Olen työssä puhelinmyyntityössä ja tällähetkellä koeeajalla. Jos myyntini on huonoa, jota se on ollut ja joudun sen vuoksi pihalle työpaikasta koeajalla eli en sovellu alalle. niin mitenkäs työkkärissä tykätään? tuleeko huutoo ja karenssia?
entäpä jos itse lähden kun työ ei "toimi" ja en saa tulosta?
Myyntityö-huonoa-karenssi?
9
912
Vastaukset
- orjatyötä ex myyjä
Anna sen koeajan mennä.Jos eivät ota töihin ei siitä karenssia tule.Jos irtisanot karenssi paukkuu.Mutta voit yrittää ta.n kanssa sopia että sanoo sinut irti sellaisella perusteella ,että tavoitteita ei ole saavutetu.Tämä tietenkin kirjallisesti.Niin ei tule karenssia.
- Äksy-Hanne
nimessä itse irtisanoudu työstäsi.
Jopa työkkärin akat älyävät, että jos heistä yksikin, pelkästään valtion hommissa ollut, joutuisi tienaamaan elantonsa puhelinmyyjänä, huonosti kävisi.
Eli voit huoletta nukkua yösi rauhassa, ei karenssia.
Ja muista, ettet tosiaankaan koskaan allekirjoita ryhtyväsi minkäänlaisiin puhelinmyyntihommiin, et puhelinseksiin, et mihinkään! - liina
Kiitos avuista, helpotti kummasti. Eli jos sanon työnantajalle, että "tää ei oo mun homma, tästä ei tuu mitään" ja työnajntajan mielestä tulee kun vaan yritän, niin tuleeko karenssia jos lähden?
Kun tuolla missä oon töissä niin siellä on selkeesti niin, että jos myynti ei kulje, joutuu koulutukseen, pomon juttusille, saa huutoo jne....eli väenvängällä yritetään saada myynti kukoistamaan, varsinkin jos nähdään, että työntekijässä on potentiaalia.
Mä kyllä saan myyntiä, jos vaan haluun yrittää, mut mua ei yksinkertaisesti kiinnosta ja en jaksa vääntää niitä kauppoja! Ei oo mua varten. - Paukkuu.
liina kirjoitti:
Kiitos avuista, helpotti kummasti. Eli jos sanon työnantajalle, että "tää ei oo mun homma, tästä ei tuu mitään" ja työnajntajan mielestä tulee kun vaan yritän, niin tuleeko karenssia jos lähden?
Kun tuolla missä oon töissä niin siellä on selkeesti niin, että jos myynti ei kulje, joutuu koulutukseen, pomon juttusille, saa huutoo jne....eli väenvängällä yritetään saada myynti kukoistamaan, varsinkin jos nähdään, että työntekijässä on potentiaalia.
Mä kyllä saan myyntiä, jos vaan haluun yrittää, mut mua ei yksinkertaisesti kiinnosta ja en jaksa vääntää niitä kauppoja! Ei oo mua varten.**Eli jos sanon työnantajalle, että "tää ei oo mun homma, tästä ei tuu mitään" ja työnajntajan mielestä tulee kun vaan yritän, niin tuleeko karenssia jos lähden?**
Karenssia paukkuu.... Paukkuu. kirjoitti:
**Eli jos sanon työnantajalle, että "tää ei oo mun homma, tästä ei tuu mitään" ja työnajntajan mielestä tulee kun vaan yritän, niin tuleeko karenssia jos lähden?**
Karenssia paukkuu....mutta hae aktiivisesti uutta. Opettavan kokenuksenhan saat: kyseisentyyppinen työ ei ole varsinaisesti Sinua varten mutta hätätilanteessa selviydyt silläkin tavoin ansaiten. (Oletin äskeistä kirjoittaessani, että palkkasi kuitenkin ylittää työttömyysturvatason.)
- ...
liina kirjoitti:
Mä kyllä saan myyntiä, jos vaan haluun yrittää, mut mua ei yksinkertaisesti kiinnosta ja en jaksa vääntää niitä kauppoja! Ei oo mua varten.Ei kaikki työ aina maistu. Vastaus ei ole se että mennään työttömyystuelle vaan se että löydetään mielekkäämpää työtä.
- se vasta
... kirjoitti:
Ei kaikki työ aina maistu. Vastaus ei ole se että mennään työttömyystuelle vaan se että löydetään mielekkäämpää työtä.
Ja sehän se vasta helppoa onkin, se uuden työpaikan saaminen, varsinkin juuri tässä suhdannetilanteessa.
- niin...
se vasta kirjoitti:
Ja sehän se vasta helppoa onkin, se uuden työpaikan saaminen, varsinkin juuri tässä suhdannetilanteessa.
Niinpä. Senpä takia hänen ei kannatakkaan lopettaa. En minä ainakaan uskaltaisi mennä karenssille vaan sen takia kun työtä ei "huvittanut" tehdä, varsinkin tässä taloudellisessä tilanteessa.
- sovi kaikille.
niin... kirjoitti:
Niinpä. Senpä takia hänen ei kannatakkaan lopettaa. En minä ainakaan uskaltaisi mennä karenssille vaan sen takia kun työtä ei "huvittanut" tehdä, varsinkin tässä taloudellisessä tilanteessa.
Pari kk puhelinmyyntiä takana. Provikkapalkkaista, epärehellistä ja muita ihmisiä häiritsevää. Täytyy kestää huutamista, oltava hyvät puhelahjat ja osattava puhua kiertelevästi ja kierosti.
Itselläni n. 300e/kk palkka miinus verot.
Tiedän että epärehellisellä puheella saisin työmarkkinatukea vastaavat tulot, mutta moraalini ei anna periksi.
Ennen tätä tein myös provikkapalkkaista työtä, 14h päivässä, joten tarmoa olisi.
Terveys ei anna periksi lähteä mihin tahansa hommiin, muuten olisin jo rakennuksilla vaikka siivoamassa... mutta asian pointti oli se että kaikille ei oikeasti vain puhelinmyynti sovi ja tähän on turha tulla kommentoimaan sellaisten jotka ks. työtä eivät ole tehneet.
Itsekin työhön hakiessani pohdin kuinka koulutettu apinakin saisi homman hoidettua ja puhelimessa muiden ihmisten häiritseminen mahdollisesti haukkumisen saattelemana ei olisi paha ... paha oli ja en ollut näköjään se koulutettu apinakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232