Käikälä, Millainen paikka asua?

Onko kokemuksia?

Olemme muuttamassa Käikälä rivitaloalueelle. Onko kokemuksia millainen paikka tämä on? Miten bussi yhteydet muuten? Kun en Hämeenlinnan bussi aikatauluja löytänyt. ja aikataulu vihkosetkin on kuulema jaettu kaikki :)
Ilmeisesti joudun kulkemaan vakio hämeenlinna-Turenki bussilla. voiko tuolla bussilla mennä Hämeenlinnan sisäistä matkaa hämeenlinnan kuukausi lipulla? Vai pitääkö ostaa kaksi eri kuukausi lippua ?
Kaikki kokemukset tervetulleita! vähän jännittää, että miten nuo bussit, kun pitäisi olla aina klo 6.48 tai 7.18 asemalla.

84

8354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -taulu
    • hyvin toimeentuleva

Terve tuloa meidän muiden joukkoon!

• jopas nyt

Eiköhän sellaista keskiverto soppaa paremminkin.

• ei sinne

linja-autojen kannata ajaa kun melkein
        kaikilla on ainakin kaksi autoa

• alkuperäinen kirj.

Heh no me emme kovin rikkaita ole, mutta emmeköhän sinne mahdu. Kiitos bussi aikataulusta!
        ja hyvä, jos pääsee kk lipulla sinne :)

• enpä ole ennen kuullut

pers aukisten tavallisten duunareiden aluetta..velalla tehtyjä taloja, tai talopaketteja.. taitaa siä muutama kovanrahantalokin olla..

• eshg

vielä rikkaitten aluetta.Persaukiset siellä asuu.Ennen muuttaisin vaikka hirsimäkeen,vahvan köyden kanssa.

• niin...
        alkuperäinen kirj. kirjoitti:

Heh no me emme kovin rikkaita ole, mutta emmeköhän sinne mahdu. Kiitos bussi aikataulusta!
        ja hyvä, jos pääsee kk lipulla sinne :)

voisi puhua lähinnä köyhistä!

• h:linnalainen

on kelvannut pitkänmatkan linja-autoissa.

• seutua

toisin kuin rutiköyhä kukoistensyrjä puliukkoineen..

• tyytyväinen

hyvä paikka asua

• paremmille paikoille

En suosittele aluetta.Rautaruukin tehtaista tulee saasteita.
      Hyvänä esimerkkinä,katsele talojenkattoja....ruosteenruskeaa.
      Pyykkejä turha kuivata ulkona,pihakalusteet kun pyyhkii niin rätti ruskeana ja se ei ole siitepölyä.
      Metalliset esineet,turha pitää ulkona...ruostuvat todella nopeasti..jne.jne.
      Kysele vähän ennenkuin muutta.....minä muutin sieltä pois 5v riitti sitä ruosteen ruskeaa saastetta.

• Joskus rrlla olleena

Tässä tulikin asiaa.Tilanne ei ihan niin paha liene kuin Raahessa (kerran kävin pihalla kääntymässä)paskaa ilmassa mahdottomasti.

Mutta ihan turhaa tulla esittämään mitään rikkaiden alueesta.

• 12v,asunut
        Joskus rrlla olleena kirjoitti:

Tässä tulikin asiaa.Tilanne ei ihan niin paha liene kuin Raahessa (kerran kävin pihalla kääntymässä)paskaa ilmassa mahdottomasti.

Mutta ihan turhaa tulla esittämään mitään rikkaiden alueesta.

Asiat muuttuneet ! Ruukille asennettu hyvät suodattimet, eipä pölyä tule siihenmalliin kuten ennen.

• haista paska

haista vittu ei täälä mitään saastetta oo tais vaan oma aamu paskas vähän roiskua! :D

• Harriveikko1

Eihän koskaan tuulilta Oo tullut pätkääkään mitään päästöjä

• Varokoon Lyseo

Häirikkönuorisoa pilvin pimein. Vanhemmat ei yhtään katso perään, keskenkasvuiset rikkovat, melskaavat, varastavat ja riehuvat. Kouluissa opettajat ovat kauhuissaan Käikälän porukasta.

