Onko kokemusta

JW nappuloista?

En laita tätä koirien ruokinta osioon, vaan haluaisin nimenomaan rotikan omistajien kokemuksia kuulla. Eli mulla reilun vuoden ikäinen rotikka ja olen kokeillut useampia ruokia (nyt tarkoitan vaan nappuloita) ja tuntuu, että jos ei vatsa ole löysällä, niin sitten vuotaa silmät. Onko kukaan syöttänyt koiralleen tota JW lammas-riisi/kalkkuna-riisi puppy/maintenance nappulaa? Tai jos omistat herkkävatsaisen vielä massaa kasvavan rotkulin, niin mitä ruokaa syötät? Ja en ole vaihtanut nappulamerkkiä lennosta eli kakan löysyys ei johdu siitä, ei vaan tunnu löytyvän sitä oikeata nappulaa. HELP!

3

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos olet todella vaihtanut merkistä toiseen ajan kanssa hitaasti totutellen, niin sitten pitää pohtia mistä tuo oireilu johtuu. Onko koiralla mitään muita allergian oireita? Miten tassut ja tassujen välit voivat? Miten iho ja turkki? Voisit käydä lekurin pakeilla juttelemassa - voisitte suunnitella jonkinlaista eliminaatiodiettiä, jos taustalla on allergiaa.

      Aika monelle herkkämahaiselle koiralle nappuloista peura-peruna tai peura-riisi sopii. Tai onko sinulla mahdollisuus BARFiin - siis siirtyä ihan kotiruokinnalle? BARFissa omistajalla sitten pitää vaan olla tietoa ja taitoa laittaa ne ruoat, jotta koira saa kaiken tarvitsemansa oikeassa suhteessa.

      • tuota allergiaa...

        itsekin, mutta mitään muita mainitsemiasi oireita ei ole. Olisi varmaan viisainta kuitenkin käyttää ell:llä...Barffauksesta olen lueskellut paljonkin, en vaan ole vielä "rohjennut" aloittaa, tuntuu että pitäisi olla vielä enemmän tietoa asiasta.


    • kyseistä nappulaa...

      Mutta vasta aloittelemassa (myös nuorelle herkkävatsaille rotikalle). Mutta kokemuksia en siis vielä voi valitettavasti laittaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe