Hei!
Onko mahdollista tehdä itse homma, jos on peruskätevä käsistään? Jostain luin, että on olemassa jotain halkaistuja suojakumeja. Kun en uskalla alkaa vetoakselia irroittamaan, niin semmonen ois hyvä.
Vetonivelen suojakumin vaihto vm 2003 itse?
4
2803
Vastaukset 4
- Hmmktt
Oletko varma että vetonivel on kunnossa? Turhaan vaihdat siihen uutta kumia päälle jos nivel on ottanut jo siipeensä, joudut sen kuitenkin vaihtamaan pian. VAihda kerralla kumi ja nivel, liimaa saumat niin saat pitkää ajoa ongelmitta...nivelen suhteen.
- jaa
Vetonivelen vaihto vaatii jo liikaa innostusta asiaan. Varsinkin jos homma pitäis tuolla ulkona tehdä.
- irroitella
Peruskätevä ei irroittele vetoakselia, jos kyseessä uloin nivel. Eiku mutteri auki, alapallo irti ja väännät koko etunavan sivuun. Sitten vain vetonivelen sokka auki, nivel kouraan, putsaus, uutta rasvaa ja tietenkin uusi suojakumi akselille valmiiksi ennen kuin homma kasaan.
- mondeo04
tuo sokka ol kyllä ärsyttävä laittaa ku ee männy uus eekä vanhakaa,piti vanhasta sokast 10-15mm pätkästä pojes nii sai nivelen kii sit :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j861330Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga79849- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden273748Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80612Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35611- 46585
- 35568
- 25532
- 37532