Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Undercover...

PC-player

Eli siis aattelin et vois hommata tuon NFS:n koneelle, kun laitteistovaatimuksetki menee reilusti läpitte. Kysynpä vaa joltakin jolla jo on se, että millainen virityspuoli, tuunaaminen (ulkonäkö, suorituskyky ym.) Undercoveris on?

Kiitos

20

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun on ensin

      Ajellut kaupan ohi. Kauppoja on eri asteisille suorituskykyä parantaville osille (kolme tasoa). Kaupan löydyttyä valikosta pääsee virittelemään käymättä jossain paikassa erikseen kunhan rahaa riittää.

      Itse viritys on hyvin saman tapainen systeemi kuin MW:ssä ja Carbonissa; PS tyylinen tarkempi virittely on jätetty taakse. Tämä on mielestäni positiivinen asia.

      Visuaalisia palikoita pääsee myös säätämään "entiseen" tyyliin. Ja heat indeksi laskee yms.

      Lisäksi ajamalla saa bonuspisteitä erilaisiin kykyihin joka vaikuttaa asiaan myös jollain tapaa. Ihan täysin miten tuo vaikuttaa näin lyhyellä päivän tms kokemuksella tietenkään en voi vastata.

      Viritysvaihtoehdot ja ulkonäön muuttelu tämän käyttäjän mielestä on/(vaikuttaa) riittävän kattava(lta).

      Ainut mitä jää kaipaamaan autokaupassa olisi Ferrarit; jostain syystä edelleen NFS ei niistä halua maksaa lisenssiä, tai sitä ei edes kaupata. No onneksi on Lambon LP560 ja LP640.

      • mitnvitis

        Miten tässä pelissä saa piirtoetäisyyttä ssädettyä? Kaikkea muuta kyllä onnistuu säätää, mutta piirtoetäisyys on n. 20 m päähän ja päivittyy todella aneemisen näköisesti.


      • Mutta...

        Tämähän vaikuttaa jo kohtuu hyvältä, mutta olisi vielä muutama kysymys. Ensimmäiseksi se, että onko autolista parempi eksoottisempi kuin Pro Streetissä jossa melkein jokainen auto tuntui jotenkin tavalliselta... Ja sitten se mielestäni tärkein kysymys. Carbonissa ja Pro Streetissähän oli ne tierit 1,2 ja 3. Carbonissa myös Tuner, Muscle ja Exotic. Niistä jäi tälläinen kaivelemaan pahasti. 1 Tierin autoilla virittämälläkään ei ollut toivoa 3:sta ja 2:sta vastaan eikä 2:llakaan 3:sta vastaan. Kismitti usein. Carbonissa myös autoluokilla oli paha tapa erottua liikaa. Tunereilla ei pärjänny muille millään. Kaikki data kerätty omilla ajetuilla ajoilla ja netissä ajaessa. Onko Undercoverissa nyt sitten luvassa samaa kuin oli Most Wantedissa ja Undergroundeissa eli autoista saa virittämällä melko tasaisia. Esim Most Wantedissa itse olen saanut halvimman auton Cobalt SS kulkee radalla samoihin aikoihin kuin kalleimmat Carrera GT ja SLR McLaren. Autot olivat ihanan tasaisia viritettyinä. Eli kysymys on, että onko jollai Nissan 240SX:llä mitään toivoa äärimmilleen viriteltynä jotai viriteltyä Lamboa vastaan?

        Kiitos!!


      • Millä alustalla
        mitnvitis kirjoitti:

        Miten tässä pelissä saa piirtoetäisyyttä ssädettyä? Kaikkea muuta kyllä onnistuu säätää, mutta piirtoetäisyys on n. 20 m päähän ja päivittyy todella aneemisen näköisesti.

        Kysymys ei ihan uppoa, koita uudestaan?


