Tirkistely kielletty

tomppa2006

Uudessa galleriassa ei ole enää mahdollisuutta tirkistellä kenenkään rekisteröidyn tarkempia tietoja rekisteröitymättä. Mielestäni aika huono tapa yrittää lisätä rekattujen kirjoittajien lukumäärää, tarkoitus sopii paremmin gallerian käytön vähentämiseen?

Tirkistely oli mielestäni hauskaa!

67

3506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähenee

mutta rekisteröitymiset lisääntyy.
      Ja se on luultavasti tarkoituskin.

• tomppa2006

...luuletko jonkun rekisteröityvän sen vuoksi, että pääsee galleriaan...

• Heikunkeikku

...kovasti, etten pääse kurkistelemaan.
      Ehdottomasti en rekisteröidy sen takia, että pääsisin tirkistelemään.
      Tuo "Pakottamisen" tunne vaikuttaa muhun niin, että nyt en ainakaan rekisteröidy. Välillä jopa ajattelin rekisteröityä, mutta en enää.

• tomppa2006

...tässä käyvän juuri noin...

Ne jotka eivät ole tähänsaakka rekkautuneet, eivät myöskään nyt sitä tule jonkun gallerian takia tekemään. Pakon edessä minutkin savustettiin aikoinaan hankkimaan rekattu nikki, kirjoittelin aikasemmin nimimerkillä tomppa, olisi riittänyt minulle. Henkilötietojen antaminen suomi24 henkilörekisteriin tuntui vastenmieliseltä.

• tomppa2006 kirjoitti:

Ne jotka eivät ole tähänsaakka rekkautuneet, eivät myöskään nyt sitä tule jonkun gallerian takia tekemään. Pakon edessä minutkin savustettiin aikoinaan hankkimaan rekattu nikki, kirjoittelin aikasemmin nimimerkillä tomppa, olisi riittänyt minulle. Henkilötietojen antaminen suomi24 henkilörekisteriin tuntui vastenmieliseltä.

myös sulkea nikkinsä, silloin kukaan pääse tirkistelemään, edes etusivulle.

• henkilötietoja
        tomppa2006 kirjoitti:

ja sitten taas henkilön antamia tietoja. :)

Minä ainakaan en paljastanut edes omaa nimeäni kun rekkasin itseni...minua ei oikeasti ole olemassakaan eniron rekisterissä.

• tomppa2006
        henkilötietoja kirjoitti:

ja sitten taas henkilön antamia tietoja. :)

Minä ainakaan en paljastanut edes omaa nimeäni kun rekkasin itseni...minua ei oikeasti ole olemassakaan eniron rekisterissä.

...sen sähköpostiosoitteen?...

• on tekaistu
        tomppa2006 kirjoitti:

...sen sähköpostiosoitteen?...

fantasiatiedoilla.

• tomppa2006
        on tekaistu kirjoitti:

fantasiatiedoilla.

...mutta ehkä minun ei tarvitsekaan...

• sitä että
        tomppa2006 kirjoitti:

...mutta ehkä minun ei tarvitsekaan...

rekisteröidessä kysytty sähköpostiosoite on sekin hankittu keksityllä nimellä, paljastamatta oikeaa henkilöllisyyttä.

Käytän sitä osoitetta esim. rekkautuessani eniron tyylisiin kaupallisiin ja epämääräisiin palveluihin.

• paapuuri.re

Vai niin, nyt sekin selvisi:)

Huono tapa, jos pyritään lisäämään rekattujen määrää,
      mutta hyvä siinä mielessä, että näkyy,
      kuka on käynyt katsomassa ja
      kaikki ovat rekattuja.
      Lisäksi voi vaihtaa viestejä,
      niin etteivät edes muut vierailijat
      pääse niitä lukemaan, se on hyvä juttu.

• tomppa2006

...kunnolla edes uuden gallerian toimintaan...

En tiennyt olevan tälläista mahdollisuutta vaihtaa viestejä, ettei muut pääse niitä lukemaan. Voisihan sitä jotain opetella jotain uutta tämänkin päivän aikana. Pieni hetki, tulen teille kylään...

• kirjautumaton
        tomppa2006 kirjoitti:

...kunnolla edes uuden gallerian toimintaan...