• ongelmia tiedossa

Käikälä on tyypillinen työläiskaupunginosa.
      ongelmina lähinnä viikonlopun työläiskännit....pullo kossua ja perhe pihalle.
      Aika paljon nuoriso ongelmia,häiriköintiä,paikkojen särkemistä.
      Suomeksi sanottuna Rautaruukin kupeessa oleva työläisasuntoalue.

• PertsaH

Käikälässä asuu alle 25 vuotias miljonääri. Revi sitä.

• Terv. Myllymäestä

Kamala paikka, häiriköitä ja rauhattomuutta. En voisi kuvitella ikinä asuvani siellä enkä missään kaupungin itäpuolella.

• raikkaat tuulet.

Myllymäkeläinenkin kirjoittelee kuin parempikin tietäjä vaikka ei ole asunutkaan täällä hienosto-kaupunginosassa-

Täältä Käikälästä on suora ja ruuhkaton tie Turengin kauppoihin ja palvelut pelaa,, ei parkkimaksuja parkkipaikkoja löytyy.

Valmiiksi rakennettu alue, isoja puita, puistomaiset sekä suojaisat pihapiirit, vertaa Myllymäen ahtaita kujia ja kulmauksia, tiiriön ja keskustan ruuhkat parkkimaksut, ym, ym, en voisi kuvitellakkaan että enää muuttaisin mäkeen,,täällä voi olla mitään olevinaan,,,on vaan.

• Ähhhh !!

Heitähän uutta kehiin ! 2008 meni jo ajat on muuttuneet. Kasta sivua.

• !!!!!!!!!!!

Käikälä = Räkälä

• tilaa heti

Aivan mahtava paikka. Naapurit ovat äärimmäisen ystävällisiä ja nuoriso kohteliasta. Ulkoilureitit lähellä ja julkinen liikenne toimii moitteetta.

• Peräkorpea

Käikälä on kurja slummi tehtaan varjossa. Hämeenlinnan duunareitten onnela - kai? Velkaisia pieniä lättänöitä omakotitaloja - hyi!

• Veikko V

Vähemmän Käikälässä on velkaisia tilastojen mukaan kuin Myllymäessä, joka täysin ylimainostettu ja täyteen ahdettu lähes slummi nykyään. Pihalle ei ole asiaa, sillä moottoritienn ja Ahveniston rada melua ei kauaa viitsi normaali ihminen kuunnella.

• Pete M

Puhuisit vasta kun jotain oikeasti tiedät Käikälästä. Tehtaan korkeat piiput eivät laske saasteita Käikälään, vaan paljon pitemmälle, esim. Myllymäkeen ja keskikaupungille, mutta yleesä yli 10 km ja siitä eteenpäin.

• oma maa mansikka

Mukava paikka käikälä on ollut jo 60-luvulta lähtien. Tosin on paljon rakennettu ja itsestäänhän se on kiinni miten elelee.

• muuallakin asunut

Käikälä on ihan hyvä paikka asua,tosi rauhallista seutua.

• Onnelliset-1

Käikälä on lapsiperheitten unelma. Emme muuttaisi täältä lähellekään keskustan liikenteen saasteita ja moottoritien- ja radan melua.
      Velaton kaunis talo puistomaisemissa, mikäs täällä on asuessa.

• luontoa ympärillä

Täällä on kauppa ,posti, koulu, lastentarha, hyvä uimaranta ja matonpesupaikka lähellä, rauhalliset kävelytiet lapsille, kaikki kävelymatkan päässä.

Lisäksi lyhyt ja rauhallinen tie ajella esim, Turenkiin suurempiin kauppoihin, parkkipaikkoja löytyy, ei tarvitse seisoskella liikennevaloissa.

Ja kävellen töihin jos sattuu ruukilla olemaan työt, vuositasolla isot säästöt autokuluissa, tulee samalla hoidettua omaa kuntoakin raittiissa ilmassa.

10 pistettä.

• Ei kiinnosta

Joo kaikki on kilometrien päässä. Peräkylää. Surkea kolkka.

