Olen ajatellut ostaa 9v tytölle joululahjaksi tuon nintendo DS, mutta josjakun joskus ostan myös tuon pleikka3:n niin tuli mieleen että olisiko sitten sama ostaa tuo PSP, koska eikös sen saa jotenkin toimimaan yhdessä tuon pleikka3 kanssa.
Onko siis PSP lapsille sopivia pelejä vai onko sillä DS parempia?
En tiedä peleistä, niillä on vissiin se suurin merkitys kumminkin, PSP olisi tosin niiiin paljon monipuolisempi vehje samaan hintaan, luulisin.
PSP vai DS
9
1096
Vastaukset
- kummallakin
pitäisi lasten pelejä löytyä.. Ehkä DS:lle paremmin.
Tosin jos ostat joskus ps3 niin ehkä PSP on silloin kannattavampi.. DS:ää olen testannut pikkveljeltä, ja psp:tä muutamalta kaverilta.. kyllä DS ihan mukava laite on :D - muoti tekijä
DS on kuitenkin lasten keskuudessa suosituin kannettava pelilaite, joten saattaa olla että sen PSP:n lisäksi joudut kuitenkin ostamaan sen DS:n, tai tulee jatkuvaa marinaa.
- no joo1
Jos 9v tyttös oo ihan kavereiden takii haluumas jompaa kumpaa niin kannattaa ostaa PSP.
(sille on käyttöö myöhemminkin)
- nikke-nikke
kantii ostaa se ds koska siin on hyvii hommii kute se chat ja siin on ne hyvät pelit
- Ostaja (Ehkä)
Voiko ladata Psp:hen elokuvia, pelejä ilmaseen
- Pspexpertti
PSP monipuolisempi, ja muutenkin paljon parempi kuin DS. Mutta. Ds:sälle ehkä lapsille sopivampia pelejä enemmän. Osta silti PSP Koska sille tulee myöhemmin enemmän käyttöä, ja Psplle ihan tarpeeksi lapsille pelejä. joten kaikinpuolin osta psp.
- rndm
9v tytölle ds on paljon parempi vaihtoehto. siinä on koirankasvatuspeli nintendogs ja jonkinlainen hevospelikin. ja tietenkin kattava valikoima muita lasten pelejä.
- kung fu panda
kannattaisi ostaa ds koska siihen on enemmän lapsille sopivaa peliä. psp:llä on enemmänkin 12 pelejä:-)
- DEEÄSSÄÄ!!!
DSSÄSSÄ SE MARIO JOSTA AIKUISETKI TYKKÄÄ!!! DS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389