Ajokoneen möisit mulle.Tekisin hankintahakkuita,enkä mielellään veisi maataloustraktoria metsään.Tarjotkaa te,joilla niitä joutilaana on.
Vastaukset 8
- millasta
millasta konetta olet aatellut , voisin tietää yhen norkarin tekemän 490 mallisen ajokoneen ,, se on oikein harvennuskones jos kiinnostaa ..
- En harrasta leikkikaluja
Valmet,Timberjakki,Ponsse linjalla pysytään.
- olis käypä
Tolla hinnalla saat pelin , kotiin tuotuna.
Laita osoite :- Tuolla hinnalla
Löytyy.Mutta minä en tarvi kuin muutamalle sadalle hehtaarille koneen,eli yksi nolla pois hinnasta.
- kohta notkuu
nurkat täynnä ruostumassa olevia metsäkoneita,kun hommat laitetaan pakettiin.
- Koneita
On nytkin eläköityneillä urakoitsijoilla,mutta ovat niin vaurastuneet vuosikymmenten saatossa,ettei muutamat kymppätonnit kelpaa,
- öäö
Koneita kirjoitti:
On nytkin eläköityneillä urakoitsijoilla,mutta ovat niin vaurastuneet vuosikymmenten saatossa,ettei muutamat kymppätonnit kelpaa,
nettikone.com siellä löytyy.
- hullujussi1
öäö kirjoitti:
nettikone.com siellä löytyy.
myös www.mascus.fi ja www.vientikone.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483