Kuinka saada kummilapsi

Goasta?

Juuri Goasta palanneena ja köyhiä lapsia tavanneena heräsi ajatus mielessäni auttaa edes yhtä heistä. Kummilapsijärjestön kuuluisi kuitenkin olla rehellinen ja avustuksen mennä suoraan kummilapselle. Myös mahdolliset tapaamiset kummilapsen kanssa ovat toivottavia. Lisäksi kummilapsen pitäisi olla tyttö, koska vain tyttöjä kouluttamalla saadaan asenteita muuttumaan ja naisten asemaa parannettua.

6

1048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voiolla.

Voi olla vaikeaa saada kummilapsi juuri Goasta, mutta kannattaa katsoa www.plan.fi, ehdottoman luotettava ja arvostettu järjestö.
      Itselläkinkin on heidän kauttaan kummilapsi, mutta tosin etelä-amerikasta.

• priya

Interpedia on kohtalaisen kokoinen, kotimainen ja erittäin luettava järjestö, jolla on pitkät perinteet kehitysyhteistyöstä Intiassa ja mm. kummitoimintaa. Itse olen projektikummi etelä-Intiassa sijaisevalle lastenkodille. Myös yksittäisille lapsille voi olla kummi ja ne järjestävät jopa kummimatkoja. Interpedialta ei mene niin valtavia summia mainontaan ja byrokratiaan, kuin monilta muilta järjestöiltä. Se on matalan profiilin järjestö, mutta aidosti lapsista välittävä.

• turistii

todella sydämmellinen ajatus! kummitoiminta on aina ihana asia.. itselläni on myös kunnia olla planin kummi intian suuntaan. goassa isekkin muutaman kerran käyneenä haluaisi auttaa paikallisia lapsia. kummilapsia sieltä on kuitenkin hyvin vaikea saada, koska goa on niin kaupallistunutta turisti aluetta.. mutta se että ottaa yleensäkkin intiasta tyttö kummi lapsen auttaa varmasti maan tilannetta. koska ainakin palnilla raha ei mene vain tytölle vaan koko kylä yhteisön parantamiseen eli rahalla autetaan monia ihmisiä! olen ainakin itse ollut hyvin tyytyväinen toimintaan!

• tytti

hei
        käy matkailusivuilta lukemassa kummikoulustamme tai
        www.lastenvaateapu.suntuubi.com
        t.tytti

• goagoa

Mulla on kummityttö pohjois intiassa. tyttö on World Visionin kautta ja sekin järjestö järjestää matkoja kummikohteisiin. Siinä ei virallisesti auteta yhtä lasta vaan myös hänen yhteisöään. Netistä näkee maakohtaisesti kummilapsista tietoa, mutta ne muuttuvat reaaliaikaisesti. Jos haluaa saada juuri tytön intiasta, kannattaa soittaa World visionille ja kertoa siitä.

• tytti

TÄSSÄ:
      Olen kerännyt ystävä ja sukulaispiiristä 25 kummia, ja syyskuussa aloitti 25 lasta tuellamme koulunkäynnin. Koulu on Pohjois Goalla, Tuemin louhinta alueella, missä asuu ja työskentelee todella köyhiä karnatakalaisia siirtotyöläisiä. Heidän lapsilleen ei järjestä koulutusta sen paremmin Karnatakan, kuin Goankaan valtio ja he ovat myös kaiken kansainvälisen avun ulkopuolella.

Olemme mieheni kanssa vuosittain osan talvea Goalla ja näiden siirtotyöläisten lasten näkeminen pakotti tekemään jotain. Ja nyt on alullaan kummien etsiminen toista koulua varten. MAKSU ON VAIN OSA MUIDEN KUMMIPROJEKTIEN MAKSUSTA ELI 10 € kuussa ja yhden lapsen kulutus kestää 4 vuotta. Näin halpa maksu on mahdollista, koska organisaatio (www.movingschool.org) johon koulu kuuluu on suht pieni ja pyörii vapaaehtoisvoimin. Minkäänlaisia organisaatio tai manoskuluja ei siis ole ja kaikki muukin on hoidettu erittäin taloudellisesti.
      Kummit ovat tervetulleita vierailemaan koulussa any time ja itse lähetän postia kun itse olen paikalla (alukuvuoden)tai kun saan itse postia sikäläiseltä organisaattorilta.

Käy katsomassa kuvia ja lukemassa lisää kotisivuillamme www.lastenvaateapu.suntuubi.com ja siellä kummikoulu. Jos etsit 100%luotettavaa kummiprojektia, niin se on tässä. Jos haluat kysyä lisää, kirjoita mulle: [email protected] osoitteeseen
      heips, tytti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      28
      2693
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2628
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1408
    5. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      102
      1377
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1183
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      995
    Aihe