En tiennyt olevan tälläista mahdollisuutta vaihtaa viestejä, ettei muut pääse niitä lukemaan. Voisihan sitä jotain opetella jotain uutta tämänkin päivän aikana. Pieni hetki, tulen teille kylään...

mutta kun tulen ulkoilemasta, kirjoitan sinulle viestin, käyt sitten lukemassa:)

t.paapu

• tomppa2006
        kirjautumaton kirjoitti:

mutta kun tulen ulkoilemasta, kirjoitan sinulle viestin, käyt sitten lukemassa:)

t.paapu

...ihmettelinkin jo, että onko jotain mitä en osaa...

Kaipaava haavanlehtinen odottelee, heh.

• paapuuri.re
        tomppa2006 kirjoitti:

...ihmettelinkin jo, että onko jotain mitä en osaa...

Kaipaava haavanlehtinen odottelee, heh.

voi nyt käydä katsomassa, tuliko viesti perille:)

Heh, heh :))

• tomppa2006
        paapuuri.re kirjoitti:

voi nyt käydä katsomassa, tuliko viesti perille:)

Heh, heh :))

...on vielä suomi24 galleriatoiminnoissa, kuten myös allekirjoittaneen...

Viisi kertaa jouduin lähettämään viestiä sinulle ennen kuin lähti ja helposti lannistuva olisi jo antanut periksi.

• paapuuri.re
        tomppa2006 kirjoitti:

...on vielä suomi24 galleriatoiminnoissa, kuten myös allekirjoittaneen...

Viisi kertaa jouduin lähettämään viestiä sinulle ennen kuin lähti ja helposti lannistuva olisi jo antanut periksi.

helposti lannistuvia, vaan yritteliäitä kokeilijoita:)

Siellä se oli, vastasin jo:)

• tomppa2006
        paapuuri.re kirjoitti:

helposti lannistuvia, vaan yritteliäitä kokeilijoita:)

Siellä se oli, vastasin jo:)

...huomasin viestisi, kiitos...

• liikaa tirkistellä, kun joku voi myös estää pääsysi sivuilleen. Tosin senkin voi kiertää kun kirjaudut uudella taikka vanhalla nikilläsi. :)

• tomppa2006

...enää, vaan kävelen rohkeasti sisään...

Ei minulla ole vanhaa nikkiä, vain yhden ainoan omistan.

• ottaa monia

rekattuja takaraivoon, kun ei tirkistelijämäärät kasva entiseen malliin! :)))))

Muahhahhahhaaaa!!

• tomppa2006

...en usko monellekaan sen tirkistelijämäärän merkinneen mitään...

• uskon ihan
        tomppa2006 kirjoitti:

...en usko monellekaan sen tirkistelijämäärän merkinneen mitään...

päinvastaista.

• joku/jotkut
        uskon ihan kirjoitti:

päinvastaista.

ovat hehkutelleet kävijöiden lukumäärillä
        ja onnessaan/ihastuksissaan hurranneet tietyn lävijäluvun rikkoutumista.

• tomppa2006
        joku/jotkut kirjoitti:

ovat hehkutelleet kävijöiden lukumäärillä
        ja onnessaan/ihastuksissaan hurranneet tietyn lävijäluvun rikkoutumista.

...olisivat hehkuttaneet, en ole huomannut...

Kuka tahansa, vaikka itse olisi voinut naputella niitä kävijälukuja sopiviksi?

• minäkin ;)
        tomppa2006 kirjoitti:

...olisivat hehkuttaneet, en ole huomannut...

Kuka tahansa, vaikka itse olisi voinut naputella niitä kävijälukuja sopiviksi?

Joissakin gallerioissa hehkuteltiin kymppitonnin rikki menoa, joissakin vähempikin määrä teki nimimerkin iloiseksi. Niin, sinäpä sen sanoit, entisessä versiossa pystyi itse naputtelemaan.

• tomppa2006
        minäkin ;) kirjoitti:

Joissakin gallerioissa hehkuteltiin kymppitonnin rikki menoa, joissakin vähempikin määrä teki nimimerkin iloiseksi. Niin, sinäpä sen sanoit, entisessä versiossa pystyi itse naputtelemaan.

...joillakin yli 200 000 kävijää, riippuu tosin siitä miten kauan täällä on luurannut...

• torivahti

...laitan tämän viestin, että joku kävis kattomassa minuakin. :)
      Täällä Moskovassa nakkipaketti maksaa yli 200 ruplaa (noin 8 euroo) ja puolikkaan pullo Putinka -vodkaa 100 euroo. Arvatkaa mitä ostin?

• tomppa2006

...oli 200 ruplaa käytettävissä...

Ostit kaksi puolikkaan pulloa Putinka -vodkaa!

• torivahti
        tomppa2006 kirjoitti:

...oli 200 ruplaa käytettävissä...

Ostit kaksi puolikkaan pulloa Putinka -vodkaa!

Putinkalla nakit silmille ja aamulla paistettuja nakkeja...

• tomppa2006
        torivahti kirjoitti:

Putinkalla nakit silmille ja aamulla paistettuja nakkeja...

...ja mukavaa huomista päivää...

• torivahti

...tässä on, että nyt kehtaa laittaa galleriaan ihtesä näkösiä kuvia, kun tietää, ettei tirkistelijöitä ole ja kaikkien käynnit kirjautuu... :)

• ne kävijät

sitten ovat, jos eivät tirkistelijöitä??? :=O

• tomppa2006

...en viitsinyt aikaisemmin sitä kuvaa laittaa, enkä aio nytkään...

Tilanne ei ole kohdallani sen suhteen muuttunut.

• huonopuoli

• Olen uudistuksen kannattaja.

Voin kirjoitella runojani ja vaihdella valokuviani mielin määrin. Valokuvien koko kuvissa ei ole enää este julkaisuun.

Voin viestitellä palstakamuille. Viestikentän viestit pysyvät salaisina.

Voin pitää esillä vieraskirjaani, mutta voin myös poistaa vieraskirjan merkintöjä. Voin asettaa kieltoja vierailijoille.

Näen kaikki sivullani kävijät, voi ryhmitellä käviät eri perustein ; )

En ole tirkistelijä tyyppi joten en ole vieraillut kaikkien sivuillani käviöitten gallerioissa.

Minua kiinnostaa hyvin tehdyt, valokuvalliset galleriat.

Registeröityminen on tänä päivänä yksi internetin laaja-alaisen käytön edellytys. En näe mörköjä joka nurkan takana ; )

• tomppa2006

...joskus voi tehdä mieli pelkästään uteliaisuutta käydä jonkun sivulla...

Tällä hetkellä tekisi mieleni kurkata sinun sivullesi, mutta enhän sitä tee, koska arvaat tirkistelijä-tompan olevan utelias.

• tomppa2006 kirjoitti:

...joskus voi tehdä mieli pelkästään uteliaisuutta käydä jonkun sivulla...

Tällä hetkellä tekisi mieleni kurkata sinun sivullesi, mutta enhän sitä tee, koska arvaat tirkistelijä-tompan olevan utelias.

Käyhän vain vierailulla pirtissäni, en katso sitä tirkistelyksi ; ) Uteliaisuus on mielestäni parempi nimitys tirkistelylle. Olenhan toki itsekin utelias. Minäpä pistäydyn sinun sivullasi ; )

• tomppa2006
        korpikirjailija kirjoitti:

Käyhän vain vierailulla pirtissäni, en katso sitä tirkistelyksi ; ) Uteliaisuus on mielestäni parempi nimitys tirkistelylle. Olenhan toki itsekin utelias. Minäpä pistäydyn sinun sivullasi ; )

...katsottavaa minun mökissäni, melko vaatimaton...

Saatan käydäkin myöhemmin vierailulla pirtissäsi. Tällä hetkellä ujostuttaa vaan niin kovasti.

• Taika-Nainen

uudistuneesta galleriasta, sen monipuolisista toiminnoista. Se laskee kynnystä tutustua uusiin ihmisiin. Toivon että galleriauudistus lisäisi rekisteröitymistä.

• tomppa2006

...lisää rekistyröityneitä, mutta pakolla se ei onnistu...

On kiusallista keskustella jonkun rekkaamattoman kanssa, jos joku irvileuka tulee samalla rekkaamattoman nikillä sotkemaan keskustelua. Se ei ole hauskaa.

Naiset on monissa asioissa miehiä nopeampia omaksumaan muutoksia ja yleensäkin muutosvastarinta on vähäisempää. Miehenä toivoisin asioiden olevan jotenkin, eikä koko ajan muuttuvan. Mahdoton toive, tiedän.

• Sinä

Miten vierailijoiden käynnit päivittyvät.
        Sinällään ei ole merkitystä näkyykö oikea määrä profiilin etusivulla, mietin vain vaatiiko päivittyminen vastavierailuja.
        Esimerkiksi Sinulla näkyy näin
        10 vierailijaa tänään
        28 vierailijaa yhteensä
        Itselläni on 20 ja sivu näyttää nollaa.

• minä vaan
        Sinä kirjoitti:

Sinällään ei ole merkitystä näkyykö oikea määrä profiilin etusivulla, mietin vain vaatiiko päivittyminen vastavierailuja.
        10 vierailijaa tänään
        28 vierailijaa yhteensä

etteivät nuo tiedot pidä paikkaansa tai päivity oikein.
        Minullakin oli eräänä päivänä muka kymmenen vierailijaa, oikeasti heitä oli kaksi.

• Taika-Nainen
        Sinä kirjoitti:

10 vierailijaa tänään
        28 vierailijaa yhteensä

olen itsekin ihmetellyt tuota. Luulen ettei tuo toiminto toimi oikein vielä.

Itselläni on kaikkiaan kävijöitä ollut yli sata, ja melkein kaikkien vierailijoiden galleriassa olen käynyt vastavierailulla, tai vaihtoehtoisesti he ovat käyneet mun galleriassa vastavierailulla. :)

• "Sinä"
        Taika-Nainen kirjoitti:

olen itsekin ihmetellyt tuota. Luulen ettei tuo toiminto toimi oikein vielä.

Itselläni on kaikkiaan kävijöitä ollut yli sata, ja melkein kaikkien vierailijoiden galleriassa olen käynyt vastavierailulla, tai vaihtoehtoisesti he ovat käyneet mun galleriassa vastavierailulla. :)

Onpa kiirettä pitänyt ;)

• "Sinä"
        minä vaan kirjoitti:

etteivät nuo tiedot pidä paikkaansa tai päivity oikein.
        Minullakin oli eräänä päivänä muka kymmenen vierailijaa, oikeasti heitä oli kaksi.

epäili Taika-Nainen.

• Taika-Nainen
        "Sinä" kirjoitti:

Onpa kiirettä pitänyt ;)

nämä vierailut hoituvat vähän nopeammin kuin tavalliset vierailut. ;)

• on kuva, sä varmaan näet sen myös rekkautumattomana..
      Jos viitsit/ehdit, paas vilkasten, ettei vain olla samassa duunimestassa ;)
      Mä en varmaan pidä tota kuvaa kovin kauaa..

• tomppa2006

...keskustellaan, mutta duunimestasta en ole lainkaan varma...

Jotakin tuttua sinussa on. Hyvä kuva, älä ainakaan sen vuoksi pois ota, oikein raikas. Tykkäsin.

• tomppa2006 kirjoitti:

...keskustellaan, mutta duunimestasta en ole lainkaan varma...

Jotakin tuttua sinussa on. Hyvä kuva, älä ainakaan sen vuoksi pois ota, oikein raikas. Tykkäsin.

..pää on tuossa vielä selvä, vaikka lasi kädessä..
        Mullon kuva, että oon vähä pohjoisempaa kuin sä,
        en tiedä mistä tullu.. se tuttuus, jos on sitte
        sellasta 'naapurintyttö' -lookia.. en tiedä..

• tomppa2006
        Sanin kirjoitti:

..pää on tuossa vielä selvä, vaikka lasi kädessä..
        Mullon kuva, että oon vähä pohjoisempaa kuin sä,
        en tiedä mistä tullu.. se tuttuus, jos on sitte
        sellasta 'naapurintyttö' -lookia.. en tiedä..

...maantieteellisesti pohjoisempaa, mutta kuitenkin joka tapauksessa...

Kasvomuistini on erittäin hyvä, jos emme ole tavanneet, niin takaan ja alleviivaan seuraavan kerran kohdatessamme, että minä tunnen sinut.

• Ninas
        tomppa2006 kirjoitti:

...maantieteellisesti pohjoisempaa, mutta kuitenkin joka tapauksessa...

Kasvomuistini on erittäin hyvä, jos emme ole tavanneet, niin takaan ja alleviivaan seuraavan kerran kohdatessamme, että minä tunnen sinut.

yksi hyvä syy olla pitämättä kuvaa; sinä ehkä
        tunnistaisit minut, minä en sinua koskaan..

• tomppa2006
        Ninas kirjoitti:

yksi hyvä syy olla pitämättä kuvaa; sinä ehkä
        tunnistaisit minut, minä en sinua koskaan..

...kuvan, varmasti laitan jonain päivänä tunnusmerkin, jotta sinä tietäisit...

• Rattus sp.

Oli paheeni. Myönnetään. Etenkin oli hauska seurata profiilisivuilla käyneiden profiileja ja missä keskusteluissa olivat käyneet.

Uudet sivut ovat sen verran tylsiä, etten enää vaivaudu käymään :D.

Puskasta huutelu näyttää taas yleistyvän. Sen verran halusin lisätä, että tiedät, etten käy sinulle puskista huutelemassa. Jos kommentoin, kirjoitan sitten omalla nimimerkillä. Poikkeuksena oli tuo Lotta 8 v. tuolla alemmassa kirjoituksessa.

• tomppa2006

...hauska tappa vanha tuttu...

Vai on meillä ollut yhteiset tirkistysharrastukset? Uskon sen olleen melko yleistä niillä, jotka täällä enemmän viihtyivät? Ajankulua ainakin itselleni.

Minä tiedän, ettet sinä huutele puskista, et ole sitä tyyppiä. Poikkeus vahvistaa säännön, älä ole huolissasi yhdestä "hairahduksesta", heh.

• Rattus sp.
        tomppa2006 kirjoitti:

...hauska tappa vanha tuttu...

Vai on meillä ollut yhteiset tirkistysharrastukset? Uskon sen olleen melko yleistä niillä, jotka täällä enemmän viihtyivät? Ajankulua ainakin itselleni.

Minä tiedän, ettet sinä huutele puskista, et ole sitä tyyppiä. Poikkeus vahvistaa säännön, älä ole huolissasi yhdestä "hairahduksesta", heh.

Tirkistelyhalusta oli hyötyä. Huomasi joukkorekkautumiset ja sen sellaiset. Osasi jo ennakkoon varautua.. Kummallisia nämä multinikkirekkautumiset..

Sääli, että joukossa on niin paljon kummallisuuksia. Silloin kun tulin palstoille, sitä ei huomannut niin selvästi.

Huomenna uuteen työhön :) ja muutenkin taidan katsoa, mitä tuleman pitää tapailemani miehen suhteen ;). Kauan vain kesti päästä menneestä eroon, mutta minkäs tunteilleen voi..

Kuten joku tässä ketjussa jo aikaisemmin totesi, niin runopuolen minäsi on miellyttävä tuttavuus.

• tomppa2006
        Rattus sp. kirjoitti:

Tirkistelyhalusta oli hyötyä. Huomasi joukkorekkautumiset ja sen sellaiset. Osasi jo ennakkoon varautua.. Kummallisia nämä multinikkirekkautumiset..

Sääli, että joukossa on niin paljon kummallisuuksia. Silloin kun tulin palstoille, sitä ei huomannut niin selvästi.

Huomenna uuteen työhön :) ja muutenkin taidan katsoa, mitä tuleman pitää tapailemani miehen suhteen ;). Kauan vain kesti päästä menneestä eroon, mutta minkäs tunteilleen voi..

Kuten joku tässä ketjussa jo aikaisemmin totesi, niin runopuolen minäsi on miellyttävä tuttavuus.

...tirkistelynhalun lisäksi. Ihmettelen myös tätä kummallisuutta, miksi pitäisi olla useampi nikkinimi...

Onneksi olkoon uuden työpaikan ja uuden MIEHEN johdosta. Loistavaa että keski-ikäisillä on sentään mukaviakin uutisia, eikä aina vaan kaikki ole huonosti.

Kiitos sanoistasi.

• Rattus sp.
        tomppa2006 kirjoitti:

...tirkistelynhalun lisäksi. Ihmettelen myös tätä kummallisuutta, miksi pitäisi olla useampi nikkinimi...

Onneksi olkoon uuden työpaikan ja uuden MIEHEN johdosta. Loistavaa että keski-ikäisillä on sentään mukaviakin uutisia, eikä aina vaan kaikki ole huonosti.

Kiitos sanoistasi.

Minua mietityttää, miksi muka "älykkäät" ihmiset kuluttaisivat aikaansa pelailuun ;)? Eikö tarpeeksi haluttava, älykäs yksilö pärjäisi maailmassa muutenkin? Eli he, jotka vahingoittavat toisia, ovat naurettavia kakaroita. Sitä ihmettelen, miten viisi- ja kuusikymmpiset ihmiset käyttäytyvät kuin parikymppiset? Ja nyt puhun edellä mainituista.

Uusi mies on ollut jo jonkin aikaa, mutta siitä ei kannata täällä pahemmin kirjoitella :). Kaikessa rauhassa katsotaan, miten sujuu.. Hmm.. monesti mukavia asioita tapahtuu.., kun jaksaa ja uskaltaa yrittää. Eikä menetä uskoa toiseen ihmiseen..

Sinulle myös kaikkea hyvää!

• mikä siel galleriassa nyt mua ainakin nyppii, on se, että siellä on käytävä vain sen takia jos joku on jättänyt sulle yksityis viestin. Taikka muuten vieraskirjaan viestin.

Itse haluan kirjoitella täällä enkä siellä.

• laiffareille

kirjoittamaan.

• viitsi,
        laiffareille kirjoitti:

kirjoittamaan.

lopeta jo!!

• hyvä'

pointti. Mennä jonnekin keskustelupalstalla, saadakseen kirjoittaa muualle.

• tomppa2006

...olen kanssasi, tämä kirjoittelu keskustelupalstan ekasivulla on jotenkin niin luontaista itselleni...

• RosaLiiin

tuli joskus kurkistettua, mitä kukin sivullaan sanoi.

Nyt en viitsi edes piipahtaa.Kaikki sanovat vain "hei".

Enkä viitsi sen vuoksi rekisteröityä.

Seuraan vain näitä juttuja ja teen mielikuvani kirjoittajista niin kuin ennenkin.

Sitten jos oikein rakastuisin johonkin rekattuun niin jos sitten.. no en tiedä sittenkään.

• tomppa2006

...siinäpä sanapari, josta voisi tehdä, vaikka laulun tai runon....

Vanhoilla kuvioilla, jotkut oikein tyypit oikein hyppäsivät silmille, tulivat melkein syliin. Sanomiset olivat jotenkin selkeämpiä.

Rekkaa vaan nikkisi, se on senverran erikoinen, että joku voi viedä sen ja sitten sua harmittaa. Lupaan tulla kylään ja kirjoittaa jotain kaunista vieraskirjaasi.

• RosaLiiin
        tomppa2006 kirjoitti:

...siinäpä sanapari, josta voisi tehdä, vaikka laulun tai runon....

Vanhoilla kuvioilla, jotkut oikein tyypit oikein hyppäsivät silmille, tulivat melkein syliin. Sanomiset olivat jotenkin selkeämpiä.

Rekkaa vaan nikkisi, se on senverran erikoinen, että joku voi viedä sen ja sitten sua harmittaa. Lupaan tulla kylään ja kirjoittaa jotain kaunista vieraskirjaasi.

...tervetuloa vaan, sitten.

Hmm...kaunista, tiedän sen, että osaat.
        Olen runosivuilla runojasi lukenut ja monesti ihastunut.

• Yhteensattuma ?

kurkistelu- kieletty
      Kirjoittanut: monoggeli 8.11.2008 klo 09.28

Uudessa galleriassa ei ole enää mahdollista kurkistellaa kenenkään rekisteröidyn tarkempia tietoja rekisteröitymättä. Tarkoitus lieneekin saada mahdollisaman monen henkilötiedot kerätyksi Suomi 24 henkilöstö rekisteriin.Mihin kaikkeen niitä siellä käytetään, jääkin arvailtavaksi.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2012
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      155
      1923
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      25
      1546
    4. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      951
    5. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      919
    6. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      849
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      7
      847
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      112
      791
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      45
      740
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      735
    Aihe