Cheerleading tanssi seura Lappeenrannassa??

Kiinnostunut..

Eli oon kiinnostunut, olisko Lappeenrannassa Cheerleader tanssi tunteja 10-12 vuotiaille?? :)

69

6790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut .

      ei ole älyvapaanpaa harrastusta tytölle kuin chearleading. tytöt keikistelee vähäpukeisina, kun pojat pelaa... vie ennemmin tanssiseuraan ihan oikeisiin tansseihin.

      • ASIAN OIKEA LAITA

        kilpacheerleading on oikeaa urheilua, ja erittäin rankkaa sellaista. Se EI OLE lätkämatseissa heilumista vähäpukeisissa vaatteissa. Lätkämatsitanssijoita ei voida oikeastaan luokitella cheerleadereiksi vaan tanssijoiksi.
        KILPACHEERLEADING on siis raakaa urheilua mikä vaatii kestävyyttä, notkeutta, taitoja ja hyvää kuntoa!

        tässä cheerleadingin mm-kilpailuista naisten maajoukkue.
        http://www.youtube.com/watch?v=1baB8HqTKC0&feature=related


      • qawts

        cheerleading voi näyttää ja näyttääkin helpolta ja pelkältä minihameissa keikistelyltä mutta sitä se ei todellakaan ole. treenit on tosi rankkoja ja varmasti jotku futaritki ois ihan poikki chirkkujen reenien jälkeen.
        se on just jonku fudiksen ja cheerleadingin ero että cheerissä ei saa näyttää väsymystä ja tekemisen rankkuutta vaan pitäis näyttää iloselta ja siltä ettei tunnu missään. ei oo kovin helppoo.
        ja nuo lätkämatsien cheerleaderit tekee ihan eri juttua ku mitä kilpacheerleadingia harrastavat. me ei ees tanssita treeneissä kun vaan jos on kisat tulossa


      • yks vaan
        qawts kirjoitti:

        cheerleading voi näyttää ja näyttääkin helpolta ja pelkältä minihameissa keikistelyltä mutta sitä se ei todellakaan ole. treenit on tosi rankkoja ja varmasti jotku futaritki ois ihan poikki chirkkujen reenien jälkeen.
        se on just jonku fudiksen ja cheerleadingin ero että cheerissä ei saa näyttää väsymystä ja tekemisen rankkuutta vaan pitäis näyttää iloselta ja siltä ettei tunnu missään. ei oo kovin helppoo.
        ja nuo lätkämatsien cheerleaderit tekee ihan eri juttua ku mitä kilpacheerleadingia harrastavat. me ei ees tanssita treeneissä kun vaan jos on kisat tulossa

        Niin se on oikeesti kovaa urheilua, heitellä ja nostella toisia. Esityksissä ja kisoissa se voi näyttää ihan helpolta ja vaivattomalta, mut ne kaikki jutskat on kovan reenin takana.....Se ärsyttää kaikki eniten kun kaikki saa ihan väärän kuvan amerikkalaisista leffoissta jossa cheerleaderit on sellateita ihQ pissiksii jotka sekoo jos kynsi katkee.


      • cheerleader 121212

        itse harrastan kilpacheerleaderia 6 kertaa viikossa ja se on todellakin htyvää ja RANKKAA harjoitusta. ja eihä myö nyt oikee voija olla missää pitkiskää hameis tehä temppui hei haloo!


      • cheergirly

        Kuuleppa, cheerleading on ihan oikea URJEILULAJI ja se ei ole mitään vähäpukeista keikistelyä! Kaikilla on aina omat luulonsa, mutta sitä se ei todellakaan ole. Me ei kannusteta mitään urheilujoukkueita, ME KILPAILLAAN! Jos oot kattonu näitä Anna palaa -leffoja, niin ihan vaan tiedoksi: NIISTÄ SAA VÄÄRÄN KÄSITYKSEN!


      • MMMMM

    • huolestunut äippäli

      Cheerleading ja missikisat ovat molemmat vanhanaikaista, naisia halventavaa pelleilyä. Lolita-asuiset pikkutytöt keikistelevät pelkkinä koristeina kentän laidalla.

      Mene harrastamaan oikeaa voimistelua tai tanssia.

      • ajattelin vain sanoa...

        Cheerleadingissä ei todellakaan pelkästään keikistellä kentän laidalla vaan treenataan paljon sm-, em- ja mm-kisoja varten. Kaikki joukkueet eivät käy ollenkaan missään peleissä edes "keikistelemässä", jota kyllä ruukataan kutsua kannustamiseksi. Ja pukeutumisesta vielä että esim. yleisurheilijoilla on vähemmän vaatetta päällä kuin cheerleadereillä eikä taitoluistelijoillakaan ole erityisen peittävät asut.


      • cheeraddikti

        Taisit saada ihan väärän käsityksen cheerleadingistä. Sellaista mitä näät leffoissa tai jääkiekkomatseissa nii ei ole cheerleadingiä vaan jotain "tanssia".
        tää on cheerleadingiä: http://www.youtube.com/watch?v=LdkE9fvBsjI&feature=channel_page

        p.s. eiköhän siinä oo aika paljon voimistelua ja tanssia?


      • löyhä123123

        Minihameet ovat cheerleadingin kilpailuasu. Voidaan sanoa, että aivan yhtä paljastavat asut ovat telinevoimistelijoilla,ellei jopa paljastavammatkin. Jostain KUMMAN syystä cheerleadingilla kuitenkin näyttää olevan huono maine, koska jenkeissä tehdyt elokuvat antavat siitä täysin väärän kuva.


      • hehhehe

        Sinuna, äippäli, en arvostelisi cheerleadingia kun et näköjään näytä tietävän siitä mitään.

        "Lolita-asuiset pikkutytöt keikistelevät pelkkinä koristeina kentän laidalla." HAHAHA :D:D:D Sinä täällä taidat olla se vanhanaikainen :DDDD


      • chiippari

        turha valittaa jos et tiedä asiasta mitään!!!


      • Ärsyyntynyt

        Sinä huolestunut äippäli!
        Cheerleading on kaikkea muuta kuin naisia halventavaa pelleilyä!
        Tajuatko etä se on hyvin vaativa laji!
        Lyödäänkö vetoa,että et pysyisi edes seisomaan siellä ylhäällä perusasennossa!
        Jos Cheerleading on tosiaan mielestäsi niin kauheaa,niin eipä sitten se että jotkut laittavat 8 vuotiaan lapsensa malliksi ja hirveät meikkikasat päällä!

        -Sumopainiako tässä pitäisi sitten alkaa harrastamaan?


    • Hyi!!

      Et voi olla tosissas. Itse en ikinä pistäis minihametta päälle ja menis keikistelee johonki kentän laidalle, mieluummin ite pelaan!!

      • itse harrastaja!

        Cheerleading on todella rankka laji ja eikä todellakaan ole mitään kentällä hillumista jossain hiton lolita-asuissa. Olette saaneet AIVAN VÄÄRÄN kuvan! Itse harrastan kyseistä lajia 5 kertaa viikossa ja olen ollut myös Euroopan mestari! Suomi on tässä lajissa Euroopan paras maa ja kilpailee MM-, SM- ja EM-tasolla! Hitto ärsyttää tommonen stereotypia kun ei oikeesti kukaan tiedä mitä tämä on. Ne jäkischirkut on AIVAN ERI lajia kun kilpacheerleading!!!! Ne on niitä kentällä pyllyjä ketkuttavia, mutta emme me ole! Vaikka kisoissa nyt sellaiset puvut onkin ei tee meistä mitään lolitahuoria. Suomessa on varmaan n.30 seuraa, jotka harrastavat SM-tasolla asti.

