Kiimaisen kostea voikkatunti.

villikissa

Tästä lähtöö.. xD
________________________________>>>
Johanna:
Mä olin jo pidemmän aikaa haaveillut meidän liikanopesta Tatusta, joka paremmin meidän oppilaiden keskuudessa tunnettiin Mr.Tussuna.
Lempinimen hän oli saanut siitä, että oli entisessä koulussa ollessaan nainut notkeita nuoria naisia. Siis yliluokan tyttöjä, ja oikein urakalla! Ihme, että se oli saanut tämän työn. Ihmeen hyvä!
Katselin haltioituneena Tatua, joka kiisteli liikuntahallin työntekijän kanssa.
Tatu oli noin kolmekymppinen komea mies.
Katseeni harhautui väkisin hänen jalkoväliinsä. Tällä hetkellä toivoin omaavani röntgenkatseen.
Tatu lähti astelemaan meitä tyttöjä kohti, ja ilmoitti, että meidän pitäisi juosta sali kolme kertaa ympäri.
Olin varautunut liikuntatuntiin huolella.
Pieni, kireä t-paita avaralla kaula-aukolla varustettuna. Valkoiset, ihoa oikein kunnolla nuolevat trikoot, eikä ollenkaan pikkareita!
Tumma, karvakolmio näkyi hennosti housujen haarovälissä.
Lähdin viehkeästi juoksemaan, ja tuntui, että rintani pursuvat ulos kaula-aukosta, ja ilmeisesti myös Tatu huomasi sen.
Hän jäi tuijottamaan suu auki isoja c-kupin rintojani. Nauroin sisäisesti luokkatovereilleni, jotka yrittivät yhtä sitkeästi tehdä vaikutuksen Tatuun, mutta siinä ne pikkupillut eivät onnistuneet.

Tatu:
Liikunnanopettajan työssä on parasta vähäpukeiset tytöt. Ja etenkin nyt olin havainnut seksiä tihkuvan povipommin, jota tahdoin päästä maistamaan. Housuissani alkoi olla jo vipinää.
Ilmoitin, että sählyn sijaan voisimmekin voimistella.
Ja kun välineet oli kannettu paikalleen, jaoin tytöt eri pisteisiin, ja lähdin opastamaan isorintaista brunettia.
Valitin, että hänen asentonsa, pukilla oli virheellinen, ja asetin käteni hänen vyötärölleen, taivutin selkää alaspäin kaarelle, että hänen teinipyllynsä olisi tyrkyllä.
-Haluaisitko jäädä pieneen tukiopetukseen tunnin loputtua?
Kysyin tytöltä, ja laskin käteni hänen perseelleen. Liu'utin sormeani pitin hähen persvakoaan, ja ihastelin terhakkaa pyllyä, ja kangasta vaon välissä. Tyttö värisi, ilmeisesti nautinnosta. Kuiskasin vielä, että tunnin jälkeen nähdään.

Johanna:
Mun píllu oli kiimanesteistä ihan märkä, ja oli kiihottava olo. Ylpeä.
Otin pukilla paremman asennon, ja venyttelin oikein kunnolla. Pyllistelin Tatuun päin, ja tunsin itseni seksikkääksi ja itsevarmaksi.

Tatu:
Kaikki oppilaat olivat lähteneet.
Paitsi eräs. Suihkusta kuului lotinaa, ja raotin varovasti ovea.
Siellä näin tytön ihanine muotoineen.
Kauniin, pyöreät, terhakat rinnat ja pieni tiukka pylly. Kaareva lantio.
Tyttö kumartui ottamaan saippuan lattialta, ja näin turvonneet, tummanpunaiset häpyhuulet.
Oli pakko päästä käsiksi!
Avasin housut hiljaa, ja heitin paidan menemään.
Vetelin kovan, suonekkaan penikseni esinahkaa terskan yli.
Astelin hiljaa tytön taakse, ja tarrasin tämän pyllystä kiinni kaksin käsin. Hän kääntyi minuun päin, ja hymyili.
Laitoin hänet istumaan pienelle suihkujakkaralle, ja laskeuduin nuolemaan hänen neitseellistä vittuaan. Nuolin joka sopukan, ja sain tytön lähes laukeamispisteeseen.
Tyttö keimaili, ja käski minun mennä tositoimiin.
Hän kävi märälle lattialle makaamaan, ja asetuin hänen pääleen, painaen kulliani yhä syvemmälle, hänen tiukkaan pilluunsa.
Tyttö ähki, ehkä kivusta, mutten välittänyt, vaan oli päästävä hässimään tätä herkkua.
Työnsin kullini syvälle pillun uumeniin, ja vedin sen sitten lähes kokonaan pois. Toistin tätä liikettä yhä nopeammin ja nopeammin.
Lantiomme takoivat yhteen, ja välillä kuului inhoja läiskähdyksiä, ja märän pillun maiskahduksia.. Me jäimme vielöä nussimaan piiitkäksi aikaa.

11

16092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööööö

      Muuten hyvä tarina, mutta tyhmästi kirjoitettu..

      Tatu: pläälälälääläälf
      jfhdfhd


      Johanna:fokfsofkasfks

      • ZzZ

        Siis muten ihan hyvä, mutta loppu TOSI lyhyeen...


    • ansku!!

      mun mielest ihan hyvä. Tee jatkoo...

      Ja sulle "öööööö":

      Mitä HELEVETIN väliä miten sen stoorin kirjottaa!? mua EVVK miten sen kirjottaa kunhan saa ihmiset kiihottumaan. OKEI?!??!

    • Faktaa

      Tytöillä on liikunnan opettajana nainen, ei mies.

      • *muiskis*

        voi olla mieskin.... esim. meillä on mies....


      • Porsas
        *muiskis* kirjoitti:

        voi olla mieskin.... esim. meillä on mies....

        täälläkin on pojilla palloilussa nainen liikanmaikkana...


      • Tietäjätär
        Porsas kirjoitti:

        täälläkin on pojilla palloilussa nainen liikanmaikkana...

        Niin et mitä vitun välii onko mies- vai naispuolinen liikunnan ope!!


      • HOT
        Tietäjätär kirjoitti:

        Niin et mitä vitun välii onko mies- vai naispuolinen liikunnan ope!!

        mikä helvetin pervo koulu teill on???? ei kartakaikkiaan VOI olla likoilla miesopettajaa liikunnassa tai päinvastoin! Ei se vaa käy järkeen! eikä koululautakuntaan!


      • neiti x

        olen tyttö yläasteen liikuntaluokalta, ja minulla on luokanvalvojana liikuntaopeni, joka on mies.


      • Mii
        HOT kirjoitti:

        mikä helvetin pervo koulu teill on???? ei kartakaikkiaan VOI olla likoilla miesopettajaa liikunnassa tai päinvastoin! Ei se vaa käy järkeen! eikä koululautakuntaan!

        Miten niin??!?!? voihan pojilla ollla nainen ja tytöil mies liikan opettajina!! Eikä koulun oo pakko olla mikään vitun pervo!!


    • mkkii..k

      joo mitä soopaa mut vähä enemmä yksityis kohtii nii iha hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe