Kertokaa mulle sen muita hyviä kirjoja, kuin tuo "häräntappoase". Sen olen vain lukenut, mutta nyt ois aikaa, kun olen kolmivuorotyössä ja tulee pitkiäkin vapaita. Kannattaako enempi tutustua hänen tuotantoon.
Anna-Leena Härkönen
5
838
Vastaukset
- uusin
nimeltään Ei kiitos, voisi sopia sinulle hyvin. Kertoo nuoresta äidistä, jolla on hieman ongelmia avioelämässään lapsen syntymän jälkeen.
Mukavaa tekstiä, vakava(hko) aihe.- kevyttä kamaa
Selasin tunnissa, ei vastaa sisällöltään luvattua. Miksi kirjoitettu? Puuttestako?
- kyrvän puutteessa
kevyttä kamaa kirjoitti:
Selasin tunnissa, ei vastaa sisällöltään luvattua. Miksi kirjoitettu? Puuttestako?
siinä käärvitellään ja sitten nussitaan rajusti. Oikein hyvää oppia nuorille ja huorille.
- ei kiitos
kevyttä kamaa kirjoitti:
Luin myös kyseisen kirjan. Olin myös pettynyt. Päähenkilö oli ällöttävä ja hänen miehensä lapsellinen vätys.
Päähenkilö ei ollut nuori äiti vaan keski-ikäinen teini-ikäisen tytön äiti. - Fanny
kevyttä kamaa kirjoitti:
Luin noin puoleen väliin. Sitten riitti. Aivan ylipitkä tarina jonka olisi voinut tiivistää neljäsosaan kirjasta. Outoa kullin vonkaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996