        TÄSSÄ esimerkkejä oikeasti cheerleadingista!:
        http://www.youtube.com/watch?v=wZp6MDIWvOQ
        http://www.youtube.com/watch?v=JWmvhDpkMzo&feature=related (Suomen EM-edustajat 2008!)

        Ja toivottavasti tämä vähän puhdistaa teidän ennakkoluuloja kyseisestä lajista! Miettikää vähän!

        - Loukkaantunut harrastaja!


      • hehhehe

        huoh .... taas yksi säälittävä suomalainen lisää, joka ei näytä tietävän lajista hölkäsenpöläystä :'( nyyh


      • sinunkin
        hehhehe kirjoitti:

        huoh .... taas yksi säälittävä suomalainen lisää, joka ei näytä tietävän lajista hölkäsenpöläystä :'( nyyh

        olla nukkumassa eikä riekkua netissä yöllä, eipä oo tainnu äitis tosiaankaan kasvattaa ja huolehtia, jos antaa tähän aikaan valvoa ja päästää keikuttaan perää ch:ssa


      • korjaus
        itse harrastaja! kirjoitti:

        Cheerleading on todella rankka laji ja eikä todellakaan ole mitään kentällä hillumista jossain hiton lolita-asuissa. Olette saaneet AIVAN VÄÄRÄN kuvan! Itse harrastan kyseistä lajia 5 kertaa viikossa ja olen ollut myös Euroopan mestari! Suomi on tässä lajissa Euroopan paras maa ja kilpailee MM-, SM- ja EM-tasolla! Hitto ärsyttää tommonen stereotypia kun ei oikeesti kukaan tiedä mitä tämä on. Ne jäkischirkut on AIVAN ERI lajia kun kilpacheerleading!!!! Ne on niitä kentällä pyllyjä ketkuttavia, mutta emme me ole! Vaikka kisoissa nyt sellaiset puvut onkin ei tee meistä mitään lolitahuoria. Suomessa on varmaan n.30 seuraa, jotka harrastavat SM-tasolla asti.

        TÄSSÄ esimerkkejä oikeasti cheerleadingista!:
        http://www.youtube.com/watch?v=wZp6MDIWvOQ
        http://www.youtube.com/watch?v=JWmvhDpkMzo&feature=related (Suomen EM-edustajat 2008!)

        Ja toivottavasti tämä vähän puhdistaa teidän ennakkoluuloja kyseisestä lajista! Miettikää vähän!

        - Loukkaantunut harrastaja!

        Oon aivan samaa mieltä sun kanssas ! Itekki harrastan junnujen kilpatasolla 4 kertaa viikossa. Tosi rankka laji, on lajeja, joissa todellakaan ei ole läheskään yhtä hyväkuntoisia kuin cheerleaderit ;) Mutta siis siihen korjaukseen, eli kilpailuissakaan unkit ei oo mitään minihameita, vaan kunnon pukuja. Tai siis onhan siinä hame, mut ei sitä minihameeks voi kutsua.


      • athlete
        korjaus kirjoitti:

        Oon aivan samaa mieltä sun kanssas ! Itekki harrastan junnujen kilpatasolla 4 kertaa viikossa. Tosi rankka laji, on lajeja, joissa todellakaan ei ole läheskään yhtä hyväkuntoisia kuin cheerleaderit ;) Mutta siis siihen korjaukseen, eli kilpailuissakaan unkit ei oo mitään minihameita, vaan kunnon pukuja. Tai siis onhan siinä hame, mut ei sitä minihameeks voi kutsua.

        hahahahahahahahah 4 kertaa viikossa ?? ite harrastan muodostelmaluisteluu noviisitasolla, meillä on treenit 10 kertaa viikossa, johon sisältyy esim. kuntosalia ja aerobicia. ja lol ei cheerleaderit ees mitään notkeita oo,teiän biellmannit on aiiiiika rumia. "cheerleading was made to cheer on real sports" -näin.


      • Entinenmuokkaharrastaja
        athlete kirjoitti:

        hahahahahahahahah 4 kertaa viikossa ?? ite harrastan muodostelmaluisteluu noviisitasolla, meillä on treenit 10 kertaa viikossa, johon sisältyy esim. kuntosalia ja aerobicia. ja lol ei cheerleaderit ees mitään notkeita oo,teiän biellmannit on aiiiiika rumia. "cheerleading was made to cheer on real sports" -näin.

        Oon itte harrastanu muokkaa ja cheerleading on paljon rankempaa kun muodostelmaluistelu ja venyn paljon paremmin nyt ku sillon ja sul ei voi olla treenejä 10 kertaa viikossa ku ei viikos oo niin montaa päivää edes


    • idiootit

      niin.

      • jeeejee

        ootteko vaan noin jäljessä ettekä luule sitä urheiluks : DDD


      • Cheeppari
        jeeejee kirjoitti:

        ootteko vaan noin jäljessä ettekä luule sitä urheiluks : DDD

        Kannattais ehkä hieman eka tutustua kyseiseen lajiin ennen kun menee haukkumaan että cheerleading ei ole urheilua. Tutustu ennen kuin tuomitset!!!!


      • ellen475982437

        no miksi sitten ei kilpacheerleadingille ole keksitty muuta termiä kuin cheerleading jos kyse ei muka ole samasta asiasta?

        naurettavaa amerikkalaishenkistä, riskialtista ja typerää hyppimistä ja pomppimistä minihameessa ainakin noiden videoiden perusteella


    • cheerleaderrriiii

      Vieraileppas tässä osoitteessa: www.scl.fi. Sieltä näkyy kaikki jäsenseurat

    • minihameessa

      keikistelyä. oli sitten miten rankaa ja kovaa urheilua vaan! vaikka jollain yleisurheilijalla saattaa olla yhtä niukka asu, niin yleisurheilija ei keskity siihen että heiluttaa pyrstöään hymyillen, vaan suoritukseensa. pituushyppääjä ei ponnistaessaan mieti, että pitikös kameralle hymyillä yms.

      en todellakaan ymmärrä vanhempaa joka päästää murkkuikäisen tyttönsä moiseen. pukeutumaan lolitaksi ja miesten vahdattavaksi. miettikääpäs, miksi joka urheilulajissa (myös voimistelussa ja taitoluistelussa) on poikia ja miehiä. ch:ssä vain tyttöjä!

      keikistelkööt aikuiset mimmit miten päin vaan, mutta että keskenkasvuiset. ennemmin katsoisin tyttöäni vaikka ammattilaisnyrkkeilijänä!

      • ...

        Onko voimistelu tai taitoluistelu keikistelyä? Molemmissa niissäkin pitää käsittääkseni myös hymyillä suorituksen aikana. Ehkä nämä ovat enemmänkin näytöslajeja, mutta kuitenkin kilpailulajeina myöskin.
        Kyllä voin taata, että Cheerleaderikin keskittyy suoritukseensa ihan yhtä hyvin kuin joku yleisurheilija.
        Kyllä cheerleadingissakin on poikia ja miehiä. Sekajoukkueissa siis. Ja USA:ssa ainakin on myös paljon miesvalmentajiakin. Eivätkä he vain vahtaa vähäpukeisia tyttöjä. Sitäpaitsi, mitä nyt itse olen pitänyt esiintymisasua niin vaikka maha näkyikin, ihan pitkät hihat oli, hameen alla on aina alusshortsit tai sen tyyppiset. Itse asiassa oma äitinikin, jota en voisi ikinä sanoa moderniksi tms sanoi puvun olevan nätti.


      • äitiLL
        ... kirjoitti:

        Onko voimistelu tai taitoluistelu keikistelyä? Molemmissa niissäkin pitää käsittääkseni myös hymyillä suorituksen aikana. Ehkä nämä ovat enemmänkin näytöslajeja, mutta kuitenkin kilpailulajeina myöskin.
        Kyllä voin taata, että Cheerleaderikin keskittyy suoritukseensa ihan yhtä hyvin kuin joku yleisurheilija.
        Kyllä cheerleadingissakin on poikia ja miehiä. Sekajoukkueissa siis. Ja USA:ssa ainakin on myös paljon miesvalmentajiakin. Eivätkä he vain vahtaa vähäpukeisia tyttöjä. Sitäpaitsi, mitä nyt itse olen pitänyt esiintymisasua niin vaikka maha näkyikin, ihan pitkät hihat oli, hameen alla on aina alusshortsit tai sen tyyppiset. Itse asiassa oma äitinikin, jota en voisi ikinä sanoa moderniksi tms sanoi puvun olevan nätti.

        sinä harrastat cheerleaderia, sinulle se on urheilua ja tärkeää. ja uskon kyllä että se on rankkaa urheilua. minä vain en haluaisi murrosikäistä tyttöäni sellaiseen mukaan, sillä siinä vahvasti on esillä se että tytöt/naiset keikistelevät kentän laidalla, kun pojat/miehet pelaa!

        kilpailu voi olla ihan toisenlaista, mutta sitä tosiasiaa se ei muuta.

        omaa lastani en siihen haluaisi


      • ex-cheerleader
        äitiLL kirjoitti:

        sinä harrastat cheerleaderia, sinulle se on urheilua ja tärkeää. ja uskon kyllä että se on rankkaa urheilua. minä vain en haluaisi murrosikäistä tyttöäni sellaiseen mukaan, sillä siinä vahvasti on esillä se että tytöt/naiset keikistelevät kentän laidalla, kun pojat/miehet pelaa!

        kilpailu voi olla ihan toisenlaista, mutta sitä tosiasiaa se ei muuta.

        omaa lastani en siihen haluaisi

        kilpacheerleading on aivan eri asia ku tämä kentän laidalla keikistely tai jääkiekko-otteluissa tanssiminen. kilpacheerleading on vaativaa joukkueurheilua. se on harmi että jotkut on nähnyt vaan näitä jenkkileffoja missä cheerleaderit ovat nättejä ja suosittuja kiekistelijöitä. kannattais mennä kattomaan vaikka cheerleadingin sm-kilpailuja helsingin jäähallille 31.1.-1.2.2009 niin näkisitte mitä cheerleading oikeasti on. vaikka ei sitä kaikki tajua vaikka näkiski. sitte ku ite sitä kokeilee niin tajuaa että se on tosi rankkaa ja vaativaa. ja ne asut nyt vaan sattuu kuulumaan lajiin ja kilpailuissakin vaativaa on just se että pitäis näyttää hyvältä ja iloselta vaikka on aivan poikki. ei kovin helppoa..
        ja miten niin vahvasti esillä että naiset keikistelee kentän reunalla ja miehet pelaa!? jenkeissä ehkä, mutta ei kyllä suomessa


      • nyrkkeily se
        ex-cheerleader kirjoitti:

        kilpacheerleading on aivan eri asia ku tämä kentän laidalla keikistely tai jääkiekko-otteluissa tanssiminen. kilpacheerleading on vaativaa joukkueurheilua. se on harmi että jotkut on nähnyt vaan näitä jenkkileffoja missä cheerleaderit ovat nättejä ja suosittuja kiekistelijöitä. kannattais mennä kattomaan vaikka cheerleadingin sm-kilpailuja helsingin jäähallille 31.1.-1.2.2009 niin näkisitte mitä cheerleading oikeasti on. vaikka ei sitä kaikki tajua vaikka näkiski. sitte ku ite sitä kokeilee niin tajuaa että se on tosi rankkaa ja vaativaa. ja ne asut nyt vaan sattuu kuulumaan lajiin ja kilpailuissakin vaativaa on just se että pitäis näyttää hyvältä ja iloselta vaikka on aivan poikki. ei kovin helppoa..
        ja miten niin vahvasti esillä että naiset keikistelee kentän reunalla ja miehet pelaa!? jenkeissä ehkä, mutta ei kyllä suomessa

        vasta vaativaa on. ja paini. olen nähnyt naisia/tyttöjä niissä ja siinä urheillaan eikä keskitytä oleen hyvännäköinen.sitäpaitsi painija peittoaisi chearleaderin mennen tullen kunnossa, voimatasossa, notkeudessa jne...

        "ja ne asut nyt vaan sattuu kuulumaan lajiin ja kilpailuissakin vaativaa on just se että pitäis näyttää hyvältä ja iloselta vaikka on aivan poikki."

        tuossahan se tuli. asut vaan sattuu kuulumaan lajiin. että perse paljaana keikistellään pyramideissa, niin että vako vilkkuu.

        ja että pitää näyttää hyvältä ja iloiselta... miksi ihmeessä URHEILIJAN (siis tytön) pitää näyttää hyvältä? eikö riitä että urheilee. Ei miehet aattele miten hyvältä ne näyttää urheillessaan...


      • hah
        nyrkkeily se kirjoitti:

        vasta vaativaa on. ja paini. olen nähnyt naisia/tyttöjä niissä ja siinä urheillaan eikä keskitytä oleen hyvännäköinen.sitäpaitsi painija peittoaisi chearleaderin mennen tullen kunnossa, voimatasossa, notkeudessa jne...

        "ja ne asut nyt vaan sattuu kuulumaan lajiin ja kilpailuissakin vaativaa on just se että pitäis näyttää hyvältä ja iloselta vaikka on aivan poikki."

        tuossahan se tuli. asut vaan sattuu kuulumaan lajiin. että perse paljaana keikistellään pyramideissa, niin että vako vilkkuu.

        ja että pitää näyttää hyvältä ja iloiselta... miksi ihmeessä URHEILIJAN (siis tytön) pitää näyttää hyvältä? eikö riitä että urheilee. Ei miehet aattele miten hyvältä ne näyttää urheillessaan...

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • iiiiii-
        nyrkkeily se kirjoitti:

        vasta vaativaa on. ja paini. olen nähnyt naisia/tyttöjä niissä ja siinä urheillaan eikä keskitytä oleen hyvännäköinen.sitäpaitsi painija peittoaisi chearleaderin mennen tullen kunnossa, voimatasossa, notkeudessa jne...

        "ja ne asut nyt vaan sattuu kuulumaan lajiin ja kilpailuissakin vaativaa on just se että pitäis näyttää hyvältä ja iloselta vaikka on aivan poikki."

        tuossahan se tuli. asut vaan sattuu kuulumaan lajiin. että perse paljaana keikistellään pyramideissa, niin että vako vilkkuu.

        ja että pitää näyttää hyvältä ja iloiselta... miksi ihmeessä URHEILIJAN (siis tytön) pitää näyttää hyvältä? eikö riitä että urheilee. Ei miehet aattele miten hyvältä ne näyttää urheillessaan...

        Likkalapset ne miettii onko nuttura oikein päin ja kimalteet silmäripsissä... Ei sais poikia tuommoiseen hommaan ei millään. Onneksi on järkeviäkin likkoja, suurin osa siis, joka ei lähtis tuommoiseen mistään hinnasta mukaan. Onneksi urheilulajeja löytyy, missä ei tarvitse miettiä oonko nyt hyvännäköinen!


      • läällll
        iiiiii- kirjoitti:

        Likkalapset ne miettii onko nuttura oikein päin ja kimalteet silmäripsissä... Ei sais poikia tuommoiseen hommaan ei millään. Onneksi on järkeviäkin likkoja, suurin osa siis, joka ei lähtis tuommoiseen mistään hinnasta mukaan. Onneksi urheilulajeja löytyy, missä ei tarvitse miettiä oonko nyt hyvännäköinen!

        itse harrastan sekajoukkueessa ! ja olen harrastanut jo monta vuotta. joukkueessammme on monta poikaa ja olemme myös kilpaillleet em-tasolla!
        ja Suomessa on monia joukkueita joissa harrastaa myös POIKIA, joten ei tämä ole todellakaan yksistään tyttöjen laji. täytyy sanoa että ne jotka väittää cheerleadingin olevan vain keikistelyä saa luvan tulla treeneihin kokeilemaan. Nimittäin sen jälkeen varmasti tuntuu urheilulta kun tulee treeneistä aivan kuolleena. btw. olen harrastanut jo melkein viisi vuotta enkä kertaakaan ole käynyt lätkämatseissa. hah, ihme touhua. ja cheerleadingistä tulee olympialaji ettäs jos ei ole urheilua niin ookoo.


      • mukana ,
        läällll kirjoitti:

        itse harrastan sekajoukkueessa ! ja olen harrastanut jo monta vuotta. joukkueessammme on monta poikaa ja olemme myös kilpaillleet em-tasolla!
        ja Suomessa on monia joukkueita joissa harrastaa myös POIKIA, joten ei tämä ole todellakaan yksistään tyttöjen laji. täytyy sanoa että ne jotka väittää cheerleadingin olevan vain keikistelyä saa luvan tulla treeneihin kokeilemaan. Nimittäin sen jälkeen varmasti tuntuu urheilulta kun tulee treeneistä aivan kuolleena. btw. olen harrastanut jo melkein viisi vuotta enkä kertaakaan ole käynyt lätkämatseissa. hah, ihme touhua. ja cheerleadingistä tulee olympialaji ettäs jos ei ole urheilua niin ookoo.

        onko ne pojat pukeutuneet sitte tangoihin ja pikkupikkupatitoihin. miettiikö ne miten hymyillään ja ollaan HYVÄNNÄKÖISIÄ?


      • hehhehe
        iiiiii- kirjoitti:

        Likkalapset ne miettii onko nuttura oikein päin ja kimalteet silmäripsissä... Ei sais poikia tuommoiseen hommaan ei millään. Onneksi on järkeviäkin likkoja, suurin osa siis, joka ei lähtis tuommoiseen mistään hinnasta mukaan. Onneksi urheilulajeja löytyy, missä ei tarvitse miettiä oonko nyt hyvännäköinen!

        haha voivoi kyllä niitä poikiakin saadaan tämmöiseen hommaan :DD ja hmmm ei cheerleadingissa tarvitse miettiä onko hyvännäköinen?:o tyhmäääät !


      • ylempänä
        hehhehe kirjoitti:

        haha voivoi kyllä niitä poikiakin saadaan tämmöiseen hommaan :DD ja hmmm ei cheerleadingissa tarvitse miettiä onko hyvännäköinen?:o tyhmäääät !

        oli sitä mieltä, että juur siks ch on urheilua, kun siinä rasituksessa pitää hymyillä ja näyttää hyvältä.... ettö ihan alan harrastajan suusta...


      • kyllä
        äitiLL kirjoitti:

        sinä harrastat cheerleaderia, sinulle se on urheilua ja tärkeää. ja uskon kyllä että se on rankkaa urheilua. minä vain en haluaisi murrosikäistä tyttöäni sellaiseen mukaan, sillä siinä vahvasti on esillä se että tytöt/naiset keikistelevät kentän laidalla, kun pojat/miehet pelaa!

        kilpailu voi olla ihan toisenlaista, mutta sitä tosiasiaa se ei muuta.

        omaa lastani en siihen haluaisi

        Sinulla ei ole lajista näköjään mitään tietoa, ensinnäkin harrastetaan cheerleadingia ja harrastaja on cheerleader.

        Tanssitytöt jotka ovat jääkiekko matseissa ovat tanssityttöjä ja he eivät kilpaile.

        Kilpacheerleaderit eivät käy missään matseissa vaan harjoittelevat treenisalilla 5-6 kertaa viikossa kilpailuja varten.

        Mitä tulee asuun niin paljastavammin pukeutuneita näkee enemmän kadulla ja kouluissa kuin cheerleaderin päällä, asuun kuuluu pitkähihainen yläsosa jossa on vielä poolokaulus ja minihameen alla ovat bokserimalliset housut.

        Tyttäreni on harrastanut kyseistä lajia 7-8 vuotta eikä ole ikinä ollut missään kentän laidalla enkä ole näiden vuosien aikana nähnyt esim. sm-kilpailuissa yhtäkään kuolaavaa miestä joska olisi tullut sinne sitä varten, että näkisi paljasta pintaa.

        Jos haluaa nähdä paljasta pintaa niin kannattaa ennemmin mennä katsomaan kilpatanssia, aerobickiä, taitoluistelua tai vaikkapa pituushyppyä.

        Onneksi meidän kotikaupungimme osaa arvostaa tätäkin lajia joska tyttäreni joukkue on saanut em-voitostaan jo kaksi kertaa kutsun menestyneiden urheilijoiden gaalaan maailmanlaajuisesti kuuluisien ja menestyneiden urheilijoiden joukkoon.

        Kenenkään ei tarvitse pitää tästä lajista mutta älkää kirjoittako mitään jos ei ole lajituntemusta, laittakaa lapsenne vaikka sumopainijoiksi jos se on mielestänne parempi laji.

        Minä olen ylpeä tyttärestäni ja koko heidän joukkueestaan jossa kaiken lisäksi on fiksuja nuoria, kaikki ovat suorittaneet lukion ja joukossa on lääkiksessä, kauppakorkeassa, yliopiston eri aloilla opiskelevia upeita nuoria.


      • oooooooo
        kyllä kirjoitti:

        Sinulla ei ole lajista näköjään mitään tietoa, ensinnäkin harrastetaan cheerleadingia ja harrastaja on cheerleader.

        Tanssitytöt jotka ovat jääkiekko matseissa ovat tanssityttöjä ja he eivät kilpaile.

