Ajokoneen möisit mulle.Tekisin hankintahakkuita,enkä mielellään veisi maataloustraktoria metsään.Tarjotkaa te,joilla niitä joutilaana on.
Vastaukset 8
- millasta
millasta konetta olet aatellut , voisin tietää yhen norkarin tekemän 490 mallisen ajokoneen ,, se on oikein harvennuskones jos kiinnostaa ..
- En harrasta leikkikaluja
Valmet,Timberjakki,Ponsse linjalla pysytään.
- olis käypä
Tolla hinnalla saat pelin , kotiin tuotuna.
Laita osoite :- Tuolla hinnalla
Löytyy.Mutta minä en tarvi kuin muutamalle sadalle hehtaarille koneen,eli yksi nolla pois hinnasta.
- kohta notkuu
nurkat täynnä ruostumassa olevia metsäkoneita,kun hommat laitetaan pakettiin.
- Koneita
On nytkin eläköityneillä urakoitsijoilla,mutta ovat niin vaurastuneet vuosikymmenten saatossa,ettei muutamat kymppätonnit kelpaa,
- öäö
Koneita kirjoitti:
On nytkin eläköityneillä urakoitsijoilla,mutta ovat niin vaurastuneet vuosikymmenten saatossa,ettei muutamat kymppätonnit kelpaa,
nettikone.com siellä löytyy.
- hullujussi1
öäö kirjoitti:
nettikone.com siellä löytyy.
myös www.mascus.fi ja www.vientikone.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459