• Onnelliset-1

Mitkä ihmeen kaikki? Kaikki tarpeellinen, joka liityy asumiseen on aivan lähellä.
      Jos haluaa välttämättä kaupungin meluun ja ääni- ja liikennesaasteiden sekaan, niin alle 5 minuutissa on sekin ihanuus tavoitettavissa.

• Emmätajuu

Rutiköyhä Kukostensyrjä puliukkoineen...häh?
      Ite oon täällä asunu kohta 2v. Yhtäkään puliukkoo en ole nähny tai sitten ovat jos sellasia ammattilaisia, että osaavat näytellä oscar- tasosesti selvää..tiiä sitte.
      Ei niistä ainakaan haittaa ole ollut jos niitä täällä jossain hengailee. Lähimmät , mitkä ite olen havainnut, löytyy akselilta Harakkamäki - Laaniitty.

Mitenköhä se köyhyys sitte näkyy täällä?
      Ei tossa kadulla ainakaan, saati tän taloyhtiön pihassa ole yhtään telttaa, joissa asuis köyhät, velalliset reppanat..kun ei ole vara asua minkäännäkösessä kämpässä.
      Pitänee ruveta kyttämään ihmisiä, ehkä bongaan edes yhden puliukon tai niin köyhän, että se näkyy uloskinpäin.

• Käsitys

Se on kyllä se katuma jossa ne köyhät asuvat.En oo kyllä montakaan köyhää täällä nähny ja oon asunu täällä kuutisen vuotta ja ei se ilmakaan yhtään saasteisempaa ku missään muualla

• Asukas jo 10- vuotta

Käikälä on Hämeelinnan paras alue asua. Ei liikenteen melua, ei liikenteen saasteita, luonnokaunetta, järvet molemmin puolin. Hyvä K- kauppa Ainoa miinus on 5- minuutin ajomatka saasteiden ja metelin sekaan keskikaupungille. Talot ovat etupäässä omia, toisin kuin Myllymäen pankin lainoittanmat talot. Ei yhtään kerrostaloa koko alueella.

• Keskipäiväköyrijä

Käikälässä on yks hyvä mimmi joka ei ole duunissa, silloin kun sen ukko on töissä, niin sitä on ihan kiva käydä paukuttaan eestä ja takaa:) Ja se kämppä on velallinen, ukko painaa hiessä hommia ja mimmi hoitaa kotona taloo ja hyvin hoitaakin, ottakaahan muutkin naisimmeiset mallia, eli kiimaa taloon kun äijänne on töissä, piristää kuulemma kunnolla suhdetta:)

• Yövuoroköyrijä

Onkohan sama talo, missä mäkin käyn pamputtamassa.....tosin mä käyn aina ukon yövuorolla..!! Naapurissakin tuntuu olevan sama meininki.

• potenssissalöytyy

No niin nyt päästiin asiaan, siis meitä napalankoja on useampiakin. Siis ette arvaa kuinka sylettää kun saa lukea täältä että siellä käy muitakin kuin minä. Ja niin kun se mua aina kehuu, olen kuitenkin vähän kateellinen sen miehelle!

• HeimoJanakkala

Kaupan ympäristö, eli myös ne rivarit on sotkettu milloin milläkin karkkipapereilla yms jätteellä. Lassila Tikanoja ei pahemmin välitä kakkojaan siivota joten tuuli heittää ne ihmisten pihoille. Kakaralaumat tuhoaa kaiken puistoista ja alikulkutunneleista.

Tehtaat saastuttaa melkoisesti, viime kesän marjat oli osittain syömäkelvottomia liian korkeiden metallipitoisuuksien takia.

Uimarannalla on käärmeitä sekä koiranjätöksiä. Viikonlopun jäljiltä aina joku älypää on yrittänyt polttaa kaikki puiset kalusteet taivaan tuuliin. Yleensä epäonnistuen, mutta jotain vahinkoa aiheuttaen.

Tarvasmäki on täynnä hometaloja, virolaisten kokoonkyhäämiä loukkoja joita myydään tyhmille ensiasunnoiksi. Aika hurjaa menoa on tullut siinäkin nähtyä.

Kadut on kapeita ja pensasaidat aiheuttaa vaaratilanteita kun penskat singahtelee sieltä puskien takaa yllättäen eteen.

Pari vuotta tuli asuttua, eipä ole ikävä takaisin.

• JanakkalanSherlockHei

Toivottavasti kukaan ei suakaan ihan tosissaan ota. Mitkä kakaralaumat puistoja tuhoamassa? Kumma juttu kun olen täällä koko ikäni asunut ja nykyään puistossa ei näe kun vanhempia pienten lastensa kanssa hiekkalaatikolla. Mitä tuhottavaa on alikulkutunnelissa jos viitsisit vähän tarkentaa? Jos säkin ymmärtäisit teollisuudesta jotain niin voisit tietää mitä sieltä tehtaan piipusta tulee. Jonkinmoinen tieteilijä taidat olla kun pystyt kertomaan marjojesi rautapitoisuudesta? Uimarannalla en ole ikinä nähnyt tai kuullut että siellä olisi käärmeitä vaikka näitä rantoja täällä olen 30v käyttänyt niin ja koiranjätöksistä ei tietoakaan. Puukalusteet rannoilla on koitettu polttaa jo 10vuotta sitten että tiedoksi vain. Tarkenna toki mitkä talot tarvasmäessä on homeessa? aika melkosia syytökisä mieheltä joka on korkeintaa siellä käynyt tekemässä U-käännöksen? ettei vaan kateus iskeny kun näät et joku pistäny komeen töllin pystyyn? Aika moni siellä ihan oman talonsa on rakentanut omin pikku kätösin ja virosta ei ole ollut niillä tonteilla kun korkeintaan juomat. Kadut on varmasti ihan standardi levyiset jos sää niidenkään rakentamisesta yhtään mitään ymmärtäisit. Enpä onneks itse ole törmännyt vielä singahteleviin lapsiin jotka pensasaidoista tulee? niistä olisi varmaan hyvä tehdä jonkinnäköinen aloite sitten niin otetaan puskat pois niinkun siellä teillä turengissa päin? :) Olen puhunut.

• Yllätyspaketti

Olen kyllä aina tiennyt että hämäläiset ovat hitaita vastaamaan, mutta että noin hitaita.

• mylläriä tarvitaan

Ilman muuta kannattaa muuttaa Käikäälään,siellähän asuu Hämeenlinnan suuri "mies" JORMA HASSINEN."Mies" joka pääsi kaupungin halliyhtiön toimitusjohtajaksi pelkällä kansakoulun päästötodistuksella.

• Olet vaan kade

Sinä "mylläriä tarvitaan" et olisi päässyt edes yliopiston loppututkinolla.

• lätkä1

Tämä samainen mies ei asu enää käikälässä taitaa asua espaniassa toisen tunnetun HML kanssa muistellen vanhoja HPK aikoja.

• surullinen124

Käikälä. Tuo hyvin paljon, ikävä kyllä huonoja muistoja menneiltä ajoilta. Vieläkin 37 vuoden jälkeenkin minua haukutaan tai oikeastaan eräs hämeenlinnalaisnainen. Olen aikonut puhdistaa maineeni, joita todellakaan en ole tehnyt. Olen kuulemma syyllinen errän vanhan naisen dementiaan ja sitä myötä hänen kuolemaansa. Tämä henkilö on muistaakseni synt vuonna 1927 ja vajaa vuosi sitten kuoli. Olen monta kertaa suunnitellu kertoa mitä oli olla sen ajan lapsi ja laittaa hämeen sanomiin.Siis se paluumuutto ei koskaan toteudu, Asiat täällä missä asun on hyvällä mallilla, mutta se tietty koti-ikävä saa väistyä. Kun en voi mainita sääntöjen mukaan nimiä niin olin siihen aikaan hymytyttö ja laulajatyttö, Kirvelee, että joudun syyttömänä kantamaan. turhaa syntisäkkiä. Minulla on syöpä ja taistelen sitä vastaan. En kaipaa sääliä tai voi kauhiaa, mutta onko tällainen järjetön viha toista kohtaan kohtuullista.

