En laita tätä koirien ruokinta osioon, vaan haluaisin nimenomaan rotikan omistajien kokemuksia kuulla. Eli mulla reilun vuoden ikäinen rotikka ja olen kokeillut useampia ruokia (nyt tarkoitan vaan nappuloita) ja tuntuu, että jos ei vatsa ole löysällä, niin sitten vuotaa silmät. Onko kukaan syöttänyt koiralleen tota JW lammas-riisi/kalkkuna-riisi puppy/maintenance nappulaa? Tai jos omistat herkkävatsaisen vielä massaa kasvavan rotkulin, niin mitä ruokaa syötät? Ja en ole vaihtanut nappulamerkkiä lennosta eli kakan löysyys ei johdu siitä, ei vaan tunnu löytyvän sitä oikeata nappulaa. HELP!
Onko kokemusta
3
410
Vastaukset
Jos olet todella vaihtanut merkistä toiseen ajan kanssa hitaasti totutellen, niin sitten pitää pohtia mistä tuo oireilu johtuu. Onko koiralla mitään muita allergian oireita? Miten tassut ja tassujen välit voivat? Miten iho ja turkki? Voisit käydä lekurin pakeilla juttelemassa - voisitte suunnitella jonkinlaista eliminaatiodiettiä, jos taustalla on allergiaa.
Aika monelle herkkämahaiselle koiralle nappuloista peura-peruna tai peura-riisi sopii. Tai onko sinulla mahdollisuus BARFiin - siis siirtyä ihan kotiruokinnalle? BARFissa omistajalla sitten pitää vaan olla tietoa ja taitoa laittaa ne ruoat, jotta koira saa kaiken tarvitsemansa oikeassa suhteessa.- tuota allergiaa...
itsekin, mutta mitään muita mainitsemiasi oireita ei ole. Olisi varmaan viisainta kuitenkin käyttää ell:llä...Barffauksesta olen lueskellut paljonkin, en vaan ole vielä "rohjennut" aloittaa, tuntuu että pitäisi olla vielä enemmän tietoa asiasta.
- kyseistä nappulaa...
Mutta vasta aloittelemassa (myös nuorelle herkkävatsaille rotikalle). Mutta kokemuksia en siis vielä voi valitettavasti laittaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13512509Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen793580Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,912855Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?351350Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2661314Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1431265Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121216Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121137- 801021
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184913