maremmano kasvattajia

vahtia tarvitaan

Onko täällä kellään tietoa maremmano kasvattajista? Seuran sivuilla on muutama, mutta onko muita, taikka onko kellään tietoa kasvattajista???
Mietinnässä olisi yhtenä vaihtoehtona meitin tilalle eläinlauman seuraan, ku ei kaukaa ollut meilt ku lampaita vietiin kesällä...

3

753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evanna

Kävimme syyskuussa Laumanvartijoiden tapahtumassa Himoksella. Siellä tapasin kaksi ko. rodun kasvattajaa ja yhden aivan ihastuttavan maremmanon. Anne Juppi, www.juppsguard.net ja Petra Kantola, www.mareus.net

• Entinen Maremman omistaja

Itselläni on ollut maremmano uros, jonka poismenosta on nyt viitisen vuotta. Koiran otin Juppsguardin hoitolasta, jossa se oli entisen omistajan kuoleman johdosta. Anne Juppi on varmaan suomen paras maremmano asiantuntija.

• Se suuri valkoinen

Nimimerkki `Entinen Maremman omistaja´, alkoiko tuon edesmenneen koirasi nimi A:lla?
        M-a on pienilukuinen rotu Suomessa ja tuo koiran surullinen tarina sen verran harvinainen, että eiköhän kyse ole samasta koirasta. Mulla oli kunnia tuntea tuo suuri valkoinen isäntänsä silmäterä sen entisessä elämässä. Kyseinen koira oli ensimmäinen m-a johon koskaan tutustuin ja niinhän se persoona jäi iäksi mieleen. Se oli upea eläin ja eli pitkän elämän jos poismenosta on vain viitisen vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2115
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      332
      1303
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1235
    4. 157
      1158
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      961
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      948
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      889
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      838
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      24
      814
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      789
    Aihe