaja´, alkoiko tuon edesmenneen koirasi nimi A:lla?
M-a on pienilukuinen rotu Suomessa ja tuo koiran surullinen tarina sen verran harvinainen, että eiköhän kyse ole samasta koirasta. Mulla oli kunnia tuntea tuo suuri valkoinen isäntänsä silmäterä sen entisessä elämässä. Kyseinen koira oli ensimmäinen m-a johon koskaan tutustuin ja niinhän se persoona jäi iäksi mieleen. Se oli upea eläin ja eli pitkän elämän jos poismenosta on vain viitisen vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378817Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8376224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751332Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17996Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41817- 51797
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672