        Kilpacheerleaderit eivät käy missään matseissa vaan harjoittelevat treenisalilla 5-6 kertaa viikossa kilpailuja varten.

        Mitä tulee asuun niin paljastavammin pukeutuneita näkee enemmän kadulla ja kouluissa kuin cheerleaderin päällä, asuun kuuluu pitkähihainen yläsosa jossa on vielä poolokaulus ja minihameen alla ovat bokserimalliset housut.

        Tyttäreni on harrastanut kyseistä lajia 7-8 vuotta eikä ole ikinä ollut missään kentän laidalla enkä ole näiden vuosien aikana nähnyt esim. sm-kilpailuissa yhtäkään kuolaavaa miestä joska olisi tullut sinne sitä varten, että näkisi paljasta pintaa.

        Jos haluaa nähdä paljasta pintaa niin kannattaa ennemmin mennä katsomaan kilpatanssia, aerobickiä, taitoluistelua tai vaikkapa pituushyppyä.

        Onneksi meidän kotikaupungimme osaa arvostaa tätäkin lajia joska tyttäreni joukkue on saanut em-voitostaan jo kaksi kertaa kutsun menestyneiden urheilijoiden gaalaan maailmanlaajuisesti kuuluisien ja menestyneiden urheilijoiden joukkoon.

        Kenenkään ei tarvitse pitää tästä lajista mutta älkää kirjoittako mitään jos ei ole lajituntemusta, laittakaa lapsenne vaikka sumopainijoiksi jos se on mielestänne parempi laji.

        Minä olen ylpeä tyttärestäni ja koko heidän joukkueestaan jossa kaiken lisäksi on fiksuja nuoria, kaikki ovat suorittaneet lukion ja joukossa on lääkiksessä, kauppakorkeassa, yliopiston eri aloilla opiskelevia upeita nuoria.

        Kilpach on urheilua siinä kuin muukin. Mutta siinä näkyy tietty naisen esineellistäminen; pukeutuminen, meikit, hiukset, hymy... piti näyttää hyvältä vaikka oli rankka suoritus menossa. Lasken samaan kategoriaan esim taitoluistelun, tanssin ym lajit. Siinä nainen on se vietävä, hymyilevä, nätti hileissään ja meikeissään - ei miehillä ole samaa latinkia ulkonäköönsä vaikka samaa lajia harrastavatkin. Prinsessaeleikit ovat kivoja, mutta urehiluun en niitä enää sotkisi kun tyttö kasvaa.

        Kilpapuku sinänsä ei ole sen paljastavampi kuin tosiaan pituushyppääjällä. Mutta pituushyppääjä ei keskity esiintymään yleisölle, näyttämään hyvältä. Pituushyppääjä keskittyy suoritukseensa ja sen jälkeen heittää verkkarit jalkaan.

        Niin ja minun tyttöni tosiaan painii. On vielä nuori, mutta monenmoista kultaa ja kunniaa on sielä napannut. Ja ennemmin katson häntä molskilla trikoissa, kuin katsoisin pyntättynä jossakin tyttölaumassa.

        Mutta nämä ovat mielipideasioita, minä olen aina yrittänyt tyttöäni kasvattaa pois "tyttömäisyydestä", laittautumisesta ja prinsessaleikeistä. Minusta ne halventavat naista, varsinkin jos niitä jatketaan aikuisikään asti.


      • chiippari
        oooooooo kirjoitti:

        Kilpach on urheilua siinä kuin muukin. Mutta siinä näkyy tietty naisen esineellistäminen; pukeutuminen, meikit, hiukset, hymy... piti näyttää hyvältä vaikka oli rankka suoritus menossa. Lasken samaan kategoriaan esim taitoluistelun, tanssin ym lajit. Siinä nainen on se vietävä, hymyilevä, nätti hileissään ja meikeissään - ei miehillä ole samaa latinkia ulkonäköönsä vaikka samaa lajia harrastavatkin. Prinsessaeleikit ovat kivoja, mutta urehiluun en niitä enää sotkisi kun tyttö kasvaa.

        Kilpapuku sinänsä ei ole sen paljastavampi kuin tosiaan pituushyppääjällä. Mutta pituushyppääjä ei keskity esiintymään yleisölle, näyttämään hyvältä. Pituushyppääjä keskittyy suoritukseensa ja sen jälkeen heittää verkkarit jalkaan.

        Niin ja minun tyttöni tosiaan painii. On vielä nuori, mutta monenmoista kultaa ja kunniaa on sielä napannut. Ja ennemmin katson häntä molskilla trikoissa, kuin katsoisin pyntättynä jossakin tyttölaumassa.

        Mutta nämä ovat mielipideasioita, minä olen aina yrittänyt tyttöäni kasvattaa pois "tyttömäisyydestä", laittautumisesta ja prinsessaleikeistä. Minusta ne halventavat naista, varsinkin jos niitä jatketaan aikuisikään asti.

        Olisi ihan hyvä pitää mielessä, että jotkut lajit ovat ns. toisia esteettisempiä. Joissain lajeissa se esiintyminen vain kuuluu siihe, yhtä lailla kilpa-aerobicissa annetaan pisteitä esteettisyydestä ja esiintymisestä kuin kilpacheerissä. Kilpacheeriä yli 10 vuotta harrastaneena ja monta vuotta valmentaneena uskoisin tietäväni mistä lajissa on kyse. Voin kertoa, että sitä esiintymistä ei todellakaan ajatella kun treenataan. Tekisi hyvää ihmisille pitää mielessään, että se esiintyminen, se 2:00-2:30 minuutin pituinen kilpaohjelma on ainoa, mitä yleisö lajista näkee. Sen parin minuutin eteen tehdään tuhansia tunteja työtä. KUKAAN ei harrasta tätä sen kahden minuutin takia. Tai siksi että pääsisi yleisön eteen keikistelemään.

        Ja unohtakaa kaikki lätkähallijutut kun puhutaan kilpacheeristä, please.


      • ei ole se juttu
        chiippari kirjoitti:

        Olisi ihan hyvä pitää mielessä, että jotkut lajit ovat ns. toisia esteettisempiä. Joissain lajeissa se esiintyminen vain kuuluu siihe, yhtä lailla kilpa-aerobicissa annetaan pisteitä esteettisyydestä ja esiintymisestä kuin kilpacheerissä. Kilpacheeriä yli 10 vuotta harrastaneena ja monta vuotta valmentaneena uskoisin tietäväni mistä lajissa on kyse. Voin kertoa, että sitä esiintymistä ei todellakaan ajatella kun treenataan. Tekisi hyvää ihmisille pitää mielessään, että se esiintyminen, se 2:00-2:30 minuutin pituinen kilpaohjelma on ainoa, mitä yleisö lajista näkee. Sen parin minuutin eteen tehdään tuhansia tunteja työtä. KUKAAN ei harrasta tätä sen kahden minuutin takia. Tai siksi että pääsisi yleisön eteen keikistelemään.

        Ja unohtakaa kaikki lätkähallijutut kun puhutaan kilpacheeristä, please.

        minkä vuoksi treenataan, niin miksi sinäkin kirjoitit, että sen 2 minuutin eteen tehdään kuitenkin tuhansia tunteja töitä.

        sori, minäkin tuomitsen tällaiset lajit kanamaisiksi barbietouhuiksi. lajin kovuutta en kiellä - siinä takuulla treetaan ja treenit ovat rankkoja.

        ja kyllä meillä ainakin ne kilpailut ovat lajin kliimaksi. enpä usko että kumpikaan lapsistani treenaisi niin ahkeraan, ellei kilpailisi. ehkei sitä kilpailua ajatella kun harjoitellaan, mutta sen kisan vuoksi kuitenkin harjoitellaan. eiköhän teilläkin niin ole?


      • chiippari
        ei ole se juttu kirjoitti:

        minkä vuoksi treenataan, niin miksi sinäkin kirjoitit, että sen 2 minuutin eteen tehdään kuitenkin tuhansia tunteja töitä.

        sori, minäkin tuomitsen tällaiset lajit kanamaisiksi barbietouhuiksi. lajin kovuutta en kiellä - siinä takuulla treetaan ja treenit ovat rankkoja.

        ja kyllä meillä ainakin ne kilpailut ovat lajin kliimaksi. enpä usko että kumpikaan lapsistani treenaisi niin ahkeraan, ellei kilpailisi. ehkei sitä kilpailua ajatella kun harjoitellaan, mutta sen kisan vuoksi kuitenkin harjoitellaan. eiköhän teilläkin niin ole?

        Sori, ilmaisin itseäni huonosti. Siis, hain takaa lähinnä sitä, että kisoihin ei mennä siksi, että päästäisiin esiintymään lyhyissä hameissa yleisölle, vaan näyttämään taitojaan. Molemmat esiinymistä, mutta täysin eri lähtökohdista..

        Tottakai kisat ovat se kauden huipentuma, mutta eikö se kuitenkin mene niin, että jos niitä onnistumisen elämyksiä saa pelkästään esiintymisestä/kisoista, ei motivaatio riitä harjoitteluun? Omakohtaisesti pystyn sanomaan, että suurin osa urheilijoista meidän lajissamme saa niitä elämyksiä treeneissä, ja sen takia jatkaa harrastamista. Itse olen voittanut Suomen mestaruuden kyseisessä lajissa, sekä hopeaa että pronssia, ja olen edustanut Suomea kahdesti EM:eissä. SILTI voin sanoa, että kilpaileminen ja esiintyminen ei ole se syy miksi harrastan; itselleni kilpailuissa vain näytetään, mitä osataan. En koskaan lähde kilpailuihin kilpailemaan muita joukkueita vastaan, vaan haen täydellistä ja puhdasta suoritusta. Mikään ei ole parempaa, kuin täydellisen suorituksen jälkeinen fiilis, kun tietää että harjoittelu on todellakin kannattanut ja mitään ei olisi voinut tehdä paremmin.


      • Sinulla on
        chiippari kirjoitti:

        Sori, ilmaisin itseäni huonosti. Siis, hain takaa lähinnä sitä, että kisoihin ei mennä siksi, että päästäisiin esiintymään lyhyissä hameissa yleisölle, vaan näyttämään taitojaan. Molemmat esiinymistä, mutta täysin eri lähtökohdista..

        Tottakai kisat ovat se kauden huipentuma, mutta eikö se kuitenkin mene niin, että jos niitä onnistumisen elämyksiä saa pelkästään esiintymisestä/kisoista, ei motivaatio riitä harjoitteluun? Omakohtaisesti pystyn sanomaan, että suurin osa urheilijoista meidän lajissamme saa niitä elämyksiä treeneissä, ja sen takia jatkaa harrastamista. Itse olen voittanut Suomen mestaruuden kyseisessä lajissa, sekä hopeaa että pronssia, ja olen edustanut Suomea kahdesti EM:eissä. SILTI voin sanoa, että kilpaileminen ja esiintyminen ei ole se syy miksi harrastan; itselleni kilpailuissa vain näytetään, mitä osataan. En koskaan lähde kilpailuihin kilpailemaan muita joukkueita vastaan, vaan haen täydellistä ja puhdasta suoritusta. Mikään ei ole parempaa, kuin täydellisen suorituksen jälkeinen fiilis, kun tietää että harjoittelu on todellakin kannattanut ja mitään ei olisi voinut tehdä paremmin.

        kyllä huonot elämäntavat. Miksi kirjoittelet netissä klo 3.39 YÖLLÄ?


      • on myös
        Sinulla on kirjoitti:

        kyllä huonot elämäntavat. Miksi kirjoittelet netissä klo 3.39 YÖLLÄ?

        Mielestäni ch ei ole keikistelyä yleisön edessä vaan vaativaa urheilua. Cheerleadingiin kuuluu myös cheer-tanssi puoli ja joukkueita on monia ympäri suomea. Cheer-tanssissa ei tehdä laisinkaan pyrämideja vaan siinä yhdistyy erilaiset tanssilajit ja tietyt pakolliset hypyt ja liikkeet, joita on myös cheer puolella. cheer-tanssijoilla on yleensä kisapukuina jonkinlaiset housut ja pitkähihainen paita yhdistelmä, jolloin mitään paljasta pintaa ei juurikaan näy. Tanssi on vaativaa ja rankkaa kun ottaa huomioon että siinäkin tehdään monia hyppyjä, piruettejä ja venyvyyksiä yhden sarjan aikana. Ja mitä siihen hymyilemiseen ja esiintymiseen tulee niin näyttäisikö kilpailusuoritus hyvältä jos kukaan ei hymyilisi?EI todellakaan. Hymyllä saadaan ohjelmaan näyttävyyttä kuitenkaan naisia halventamatta. myös luistelijat ja voimistelijat hymyilevät ja näyttävät iloisilta.


      • one cheer
        iiiiii- kirjoitti:

        Likkalapset ne miettii onko nuttura oikein päin ja kimalteet silmäripsissä... Ei sais poikia tuommoiseen hommaan ei millään. Onneksi on järkeviäkin likkoja, suurin osa siis, joka ei lähtis tuommoiseen mistään hinnasta mukaan. Onneksi urheilulajeja löytyy, missä ei tarvitse miettiä oonko nyt hyvännäköinen!

        Kuule me cheerleaderit ei reenata nutturoissa ja hile meikeissä vaan melkein meikkittöminä ja normeissa reeni vaatteissa. Ne sun nutturat ja hile miekit pistetään vaan kisoihin, ajettele nyt vähän jos kaikilla olis hiukset erilailla ja meikit eri värisiä! JA ensinnäkin kisoissa jossa annetaan pisteitä pisteet vähntyy jos jollain on hiukset auki!


      • Minä Vaan...

        cheelreadingissä on myös POIKIA ei vaan tyttöjä.ja muutenki kaikilla on oma mielipide mitä ite haluaa harrastaa.


      • Cheerleader1

        Et todellakaan tiedä mitään kyseisestä lajista ja cheerleadingissa on myös poikia/miehiä! Ja ottakaa tietoo ennen ku tuutte tänne valittaa!


      • synchroskater
        läällll kirjoitti:

        itse harrastan sekajoukkueessa ! ja olen harrastanut jo monta vuotta. joukkueessammme on monta poikaa ja olemme myös kilpaillleet em-tasolla!
        ja Suomessa on monia joukkueita joissa harrastaa myös POIKIA, joten ei tämä ole todellakaan yksistään tyttöjen laji. täytyy sanoa että ne jotka väittää cheerleadingin olevan vain keikistelyä saa luvan tulla treeneihin kokeilemaan. Nimittäin sen jälkeen varmasti tuntuu urheilulta kun tulee treeneistä aivan kuolleena. btw. olen harrastanut jo melkein viisi vuotta enkä kertaakaan ole käynyt lätkämatseissa. hah, ihme touhua. ja cheerleadingistä tulee olympialaji ettäs jos ei ole urheilua niin ookoo.