• droppia

Lääkkeet!

• missä_käytöstavat
        droppia kirjoitti:

Lääkkeet!

No on siinäkin nyt ollut vastaus jollekulle.

• maikki66

Hämäläinen on hämäläinen.

• Käikälä_uuuuuu

Onko Jackrusselin terrierejä ???

• masda1

paska

• käikälän kasvatti

Kunhan pysytte erossa Nugesta... Niin kaikki ok.

• S Avunahka

Savunahka city!

• ert53ertgergteert

Tänään tuli ajeltua lävitse, eikä tehnyt yhtään mieli muuttaa alueelle. Karu paikkahan tuo on. Täpösen täynnä sosiaalidemokraattia ja ynnä muuta sen sortin vapaamuuraria tai pikkupaskiaista.

Varmaan ne ihmiset kirjoittaa myös tänne ihan helvetin paljon itse aiheutetussa ahdingossaan.

• naapurisikai

Pääset pekolanliikenne.fi linjoill 12 ja 15 parhaiten rantatieltä/käikälästä asemalle. Linja 10 ajaa myös harvialantietä pitkin asemalle. Sama kk lippu käy kaikissa busseissa.

• ponu67

minä olen vanajan käikälästä kysyn kuka tietää missä on puutteen kuja paikka oliennen todella hieno asua.

• Vanajalainen

Toki, hieno järvinäköala Miemalanselälle ainakin talviaikaan. Vieressä pieni suojelualue jossa monia harvinaisia kasveja. Siitä tulee vieresta kuljettua omalle veneelle.

• naapurostokuraa

Tietoon tullut ikävää skeidaa Käikälästä. Pois pitäisi päästä nopeasti ennenkuin pahenee jutut.

• httrht6667

Rikollisjärjestö pesitynyt tämän syksyn aikana alueelle. Itse laitan taloni myyntiin kohta puoliin

• Asukasnro54321

Onnea asunnonmyyntiin ! Toivottavasti uudet asukkaat eivät käy Suomi24-palstalla lukemassa näitä juttuja, peljästyvät kun totuus tulee esiin.

• jklbklblkblijlkjli

Jaa, onko sinnekin SPR:n vastaanottokeskus vireillä vai?

• myllynparasta

Joko Hassinen myi torppansa.Arvatkaa kenen ansiota on että kohta on käikälän talot alennusmyynnissä.

• IsotRosvot

Älkääs nyt masentuko. Täällä ei ole enää pikkurikollisia. Tämä hieno asia mainittiin ihan Hämeen Sanomissakin jonkun naamaansa piirrellen koomikon toimesta.

• SatasenKaappaus

Pitääkö tää naamansa piirrellyt Siwanryöstäjä itseään jonain suurrikollisena. Voi vittu mikä suuruudenhullu uuvatti.

• Kuikelo

Eipä siitä kannata juuri välittää. Surkimus mikä surkimus. Jos jotain tulee uhoamaan niin yks avari täpöllä vaan yläkertaan. Siinähän sit lepää aikansa.

• onnikallaonneen
    • vanhaposti

Moottoripyöräkerhon pesäke löytyy käikälästä, joka "onneksi? " vaihtuu vuodenvaihteen jälkeen maahanmuuttokeskukseksi.
      Käikälä sisäänpäin kääntynyt tehdas-alue jossa kytätään naapurien tekemisiä. 80 ja 90 luvulla mustalaiset ja pylkkäset pyöri siellä aiheuttaen pahennusta.
      Hieno ala-aste löytyy kirkonkulmalta.

• mohammedabdikulli

En muuttaisi Käikälään. SSAB tehdas pitää hemmetinmoista mekkalaa ja sitten vielä tuo huhuttu partalasten uusi keskus - onko tämä muuten totta? Naisille ja lapsille pitää hommata pippurisumuttimet ja sähkölamauttimet?

• voihuhuja

Ei se keskus ole Käikälässä päinkään, ihan on toisella suunnalla ja Vanajan toisella puolella. Eikä ne tehtaat mitään mekkalaa pidä, käy kuuntelemassa.

• mohammedabdikulli

Kuuluuhan tuo järkyttävä kohina koko ajan. Joka päivä. Voi reppanaa - Perttula on jo vanha juttu. Etkö ole lukenut uusista keskuksista?

• wd34343

Tämän rikollisjärjestön pesityminen alueelle on harmillista.

• Käikälänoppipoika

Käikälä, alikulkutunnelit ja teollisuusrakenteet töhritty maaleilla, nuoriso kokoontuu joka viikonloppu metelöimään ja ryyppäämään ja cannonball mc toi huumekaupan juuri käikälään

• Mieti.viisi.kertaa

Käikälän puolella asustelee Sirpa Laakso, Jorma Hassinen ja Kannonpallit, sehän kertoo jo aika paljon!

• Äyssit

Käikälässä ei ole puliukkoja vaan katumalla, yrittäkää nyt ymmärtää.

• Hyväpaikkaasua

Käikälä on hyvä paikka asua. Kaksi järveä lähellä ja tehtaan savutkaan eivät ole haittana, sillä pitkät piiput vievat savut muualle. Käikälässä on vähemmän velkaisia kuin muualla Hämeenlinnassa, kuten esim. Myllymäessä. Pientalo valtaista asutusta, eikä kerrostaloja. Hinnat ovat kohtuullisia ok-taloissa ja myös rivitaloissa. Suosittelen lämpimästi.

• NeverEverr

Yäk ei ikinä käikäälään. Paska paikka ja pitkä matka kaikkialle. Ei jatkoon.

• JaFaktaaOn
        NeverEverr kirjoitti:

Yäk ei ikinä käikäälään. Paska paikka ja pitkä matka kaikkialle. Ei jatkoon.

Eihän sinulla ole edes varaa asua Käikälässä. Yäki vaan Katumalla muitten pultsareitten joukossa.

• kgkgöp565

En muuttaisi Käikälään. Teollisuusalueen takapiha-aluetta

• jkhlj

Joo, ei Käikälään. Kaupungista löytyy kyllä parempiakin paikkoja asua.

• Ytimeenn

Tässä TOP-5 mihin en suosittele muuttamaan:

Katuma
      Nummi
      Jukola
      Harakkamäki
      Käikälä

Jos noista nyt johonkin olisi pakko muuttaa, niin kaippa se sitten olisi käikälään kuiteskin mentävä.

• Käikäläkunniaan

Ihana paikka asu. Rautaruukki ja canonballsit tuossa vieressä ja koskaan ole kummastakaan ollut ongelmia. Enemmän vituttaa naapurin räksyttävät koirat. En ole havannoinut huonosti käyttäytyvää nuorisoa tai mitään muutakaan mistä täällä on Käikälää moitittu. Katuma, Myllymäki, Kauriala ja Ojoinen on niitä missä asuu viinatrokarit, nistit ja huorat!

• Hohhoijakkaa-sijainti2km

Ikä: 40
        Sijainti: < 2 km
        Jäsen alkaen: 29-09-2017
        Olet saanut (1) uuden viestin lähellä sinua.
        Hei naapuri, näen sinut kulkemassa ohi silloin tällöin… ja pidän näkemästäni ;). Voisimmeko tavata pian? Olen usein yksin kotona, joten voit tulla käymään milloin haluat.

• Anonyymi

Omistan "mummon mökin", rantatien alkupäässä!Rauhallista on"mopot" kesällä vähän pörräilee,hyvä uimaranta,lähellä,kaupunkiin ,"busseja kaksi kertaa tunnissa,vaihtolipuista en tiedä,kaksi Kauppaa!!suosittelen11

• Anonyymi

Hyvät julkiset liikenneyhteydet, toimiva katuverkko, hyvin kauppoja, virkistysmahdollisuudet lähellä, vaurasta aluetta, talokanta monipuolista. Aika haluttua asuinaluettahan tuo on. Tehtaista ei ole haittaa, tosin ihan tehtaan vieressä en haluaisi asua, mutta tottumiskysymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      72
      2698
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2672
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2322
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1619
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1475
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1270
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe