Hei!
Onko mahdollista tehdä itse homma, jos on peruskätevä käsistään? Jostain luin, että on olemassa jotain halkaistuja suojakumeja. Kun en uskalla alkaa vetoakselia irroittamaan, niin semmonen ois hyvä.
Vetonivelen suojakumin vaihto vm 2003 itse?
4
2683
Vastaukset
- Hmmktt
Oletko varma että vetonivel on kunnossa? Turhaan vaihdat siihen uutta kumia päälle jos nivel on ottanut jo siipeensä, joudut sen kuitenkin vaihtamaan pian. VAihda kerralla kumi ja nivel, liimaa saumat niin saat pitkää ajoa ongelmitta...nivelen suhteen.
- jaa
Vetonivelen vaihto vaatii jo liikaa innostusta asiaan. Varsinkin jos homma pitäis tuolla ulkona tehdä.
- irroitella
Peruskätevä ei irroittele vetoakselia, jos kyseessä uloin nivel. Eiku mutteri auki, alapallo irti ja väännät koko etunavan sivuun. Sitten vain vetonivelen sokka auki, nivel kouraan, putsaus, uutta rasvaa ja tietenkin uusi suojakumi akselille valmiiksi ennen kuin homma kasaan.
- mondeo04
tuo sokka ol kyllä ärsyttävä laittaa ku ee männy uus eekä vanhakaa,piti vanhasta sokast 10-15mm pätkästä pojes nii sai nivelen kii sit :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049284
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021956Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421801- 241590
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131331Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371260Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30873