      • Pieni hetki
        Mutta... kirjoitti:

        Tämähän vaikuttaa jo kohtuu hyvältä, mutta olisi vielä muutama kysymys. Ensimmäiseksi se, että onko autolista parempi eksoottisempi kuin Pro Streetissä jossa melkein jokainen auto tuntui jotenkin tavalliselta... Ja sitten se mielestäni tärkein kysymys. Carbonissa ja Pro Streetissähän oli ne tierit 1,2 ja 3. Carbonissa myös Tuner, Muscle ja Exotic. Niistä jäi tälläinen kaivelemaan pahasti. 1 Tierin autoilla virittämälläkään ei ollut toivoa 3:sta ja 2:sta vastaan eikä 2:llakaan 3:sta vastaan. Kismitti usein. Carbonissa myös autoluokilla oli paha tapa erottua liikaa. Tunereilla ei pärjänny muille millään. Kaikki data kerätty omilla ajetuilla ajoilla ja netissä ajaessa. Onko Undercoverissa nyt sitten luvassa samaa kuin oli Most Wantedissa ja Undergroundeissa eli autoista saa virittämällä melko tasaisia. Esim Most Wantedissa itse olen saanut halvimman auton Cobalt SS kulkee radalla samoihin aikoihin kuin kalleimmat Carrera GT ja SLR McLaren. Autot olivat ihanan tasaisia viritettyinä. Eli kysymys on, että onko jollai Nissan 240SX:llä mitään toivoa äärimmilleen viriteltynä jotai viriteltyä Lamboa vastaan?

        Kiitos!!

        Reaalimaailmassa siis tunettu Mosse mahdollisesti saadaan pärjäämään stock superauton kanssa, mutta että tunettu Mosse pärjää tunetulle superautolle?

        En ole koittanut kaikkia tunevaihtoehtoja, mutta itse odottaisin että jos pelirahallakin kulutan miljoonan sitä ei ohiteta sadan tonnin pommilla.

        :D


      • mitnvit
        Millä alustalla kirjoitti:

        Kysymys ei ihan uppoa, koita uudestaan?

        Kyse on siis pc versiosta ja piirtoetäisyydellä tarkoitan sitä että miten kauas horisonttiin peli piirtää maiseman. Nyt aivan liian lähelle ja talot "päivittyvät" maisemaan todella tökerösti. Ja en ole keksinyt mistä sitä muutan.


      • Mitäs mitäs...
        Pieni hetki kirjoitti:

        Reaalimaailmassa siis tunettu Mosse mahdollisesti saadaan pärjäämään stock superauton kanssa, mutta että tunettu Mosse pärjää tunetulle superautolle?

        En ole koittanut kaikkia tunevaihtoehtoja, mutta itse odottaisin että jos pelirahallakin kulutan miljoonan sitä ei ohiteta sadan tonnin pommilla.

        :D

        Et oo tainnu nähä sitä ohjelmaa jossa Dubailainen miljonääri (nuori) omisti Ferrari F50 auton ja viel viritti sitä. Se ajo sill moottoritiel mittarii jonku 352 kilsaa tunnis. Hetken pääst rinnalle tulee ikivanha neliveto Toyota Land Cruiser komeilla vanteilla maalipinnalla ja madalletulla alustalla. Sitten yhtäkkiä auton tummetuist ikkunoist tulee ulos peukku ja Land Cruiser lähtee 200:n kruisailu vauhdist kiihyttää kaikki renkaat sauhuten horisonttii... Ferrari tyyppi lähti perää muttei saanu millään kiinni. Siin ohjelmas on kans ollu Viritetty Lambo joka kulki lentokentän päähä jonku 359 kilsaa... Mut sit tuli vanha Ford Sierra ja kulki suoran päähä jonku 373... Sit se kyl hajos sen kone leikkas kii mut kuitenkin... Että osaavat tyypit ei tarvii mitää Veyronii aihioks...


      • Sinäkään koska
        Mitäs mitäs... kirjoitti:

        Et oo tainnu nähä sitä ohjelmaa jossa Dubailainen miljonääri (nuori) omisti Ferrari F50 auton ja viel viritti sitä. Se ajo sill moottoritiel mittarii jonku 352 kilsaa tunnis. Hetken pääst rinnalle tulee ikivanha neliveto Toyota Land Cruiser komeilla vanteilla maalipinnalla ja madalletulla alustalla. Sitten yhtäkkiä auton tummetuist ikkunoist tulee ulos peukku ja Land Cruiser lähtee 200:n kruisailu vauhdist kiihyttää kaikki renkaat sauhuten horisonttii... Ferrari tyyppi lähti perää muttei saanu millään kiinni. Siin ohjelmas on kans ollu Viritetty Lambo joka kulki lentokentän päähä jonku 359 kilsaa... Mut sit tuli vanha Ford Sierra ja kulki suoran päähä jonku 373... Sit se kyl hajos sen kone leikkas kii mut kuitenkin... Että osaavat tyypit ei tarvii mitää Veyronii aihioks...

        Aerodynamiikan lait jo kertovat että Land Cruiseria ei mikään Saturn V moottoria pienempi saa kulkemaan niin että 352 kulkeva F50 jäisi toiseksi.


      • Video kasetil...
        Sinäkään koska kirjoitti:

        Aerodynamiikan lait jo kertovat että Land Cruiseria ei mikään Saturn V moottoria pienempi saa kulkemaan niin että 352 kulkeva F50 jäisi toiseksi.

        Ja siin Land Cruiseris ei ollu mitää vakioo... Onks tääl niin pellee porukkaa ettei ne tiiä mistää muista auton suorituskykyä parantavista asioista kuin mitä pelit tarjoaa... Niin siis kattokaas kun ei ole ainoo tapa virittää moottorii joka autos on valmiina... Voi katos vaihtaa moottoria... Esim se kun saksalainen viripaja tunki Opel GT:hen V8-koneen ja sit se kulki ulkonäön puolesta oikeita vauhteja... Ja Land Cruiser oli madallettu sekä alusta, että katto ja aerodynamiikkaaki hiukan muunneltu... Et katoppa poika pieni jotai muitakin viritys hommeleita äläkä pelkkiä pelejä...


      • ...
        Video kasetil... kirjoitti:

        Ja siin Land Cruiseris ei ollu mitää vakioo... Onks tääl niin pellee porukkaa ettei ne tiiä mistää muista auton suorituskykyä parantavista asioista kuin mitä pelit tarjoaa... Niin siis kattokaas kun ei ole ainoo tapa virittää moottorii joka autos on valmiina... Voi katos vaihtaa moottoria... Esim se kun saksalainen viripaja tunki Opel GT:hen V8-koneen ja sit se kulki ulkonäön puolesta oikeita vauhteja... Ja Land Cruiser oli madallettu sekä alusta, että katto ja aerodynamiikkaaki hiukan muunneltu... Et katoppa poika pieni jotai muitakin viritys hommeleita äläkä pelkkiä pelejä...

        Saksalainen automakasiini ohjelma Automotor...


      • Mutta silti
        Video kasetil... kirjoitti:

        Ja siin Land Cruiseris ei ollu mitää vakioo... Onks tääl niin pellee porukkaa ettei ne tiiä mistää muista auton suorituskykyä parantavista asioista kuin mitä pelit tarjoaa... Niin siis kattokaas kun ei ole ainoo tapa virittää moottorii joka autos on valmiina... Voi katos vaihtaa moottoria... Esim se kun saksalainen viripaja tunki Opel GT:hen V8-koneen ja sit se kulki ulkonäön puolesta oikeita vauhteja... Ja Land Cruiser oli madallettu sekä alusta, että katto ja aerodynamiikkaaki hiukan muunneltu... Et katoppa poika pieni jotai muitakin viritys hommeleita äläkä pelkkiä pelejä...

        Ei aina kannata uskoa kaikkea mitä tv näyttää.

        Anyway, siis tarina muuttuu kun totesit nyt että autoa oli muutettu aerodynamiikan osalta. Ongelma kun tuon puhtaan vakio-Rangen osalta on että sen aerodynamiikka on sitä luokkaa että vaikka sen jollain moottorilla saisikin menemään sen 350 (?) niin se olisi niin epävakaa että kuskin eloonjääminen olisi epätodennäköisempää kuin vaikkapa leijonan aitauksessa ruokinta-aikana.


      • jooh..
        Mutta silti kirjoitti:

        Ei aina kannata uskoa kaikkea mitä tv näyttää.

        Anyway, siis tarina muuttuu kun totesit nyt että autoa oli muutettu aerodynamiikan osalta. Ongelma kun tuon puhtaan vakio-Rangen osalta on että sen aerodynamiikka on sitä luokkaa että vaikka sen jollain moottorilla saisikin menemään sen 350 (?) niin se olisi niin epävakaa että kuskin eloonjääminen olisi epätodennäköisempää kuin vaikkapa leijonan aitauksessa ruokinta-aikana.

        Ootko ikinä käyny Amerikas... Etpä taida. Siel käynti moottoriradal jos on kiihdytys strippi muuttais sunkin kantaa asiaan. Paljon tilaa autol vaeltaa ja pituutta paljon vauhin ottoon. Oon siellä nähny vastaavia maastureita jotka menee sen päält 300... Ja ekasta kysymyksestä, otetaan huomioon, että kyseessä on videopeli ja vielä ainakin ajonmallinnukseltaan epäaidoin mahdollinen sellainen... Eikä se muukaan peli kovin aitoa ollut, kun kaverilla kokeili... Hot Pursuit 2 ja Porsche 2000 rules now and forever...


    • Ei tohon kannata rahaa tuhlata ku on kuulemma ihan paska.

      • Kertoa miten

        Hyvä jokin peli on.

        Paras tieto AINA hevosmiehiltä.

        Uskalla vaihteeksi käyttää omaa harkintaa kaveripiirin joukkopainostuksen sijaan, ja tutustu peliin itse.

        Joo?


    • auto hullu

      Vittu ootteko te kaikki jotain helvetin nörttejä?? Mäkin ehkä joskus 1 luokalla pelasin nfs pelejä, mutta sitten joskus 5
      luokalla ostin oikeen auton, peltoauton ni kyllä se oikeen auton (tai mopon) ajaminen on kyllä paljon kivempaa kuin jossain pelissä ajaminen. Vaikka mä ajankin melkein joka päivä mun VW golffilla, niin
      kyllä mäkin joskus pelaan vaikka underground 2. Mutta kannattaa ostaa oikee auto.

      • Khyllä, Khyllä

        Niinhän se onkin, kuka väitti et hakataan läpi päivät näitä pelei... Ajan aina kesäsin Mikro-autoo, talvisin moottorikelkkaa ja molempina autoo jota on rakennellu vähä mis sattuu ja radal on kaikkein jännin käydä kokeilemas... Et mietippä tarkkaa ennen kuin haukut ketää nördeiks...


      • Osta elämä

        Ei sulla sitä elämää isosti ole jos lueskelet jotain nettiä ja koitat valittaa pelaajille.

        Mulla on tallissa oma Skyline mutta silti myös huvittaa edelleen pelailla. Tulee halvemmaksi kisaaminen ja poliisia pakoon ajelu.

        =)


      • ...
        Osta elämä kirjoitti:

        Ei sulla sitä elämää isosti ole jos lueskelet jotain nettiä ja koitat valittaa pelaajille.

        Mulla on tallissa oma Skyline mutta silti myös huvittaa edelleen pelailla. Tulee halvemmaksi kisaaminen ja poliisia pakoon ajelu.

        =)

        Niin lueskelenkin näitä monta tuntii päiväs juu... Ja autona mulla ei oo mikään Skyline kerta joutuu itse autonsa työllä hankkimaan.. Autona vanha Bemun kolmossarja, joka tarvittaessa toimii Endurance-sarjan kilpurina, siis kestävyysajoa, jos joku ei sattumalta tiennyt.


      • NFS
        ... kirjoitti:

        Niin lueskelenkin näitä monta tuntii päiväs juu... Ja autona mulla ei oo mikään Skyline kerta joutuu itse autonsa työllä hankkimaan.. Autona vanha Bemun kolmossarja, joka tarvittaessa toimii Endurance-sarjan kilpurina, siis kestävyysajoa, jos joku ei sattumalta tiennyt.

        Eli mitä teen kun sain joululahjaksi NFS Undercoverin PC:lle ja kun aloin pelata sitä niin kuva pätki koko ajan niin ettei pelistä tullut oikeen mitään?


      • piuha irti
        NFS kirjoitti:

        Eli mitä teen kun sain joululahjaksi NFS Undercoverin PC:lle ja kun aloin pelata sitä niin kuva pätki koko ajan niin ettei pelistä tullut oikeen mitään?

        Itsellä oli sama ongelma kanssa PC:n kanssa. Mulla ongelma poistui siten, kun irroitin nettipiuhan koneesta.
        Syytä en lähde arvailemaan, olisko jotain tekemistä sen typerän EA Rekisteröinnin kanssa.

        Itse aina ennen UC:n käynnistämistä klikkaan nettiyhteyden poikki. Eikä kuva pätki kesken karkumatkan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2112
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      29
      1744
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1510
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1461
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1378
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1261
    Aihe