Nuoret chat?

-ssusi-

Miksi nuoret chatti poistettiin?? ;oo

Enää ei ole mitään paikkaa missä voisi jutella samanlailla muiden nuorten kanssa. :oo

Harmittaa suuresti, ja aika moni valittanut siitä, kun se poistettiin?? :oo

8

1604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmittaa kans

En myöskään tajuu mitä ideaa siinä oli. Ite en vielä edes päässy käyttämään sitä, mutta aikomus kyllä oli.

• Nimetön

Jeps. Eipä oo mitään paikkaa enää mis juttelis toisten ikästensä kans sillee.

• Nimetön kirjoitti:

Jeps. Eipä oo mitään paikkaa enää mis juttelis toisten ikästensä kans sillee.

mutta ei ollu kyllä mitenkään fiksua poistaa nuorten chattia koska S24 tulee menettämään ja on jo menettänyt vaikka kuinka rutosti käyttäjiä

• -mutta-
        vannoutunut_fani kirjoitti:

mutta ei ollu kyllä mitenkään fiksua poistaa nuorten chattia koska S24 tulee menettämään ja on jo menettänyt vaikka kuinka rutosti käyttäjiä

Moni käyttäjä kävi täällä useasti, koska heistä oli kiva jutella muiden ikäistensä kanssa. Itse olen 13, tässä sitten oottelee 3vuotta että pääsee chattiin ikäryhmiin?? EI KIITOS. Mielummin jätän sitten kokonaan väliin -.-

• hhhh66666666

kyl vituttaa..

• Käyttäjä

Joo ei tosiaan mitään järkeä tossa, mutta syy miksi Nuoret osio poistettiin? Epäilen että S24 Nuoret chat on sisältänyt "epäasiallista" chattaamista ja mahdollisesti laittomia toimia sen käyttäjiltä.
      Poliisi ja S24 ylläpito varmasti voi vastata näihin kysymyksiin.

• what the fuck?

Ihan tyhmää kun yli 16-vuotiaat saavat chatatä ja me muut ei. vähätelläänkö meitä? pitäs meillekki antaa mahdollisuus,

• Anonyymi

Jepp miksköhä..

Ootko ikin näyttän väkkii..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73