lisäksi myös homo... mihin tämä maailma on oikein menossa???
no voi herrajestas sentään
5
726
Vastaukset
- ..........
...ole miksikään muuttunut. Aina ollut tätä samaa ihmisten keskuudessa.
- sentään
minä olen mies ja käytän naisten alus ja muita vaatteita ja vihaan miesten vaatteita.Lisäksi meikkaan ja lakkaan kynteni,mutta en harrasta olenkaan sexsiä.koska en kykene.MIkä siis olen ,itseperkele vai mikä?
- Transu eikö siinäkin
sentään kirjoitti:
minä olen mies ja käytän naisten alus ja muita vaatteita ja vihaan miesten vaatteita.Lisäksi meikkaan ja lakkaan kynteni,mutta en harrasta olenkaan sexsiä.koska en kykene.MIkä siis olen ,itseperkele vai mikä?
ole jo tarpeeksi riesaa ihmisen elämään?
- se elämä
Transu eikö siinäkin kirjoitti:
ole jo tarpeeksi riesaa ihmisen elämään?
näikin sujuu,vaikka välillä on käynyt mielessä korjaus leikkaukseen hakeminen,mutta pelkään nukutus leikkauksia.SIIHEN SYYNSÄ ,mutta ei onekseni minua naisesta erota.Vaikka ei se elämä helppoa lie kellekkään ja omani välillä sadassa solmussa on.
- zzzzzzzzzzzzz
se elämä kirjoitti:
näikin sujuu,vaikka välillä on käynyt mielessä korjaus leikkaukseen hakeminen,mutta pelkään nukutus leikkauksia.SIIHEN SYYNSÄ ,mutta ei onekseni minua naisesta erota.Vaikka ei se elämä helppoa lie kellekkään ja omani välillä sadassa solmussa on.
Kuules. Älä pelkää nukutusleikkauksia. Silloin nukutaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691