häkin mitat!

annukka

Joo niin minkä kokonen häkki ois hyvä
kolmelle hiirelle?
(haluaisin mitat neliösentteinä!)
(mut saa ne antaa ne erillainki....!)

19

5991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Citruuna_Girl

      Juups.... :)
      Sellaset...:

      1,3m. x 0,6m..... :)
      suunnilleen!!!!
      mul itel oli 2 marsuu ja niiden häkki oli

      1m. x 0,5m... :)

      • Whisper

        hei...
        siis onkohan hiukan liian reilut?.... o.O
        kysehän oli hiiristä,ei marsuista...
        40 x 60 x 40?
        terra/duna ois kyllä parempi...


      • Lumikello
        Whisper kirjoitti:

        hei...
        siis onkohan hiukan liian reilut?.... o.O
        kysehän oli hiiristä,ei marsuista...
        40 x 60 x 40?
        terra/duna ois kyllä parempi...

        Hej paras häkki hiirelle on mini-duna boxi sieltä se ei pääse livahtamaan ollenkaan.
        Minä käytän niitä hiirilleni sekä hamsterin häkkejä.
        Koska mun hiiret ovat suuren kokoisia.


      • Tuntematon
        Lumikello kirjoitti:

        Hej paras häkki hiirelle on mini-duna boxi sieltä se ei pääse livahtamaan ollenkaan.
        Minä käytän niitä hiirilleni sekä hamsterin häkkejä.
        Koska mun hiiret ovat suuren kokoisia.

        Hamsterillani(kääpiö) on duna jonka mitat ovat 71.5/47.5/31.5.Vaikka tuntuu tuokin pieneltä...


      • 12345678910019876543
        Whisper kirjoitti:

        hei...
        siis onkohan hiukan liian reilut?.... o.O
        kysehän oli hiiristä,ei marsuista...
        40 x 60 x 40?
        terra/duna ois kyllä parempi...

        ootko koodisivu whisperin ylläpitäjä :OOOOOOO


      • (°-°)
        Tuntematon kirjoitti:

        Hamsterillani(kääpiö) on duna jonka mitat ovat 71.5/47.5/31.5.Vaikka tuntuu tuokin pieneltä...

        tässä puhuttiin hiiristä. Hiiret on ihan eri asia kun hamsterit. Paljon vikkelämpiä ja tartteevat enemmän tilaa. Sanoisin että lev. 70 pit. 40 kork. 40 olis hyvät (°-°?)


      • .....

        ???????????
        Siis 130 cm x 60 cm??
        Siis yhdelle tai parille hiirelle??
        Ei liian isoa. muuten ne ottaa itelleen reviirit ja alkaa kärhämä.


    • Ronja Rauhala

      Oon hommaamassa kesyhiirtä jos äitini suostuu ja mietin, että tiedätkös sinä, että pitääkö hiirillä olla häkkikavereita?

      • Anonyymi

        Uroshiiret voivat olla yksin mutta naarailla voi olla kamuja:)


    • skxajknxcdsjdxcxcdm

      Sinulle Ronja Rauhala,
      Jos hankit poika-hiiren, niin sille ei kannata ottaa kaveria, koska 2 poika-hiirtä ei tule toimeen keskenään, ja ellet halua poikasia niin tyttä-hiiri ei voi asua samassa. Tyttä-hiirillä toisin TÄYTYY OLLA AINAKIN YKSI kaveri =)

    • ollpp

      Kolmelle hiirelle käy vaikka miniduna (55*39). Liian isoa ei kannata hankkia, voi tulla tappeluita kun jakavat reviireitä.

      Sellainen 55x35 - 60*35 on ihan sopivan kokoinen kolmelle naaraalle.

      Naaraat ovat henkeen ja vereen laumaeläimiä, niitä tulee aina olla mielellään vähintään kolme (3). Urokset ovat erakoita ja ne asutetaan yksin (hyvin harvoin tulevat toimeen keskenään koko ikäänsä).

      • Muuten ei lisättävää tuohon, paitsi että terraario, jossa hiirillä mahtuu olemaan useampia reviirejä tarkoittaa yli 500 litraista terraa. Näin ollen vaara ei näissä ns. normaaleissa tehdasterroissa ole realistinen.


    • Jyrsijä rakastaja

      moi, tarvitseeko minihiiret kaksi ruokakuppia tuore-ja kuivaruoalle?? ajattelin kysyä kun saan pian varmaan kaksi tyttö minihiirtä! ;-) ;) haluan pikaisia vastauksia!!!!! kiitos etu käteen vastanneille"!!!!:)

      • Sedä

        Tarvitsevat juu. Siemenseoshan säilyy kupissa hyvänä päiväkausia, mut voit kuvitella miten hyviä ne on sen jälkeen jos samaan kuppiin heittää vaikka tomaattia tai jugurttia, joka kuitenkin pilaantuu aika nopeesti :D


    • oletteko huomanneet,

      ... että alkuviesti o laitettu v. 2003

    • Hiirimummo

      Meillä kuus hiirtä ja mitat 75x50x45 :)

    • Anonyymi

      Heeiii! Minkä kokoinen duna on yhdelle poika hiirelle sopiva?:> Aattelin kun mun tyttö toivoo hiirtä, ostaisin yhden poitsun. Mulla on ylimääräisenä yksi miniduna, jota en käytä ollenkaan…. Niin mietin, että mahtuisiko siihen hiiri, vai tarvitseeko isomman alueen?:>( tyttö täyttää 13v 10.2)

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Moi mulla on tällä hetkellä 3 hiirtä ja haluaisin ehkä vielä kaksi lisää ja terraarion koot on 80×35×40 niin riitäiskö se viidelle hiirelle?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      179
      835
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe