Hei,
haen myyntineuvottelijan, vakuutusedustajan (myyntiä sekin) työtä..
Ota minuun yhteyttä niin sovitaan jatkosta..
Haen töitä
7
898
Vastaukset
- matjan
laita hakemus www.hehkuconsulting.com ...voit vain voittaa...
- ...hoh!
Hoh. Meinaatko että työnantajat ottavat sinuun yhteyttä keskustelupalstojen kautta, vai? Työnhakijat ne saavat niihin avoimiin paikkoihin ilmoittautua kuule. Menepä sinäkin vaan kiltisti selaamaan nyt aluksi vaikka Mol.fi:n Myyntineuvottelijan paikat ja pistä hakemuksia menemään, ja odottele SITTEN VASTA yhteydenottoja!
Voi kuule, näin olen tehnytkin jo viimeiset vuodet.. ihme ja kumma vain on, kun ne ei vastaa.. jossain on siis vika tässä suomalaisessa yhteiskunnassa..
Jonkinlainen vastaushan heidän kuuluisi hakijalle aina antaa.. on keksitty erilaiset viestintäjärjestelmät.. ym. jos hakija hakee töitä, niin eikö silloin työnantajankin kuulu vastata..
Ja jos ajatellaan, että asut jossain.. niin onhan sinun otettava huomioon myös alue missä asut..
Sinäkään et minua tunne.. tunnet vain nämä tekstit , et sitä oikeaa ihmistä.. näiden tekstien taustalla..
Kannattaisi tulla tutustumaan.. tervetuloa siis kylään..- .....
pirre-tyttö kirjoitti:
Voi kuule, näin olen tehnytkin jo viimeiset vuodet.. ihme ja kumma vain on, kun ne ei vastaa.. jossain on siis vika tässä suomalaisessa yhteiskunnassa..
Jonkinlainen vastaushan heidän kuuluisi hakijalle aina antaa.. on keksitty erilaiset viestintäjärjestelmät.. ym. jos hakija hakee töitä, niin eikö silloin työnantajankin kuulu vastata..
Ja jos ajatellaan, että asut jossain.. niin onhan sinun otettava huomioon myös alue missä asut..
Sinäkään et minua tunne.. tunnet vain nämä tekstit , et sitä oikeaa ihmistä.. näiden tekstien taustalla..
Kannattaisi tulla tutustumaan.. tervetuloa siis kylään..Ota yhteys vakuutusyhtiöihin, ne hakevat jatkuvasti vakuutusedustajia. Monilla yhtiöillä on pienilläkin paikkakunnilla monia vakuutusedustajia, koska ne ovat yhtiölle lähes ilmaisia, ei työnantajakuluja, palkka vain myydyistä vakuutuksista jne.
- ja kiitos tiedosta
..... kirjoitti:
Ota yhteys vakuutusyhtiöihin, ne hakevat jatkuvasti vakuutusedustajia. Monilla yhtiöillä on pienilläkin paikkakunnilla monia vakuutusedustajia, koska ne ovat yhtiölle lähes ilmaisia, ei työnantajakuluja, palkka vain myydyistä vakuutuksista jne.
Hei,
olen ollut neljä vuotta vakuutusasiamies..siis minulla on kyseiseltä ajalta ao. kokemus tausta..
t. Pirre-tyttö - jeahblaah
ja kiitos tiedosta kirjoitti:
Hei,
olen ollut neljä vuotta vakuutusasiamies..siis minulla on kyseiseltä ajalta ao. kokemus tausta..
t. Pirre-tyttöOmituiselle kuullostaa ettei mihinkään hakemukseesi ole vastattu mikäli tosiaan olet paljon näitä myyntiedustajien töitä hakenut?!?
Itse nuorempana hain myös niitä paikkoja, ja niistä tuli ylivoimaisesti eniten yhteydenottoja, kutsuja haastatteluihin yms.. Nykyäänkin teen myyntineuvottelijan työtä ja yhdessä vaiheessa kun hommia hain niin jokaisesta paikasta kyllä vastaus tuli. Oudolle kuullostaa jos mistään eivät muka ole viitsineet vastata, onkohan jotain hakemuksissa pahasti pielessä vai mikä mättänee? ;/ jeahblaah kirjoitti:
Omituiselle kuullostaa ettei mihinkään hakemukseesi ole vastattu mikäli tosiaan olet paljon näitä myyntiedustajien töitä hakenut?!?
Itse nuorempana hain myös niitä paikkoja, ja niistä tuli ylivoimaisesti eniten yhteydenottoja, kutsuja haastatteluihin yms.. Nykyäänkin teen myyntineuvottelijan työtä ja yhdessä vaiheessa kun hommia hain niin jokaisesta paikasta kyllä vastaus tuli. Oudolle kuullostaa jos mistään eivät muka ole viitsineet vastata, onkohan jotain hakemuksissa pahasti pielessä vai mikä mättänee? ;/Hei,
kyllä se vain niin on, jos teet normaali työpaikkahakemuksen ja siihen liität ansioluettelon / cv:n mun oman esitteen.. tai jos esim. laitat internetistä heidän omilta sivuilta yhteydenottopyynnön, tai työhakemuksen, niin hyvin monesti en ole saanut minkäänlaista vastausta.. jotenkin tuntuu, että onko he unohtaneet että hakija on samanlainen ihminen kuin hekin on.. ja minulla on vielä pitkän linjan kokemus, eikö kokemus ole juuri se jota työnantajien tulisi arvostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663092Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91821- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 125999
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829