        Cheerleadingistä ei ikinä tule olumpialaji, niin se vaan on .
        Cheerleading on varmaan rankkaa, mutta se on liikuntaa, EI URHEILUA. siinä on pieni ero


      • I<3Chearleading
        ... kirjoitti:

        Onko voimistelu tai taitoluistelu keikistelyä? Molemmissa niissäkin pitää käsittääkseni myös hymyillä suorituksen aikana. Ehkä nämä ovat enemmänkin näytöslajeja, mutta kuitenkin kilpailulajeina myöskin.
        Kyllä voin taata, että Cheerleaderikin keskittyy suoritukseensa ihan yhtä hyvin kuin joku yleisurheilija.
        Kyllä cheerleadingissakin on poikia ja miehiä. Sekajoukkueissa siis. Ja USA:ssa ainakin on myös paljon miesvalmentajiakin. Eivätkä he vain vahtaa vähäpukeisia tyttöjä. Sitäpaitsi, mitä nyt itse olen pitänyt esiintymisasua niin vaikka maha näkyikin, ihan pitkät hihat oli, hameen alla on aina alusshortsit tai sen tyyppiset. Itse asiassa oma äitinikin, jota en voisi ikinä sanoa moderniksi tms sanoi puvun olevan nätti.

        hei tosta tuliki mieleeni eksyin tänne sivulle ku etin chearleader alus shortseja oisko vähän helppii jostain suunnasta mistä löydän8):D


      • chherfani♥
        nyrkkeily se kirjoitti:

        vasta vaativaa on. ja paini. olen nähnyt naisia/tyttöjä niissä ja siinä urheillaan eikä keskitytä oleen hyvännäköinen.sitäpaitsi painija peittoaisi chearleaderin mennen tullen kunnossa, voimatasossa, notkeudessa jne...

        "ja ne asut nyt vaan sattuu kuulumaan lajiin ja kilpailuissakin vaativaa on just se että pitäis näyttää hyvältä ja iloselta vaikka on aivan poikki."

        tuossahan se tuli. asut vaan sattuu kuulumaan lajiin. että perse paljaana keikistellään pyramideissa, niin että vako vilkkuu.

        ja että pitää näyttää hyvältä ja iloiselta... miksi ihmeessä URHEILIJAN (siis tytön) pitää näyttää hyvältä? eikö riitä että urheilee. Ei miehet aattele miten hyvältä ne näyttää urheillessaan...

        no ehkäpä nyt joku painija voittais chearleaderin... eikä chearleaderit panosta mitenkää 24/7 johonki ulkonäköön vaan ihan normaalisti yhtä lailla ku painijaki tai jos ei ni ymmärrän et ei joku haluu näyttäää joltai hikiseltä painijalta-.- ja eikös niissä painioiden asuissa se perse vako sitte vilku ??!!:D


    • olisi tässä

      http://www.rajaritarit.com/content/view/110/74/ Seura on alunperin jenkkifutikselle, mut kyl on kunnon joukkueet iha cheerillekki. Paitsi että tästä seurasta ei cheerdanceä kylläkään löydy, ja taso on muutenkin aika... Alhaalla. Ja teille muille; Mustakin ne tanssijat, jotka futis- tai lätkäpeleissä on tanssimassa, on peestä, mut en usko, et tässä sellasta tarkotetaan. Cheerleading on kunnon urheilua, käykääpäs lukemassa katsomassa kuvia vaikka näiden seurojen sivuilta, ni tajuatte. Tai menkää vaikka joskus kattomaan kunnon cheer-harkkoja, ei mitään tanssityttöjä, ni ymmärrätte. http://www.smashcheer.fi/ Tai http://www.hac.fi/

      • eevicheergirl

        Itse harrastan cheerlesderingia ja ajauduin nyt tälle sivulle kun etsiskelen kisa pukuja.

        Se on rankkaa urheilua. Harjoitamme stuntteja, tansseja, hyppyjä, acrobatiaa. Se ei liity mitenkään jalkapallo joukkueiden heijaamiseen kentän laidalla tai tanssimiseen vappuviuhkojen (pomien) kanssa.


      • synchroskater♥
        eevicheergirl kirjoitti:

        Itse harrastan cheerlesderingia ja ajauduin nyt tälle sivulle kun etsiskelen kisa pukuja.

        Se on rankkaa urheilua. Harjoitamme stuntteja, tansseja, hyppyjä, acrobatiaa. Se ei liity mitenkään jalkapallo joukkueiden heijaamiseen kentän laidalla tai tanssimiseen vappuviuhkojen (pomien) kanssa.

        sori nyt vaan, mut cheerleading ei oo rankkaa urheilua. varmaan tei onki lihakset maitohapoil jo ohejlman puolivälis ? ja treeneis vedätte kokonaisii 8 putkeen ? voitte tohonki väittää vastaan joo mut hei niissä stunteissanneki tyyli kuuden tytön kasa nostaa yhtä ? kokeilkaapa jäällä nostaa kovasta vauhdista yksi tyttö ilmaan niin että vaan kolme nostajaa ? treenitki teil oikeen 4 kertaa viikossa OI OI leiri kerran vuodes WAU


      • Ärsyyntynyt valkku
        synchroskater♥ kirjoitti:

        sori nyt vaan, mut cheerleading ei oo rankkaa urheilua. varmaan tei onki lihakset maitohapoil jo ohejlman puolivälis ? ja treeneis vedätte kokonaisii 8 putkeen ? voitte tohonki väittää vastaan joo mut hei niissä stunteissanneki tyyli kuuden tytön kasa nostaa yhtä ? kokeilkaapa jäällä nostaa kovasta vauhdista yksi tyttö ilmaan niin että vaan kolme nostajaa ? treenitki teil oikeen 4 kertaa viikossa OI OI leiri kerran vuodes WAU

        Okei, kai nyt munkin on pakko tähän asiaan lyöttäytyä.
        Ymmärrän hyvin sen, kuinka ihmiset sanovat että cheerleading on pelkkää kentänreunalla heilumista ja onhan se sitäkin. Mutta vain jossain seuroissa. Meidän seurassa kesällä mennään porukkalla kannustamaan futaajia sen takia että halutaan niillekin hyvää menestystä ja mainetta koko seuralle, niin futaajille kuin cheerleadereillekin.

        Pian 7 vuoden harrastamisen jälkeen voin sanoa, että en tee tätä siksi, että saisin laittaa sen hameen päälleni ja meikit naamaan. Teen tätä siksi koska kisoista tulee niin mielettömän hyvä fiilis.

        Ja mitä pukeutumiseen sanon on se, että kun mikroja ( 4-8 vuotiaita) valmennan, niin en iki maailmassa laittaisi heitä kauhean pieniin hepeniin, kuten jenkeissä on tapana. Yksinkertaisesti opetan tytöille ja pojille perusasioita liikunnasta, that's it.

        Mutta on tietty niitäkin, jotka heiluu ja keikkuu niin kauhean lyhyissä vaatteissa ja suoraan sanottuna hävettää olla samassa seurassa. Ja ei cheerleadingin vaatetus ole edes paha, jos ajattelee mitä nuoret nykyään käyttää yllään. Paljastavampia sanon minä.

        Johtopäätös: Cheerleading EI ole kaikille, sitä ei ole pakko katsoa jos ei halua. Tai ei tarvi muksuaan sinne joukkueeseen laittaa jos ei halua. Mutta jos ette lajista tiedä mitään, niin miksi edes kirjoitatte tänne kuinka 'helppoa' se on, aikuiset ihmiset järkeä käteen! Luulin että suomalaiset ihmiset olivat fiksuja.


      • -cheerleader
        synchroskater♥ kirjoitti:

        sori nyt vaan, mut cheerleading ei oo rankkaa urheilua. varmaan tei onki lihakset maitohapoil jo ohejlman puolivälis ? ja treeneis vedätte kokonaisii 8 putkeen ? voitte tohonki väittää vastaan joo mut hei niissä stunteissanneki tyyli kuuden tytön kasa nostaa yhtä ? kokeilkaapa jäällä nostaa kovasta vauhdista yksi tyttö ilmaan niin että vaan kolme nostajaa ? treenitki teil oikeen 4 kertaa viikossa OI OI leiri kerran vuodes WAU

        öö? oon hei vasta 10v. ja oon minien edustusjoukkuees. no siis kylhän meil on se 4 kertaa viikos, mut sen verran treenejä on niiku mielestäni minille ihan tarpeeks ku on koulu ja kaverit! ja me tehää lihaksii joka treeneissä jtn 30!!!!


    • HEYHE5HE

      30 lihasta? voi luoja ! me tehää joka treeneis punnerruksii, keinui, vatsoija ja kaikkii muitaki JOKAISTA ERILLAISTA 30 yli. minien kantsii jo opetella et pitää valuu hiki ja näin ..

    • noniinpä

      Meillä treenit 5-6 krt viikossa ja olen siis edustus sekajoukkueessa. Meillä yksi henkilö heittää toisen maasta yhdelle kädelle seisomaan

    • Heiii<3

      Vanha keskusteluhan tämä on, mutta tulin nyt sitten oikaisemaan noiden idioottien puheita. -Cheerleader tarkoitti luultavasti 30 lihaksella tekevänsä 30 vatsaa, 30 punnerrusta, 30 selkää jne. Ottaen huomioon että minit ovat n. 10 vuotiaita, se on aika paljon.

      Ja ei, cheerleading ei ole kentän laidalla hillumista ja jakapalloilijoiden kannustamista, cheerleadereista suurin osa ei ole edes koskaan käynyt jalkapallo matseissa, ne kentän laidalla pomeja heiluttelevat pikku idiootit eivät liity mitenkään _kilpa_cheerleadingiin.

      Ja enpä usko että yksikään jalkapalloilija voisi nostaa 40-kiloisen ihmisen noin vain ilmaan, tai heittää jalkansa pään korkeudelle?

      Ja me emme meikkaa treeneissä, mitä hyötyä siitä olisi? Hiki valuttaisi kuitenkin ripsarit pois (; Eli ilman meikkejä mennään, paitsi kisoissa.

      Ja kisat, emme ole siellä huutamassa pomien kanssa, ei. Teemme musiikin tahtiin hyvin vaativia acro juttuja ja stuntteja (Joihin jääkiekkoilijat ja nahkapallon potkijat eivät pystyisi). Emme siis todellakaan kannusta ketään.


      Nimimerkillä ''Nauran teille, jotka luulevat cheerleadingin olevan kentän laidalla huutamista'' :DDD

    • Musta o epäreiluu et ihmiset tulee tänne haukkuu cheerleadingia ja luulee et cheerleading on sitä heilumist siel jääkiekko peleis...
      kosk sitä se EI oo!! se on oikeest urheiluu rankkaa treenii ja siihe tarvitaa taitoo,venyvyyt ja kaikkee muutki! (harrastan ite kilpa cheerii)

    • Cheer-tanssija

      "lol ei cheerleaderit ees mitään notkeita" Saatko ite ees spagaattii?? Jos saat nii entä yli spagua 3 puolalta? Et älä vaa valita ettei cheerleaderit tai cheer-tanssijat ois notkeita!

    • emppufliini

      no pitäskö siä ilmassa vetää spagaadi jollai polvipitusel mekol??? o_0 ei ehkä iha onnistus. sama se on ku laittas bikinit ulos pakkasee. toiset asut on tehty ulos ja toiset urheiluu ja jotkut nukkumisee, nii se meneee!

    • Ei pitäis, mut älä sano, että cheerleaderit/tanssijat ei olis notkeita...

    • Kcheer-tanssija

      Shuuuuu:

      Eiks sen pitäny olla cheer-tanssi seura?

    • Voimistelufani

      Kyllä cheer on urheilua. Itse en tätä kyseistä lajia harrasta,mutta minusta myös on hölmöä ajatella että se ei olisi rankkaa.Ja muutenkin juuri noissa esiintymislajeissa täytyy hymyillä.Itse harrastan joukkuevoimistelua 2-3 kertaa viikossa 2-3 kertaa viikossa kotitreenit. Mutta minusta kyllä vaikuttaa siltä että voimistelu on vaativampaa kuin cheer,sillä cheer ryhmäänhän pääsee ilman taustaa.Mutta kyllä cheer on urheilulaji verrattuna esim.ratsastukseen minusta se on enemmänkin kyllä sille hevoselle liikuntaa,muttei ihmiselle.

      • 14v

        Nyt lauon parit faktat teille:

        1. Tiesitkö, että ensimäiset cheerleaderit olivat juuri nimenomaan MIEHIÄ? Mm. Usan entisistä presidenteistä jotkut olivat cheerleadereita ja siitä laji kehittynyt II maailmansodan jälkeen naisvaltasemmaksi, kun naiset saivat lisää oikeuksia.

        2. Tiedätkö miltä tuntuu, kun stuntissa henkilö, joka on ylhäällä tippuu niskaasi? Tai kun kenkä tulee naamaan? Nousija (eli henkilö, joka on ylhäällä) tippuu heitosta tai muuta vastaavaa.

        Mutta kaikki tämä vain, koska KILPACHEERLEADING on rankkaa ja RAKASTA URHEILUA! Ne mahtavat fiilikset, kun on saatu yhdessä tiimin kanssa stuntti toimimaan, sekä voiton riemu!

        Kiitos.


    • mimi18

      Lappeenrannan urheilutalolle etstään syksylle 7-18 vuotiaita tyttöjä!

    • Turhaa vertailua

      Ite oon sekä cheerleader että ratsastaja,uskokaa pois että rankkaa on!Tosta cheerleadingista onkin jo tullut jo niin paljon oikeetakin asiaa mutta ratsastus!Ei kukaan sua sinne hevosen selkään istuta,töitä on tehtävä ennen kun pääset ratsastamaan ja senkin aikana..en ymmärrä miks pitää kritisoida eri harrastuksia,ihan sama ootko jalkapalloilija,painija tai ratsastaja eri harrastuksia ei voi verrata toisiinsa! (En tiiä kyllä et lukeeko tätä ees kukaan kun on sen verran vanha keskustelu)

    • Anonyymi

      Juu on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe