Sala suhde lomittajaan

remppareeta ...

Mitä ootte tämmösestä mieltä. Tilalle tulee kaunis lomittajanainen ja emäntä lähtee viikoksi lomalle, milloin mihinkin. Isäntä pitää lystiä lomittajattaren kanssa. Onko mielestänne oikein ? Kuuluuko "sekin" lomittajan palvelevaan ammattiin ?Entä, jos ne oikeasti syttyvät toisiinsa ja rakastuvat. Miten sitten käy ? Kutkuttava ajatus, vaikka en hyväksy. Emäntä parka, ei tiedä mitään.

171

13109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • namittelu

      vähän kun salakaato?

    • Miten siinä käy

      Voipi siinä emäntä nuortua.Eikä se ole varmaa mitä vaimokulta reissussa touhuaa.Tiedän muutaman tapauksen missä emäntä vaihtui parempaan,eli joskus kannattaa.Itse ruppeisin mielelläni nuorempaan lomittajaan seksisuhteeseen,mutten enänpään.

    • xxx...

      Emäntä lähtee yksin ties minne millon mihinkin .
      Se on suurenpi ja ensimäinen kysymys.
      Siis miksi isäntä ei mene mukaan.

      • e-mäntä

        muutakin elämää kuin tilan sisällä.


      • Että veronmaksajat
        e-mäntä kirjoitti:

        muutakin elämää kuin tilan sisällä.

        ..maksaa ihan oikeesti nää "maajussin morsmaikat". Ja lomituskin pelaa. Ainakin tuet pois! Toihan on harrastustoimintaa!
        Sanoo sitten Anttila mitä haluu kansallisten tukien tarpeellisuudesta!


    • Jonne H.

      Parempi olisi kysyä miksi meidän oikeasti verojamaksavien pitää kustantaa maajussien lomituksetkin!

      On se vaan saatanan ihmeellistä "yrittäjyyttä"!

      • että....

        sullakin olis ruoka suussa jotain nassuttamista,ettet pitkästy käsies roikottamiseen tyhjän panttina.


      • rahoilla se lomitus tienattu

        Vedäthän sinäkin kaikenmaailman lomiltapaluurahaa.
        Meikäläisten on palattava sen vähäisen loman jälkeen työn ääreen ilman rahapottia!


      • Jonne H.
        rahoilla se lomitus tienattu kirjoitti:

        Vedäthän sinäkin kaikenmaailman lomiltapaluurahaa.
        Meikäläisten on palattava sen vähäisen loman jälkeen työn ääreen ilman rahapottia!

        Jos olisin yrityksen palveluksessa, saisin korvaukset sopimuksen mukaan.
        Lomaraha on osa palkkaa ja yritys maksaa sen, EIVÄT VERONMAKSAJAT. Se on pois yrityksen voitosta.

        Yrittäjänä en saa mitään tukea lomieni suhteen.

        Onko sinun vaikea ymmärtää eroa.

        Te maajussit ette maksa edes omia eläkkeitänne vaan MYELin rahoitus tulee sekin pitkälti yhteiskunnalta.


      • Virhe..
        Jonne H. kirjoitti:

        Jos olisin yrityksen palveluksessa, saisin korvaukset sopimuksen mukaan.
        Lomaraha on osa palkkaa ja yritys maksaa sen, EIVÄT VERONMAKSAJAT. Se on pois yrityksen voitosta.

        Yrittäjänä en saa mitään tukea lomieni suhteen.

        Onko sinun vaikea ymmärtää eroa.

        Te maajussit ette maksa edes omia eläkkeitänne vaan MYELin rahoitus tulee sekin pitkälti yhteiskunnalta.

        Kyllä MYEL maksatetaan 100% viljelijöillä,vakuutusmaksusummat on aivan räävittömiä mutta mitään muuta ei voi kun maksaa..Olen nyt jo maksanut kaikki mitä tulen eläkkeellä kuluttamaan ja vielä olis reilu 10v työaikaa!


      • hyvät
        Jonne H. kirjoitti:

        Jos olisin yrityksen palveluksessa, saisin korvaukset sopimuksen mukaan.
        Lomaraha on osa palkkaa ja yritys maksaa sen, EIVÄT VERONMAKSAJAT. Se on pois yrityksen voitosta.

        Yrittäjänä en saa mitään tukea lomieni suhteen.

        Onko sinun vaikea ymmärtää eroa.

        Te maajussit ette maksa edes omia eläkkeitänne vaan MYELin rahoitus tulee sekin pitkälti yhteiskunnalta.

        Voihan hyvät hyssykät sentään että pitää olla typerä ja tomppeli immeinen!!!!


      • niinpä niin
        Jonne H. kirjoitti:

        Jos olisin yrityksen palveluksessa, saisin korvaukset sopimuksen mukaan.
        Lomaraha on osa palkkaa ja yritys maksaa sen, EIVÄT VERONMAKSAJAT. Se on pois yrityksen voitosta.

        Yrittäjänä en saa mitään tukea lomieni suhteen.

        Onko sinun vaikea ymmärtää eroa.

        Te maajussit ette maksa edes omia eläkkeitänne vaan MYELin rahoitus tulee sekin pitkälti yhteiskunnalta.

        mikäs taho onkaan rahottamas YELliä?
        Ei kai vaan yhteiskunta?

        Niin muuten kuka maksaa kansaneläkkeet, puhumattakaan merimiesten eläkkeistä, joita muuten ne yrittäjät eivät, kas kummaa, maksakkaan.

        ihan mielenkiinnosta kysyn on yrityksesi sellainen joka vaati Suomen lain mukaan päivittäisen huolenpidon?


      • Kylmä totuus
        Virhe.. kirjoitti:

        Kyllä MYEL maksatetaan 100% viljelijöillä,vakuutusmaksusummat on aivan räävittömiä mutta mitään muuta ei voi kun maksaa..Olen nyt jo maksanut kaikki mitä tulen eläkkeellä kuluttamaan ja vielä olis reilu 10v työaikaa!

        #Olen nyt jo maksanut kaikki mitä tulen eläkkeellä kuluttamaan ja vielä olis reilu 10v työaikaa!#

        Ihan väärin meni.Et ole maksanut penniäkäään siitä mitä tulet saamaan.Sitävastoin olet maksanut nyt eläkkeellä olevien eläkkeitä.Omien eläkkeittesi maksajaista ei ole olemassa kuin pelkkiä mielikuvia.


    • mies maalta

      Kyllä mielestäni se on oikein ja oikeastaan hyväkin asia. Siinä isäntä saa välillä muutakin mietittävää kuin vain nuo ainaiset tuki asiat

    • lomittaja...

      saa kyllä heti kenkää jos tulee ilmi.

      • Isäntä

        Minulle kun ilmi tulee. Ottajia kyllä on.


      • yessir,
        Isäntä kirjoitti:

        Minulle kun ilmi tulee. Ottajia kyllä on.

        ilmoitan mielihyvin.


    • remppareeta ...

      Emäntä tykkää käydä yksin jopa ulkomailla asti. Isäntä ei tykkää lähteä oikeastaan mihinkään. Eikä ne yhtäaikaa pääse useinkaan, kun lomittajia ei aina riitä kahta kipaletta. Tunnustan, että huhuja liikkuu siitä, mitä emäntä puuhaa lomillaan. Tykkää tanssia.Ainakin. Isäntä ei ole sitä tyyppiä, että flirttaa naisten kanssa. Se on vaan tää yksi ja ainut nätti nainen jonka kanssa luistaa.Onko se teistä väärin ? Ikäeroakin on aikalailla, ukko vanhempi.Enkä ole kuullut että olisi sillä naislomittajalla mieskaveria ollut, tai seurustellut. Juoruakat kilkattaa ja paheksuvat. Kukaan ei kehtaa mennä sanomaan tai kysymään suoraan asianomaisilta. Mutta kun heidät yhdessä näkee se loistaa kilometrin päähän. Hyväksyttekö te tällaista ?

      • naapurinmiäs

        Anna asian olla ei se sulle kuulu vähäkää, mitäs se naapurin akka siellä ulkomailla mahtaa tehdä, naitattaa itteensä gigoloillako?

        Ihan mukavaa jos isäntä saa tuoretta lihaa, vanha saakin härskiintyy etelän auringossa.


      • Käpykylän lomittaja, vapaap...

        Lomittajana tiedän yhen tän kaltasen tapauksen. Sen miehen akka on pirun paha suustaan. Haukkuu miestään, niin että naapuriin kuuluu. Se mies on vähän sellainen hellyttävä lepsukka. Oikein mukava, en voi moittia. Mutta emäntä on...huh huh. Se on haukkunut lomittajatkin. Emäntä tosiaankin reissaa yksin, tai tyttöporukalla. Mies on ,käsittääkseni enempi kotona. Jos sillä on suhde niin kyllä suon sen hälle. Ketä se haittaa ? Onkohan tää sama tapaus, mistä puhutaan ? Liikutaan eteläsuomessa, minun kertomassa tapauksessa.


      • maajussimassikka
        Käpykylän lomittaja, vapaap... kirjoitti:

        Lomittajana tiedän yhen tän kaltasen tapauksen. Sen miehen akka on pirun paha suustaan. Haukkuu miestään, niin että naapuriin kuuluu. Se mies on vähän sellainen hellyttävä lepsukka. Oikein mukava, en voi moittia. Mutta emäntä on...huh huh. Se on haukkunut lomittajatkin. Emäntä tosiaankin reissaa yksin, tai tyttöporukalla. Mies on ,käsittääkseni enempi kotona. Jos sillä on suhde niin kyllä suon sen hälle. Ketä se haittaa ? Onkohan tää sama tapaus, mistä puhutaan ? Liikutaan eteläsuomessa, minun kertomassa tapauksessa.

        Onko tällasia lomittaja tyttöjä olemassa ? Mulle äkkiä yks sellaanen. Kyllä olis ihanaa hakia paalikuormaa nevalta ja samalla vähän.....minen ookkaan naimisissa, eikä seurustelurintamalla ole mitään vakavata. Kyllä se niinon notta meilläpäin on moni karjakko jäänny johonki talihin emännäksi ja on lomittajiakin jotka jäi emännäks. Varokaas vaan huonot ja pahat akat. Tulee nuorempia ja hurmaavat teidän ukkonne. Ja aivan oikein.


      • Luonnonvalintaa
        maajussimassikka kirjoitti:

        Onko tällasia lomittaja tyttöjä olemassa ? Mulle äkkiä yks sellaanen. Kyllä olis ihanaa hakia paalikuormaa nevalta ja samalla vähän.....minen ookkaan naimisissa, eikä seurustelurintamalla ole mitään vakavata. Kyllä se niinon notta meilläpäin on moni karjakko jäänny johonki talihin emännäksi ja on lomittajiakin jotka jäi emännäks. Varokaas vaan huonot ja pahat akat. Tulee nuorempia ja hurmaavat teidän ukkonne. Ja aivan oikein.

        Omaansa kannattaa hoitaa ettei tarvi mennä vieraisiin.Tarkoittaa sitten molempia.


      • Isäntä myös
        maajussimassikka kirjoitti:

        Onko tällasia lomittaja tyttöjä olemassa ? Mulle äkkiä yks sellaanen. Kyllä olis ihanaa hakia paalikuormaa nevalta ja samalla vähän.....minen ookkaan naimisissa, eikä seurustelurintamalla ole mitään vakavata. Kyllä se niinon notta meilläpäin on moni karjakko jäänny johonki talihin emännäksi ja on lomittajiakin jotka jäi emännäks. Varokaas vaan huonot ja pahat akat. Tulee nuorempia ja hurmaavat teidän ukkonne. Ja aivan oikein.

        Tällaisen ihanan lomittajattaren kanssa heinäladossa..........töissä.


      • emännys pohjoisesta
        Isäntä myös kirjoitti:

        Tällaisen ihanan lomittajattaren kanssa heinäladossa..........töissä.

        Se on kuulkaa niin maalla kuin kaupungissakin sillä tavalla, että jos et sitä emäntä/isäntä kultaa pidä hyvänä, niin ei kannata jälkikäteen mäläkättää, jos tonen alkaa katsella vaikka sitten sen pirtsakan lomittajanaisen tai salskean lomittajamiehen perään. Onni olkoon kaikilla ja jos siitä salasuhteesta joskus jotain vakavaa tulee, niin onnittelen halausten kera.

        Kun sille omalle isännälle muistaa välillä tarjota muutakin kuin lämmintä kättä, vaikka sitten sitä uunituoretta nisua ;), niin jo vain se pysyy tyytyväisenä. Se, että kattelee nuori naisia on vaan pientä päivän piristystä ja miehen toinen, terve luonto.
        Ei piä ottaa kaikkea niin vakavasti!


      • pitää saada
        emännys pohjoisesta kirjoitti:

        Se on kuulkaa niin maalla kuin kaupungissakin sillä tavalla, että jos et sitä emäntä/isäntä kultaa pidä hyvänä, niin ei kannata jälkikäteen mäläkättää, jos tonen alkaa katsella vaikka sitten sen pirtsakan lomittajanaisen tai salskean lomittajamiehen perään. Onni olkoon kaikilla ja jos siitä salasuhteesta joskus jotain vakavaa tulee, niin onnittelen halausten kera.

        Kun sille omalle isännälle muistaa välillä tarjota muutakin kuin lämmintä kättä, vaikka sitten sitä uunituoretta nisua ;), niin jo vain se pysyy tyytyväisenä. Se, että kattelee nuori naisia on vaan pientä päivän piristystä ja miehen toinen, terve luonto.
        Ei piä ottaa kaikkea niin vakavasti!

        maajusseille subjektiiviseksi oikeudeksi.
        Ei se riitä että lehmät hoidetaan, pitää se isäntäkin hoitaa.
        Jo nimitys "emäntä" on niin epäseksikäs että ei paljon inspiroi.


      • kohdalleni, että :

        Ensin on nykyinen avio/avoliitto lopetettava, sitte voi alkaa uuden suhteen. Sain kuvauksestasi sen käsityksen että se isäntä olis aika vakavamielinen...saatta ollakkin tosissaan sen lomittajan suhteen. Miten se lomittaja, onko se yleisessä tiedoissa vähän hepsankeikka ? Ei saa leikkiä isännän tunteilla. Pitää olla mukana sataprosenttisesti ja valmis kantaan vastuun jos suhde tulee kaikkien tietoon. Avioero maatilalla on aina vaikia paikka. Siellä on harvoin tehty minkäälaisia avioehtoja. Voittajia ei ole kukaan, häviäjiä vaan. Tää mielipiteeni.


      • maksuilla
        pitää saada kirjoitti:

        maajusseille subjektiiviseksi oikeudeksi.
        Ei se riitä että lehmät hoidetaan, pitää se isäntäkin hoitaa.
        Jo nimitys "emäntä" on niin epäseksikäs että ei paljon inspiroi.

        rahoitetaan lomittaja. Kyllä siihen myös seksipalvelut kuuluvat. Että silleen. Emäntä ei viitsi enää. Siksi pakkorako. Romantiikkaa lisää maataloustuotantoon.


      • Siellä lomatoimistossa
        maksuilla kirjoitti:

        rahoitetaan lomittaja. Kyllä siihen myös seksipalvelut kuuluvat. Että silleen. Emäntä ei viitsi enää. Siksi pakkorako. Romantiikkaa lisää maataloustuotantoon.

        Thaikkunaisia lomittajiksi,olis muuten hittituote.


      • Hyväksyn

        Tottakai hyväksyn, mitä se kylän ämmille kuuluu, ketä kukakin nai.


      • ja menoksi
        kohdalleni, että : kirjoitti:

        Ensin on nykyinen avio/avoliitto lopetettava, sitte voi alkaa uuden suhteen. Sain kuvauksestasi sen käsityksen että se isäntä olis aika vakavamielinen...saatta ollakkin tosissaan sen lomittajan suhteen. Miten se lomittaja, onko se yleisessä tiedoissa vähän hepsankeikka ? Ei saa leikkiä isännän tunteilla. Pitää olla mukana sataprosenttisesti ja valmis kantaan vastuun jos suhde tulee kaikkien tietoon. Avioero maatilalla on aina vaikia paikka. Siellä on harvoin tehty minkäälaisia avioehtoja. Voittajia ei ole kukaan, häviäjiä vaan. Tää mielipiteeni.

        ei kai se sen kummempaa ole maatilalla kuin muutenkaan? Pitäisikö taas jotenkin erityisesti sääliä kyseisiä ammatinharjoittajia? Kai siihenkin löytyy jokin "eroamistuki", "puolikkaasta luopumistuki" tai jotain sinne päin. Aivan varmasti.


      • rastui tavasits
        ja menoksi kirjoitti:

        ei kai se sen kummempaa ole maatilalla kuin muutenkaan? Pitäisikö taas jotenkin erityisesti sääliä kyseisiä ammatinharjoittajia? Kai siihenkin löytyy jokin "eroamistuki", "puolikkaasta luopumistuki" tai jotain sinne päin. Aivan varmasti.

        Heitä homo voltti.


    • vierestä seurannut

      tiedän tapauksen jossa lomittaja tyttönen on räikeästi hyväksikäyttänyt näitä isäntiä. en nyt kuitenkaan tarkoita mitenkään kiristämällä mutta ilmeisesti seksuaalisesti.

      • Jussi jortikka

        Mitähän se sulle kuuluu, kuka ketäkin nai ????


      • sivusta seurannut...

        Tuossa oli semmoinen lomittajapoika ressukka, jota taasen emännät vedätti oikeen raskaamman jälkeen. Joku tyhjensi pojan pankkitilinkin ja ostattivat vaikka mitä itselleen, kun poika luuli saavansa. Lopputulos oli sitten vähemmän mukava, poika lopetti elämänsä.


    • lähtee" minne

      milloinkin" niin kyllä isännälläkin on oikeus vähän irroitella jos siihen tilaisuus tulee.
      Emäntähän irrottelee takuuvarmasti tahollaan.
      Isännällä on käynyt flaksi kun lomittaja on kaunis ja nuori. Ei muuta kuin romantiikkaa kehiin. Eukkoa voi käyttää työvoimana navetassa jatkossa...ei muuhun...he he

      • LOMITTAJA TYTTö

        Tiedän tapauksen, missä emäntä aina vain haukkuu ja haukkuu isäntääns. Kaikki on miehens vika, jos ite akka mokaa ei sano siitä mitään. Ei ihme jos ottaa vierasta. Kuka jaksaa huutoa ja kiroilua aina kuulla ? Ja vielä vieraan kuullen ? Antaisin varmaan miehelle, jos olis sellainen. Mutta nyt oon tyytyny vaan kuulemaan kun se mies on purkanu tuntojaan mulle. Aika väsynny on se mies, siihen tilanteeseen.Pahoille ja häijyille riivinraudoille joita kutsutaan emänniks on paras temppu ottaa nuorempi ja nätimpi. Josko siin heräisivät tajuamaan ? Ei puolisoa saa pitää itestään selvänä ja kohella miten sattuu.


      • mitä vittua sää
        LOMITTAJA TYTTö kirjoitti:

        Tiedän tapauksen, missä emäntä aina vain haukkuu ja haukkuu isäntääns. Kaikki on miehens vika, jos ite akka mokaa ei sano siitä mitään. Ei ihme jos ottaa vierasta. Kuka jaksaa huutoa ja kiroilua aina kuulla ? Ja vielä vieraan kuullen ? Antaisin varmaan miehelle, jos olis sellainen. Mutta nyt oon tyytyny vaan kuulemaan kun se mies on purkanu tuntojaan mulle. Aika väsynny on se mies, siihen tilanteeseen.Pahoille ja häijyille riivinraudoille joita kutsutaan emänniks on paras temppu ottaa nuorempi ja nätimpi. Josko siin heräisivät tajuamaan ? Ei puolisoa saa pitää itestään selvänä ja kohella miten sattuu.

        Tarjoat ? Hyi heleveti mikä aihe ja asia. phtyi. Maaseudulla ei ole tällaista. Mun mies ei petä mua. Jos niin tekis olis jo aika päiviä saannu lähtiä perintötilaltaan.


      • ja mitäsitten ? + ++++????
        mitä vittua sää kirjoitti:

        Tarjoat ? Hyi heleveti mikä aihe ja asia. phtyi. Maaseudulla ei ole tällaista. Mun mies ei petä mua. Jos niin tekis olis jo aika päiviä saannu lähtiä perintötilaltaan.

        Et tajua mitään. Mitä jos miehes yö ja päivä unelmissa on se suloinen lomittaja nainen, et voi tietää ? Jos et pidä huolta välittämisestä ja rakkaudesta ja rakastelu- sektorista, niin kyllä ukkos mieleen nousee se, kuka välittää/ kuuntelee sen asioita. Minä oon ite ollu kerran isännän mieli kohde. Joo joo meillä oli lyhyt suhde. Ilman seksiä. pussattiin ja halittiin se riitti sille vaan ei mulle. Mut se loppui lyhyen- äet sai tietää.


      • katteeksi isäntiä.
        mitä vittua sää kirjoitti:

        Tarjoat ? Hyi heleveti mikä aihe ja asia. phtyi. Maaseudulla ei ole tällaista. Mun mies ei petä mua. Jos niin tekis olis jo aika päiviä saannu lähtiä perintötilaltaan.

        Vanha totuus pitänee paikkansa että busines ja rakkaus ei sovi yhteen. Kiristys on kovaa jos sanotaan että "jos et alistu niin saat lähteä perintötilaltasi"Moni emäntä on niin kovaa kundia että romantiikka on kaukana. (jos vielä katsoo vähän minkälainen habitus sillä on)


    • lomittajanainen ...

      Mulla oli suhde isännän kaa n. puoli vuotta. Pusuttelua ja halailua pidemmälle ei menty. Koska minä en halunnut. Emäntä sai vihiä. Ja sen jälkee en menny sille tilalle töihin. Näen niitä molempia aina joskus, pystymme moikkaamaan ja käyttäytyyn sivistyneesti.Mutta kyl täytyy ihmetellä, kuinka herkkä on mies. Mies pettää helposti. Sillä ei ole edes tunnon tuskia, mitä minä podin koko ajan. Minä olin se, joka suhteen lopetti, ennenkuin menisi liika vakavaksi. Totta on, voittajia ei sellaisessa yhtälössä ole kukaan, häviäjiä vaan.Älkää leikkikö tulella. Kokemusta on.

      • Minkä ihminen

        Luonteelleen voi??

        Olin nuorempana lomittajana 4,5 vuotta ja näin monenlaista. (Olen siis mies, nyt 37v ja oma tila on).
        Ja jos minun kohdalle olisi sellainen emäntä sattunut, jonka kanssa olisi synkannnut enemmämkin, niin miksikäs ei?

        Ei surkeaa suhdetta kannata sietää. Monasti on vaan niin, että omaisuus ja velat ovat yhteiset ja on pakko. Eli ei mukavaa elämää ollenkaan sellainen..


      • mieltä!
        Minkä ihminen kirjoitti:

        Luonteelleen voi??

        Olin nuorempana lomittajana 4,5 vuotta ja näin monenlaista. (Olen siis mies, nyt 37v ja oma tila on).
        Ja jos minun kohdalle olisi sellainen emäntä sattunut, jonka kanssa olisi synkannnut enemmämkin, niin miksikäs ei?

        Ei surkeaa suhdetta kannata sietää. Monasti on vaan niin, että omaisuus ja velat ovat yhteiset ja on pakko. Eli ei mukavaa elämää ollenkaan sellainen..

        Olen itse maatalon emäntä, ollaan pidetty isännän kanssa yhtä kohta 17 vuotta. Meillä käy sekalainen seurakunta lomittajia ja kuin itsestään hommat on lutviutuneet siten, että minä teen töitä pääsääntöisesti mieslomittajien ja isäntä naislomittajien kanssa. Kumpikin nauttii tilanteesta. Mikä onkaan sopivampi tilanne saada puhella elämän asioista laidasta laitaan sen toisen sukupuolen edustajan kanssa. Mulla on miellyttävä isäntä, joka on tykätty lomittajien keskuudessa. Itse taas parannan mielelläni maailmaa eri ikäisten mieslomittajien kanssa. Siinä kuulkaas maailmankuva avartuu kun ei onneksi omista minkään valtakunnan mustasukkaista luonnetta. Meillä on monien lomittajien kanssa muodostunut tosi hyviä ystävyyssuhteita. Siellä kun lypsyllä joskus puidaan lomittajien omia henkilökohtaisia asioita, niin on kiva navettatöiden päätteeksi huomata sen lomittajankin mielen piristyneen. Heillä kun on aivan samanlaisia ongelmia kuin meillä muillakin.

        Vaatii kovaa luottoa semmoiset keskustelut, niistä kun ei sitten muille puhella, vaikka oisivat kuinka mehukkaita juttuja!

        Ja emännille haluaisin noin yleisesti tällä suht' kovalla kokemuksella sanoa: Rakastakaa niitä miehiänne, se kantaa pitkässä juoksussa pisimmälle. Meillä sanotaan päivittäin monta kertaa: Minä rakastan sinua ja joka kerta se tuntuu yhtä hyvältä. Ottakaa se ukkokulta kainaloon niin johan on kumma, jos ei välit ala lämmetä.

        Joskus on kuitenkin myös se toinen vaihtoehto edessä, kun ei enää rakasta. Meitä on moneksi ja haluankin sanoa sekä isännille etä emännille. On oltava raja, miten toista kohdellaan. On ikävä seurata vierestä, kun niitä rajoja ei ole ollenkaan. Pahaa ei tarvitse sietää.


      • Itse olen
        mieltä! kirjoitti:

        Olen itse maatalon emäntä, ollaan pidetty isännän kanssa yhtä kohta 17 vuotta. Meillä käy sekalainen seurakunta lomittajia ja kuin itsestään hommat on lutviutuneet siten, että minä teen töitä pääsääntöisesti mieslomittajien ja isäntä naislomittajien kanssa. Kumpikin nauttii tilanteesta. Mikä onkaan sopivampi tilanne saada puhella elämän asioista laidasta laitaan sen toisen sukupuolen edustajan kanssa. Mulla on miellyttävä isäntä, joka on tykätty lomittajien keskuudessa. Itse taas parannan mielelläni maailmaa eri ikäisten mieslomittajien kanssa. Siinä kuulkaas maailmankuva avartuu kun ei onneksi omista minkään valtakunnan mustasukkaista luonnetta. Meillä on monien lomittajien kanssa muodostunut tosi hyviä ystävyyssuhteita. Siellä kun lypsyllä joskus puidaan lomittajien omia henkilökohtaisia asioita, niin on kiva navettatöiden päätteeksi huomata sen lomittajankin mielen piristyneen. Heillä kun on aivan samanlaisia ongelmia kuin meillä muillakin.

        Vaatii kovaa luottoa semmoiset keskustelut, niistä kun ei sitten muille puhella, vaikka oisivat kuinka mehukkaita juttuja!

        Ja emännille haluaisin noin yleisesti tällä suht' kovalla kokemuksella sanoa: Rakastakaa niitä miehiänne, se kantaa pitkässä juoksussa pisimmälle. Meillä sanotaan päivittäin monta kertaa: Minä rakastan sinua ja joka kerta se tuntuu yhtä hyvältä. Ottakaa se ukkokulta kainaloon niin johan on kumma, jos ei välit ala lämmetä.

        Joskus on kuitenkin myös se toinen vaihtoehto edessä, kun ei enää rakasta. Meitä on moneksi ja haluankin sanoa sekä isännille etä emännille. On oltava raja, miten toista kohdellaan. On ikävä seurata vierestä, kun niitä rajoja ei ole ollenkaan. Pahaa ei tarvitse sietää.

        joskus "kokeillut" parisuhdetta väärän ihmisen kanssa. Mitään ei pidä tehdä pakolla, varsinkaan maaseutuammateissa,joissa työ ja arki on usein yksi ja sama. Elämästä pitää voida nauttia ja se on helppoa sen oikean henkilön kanssa.


    • remppareeta ...

      Jo yli 4 tuhatta lukijaa.Taisi olla aika ajankohtainen aihe ? Mitenkähän yleistä liekään. Onko nyt niin, et maaseudun ujot ja vähän erakkomaiset isännät menee sekasten kun tulee navettaan naislomittaja joka on viel kaunis ja supliikki. Siinä tutustutaan, lähestytään eikä aikaakaan kun jo koplataan ja halitaan ja mitä vielä, kun tulee hyvä tilaisuus niin,,,,,Oottako te mv:t herkkiä meneen vieraisiin ???? Vastatkaa !

      • sen herkempiä

        kuin muutkaan. Raskas työ, raskaat huvit...


      • se riippuu

        1. emännästä 2. lomittajasta. Jos on emäntä kuin riivinrauta ja ahteri kuin seittemän leivän uuni ja vastaavasti lomittaja kuin kesäpäivä(poutainen tai miksei myös vähän kostea...) niin on olemassa riskit...
        Miten on? Onko maalaisakoilla pipo liian tiukalla
        vai mistä se sitten johtuu että vähän mietityttää...


      • Vaan sieltä
        se riippuu kirjoitti:

        1. emännästä 2. lomittajasta. Jos on emäntä kuin riivinrauta ja ahteri kuin seittemän leivän uuni ja vastaavasti lomittaja kuin kesäpäivä(poutainen tai miksei myös vähän kostea...) niin on olemassa riskit...
        Miten on? Onko maalaisakoilla pipo liian tiukalla
        vai mistä se sitten johtuu että vähän mietityttää...

        kaupungista maalle tulleilla näkyy joskus silmät pyörähtelevän jos nuori naislomittaja tulee isännän kaveriksi.
        Vittuilua suoraan sanottuna sai kuulla emännän suusta kun joutui hänen kanssaan navetalle siis emännän.
        Se pesti loppu lyhyeen, henkilökemiat eivät kohdanneet..... =)


      • vanhapoika,
        se riippuu kirjoitti:

        1. emännästä 2. lomittajasta. Jos on emäntä kuin riivinrauta ja ahteri kuin seittemän leivän uuni ja vastaavasti lomittaja kuin kesäpäivä(poutainen tai miksei myös vähän kostea...) niin on olemassa riskit...
        Miten on? Onko maalaisakoilla pipo liian tiukalla
        vai mistä se sitten johtuu että vähän mietityttää...

        Itte en ole nähnyt kuin riivinrautoja kiukkuisia kuin persiiseen ammuttuja karhuja, jäkättäviä aina jostain asiasta kiukuspäissään valittavia, ei pahemmin haluja ole noita riesakseen hankkia.


      • Jussit vieraissa...

        kuin muutkaan ammattiryhmittymät. Toisaalta onhan täällä maalla aina pantu piikaplikkoja paksuksi ja isojen kartanoiden isännät oli melkoisia kylvökoneita, että opettajalla kansakoulussa oli ihmettelemistä, kuinka niin monet lapset olivat samannäköisiä kyläkoulussa, vaikka olivatkin eri perheistä.

        Sitten on luku sinänsä, kun jollakin kylällä viriilit isännät ja emännät ovat keksineet järjestää parinvaihto viikot, varsin lystiä puuhaa. Siinä on joskus sivullisella ihmettelemistä tässä vaimoruletissa ja yksi isäntä alko pihtaamaan emäntäänsä, niin toiset moitti heitä vanhanaikaisiksi tiukkapipoiksi!

        Itse en ole mitenkään aktiivinen vieraissa ramppaaja, mutta täytyy tunnustaa, että venakko pisti meillä kyllä kahvelit jakoon ja yhdestä taulusta vielä otellaan... Tosin emäntäkin kävi mukamas "sairasta isäänsä" hoitamassa, joten ero oli aika selkeä.


      • Vaimonvaihto
        Jussit vieraissa... kirjoitti:

        kuin muutkaan ammattiryhmittymät. Toisaalta onhan täällä maalla aina pantu piikaplikkoja paksuksi ja isojen kartanoiden isännät oli melkoisia kylvökoneita, että opettajalla kansakoulussa oli ihmettelemistä, kuinka niin monet lapset olivat samannäköisiä kyläkoulussa, vaikka olivatkin eri perheistä.

        Sitten on luku sinänsä, kun jollakin kylällä viriilit isännät ja emännät ovat keksineet järjestää parinvaihto viikot, varsin lystiä puuhaa. Siinä on joskus sivullisella ihmettelemistä tässä vaimoruletissa ja yksi isäntä alko pihtaamaan emäntäänsä, niin toiset moitti heitä vanhanaikaisiksi tiukkapipoiksi!

        Itse en ole mitenkään aktiivinen vieraissa ramppaaja, mutta täytyy tunnustaa, että venakko pisti meillä kyllä kahvelit jakoon ja yhdestä taulusta vielä otellaan... Tosin emäntäkin kävi mukamas "sairasta isäänsä" hoitamassa, joten ero oli aika selkeä.

        Olisi varmaan mahtava piristys hiljaiselle kylälle.P.S. napurilla on helkkarin nätti emäntä.


    • Aamorin ampuma ...

      Minä olen sellainen nainen, joka tuli taloon aivan muussa tarkoituksessa, mutta miehen nähtyä ja häneen tutustuttua välillämme roihahti, napsahti,räjähti..kaikkea yhtäaikaa. Hyvin on mennyt. Suhde pelaa ja toimii. Rakkaus ei katso aikaa, paikkaa, tilanteita. Se tulee, lupaa kysymättä.Riippuu sinusta ja minusta : antautuuko tuulen mukaan. Tämä elämä on muutenkin niin lyhyt. Oikeastaan vaan 40 vuotta sitä aikuisen laatuaikaa, niin älkää hukatko sekuntiakaan siitä. Eläkää, eläkää ja eläkää !

      • ex- pouttulainen ...

        Juuri niin. Reittä pitkin sano yksikin isäntä, hän kiipes taloon.Möi metsää ja joi ja rällästi. Tuli suonikohjuja reiteen, eli mutkia matkaan. Emäntä pisti äijän käveleen ja otti uuden. On nuorempi akkaa ja muuten Yllätys, yllätys : Maatalouslomittaja. Niin että tätä rataa. Miten menee ex possufarmarilla ? Ootko vielä linjalla ? Ei ole kuulunnu mitään pitkiin aikoihin. Nyt se pouttuki sitte hiljeni viikolla.Jäi sinne vaan se pakkaamo.Enkä jaksa uskoa että vuotta kauvemmin sitäkään pyöritetään. Mitä järkeä on kuskata valmislihaa ja ruokia ympärimaan kannukseen pakattavaksi. Ei mitään säästöjä ainakaan synny. Vai mitä ?


    • emäntänä jo montaavuottaa

      Mitä teen jos epäilen, että mies on pettänny mua poissaollessani lomittajan kaa ? Mies kiistää ja sanoo, että hullujakos hourailen. Minulla on epäilyni ja aika painavat. Sen lomittajan käytös puhuu puolestaan ja ne katseet mitä ne mies ja lomittaja vaihtaa. Niistä ei voi kun päätellä. Soitanko lomatoimistoon ? Kysynkö tytöltä suoraan ? En kehtais menettää kasvojani sen edessä, sehän saattaa myöntää tai kiistää. Pala kurkussa. Mies on pettänyt ennenkin, vuosia sitten humalapäissään.Se asia on sovittu. Nyt kiusaa tää asia. Mitä teen ?

      • näin tee : ...

        Et tee mitään. Olet vainoharhainen ja mustasukkainen. Hassu akka.


      • vaihtoehtoa

        Kysyt lomittajalta tai isännältä suoraan, tai unohda koko juttu. Kysehän voi olla siitäkin, että isäntäsi ja lomittaja vain viihtyvät hyvin keskenään. Kemiat pelaa, siitä seuraa joko ei muuta kuin iloista työntekoa yhdessä tai sitten jotain muuta. Ei kai se ole vaarallista, jos isäntä välillä vähän ihastuu? Se kun ei yleensä ole vaarallista ja tasoittuu ajan kanssa. Pientä piristystä. Mutta jokainen tekee tavallaan...


      • tikanpoika puussa- ...

        Minkä sitä mies tai nainen tunteilleen voi ? Jotkut ihastuu, toiset rakastuu, sitten eräillä vain synkkaa hyvin. Sama huumorintaju yms. Mutta sinuna rauhottuisin. Ukkoshan kielsi koko asian. Jos se vaivaa kuitenki tee niin että järjestät tilanteen, missä ne on kahestaan. Sitten hipsit jostain salaa kuuntelemaan. Saatat yllättyä, monin tavoin, jopa niin että kuulet vaan leikinlaskua, politiikkaa tai sitte rakastelua. Rohkiasti asia pois päivänjärjestyksestä. Nukut yösi paremmin, kun tiedät. Oli se sitte mitä vain. Epätietoisuus syö ihmistä.


      • väärässä

        vai kuultaako keskusteluista läpi monen ihmisen tyytymättömyys omaan elämään? Jos toinen on onnellinen, niin mikä siinä maksaa, ettei sitä voi hyväksyä? Ne ihmissuhteet kun tuppaa välillä menemään niin, että jokainen jossakin vaiheessa miettii omaansa, onko onnellinen, kaipaako kenties jotain muutakin sen tutun ja turvallisen tilalle.

        Kun mentiin aikanaan naimisiin mieheni kanssa, niin en todellakaan odottanut, että isäntä siitä papin aamenesta eteenpäin kulkee laput silmillä, eikä tunne mitään henkistä tai fyysistä mielenkiintoa toisia naisia kohtaan. Ei se sitä tarkoita, että välttämättä jossain vaiheessa hyppää sänkyyn, mutta ei kai se ole niin suuri rikos, että siitä pitäisi alkaa ydinsotaa nostamaan ja muistuttaa joka käänteessä, mitä tuli tehtyä.

        Joskus ihminen vain saattaa tarvita sen tiedon, mitä olisi olla toisen kanssa, kokea se alkuhuuman intohimo ja halu rakastella toista ihmistä joka käänteessä ja olla vaan niin pirun onnellinen. Monesti kerta riittää, kokemus on tiedon tuonut ja siitä on hyvä jatkaa eteenpäin. Siinä joko selkenee rakkaus siihen omaan emäntääänsä, tai sitten huomaakin jotain, joka viekin asiaa toiseen suuntaan.

        Ja sehän se onkin se emäntää pelottava vaihtoehto. Mutta meilläpäin onkin tullut monelle emännälle se ääripää, että erotaan ihan tuosta vaan, ei sen kummempaa syytä, eikä edes sitä toista miestä, mutta kun ei vaan haluta enää tätä työtä tehdä. Ei se kuulkaa naisena ole hauskaa katsoa niitä isäntiä, jotka miettivät, että mitä nyt???

        Osa ryyppää, osa suree hiljaa, osa hukuttaa surunsa työhön, osa hakee uutta emäntää, eikä siltä järkytykseltä välttämättä aina tiedä, onko jokainen emäntäkanditaatti kovin viisas valinta. Vituttaa suoraan sanottuna näiden miesten puolesta.

        Yksikin isäntä kysyi multa kerran, että mikä teidät pitää yhdessä kun muilla ei akat pysy. Ja nämä isännät on tosi ihania ihmisiä. Vastasin, että kummallakin on vapaa tahto, meillä vissiin on vain käynyt tuuri. En minä tiedä mitään muuta kuin että rakastetaan toisiamme eikä kumpikaan ole mustasukkaista lajia. Antaa toiselle vapaus olla se mikä on, ei kai siinä muuta.

        Miehet tarvitsevat paljon rakkautta, läheisyyttä, hyväksymistä ja tukea elämässä ja myös seksiä, ei vain sitä yhtä kertaa lauantai-iltana vaan ihan yllättäen vaikka keskellä päivää. Kun sen tiedostaa, niin naisella on paratiisi ympärillään ja sen paratiisin voi luoda vain mies. Onnea elämään kaikille.


      • Todellakaan
        väärässä kirjoitti:

        vai kuultaako keskusteluista läpi monen ihmisen tyytymättömyys omaan elämään? Jos toinen on onnellinen, niin mikä siinä maksaa, ettei sitä voi hyväksyä? Ne ihmissuhteet kun tuppaa välillä menemään niin, että jokainen jossakin vaiheessa miettii omaansa, onko onnellinen, kaipaako kenties jotain muutakin sen tutun ja turvallisen tilalle.

        Kun mentiin aikanaan naimisiin mieheni kanssa, niin en todellakaan odottanut, että isäntä siitä papin aamenesta eteenpäin kulkee laput silmillä, eikä tunne mitään henkistä tai fyysistä mielenkiintoa toisia naisia kohtaan. Ei se sitä tarkoita, että välttämättä jossain vaiheessa hyppää sänkyyn, mutta ei kai se ole niin suuri rikos, että siitä pitäisi alkaa ydinsotaa nostamaan ja muistuttaa joka käänteessä, mitä tuli tehtyä.

        Joskus ihminen vain saattaa tarvita sen tiedon, mitä olisi olla toisen kanssa, kokea se alkuhuuman intohimo ja halu rakastella toista ihmistä joka käänteessä ja olla vaan niin pirun onnellinen. Monesti kerta riittää, kokemus on tiedon tuonut ja siitä on hyvä jatkaa eteenpäin. Siinä joko selkenee rakkaus siihen omaan emäntääänsä, tai sitten huomaakin jotain, joka viekin asiaa toiseen suuntaan.

        Ja sehän se onkin se emäntää pelottava vaihtoehto. Mutta meilläpäin onkin tullut monelle emännälle se ääripää, että erotaan ihan tuosta vaan, ei sen kummempaa syytä, eikä edes sitä toista miestä, mutta kun ei vaan haluta enää tätä työtä tehdä. Ei se kuulkaa naisena ole hauskaa katsoa niitä isäntiä, jotka miettivät, että mitä nyt???

        Osa ryyppää, osa suree hiljaa, osa hukuttaa surunsa työhön, osa hakee uutta emäntää, eikä siltä järkytykseltä välttämättä aina tiedä, onko jokainen emäntäkanditaatti kovin viisas valinta. Vituttaa suoraan sanottuna näiden miesten puolesta.

        Yksikin isäntä kysyi multa kerran, että mikä teidät pitää yhdessä kun muilla ei akat pysy. Ja nämä isännät on tosi ihania ihmisiä. Vastasin, että kummallakin on vapaa tahto, meillä vissiin on vain käynyt tuuri. En minä tiedä mitään muuta kuin että rakastetaan toisiamme eikä kumpikaan ole mustasukkaista lajia. Antaa toiselle vapaus olla se mikä on, ei kai siinä muuta.

        Miehet tarvitsevat paljon rakkautta, läheisyyttä, hyväksymistä ja tukea elämässä ja myös seksiä, ei vain sitä yhtä kertaa lauantai-iltana vaan ihan yllättäen vaikka keskellä päivää. Kun sen tiedostaa, niin naisella on paratiisi ympärillään ja sen paratiisin voi luoda vain mies. Onnea elämään kaikille.

        Väärässä.Noilla aivoilla varustettu nainen kelpaisi kaikille,minullekin


      • kovasti
        Todellakaan kirjoitti:

        Väärässä.Noilla aivoilla varustettu nainen kelpaisi kaikille,minullekin

        Ehkäpä sinun, kuten muidenkin kannattaisi tuoda ajatuksiaan selkeästi julki, vaikka tällä palstalla. Täällä tuntuu olevan paljon emäntiä, joita varmaankin kiinnostaisi tosissaan tietää niistä miehen syvällisistä ja salaisista haaveista ja toiveista. Me naiset voisimme oppia paljonkin, teillä miehillä vain pitää rohkeasti kertoa.

        Itse olen kuullut niin monen miehen haaveista, siitä mitä toivoo parisuhteelta. Olenkin monesti miettinyt, että missä vika, kun kertovat, välillä surullisenakin, asioista minulle. Missä on emäntien taito kuunnella?

        Minusta on ihanaa katsella, kun joskus näkee vanhan pariskunnan kävelevän käsi kädessä. Toivoo, että itseltä löytyy samanlaista viisautta hoitaa sitä omaa suhdettaan,
        ymmärtää miestään. Minulla on ollut kunnia saada tutustua koko ikäni uusiin ihmisiin. Viihdyn hyvin miesten seurassa, koen sen olevan suuri rikkaus elämässäni.

        Ja jos minusta on apua, jos toinen tarvitsee sitä olkapäätä, johon välillä nojata, autan mielelläni jos vain pystyn.


      • Olkapäätä tarjoat
        kovasti kirjoitti:

        Ehkäpä sinun, kuten muidenkin kannattaisi tuoda ajatuksiaan selkeästi julki, vaikka tällä palstalla. Täällä tuntuu olevan paljon emäntiä, joita varmaankin kiinnostaisi tosissaan tietää niistä miehen syvällisistä ja salaisista haaveista ja toiveista. Me naiset voisimme oppia paljonkin, teillä miehillä vain pitää rohkeasti kertoa.

        Itse olen kuullut niin monen miehen haaveista, siitä mitä toivoo parisuhteelta. Olenkin monesti miettinyt, että missä vika, kun kertovat, välillä surullisenakin, asioista minulle. Missä on emäntien taito kuunnella?

        Minusta on ihanaa katsella, kun joskus näkee vanhan pariskunnan kävelevän käsi kädessä. Toivoo, että itseltä löytyy samanlaista viisautta hoitaa sitä omaa suhdettaan,
        ymmärtää miestään. Minulla on ollut kunnia saada tutustua koko ikäni uusiin ihmisiin. Viihdyn hyvin miesten seurassa, koen sen olevan suuri rikkaus elämässäni.

        Ja jos minusta on apua, jos toinen tarvitsee sitä olkapäätä, johon välillä nojata, autan mielelläni jos vain pystyn.

        Tarjoatko vaikka kuumat päiväkahvit,mielelläni tulisin-nauttimaan-.


      • jos
        Olkapäätä tarjoat kirjoitti:

        Tarjoatko vaikka kuumat päiväkahvit,mielelläni tulisin-nauttimaan-.

        tuot kakun tullessasi. Pullat ja joulutortut on jo leivottu ja tuoretta rieskaa tarjolla.


      • Puutarha
        jos kirjoitti:

        tuot kakun tullessasi. Pullat ja joulutortut on jo leivottu ja tuoretta rieskaa tarjolla.

        Timmisä kunnossa,mistä kakusta pidät.


      • oikein...
        Puutarha kirjoitti:

        Timmisä kunnossa,mistä kakusta pidät.

        timmissä kunnossa... No empä tiiä, näin talvella taitaa olla aika hiljasta, meinaan, että kun lunta on kohta puoli metriä, niin sen nyt ymmärtää.

        Toinen puhuu seipäästä ja toinen seipään reiästä, luulen mä.

        Mansikkakakku ois aika jees.


      • Puhuminen on
        oikein... kirjoitti:

        timmissä kunnossa... No empä tiiä, näin talvella taitaa olla aika hiljasta, meinaan, että kun lunta on kohta puoli metriä, niin sen nyt ymmärtää.

        Toinen puhuu seipäästä ja toinen seipään reiästä, luulen mä.

        Mansikkakakku ois aika jees.

        Joskus hienompaa.Mansikkakakun voin tuoda.minne?


      • sinun täytyy
        Puhuminen on kirjoitti:

        Joskus hienompaa.Mansikkakakun voin tuoda.minne?

        yrittää selvittää itse. Pieni vihje: Sieltä aurinko nousee ja luminen on maa...


      • Selvitystyötä
        sinun täytyy kirjoitti:

        yrittää selvittää itse. Pieni vihje: Sieltä aurinko nousee ja luminen on maa...

        Tehdään.Nuo vinkit vaan kinkkisiä.Mutta meneehän Suomalainen läpi harmaan kivenkin.Ratkon työkseni ongelmia,enköhän lopussa ole lämpimässä vällyjesi alla.


      • tuota...
        Selvitystyötä kirjoitti:

        Tehdään.Nuo vinkit vaan kinkkisiä.Mutta meneehän Suomalainen läpi harmaan kivenkin.Ratkon työkseni ongelmia,enköhän lopussa ole lämpimässä vällyjesi alla.

        mistäs semmoisen aatoksen sait? Hupsu mies. Mutta eihän kukaan kiellä yrittämästä. Täytyy vaan sanoa, että kovat sulla on luulot itsestäsi. Noin hyvällä sanottuna.

        Puhuit ongelmien ratkomisesta, mikäs on työn kuva? Oletko maatalous- vai jollain muulla alalla? Itse olen ehta maanviljelijä, lypsykarjatalous. Tämä tilanpito vaatii paljon ja kun olen unelmieni ammatissa, niin mitä sitä suotta joka suuntaan ratkeamaan.

        Mistäs päin armasta Suomea olet?

        Niin ja semmoinen asia, että se minun vällyjen alle pääseminen on sula mahdottomuus, ymmärrät varmaan miksi. Mistäs muuten sait semmoisen päähän?

        Lähden parin päivän päästä reissuun, vähän tuulettumaan miehen kanssa. Viimeset lomat ollaan pitämässä. Entäs sulla. Vieläkö on tälle vuodelle lomaa, vai odotteletko jo ensi kesää?


      • Mutta kait
        tuota... kirjoitti:

        mistäs semmoisen aatoksen sait? Hupsu mies. Mutta eihän kukaan kiellä yrittämästä. Täytyy vaan sanoa, että kovat sulla on luulot itsestäsi. Noin hyvällä sanottuna.

        Puhuit ongelmien ratkomisesta, mikäs on työn kuva? Oletko maatalous- vai jollain muulla alalla? Itse olen ehta maanviljelijä, lypsykarjatalous. Tämä tilanpito vaatii paljon ja kun olen unelmieni ammatissa, niin mitä sitä suotta joka suuntaan ratkeamaan.

        Mistäs päin armasta Suomea olet?

        Niin ja semmoinen asia, että se minun vällyjen alle pääseminen on sula mahdottomuus, ymmärrät varmaan miksi. Mistäs muuten sait semmoisen päähän?

        Lähden parin päivän päästä reissuun, vähän tuulettumaan miehen kanssa. Viimeset lomat ollaan pitämässä. Entäs sulla. Vieläkö on tälle vuodelle lomaa, vai odotteletko jo ensi kesää?

        Terve kun kerran yrittää.Kohtuullisen kokoisen lypsykarjatilan isäntä olen.Siis emäntä ja lapset työväki tekee rutiineja.minä ratkon ongelma tilanteita.Meillä vasta ensi keväänä emännän kanssa sellainen"laatuaikaloma".Siksi vaan kyselen ,jos välilläkin jotain vipinää.


      • oli sanottu
        Mutta kait kirjoitti:

        Terve kun kerran yrittää.Kohtuullisen kokoisen lypsykarjatilan isäntä olen.Siis emäntä ja lapset työväki tekee rutiineja.minä ratkon ongelma tilanteita.Meillä vasta ensi keväänä emännän kanssa sellainen"laatuaikaloma".Siksi vaan kyselen ,jos välilläkin jotain vipinää.

        kaikella ystävyydellä. Terve mies olet. Onko teillä mahdollisesti hiukan pulaa emännän kanssa siitä vipinästä? Haluaisitko hiukan neuvoja, miten sitä vipinää sen emäntäsi kanssa saisit aikaiseksi?
        Saattaisin osata auttaa... neuvoissa siis.

        Tuli muuten hetki sitten sellainen olo, että käympä katsomassa, josko oisit muistanut minua, liekkö kyseessä kuudes aisti tai sielujen sympatia, mene ja tiedä.

        On muuten kiva kuulla sinusta, jotenkin aistin, että kanssasi saadaan vielä monet rattoisat raatit aikaiseksi.


      • kerroit, että
        Mutta kait kirjoitti:

        Terve kun kerran yrittää.Kohtuullisen kokoisen lypsykarjatilan isäntä olen.Siis emäntä ja lapset työväki tekee rutiineja.minä ratkon ongelma tilanteita.Meillä vasta ensi keväänä emännän kanssa sellainen"laatuaikaloma".Siksi vaan kyselen ,jos välilläkin jotain vipinää.

        teillä on ensi keväänä laatuaikaloma. Miksi jättäisit sen sinne, pitkä on aika olla ilman vipinää...

        Kokeilepa viritellä vipinöitä vaikka jo nyt viikonloppuna, eihän sitä tiedä, vaikka onnistaisikin...

        Katsele emäntääsi ns. vieraan silmin, hänestä voi löytyä vaikka kuinka paljon uusia, kiinnostavia ja kiihottavia piirteitä.

        Kokeile, kerro kuinka kävi, toivottavasti hyvin...

        Onnea viikonlopulle emännän ilostuttamisen merkeissä.


      • Alkaa
        kerroit, että kirjoitti:

        teillä on ensi keväänä laatuaikaloma. Miksi jättäisit sen sinne, pitkä on aika olla ilman vipinää...

        Kokeilepa viritellä vipinöitä vaikka jo nyt viikonloppuna, eihän sitä tiedä, vaikka onnistaisikin...

        Katsele emäntääsi ns. vieraan silmin, hänestä voi löytyä vaikka kuinka paljon uusia, kiinnostavia ja kiihottavia piirteitä.

        Kokeile, kerro kuinka kävi, toivottavasti hyvin...

        Onnea viikonlopulle emännän ilostuttamisen merkeissä.

        Tuntua siltä että lähden tutustumaan emännän puutarhaan---parempaa touhua ei oo olemassakaan--.Mites itselläsi.?


      • Minäkin tässä
        kerroit, että kirjoitti:

        teillä on ensi keväänä laatuaikaloma. Miksi jättäisit sen sinne, pitkä on aika olla ilman vipinää...

        Kokeilepa viritellä vipinöitä vaikka jo nyt viikonloppuna, eihän sitä tiedä, vaikka onnistaisikin...

        Katsele emäntääsi ns. vieraan silmin, hänestä voi löytyä vaikka kuinka paljon uusia, kiinnostavia ja kiihottavia piirteitä.

        Kokeile, kerro kuinka kävi, toivottavasti hyvin...

        Onnea viikonlopulle emännän ilostuttamisen merkeissä.

        Lisään että se Laatuaikaloma tarkoittaa meillä koko yön kestävää seksiä,kelpais varmaan sullekin, noin ajatuksena.


      • tuuri?
        Minäkin tässä kirjoitti:

        Lisään että se Laatuaikaloma tarkoittaa meillä koko yön kestävää seksiä,kelpais varmaan sullekin, noin ajatuksena.

        Meinaan nyt viikonloppuna? Laatuaikalomalla on monta määritelmää, sun on hyvä. Kelpaisi mullekin, en kiellä. Entä kelpaisiko sinulle, noin ajatuksena, yksi minun versio asiasta:
        Herättää sinut aamuyöllä siihen, että suutelen ja hyväilen sinua. Minä vien, sinä vikiset, antaudut täysin minun valtaan. Suutelen sinua lopuksi ja annan nukkua, kun itse lähden kroppa raukeana töihin...
        Mitäs olet mieltä???
        Ja jotta tämä ei menisi liian vakavaksi, niin haluan antaa sinulle pikkujoululahjan:
        Iso halaus ja lämmin suudelma päälle, ole hyvä!


      • Sunnuntai onkin
        tuuri? kirjoitti:

        Meinaan nyt viikonloppuna? Laatuaikalomalla on monta määritelmää, sun on hyvä. Kelpaisi mullekin, en kiellä. Entä kelpaisiko sinulle, noin ajatuksena, yksi minun versio asiasta:
        Herättää sinut aamuyöllä siihen, että suutelen ja hyväilen sinua. Minä vien, sinä vikiset, antaudut täysin minun valtaan. Suutelen sinua lopuksi ja annan nukkua, kun itse lähden kroppa raukeana töihin...
        Mitäs olet mieltä???
        Ja jotta tämä ei menisi liian vakavaksi, niin haluan antaa sinulle pikkujoululahjan:
        Iso halaus ja lämmin suudelma päälle, ole hyvä!

        Ei toi arkiseksi tyydytä täysin.Mun emäntä on hitaasti lämpenevää sorttia,mutta kun lämpenee ,menee taivaaseen karmit kaulassa.Mulla vaan tahtoo tulla jo porrashavuille.Siksi siihen pitäisi olla koko yö aikaa.Tuo sinun malli miellyttäisi minua kovin,paitsi en päästäisi sinua töihin vaan jatkettaisiin niin kauan kuin jaksettaisiin.Ja lopuksi pitkä halaus sinullekin.P:S: Uskon että osaisit herättää hyvin.


      • olisikin
        Sunnuntai onkin kirjoitti:

        Ei toi arkiseksi tyydytä täysin.Mun emäntä on hitaasti lämpenevää sorttia,mutta kun lämpenee ,menee taivaaseen karmit kaulassa.Mulla vaan tahtoo tulla jo porrashavuille.Siksi siihen pitäisi olla koko yö aikaa.Tuo sinun malli miellyttäisi minua kovin,paitsi en päästäisi sinua töihin vaan jatkettaisiin niin kauan kuin jaksettaisiin.Ja lopuksi pitkä halaus sinullekin.P:S: Uskon että osaisit herättää hyvin.

        tärkeää huomioida ne omat ja toisen toiveet. Itse varon hiukan ajatusta tiettyyn ajanjaksoon kohdistuvasta seksistä. Siihen helposti lataa liian suuret toiveet ja pettyy, jos kaikki ei mene, niin kuin pitää. Siksi suosin arkiseksiä, hetken mielijohteesta tapahtuvaa. Olen itsekin välillä hitaasti lämpiävää sorttia vaikka muuten vahvasti seksuaalinen olenkin. Minulla ei ole tarvetta itsellä aina päästä huimaan loppuun asti omalla kohdalla, mutta suon sen asian mielihyvin toiselle.

        Ilmoitan sen kuitenkin jo etukäteen, ettei toisen tarvitse silloin muuta, kuin keskittyä siihen omaan nautintoon, minun avustuksella. Ns. pikapano!

        Miehillä herkästi tuntuu menevän seksi suorituksen puolelle, vaikka sen pitäisi olla nautinto. Johtuu joskus puhumisen puutteesta. Seksi on herkkä alue eikä kukaan halua tulla loukatuksi siinä.

        Halut ei aina kohtaa, stressi painaa ja vaikka haluaisikin, ei aina saa itseään "terään".

        Tuskin on olemassa parisuhdetta, jossa ei ainakin joskus tulisi ongelmia asiasta. Siihen ei auta kuin puhuminen.

        Olen itse suora näissä asioissa, en tunne minkäänlaista tarvetta salata omaa seksuaalisuutta, en sitä kuitenkaan kuuluttele ympäriinsä, mutta niin kuin eräs jo elämää nähnyt mies minulle kerran tuumasi: Naisesta paistaa kauas, kun hän on sinut itsensä kanssa.

        Ymmärrän sinua, älä kuitenkaan ota asiasta liian suurta murhetta. Kaiken ydin on sinun ja emäntäsi keskinäinen suhde. Olette varmaankin olleet jo kauan yhdessä. Siksi mietinkin, mikä sinua oikeasti vaivaa.

        Oletko siinä tilanteessa, että mietit elämääsi tässä ja nyt, haaveiletko kenties muusta vai haluatko vain antaa ajatuksen lentää? Joskus on hyvä pohtia asioita hiukan tarkemmin, kyllä ne siitä selviävät. Varsinkin vieraan ihmisen kanssa se onnistuu paremmin, kummallakaan ei ole ennakkomielipiteitä toisesta.

        Kerro minulle.


    • Jonne H.

      Ensin yhteiskunta maksaa maajussien lomapelleilyt kustantamalla tilalle ilmaisen lomittajan.

      Sitten tämän lomittajan kanssa aloitetaan huoraamaan.

      Ikävää, että itsekin joudun OIKEANA veronmaksajana osallistumaan tähän paritukseen !

      • sinä taas

        Jokos sinä taas jauhat sitä ilmas paska! Ei vaan taida sitä älliä löytyä, sääliksi käy. Ehkä olet kateellinen työtön reppana ja maallahan sitä työtä piisaa. TERVETULOA HOMMIIN, vaikka yrittäjäksi sittempähän opit ymmärtämään tosiasiat!


      • töihin töihin hop hop !...
        sinä taas kirjoitti:

        Jokos sinä taas jauhat sitä ilmas paska! Ei vaan taida sitä älliä löytyä, sääliksi käy. Ehkä olet kateellinen työtön reppana ja maallahan sitä työtä piisaa. TERVETULOA HOMMIIN, vaikka yrittäjäksi sittempähän opit ymmärtämään tosiasiat!

        Mee rengix tai lomittajax hyvä mies. Kai oot mies ? Kyllä ääni kellossa muuttuu. Ja muuttuu sangen iloisex jos emännän kanssa pelaa sex !


      • Jonne H.
        sinä taas kirjoitti:

        Jokos sinä taas jauhat sitä ilmas paska! Ei vaan taida sitä älliä löytyä, sääliksi käy. Ehkä olet kateellinen työtön reppana ja maallahan sitä työtä piisaa. TERVETULOA HOMMIIN, vaikka yrittäjäksi sittempähän opit ymmärtämään tosiasiat!

        Yksityisyrittäjänä tiedän mitä on työnteko.
        Tiesin sen tosin jo silloin kun olin vieraan palveluksessa ja raadoin kuin mielipuoli omistajien voiton eteen.

        Ei ole helppoa ei.
        Mutta koskaan en ole elänyt tukiaisilla kuten somalit ja maajussit.


      • tietääkseni
        Jonne H. kirjoitti:

        Yksityisyrittäjänä tiedän mitä on työnteko.
        Tiesin sen tosin jo silloin kun olin vieraan palveluksessa ja raadoin kuin mielipuoli omistajien voiton eteen.

        Ei ole helppoa ei.
        Mutta koskaan en ole elänyt tukiaisilla kuten somalit ja maajussit.

        maajussit toimi vain välikäsinä tukien kanssa. Eipä ne rahat jää viljelijöille vaan jatkavat matkaansa eri firmoille. Pystyisitkö sinä tuottamaan nykyisillä tuottajahinnoilla meille kuluttajille hyvää ruokaa?


      • opettele
        tietääkseni kirjoitti:

        maajussit toimi vain välikäsinä tukien kanssa. Eipä ne rahat jää viljelijöille vaan jatkavat matkaansa eri firmoille. Pystyisitkö sinä tuottamaan nykyisillä tuottajahinnoilla meille kuluttajille hyvää ruokaa?

        Ei tällä palstalla kuulu käydä asiallista keskustelua. Ei edes yhden viestin verran!


      • tuskissas
        Jonne H. kirjoitti:

        Yksityisyrittäjänä tiedän mitä on työnteko.
        Tiesin sen tosin jo silloin kun olin vieraan palveluksessa ja raadoin kuin mielipuoli omistajien voiton eteen.

        Ei ole helppoa ei.
        Mutta koskaan en ole elänyt tukiaisilla kuten somalit ja maajussit.

        Somaleista en tiijä, mutta maajussien tukiai set on veronalasta tuloa, joten ihan avustusta ne ei ole ja niillä taataan, että kotimainen ruoka ei ole niin kallista kuin olisi, jos tukia ei tulisi. Turha sanoa, että tuodaan ulkomailta halpaa ruokaa, silloin annetaan muille maille mahdollisuus nostaa omia maataloustukiaan huippuunsa ja varmasti Suomeen tuotava ruoka olisi tupla hinnoissaan, jos omaa tuotantoa ei olisi. Joten purase sinäkin sitä leipäpalastasi ihan tyytyväisenä, että joku sitä viljaa vielä kasvattaa, sillä ei siitä leivän hinnasta paljoa alkutuottajalle mene ja sekin vähä upppoa jo tuotantokustannuksiin, jos piisaakaan.
        Jos lomitus on pelkästään verovaroilla järjestettyä, niin maksaahan maanviljelijätkin veroja, jos ei maksa, niin eipä ole edes niistä tukiaisistakaan sitten jäänyt ylimääräistä.

        Jos emäntä tosiaan kulkee lomillaan yksin, niin jos häntä ei kiinnosta, mitä isäntä sillä aikaa tekee, ettei isäntä erehdy kyselemään, mitä emäntä on omalla lomallaan tehnyt.


      • niin, tosiaan
        tuskissas kirjoitti:

        Somaleista en tiijä, mutta maajussien tukiai set on veronalasta tuloa, joten ihan avustusta ne ei ole ja niillä taataan, että kotimainen ruoka ei ole niin kallista kuin olisi, jos tukia ei tulisi. Turha sanoa, että tuodaan ulkomailta halpaa ruokaa, silloin annetaan muille maille mahdollisuus nostaa omia maataloustukiaan huippuunsa ja varmasti Suomeen tuotava ruoka olisi tupla hinnoissaan, jos omaa tuotantoa ei olisi. Joten purase sinäkin sitä leipäpalastasi ihan tyytyväisenä, että joku sitä viljaa vielä kasvattaa, sillä ei siitä leivän hinnasta paljoa alkutuottajalle mene ja sekin vähä upppoa jo tuotantokustannuksiin, jos piisaakaan.
        Jos lomitus on pelkästään verovaroilla järjestettyä, niin maksaahan maanviljelijätkin veroja, jos ei maksa, niin eipä ole edes niistä tukiaisistakaan sitten jäänyt ylimääräistä.

        Jos emäntä tosiaan kulkee lomillaan yksin, niin jos häntä ei kiinnosta, mitä isäntä sillä aikaa tekee, ettei isäntä erehdy kyselemään, mitä emäntä on omalla lomallaan tehnyt.

        Kyllä ns. maatalous tukiaiset on suoraa tukea kuluttajalle!


      • niin mihin
        niin, tosiaan kirjoitti:

        Kyllä ns. maatalous tukiaiset on suoraa tukea kuluttajalle!

        sitä maajussia siinä välissä tarvitaan. Kuluttajan tilinumero riittäisi!? Eikös se ruoka haeta nykyään sieltä marketin hyllystä?


      • maamiina ...
        niin mihin kirjoitti:

        sitä maajussia siinä välissä tarvitaan. Kuluttajan tilinumero riittäisi!? Eikös se ruoka haeta nykyään sieltä marketin hyllystä?

        Kyllä se on näin. Suomalaista maanviljelijää tarvii suomi. Maajuntit tuottaa liha- maito- ja viljatuotteet. Laskekoon jokainen mitä kaapeistaan löytyy. Pelkkiä etelän hetelmiäkö ? Tuskinpa.


      • tukia
        niin mihin kirjoitti:

        sitä maajussia siinä välissä tarvitaan. Kuluttajan tilinumero riittäisi!? Eikös se ruoka haeta nykyään sieltä marketin hyllystä?

        Ilman niitä ruokalaskusi olisi huomattavan paljon suurempi tai ulkomaiselle `tekorehulle`suunnattu tuki.


      • huviksesi
        tukia kirjoitti:

        Ilman niitä ruokalaskusi olisi huomattavan paljon suurempi tai ulkomaiselle `tekorehulle`suunnattu tuki.

        miten paljon ruokaa voisi ostaa 3 miljardilla eurolla. Tuo summa plus markkinahinta ruoasta tulisi huomattavati halvemmaksi. Jäisi vielä esim lasten kouluttamiseen sievoiset summat.!


      • siis haluat
        huviksesi kirjoitti:

        miten paljon ruokaa voisi ostaa 3 miljardilla eurolla. Tuo summa plus markkinahinta ruoasta tulisi huomattavati halvemmaksi. Jäisi vielä esim lasten kouluttamiseen sievoiset summat.!

        sinä siis HALUAT maksaa ruoastasi tuplasti enemmän kuin nykyisin! Kiitos sinulle siitä, ilman muuta parempi vaihtoehto käydä sinun ja sinunlaistesi kukkarolla.


      • paljastaa kaiken
        siis haluat kirjoitti:

        sinä siis HALUAT maksaa ruoastasi tuplasti enemmän kuin nykyisin! Kiitos sinulle siitä, ilman muuta parempi vaihtoehto käydä sinun ja sinunlaistesi kukkarolla.

        mentaalisesta ja intellektuaalisesta statuksestasi, jaksamista vaan !!!


      • Jonne H.
        siis haluat kirjoitti:

        sinä siis HALUAT maksaa ruoastasi tuplasti enemmän kuin nykyisin! Kiitos sinulle siitä, ilman muuta parempi vaihtoehto käydä sinun ja sinunlaistesi kukkarolla.

        Ainahan te toisten kukkaroilla käytte !
        Mikään ei suju omalla rahoituksella.


      • nyt sitten
        Jonne H. kirjoitti:

        Ainahan te toisten kukkaroilla käytte !
        Mikään ei suju omalla rahoituksella.

        polkuhinnoilla pärjäisi? Me kuluttajat vaadimme hyviä ruokia. Emme mekään pystyisi tuottamaan nuilla tuottajahinnoilla mitään.


      • veronmaksaja muka?

        sä mitää maalaisten lomia joudu maksaa, kun pistelet poskee tuettua ruokaa, että pystyt sitä ostaan, saat olla kiitollinen, että tukiruletti pyörii. ihan sunlaisia varten on koko tukisysteemi pistetty pystyyn, että saavat köyhätkin jotain pöytään.
        meillä ainakaan oo ollut yhtään ilmasta lomittajaa, ihan oon maksanu joka pennin ja myöhemmin joka sentin ihan itse. tai voihan sen tietty vääntää, et kuluttajahan sen on tietty maksanu, kun oon myynny tuotteet torilla suoraan asikaakille. mut itte oon vetäny myös sit niitä lomittajiakin... ja ihan kelpo tyttöjä ovat olleet, venakot on parhaita.
        varmaan sulla käy kateeksi, kun meillä menee hyvin, ensin tulee rahaa ja sit vielä saa ripsipiirakkaa. no, pitää kiiruhtaa maksaa jäännösvero, kun eilen unohtu, teikäläiset ymmärtämättömät puhuu mätkyistä, jos sattuu tulee jäännösveroo.


    • ex-petettyx

      Pettäjän tie on tuskainen, vie harhaan.Totta laulun sanat. Etsikää ja kuunnelkaa.

    • mieslomittaja

      mitäs jos isäntä nojailee maitotankkia vasten posket punaisena muniaan hieroen haalarin taskuissa

      • se joko

        tykkää sinusta tai sitten sillä on vaan satiaisia...


      • kokkeile ...

        se haluaa sua, ihana puppeli mies lomittaja .Sonta hommiin päivällä ja yöllä. Tosiasiassa. mua on kerran nainen suudellu aivan yllättäin, ei ollu maatilalainen.Vaan venäläinen. Ja minä siis oon nainen.Ei tuntunu hyvältä. Kyllä ku mies ottaa kiinni ja suutelee ja koskettelee, se se vasta hyvää on ja varsinkin maaseudun miehet. Muuten ukkomiehet ovat parasta.Siksi, kun ne ei puhele muille.


      • jokaisella
        kokkeile ... kirjoitti:

        se haluaa sua, ihana puppeli mies lomittaja .Sonta hommiin päivällä ja yöllä. Tosiasiassa. mua on kerran nainen suudellu aivan yllättäin, ei ollu maatilalainen.Vaan venäläinen. Ja minä siis oon nainen.Ei tuntunu hyvältä. Kyllä ku mies ottaa kiinni ja suutelee ja koskettelee, se se vasta hyvää on ja varsinkin maaseudun miehet. Muuten ukkomiehet ovat parasta.Siksi, kun ne ei puhele muille.

        alalla työelämässä joku haluaa jotakin. Flirttailusta ja pyllylletaputtelusta kuulee tuontuostakin kerrottavan.


    • Lomittaja + 30

      vanhempien miesten ( -50) "kuolaamisen" kestää mutta kun 10 vuotta nuoremmat isännänalut höpöttää joutavie ni sillon menee kyllä itelläki pasmat sekasin.
      Eikö löydy oman ikäsiä vai ollaanko jo niin epätoivoisia ett lomittaja"tyttönenkin" kelpais?? ;)

      • se ole sitten

        mukavaa, kun töiden lomassa höpötellään maailman asioista. Ei saisi olla niin tiukkapipoinen...


      • Lomittaja +30
        se ole sitten kirjoitti:

        mukavaa, kun töiden lomassa höpötellään maailman asioista. Ei saisi olla niin tiukkapipoinen...

        suoraan asiaan... Ei siin mitään mutku sattuu itte oleen varattu.... 8)


      • sanon jo vain
        Lomittaja +30 kirjoitti:

        suoraan asiaan... Ei siin mitään mutku sattuu itte oleen varattu.... 8)

        Kyllä sitä on tullut mieleen kaikenlaista kun on navetassa kahen kauniin nais lomittajan kanssa joka on kaikenlisäksi mukaava. Mielessä käy, minkälaista olisi tuon kanssa vähän ....ia . Mutta ei sitä arvaa edes ehottaa. Mitä pahaa siinä on jos vähän kokeilee ? Ei siinä olla avioeroa tekemässä. Kun vaan kaksi ihmistä hetken tekee hyvää toisilleen. Jos molemmat sitä haluaa. Näitä mietin.Joskus


      • Kumpparit pyörii
        sanon jo vain kirjoitti:

        Kyllä sitä on tullut mieleen kaikenlaista kun on navetassa kahen kauniin nais lomittajan kanssa joka on kaikenlisäksi mukaava. Mielessä käy, minkälaista olisi tuon kanssa vähän ....ia . Mutta ei sitä arvaa edes ehottaa. Mitä pahaa siinä on jos vähän kokeilee ? Ei siinä olla avioeroa tekemässä. Kun vaan kaksi ihmistä hetken tekee hyvää toisilleen. Jos molemmat sitä haluaa. Näitä mietin.Joskus

        jalassa, ei aina tiiä miten päin ois.
        Pahhaa tekköö..... ;)


      • ei usko
        Lomittaja +30 kirjoitti:

        suoraan asiaan... Ei siin mitään mutku sattuu itte oleen varattu.... 8)

        sinua, niin voit kieltäytyä siitä työpaikasta.


    • kolme kolmonen

      Minä olen lomittajatyttönen joka olen ihastunut, rakastua rapsahtanut sinuun ihana isäntä ! Tiedän että emännän kanssa sinulla ei synkkaa.Sinulla on kaunis koti ja sopivankokoinen maatila. Nautin, kun saan olla lähelläsi. Tykkään ihan kaikesta sinussa.Sain kyytiä kotiini, volvollasi. Enkä uskaltanut kertoa tunteistani.Mieli teki. Koen että sinäkin haluaisit lähemmin tutustua.Kumpikaan ei uskalla tehdä aloitusta.Jospa lukisit tämän viestin tässä. Minä rakastan sinua.

      • Maajulle

        nenä ettei tällaista omalle kohalle vaan osu,vapaalle miehelle...! :)


    • mikä salasuhde...

      Mikäs salasuhde tämä on kun olet julistamassa sitä. Anna niiden nussia, ei siinä omat kamppees kulu.

      • maalla taitaa olla

        aika mukavaa. Lomittajaneitokainen toisensa jälkeen tunnustaa että isännän kanssa on tai toivoisi olevan "säpinää". Mikäpä siinä.Kun vain ei unohdu se maidon imuttelu utareista...
        Kertokaa toki vähän yksityiskohtia... he he


      • Mietiskelijä Möttönen
        maalla taitaa olla kirjoitti:

        aika mukavaa. Lomittajaneitokainen toisensa jälkeen tunnustaa että isännän kanssa on tai toivoisi olevan "säpinää". Mikäpä siinä.Kun vain ei unohdu se maidon imuttelu utareista...
        Kertokaa toki vähän yksityiskohtia... he he

        On se vaan kumma, ettei koskaan satu kohalle ...


      • säpinata supinätä
        maalla taitaa olla kirjoitti:

        aika mukavaa. Lomittajaneitokainen toisensa jälkeen tunnustaa että isännän kanssa on tai toivoisi olevan "säpinää". Mikäpä siinä.Kun vain ei unohdu se maidon imuttelu utareista...
        Kertokaa toki vähän yksityiskohtia... he he

        Ei voi yksityiskohtia kertoa. Ylläpito poistais tai siirtäis sexi palstalle. Mutta kyllä kuule suhinaa on.......ja vaikka miltä kantilta ja vaikka missä, esim. massikan penkillä.....


      • emäntänä vuosia... ...
        säpinata supinätä kirjoitti:

        Ei voi yksityiskohtia kertoa. Ylläpito poistais tai siirtäis sexi palstalle. Mutta kyllä kuule suhinaa on.......ja vaikka miltä kantilta ja vaikka missä, esim. massikan penkillä.....

        MEILLÄ ON MASSIKKA. Ootko kenties ollu kyyvissä ? Hommaa omat kyytis kuule muuaalta vaan.Tunnen ukkoni. Se on herkkä ihastumaan, mutta aina on palannu luokseni, AINA. Ei oo pettänny , sillä puhumme avoimesti kaikesta.Mutta tuommoset narttulomittajat pitäis laittaa vanhoille pojille lomittamaan.UKKOMIEHET = UKKOMIEHIÄ ! EI VAPAATA RIISTAA ! Menikö jakeluhun ?


      • heh heheh hehehheeeee
        emäntänä vuosia... ... kirjoitti:

        MEILLÄ ON MASSIKKA. Ootko kenties ollu kyyvissä ? Hommaa omat kyytis kuule muuaalta vaan.Tunnen ukkoni. Se on herkkä ihastumaan, mutta aina on palannu luokseni, AINA. Ei oo pettänny , sillä puhumme avoimesti kaikesta.Mutta tuommoset narttulomittajat pitäis laittaa vanhoille pojille lomittamaan.UKKOMIEHET = UKKOMIEHIÄ ! EI VAPAATA RIISTAA ! Menikö jakeluhun ?

        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Tais osuu arkaan..auts...paikkaan. Pidä ukkos, Mulla on ihan oma mies, ikioma.En kyl ookkaan aloittaja, enkä toi massikka neito. Sinä paljastit tahattomasti, et oot aika epävarma . Mikä on paikkasi teidän yhtälössä.Pelkäätkö että --?? Ja hei, ei kukaan naislomittaja pysty yksinään raiskaamaan tai rakastumaan, niin että toinen ei olis siihen myös innokas, niin.


    • emäntä tuli lomareissulta?

      Toivottavasti sillä oli rentouttava loma.

    • sairasta ! ...

      Tämä aihe on todella sairasta. Lopettakaa. Ei tämä sovi tänne palstalle. Ketä edes kiinnostaa joittenkin suhteet? Lopetetaan tähän.Kiitos.

      • vieläkin!

        kiinnostaa????? Aika monia, näköjään. Miksi tämä asia on niin arka, älä nyt ota turhan vakavasti, vaikka tietyllä tavalla vakava puheenaihe onkin. Nämä ovat asioita, joiden parissa hyvin moni, ellei jokainen, jossain vaiheessa elämää painiskelee. Nostetaan nyt kissa kunnolla pöydälle. Harva sitä uskaltaa tehdä julkisesti, hyvä, kun edes tällä palstalla nimettömänä.

        Jos alkaa pelottamaan suhde omaan isäntäänsä näitä lukiessa, niin silloin on korkea aika tehdä jotakin. Puhuin jo aikaisemmin tällä palstalla ihmisten tyytymättömyydestä elämäänsä ja taisin olla oikeassa.

        Menkääpäs nyt emännät kipin kapin sen oman isännän luokse ja alkakaa korjaamaan tilannetta. Tiedätte kyllä, millä isännän saa hyvälle tuulelle... Minä ainakin tiedän ;)

        Ja jo vielä on epäselvää, kysykääpä asiasta vaikka tätä palstaa lukevilta isänniltä...


      • Mieslomittaja. ...

        Ketäkö kiinnostaa, nuo yli 6 tuhatta lukijaa ei ole väärässä. Tämä on palstan mielenkiintoisin asia. Ja ihan syystä. Kerrompa oman kokemukseni. Lomitin molempia yrittäjiä yhtäaikaa, se oli sillon kun niin oli tapana.No kerran iltalypsyllä emäntä tuli navetalle ympäripäissään, ei aivan. Tuli lähelle ja hihitteli.Pidin kyllä varani. Mutta yhtäkkiä laitto kätensä taskusta suoraan palleihin ja puristi niin pirusti että sattu.Se akka olis ollu heti valmis jos olisin lähteny mukaan. Otin käden pois ja talutin akan ulko ovelle. Siitä ei ikinä puhuttu ei silloin eikä nykystenkään. Niin että ei ne isännät vaan himokkaat emännät, niitä saa kans varoa.


      • ihminen...

        nää on niitä asioita mistä pitäisi puhua enemmän myös muaseuvulla. Kun ihmiset kohtaa niin pientä jännitettä voi aina viritä puolin ja toisin.
        Ehkä se herättää ajatuksia myös omista ihmissuhteista ja miten niitä voisi paremmin hoitaa. Kuten sanottu ihminen ei elä ainostaan leivästä...


      • lomittaja kakskyt vuotta .
        Mieslomittaja. ... kirjoitti:

        Ketäkö kiinnostaa, nuo yli 6 tuhatta lukijaa ei ole väärässä. Tämä on palstan mielenkiintoisin asia. Ja ihan syystä. Kerrompa oman kokemukseni. Lomitin molempia yrittäjiä yhtäaikaa, se oli sillon kun niin oli tapana.No kerran iltalypsyllä emäntä tuli navetalle ympäripäissään, ei aivan. Tuli lähelle ja hihitteli.Pidin kyllä varani. Mutta yhtäkkiä laitto kätensä taskusta suoraan palleihin ja puristi niin pirusti että sattu.Se akka olis ollu heti valmis jos olisin lähteny mukaan. Otin käden pois ja talutin akan ulko ovelle. Siitä ei ikinä puhuttu ei silloin eikä nykystenkään. Niin että ei ne isännät vaan himokkaat emännät, niitä saa kans varoa.

        Seksillä ei saa kiristää.Ei kukaan ei ketään.Emännät kattokoon peiliin jos isännät viihtyy lomittajattaren kanssa, muutenkin. Lomittajana tiedän jotain. Minulle isäntä purkautuu, siis kertoo asioita joita ei puhu vaimolle. Ja on varoittanut joskus, tästä älä puhu... Miksi te emännät ootte sellaisia, jokku, ettei teille voi puhua ? Ette kykene kuuntelemaan, tuomitsematta. Minä en milloinkaan ala vähättelemään saati tuomitsemaan, kun isäntä puhuu omaa kurjaa tilaansa ulos. Siinä ei ole sexiä. Se on lähimmäisenä oloa.Mutta ymmärrän sata ja kaksiprosenttia niitä, kellä saattaa tällainen suhde alkaa lämpenemään.Ei ne isäntämiehet ole kovia, juntteja, aijiä. Kyllä siellä sisimmässä on se kuulluksi, ymmärretyksi ja rakastetuksi tuleva tarve. Minulta löytyy monta tällaista tarinaa, ehkä ajankohtaisempaa, kuin luultu.Hyvä että täällä saa ja voi paljastella asioita ja monelta kantilta. Jatketaan vaan.Se puhdistaa ilmaa.


      • loma- anoomuskseen
        lomittaja kakskyt vuotta . kirjoitti:

        Seksillä ei saa kiristää.Ei kukaan ei ketään.Emännät kattokoon peiliin jos isännät viihtyy lomittajattaren kanssa, muutenkin. Lomittajana tiedän jotain. Minulle isäntä purkautuu, siis kertoo asioita joita ei puhu vaimolle. Ja on varoittanut joskus, tästä älä puhu... Miksi te emännät ootte sellaisia, jokku, ettei teille voi puhua ? Ette kykene kuuntelemaan, tuomitsematta. Minä en milloinkaan ala vähättelemään saati tuomitsemaan, kun isäntä puhuu omaa kurjaa tilaansa ulos. Siinä ei ole sexiä. Se on lähimmäisenä oloa.Mutta ymmärrän sata ja kaksiprosenttia niitä, kellä saattaa tällainen suhde alkaa lämpenemään.Ei ne isäntämiehet ole kovia, juntteja, aijiä. Kyllä siellä sisimmässä on se kuulluksi, ymmärretyksi ja rakastetuksi tuleva tarve. Minulta löytyy monta tällaista tarinaa, ehkä ajankohtaisempaa, kuin luultu.Hyvä että täällä saa ja voi paljastella asioita ja monelta kantilta. Jatketaan vaan.Se puhdistaa ilmaa.

        Lomaanomukseen pitäisi olla mahdollisuus laittaa, kenet haluais lomittajaksi. Ja sille vielä varahenkilö. Renkaassa se on helpompi, kun on se tuttu ja turvallinen. Mustasukkasille yrittäjille lomaanomukseen lisäys: lomittaja joka on helevetin ruma.


      • ole moisia
        loma- anoomuskseen kirjoitti:

        Lomaanomukseen pitäisi olla mahdollisuus laittaa, kenet haluais lomittajaksi. Ja sille vielä varahenkilö. Renkaassa se on helpompi, kun on se tuttu ja turvallinen. Mustasukkasille yrittäjille lomaanomukseen lisäys: lomittaja joka on helevetin ruma.

        juttuja meille sattunut. Meillä saa olla nuori tai vanha, mies- tai naislomittaja, kunhan navettatyöt tulee hyvin tehtyä. Töiden päätyttyä sitten tupaan kahville.


      • kaikkea nähnyt .
        ole moisia kirjoitti:

        juttuja meille sattunut. Meillä saa olla nuori tai vanha, mies- tai naislomittaja, kunhan navettatyöt tulee hyvin tehtyä. Töiden päätyttyä sitten tupaan kahville.

        Niin sitä minäkin luulin.


      • kukkanen,
        kaikkea nähnyt . kirjoitti:

        Niin sitä minäkin luulin.

        maailman kaunein kukkanen. Pipo ei vaan saa olla niin kireellä, täytyy kaikkien kanssa tulla toimeen eikä saa olla mustis.


      • e e mäntä
        Mieslomittaja. ... kirjoitti:

        Ketäkö kiinnostaa, nuo yli 6 tuhatta lukijaa ei ole väärässä. Tämä on palstan mielenkiintoisin asia. Ja ihan syystä. Kerrompa oman kokemukseni. Lomitin molempia yrittäjiä yhtäaikaa, se oli sillon kun niin oli tapana.No kerran iltalypsyllä emäntä tuli navetalle ympäripäissään, ei aivan. Tuli lähelle ja hihitteli.Pidin kyllä varani. Mutta yhtäkkiä laitto kätensä taskusta suoraan palleihin ja puristi niin pirusti että sattu.Se akka olis ollu heti valmis jos olisin lähteny mukaan. Otin käden pois ja talutin akan ulko ovelle. Siitä ei ikinä puhuttu ei silloin eikä nykystenkään. Niin että ei ne isännät vaan himokkaat emännät, niitä saa kans varoa.

        Oliko hauskaa ? Mutta oikein teit. Et käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Minä en ole ikinä aatellu meidän mieslomittajista semmoisia. Vaikka oisin pienessä sievisessä. Ollaanko me outoja ? Kun ei ole se ukkokaan innostunut lomittajanaisista. Kun on työt tullut tehdyksi, se on siinä. Se romantii...erotiikka. En kyllä usko puoliakaan teidän muitten sepustuksianne. Jos olisi näin kyllä asiasta enempi julkisella tasolla kirjotettaisiin.


      • kirjoittelevat
        e e mäntä kirjoitti:

        Oliko hauskaa ? Mutta oikein teit. Et käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Minä en ole ikinä aatellu meidän mieslomittajista semmoisia. Vaikka oisin pienessä sievisessä. Ollaanko me outoja ? Kun ei ole se ukkokaan innostunut lomittajanaisista. Kun on työt tullut tehdyksi, se on siinä. Se romantii...erotiikka. En kyllä usko puoliakaan teidän muitten sepustuksianne. Jos olisi näin kyllä asiasta enempi julkisella tasolla kirjotettaisiin.

        senkun vaan mustamaalatakseen lomittajia ja viljelijöitä. Ei niistä kannata välittää mitään.


    • lukekaapa tää

      Isäntä oli naislomittajan kanssa navetassa. Lehmää ei saatu millään kantavaksi. Se piti laittaa sonnien kettaan astutettavaksi.Lomittaja jäi pääpuolelle pitämään riimua kiinni ja isäntä piti ketan palkkia paikoillaan. Sonni hyppäs ja hyppäs toisenkin kerran. Isäntä sanoi lomittajatytölle : Kyllä minun nyt tekis mieli tehdä samaa..Tyttö siihen: Isäntä on hyvä vaan, sehän on isännän lehmä. Ja antoi riimun isännälle ja käveli pois.

      • tämä...

        tarina. Kertokaa lisää "tositarinoita" tyyliin "kokemusta on"...


    • isäntä + emäntä-lomittaja -

      Täällä tahallaan nyt mustamaalataan lomittajia. En usko yhtään että nuo jutut on tosia.Kunhan kirjoittelette aikanne kuluksi. Menkää töihin siitä ! Patalaiskat. Unta näätte ja haaveilette vaan isännistä, emännistä, lomittajista. Se ei ole kiellettyä. Mutta että suhde ? Höpö höpö. Vois ihan hyvin lopettaa koko jutun jo. Ei kiinnosta minua kun sen vertaa, että otin selville mistä on kyse. Ootte kieroja ja vääriä luonteeltanne, jotka näistä "paljastuksista" nautitte.

      • ex atteisti ...

        Mut tää ei okkaa uskon asia. tää on tietoo ja pala revästynä elävää elämää. Herää unesta. Ei kaikilla asiat oo niinku sulla ehkä on. Ei täällä kukaan oo mustamaalannu lomittajii, jos luit kaikki kommentit.Mahtavia olentoja nää lomittajat ! kymppi


      • kuin sokeri

        suussa sulaa niin nämä asiat jaksavat kiinnostaa...Kiihkeitä emäntiä on kyllä saanut juosta pakoon...


      • eräs isäntä

        ei suostunut lähtemään emännän kanssa kylpylään vaan jäi aina mielellään "töihin" nuoren lomittajanaisen kanssa. En nyt tässä väitä mitään mutta oli se isäntä aina kuin auringon paiste eukon ollessa kylpylähoidossa...


      • mieltä...

        tanskalainen kinkku on parempaa...


    • Isäntä

      Ilmoitti että viestiketjun hierarkia liian syvä.Syvältä meinaan minä.No sitten asiaan.Ei minua oikeasti vaivaa mikään,eikä parisuhdettakaan.Kunhan vaan lämpimikseni kirjoitan.On hienoa että myös sinä EMÄNTÄ pystyt tuomaan esille noita asioita.Olen huomannut että olemme harvinaisen paljon samalla aaltopiduudella.Ehkä joskus satumma samaan aikaan johonkin kylpyläreissulle.

      • todella hienoa

        tavata joskus. Ja olisi kiva vaihtaa ajatuksia muuallakin, kuin täällä, on vaan pikkusen hankala antaa edes sähköpostiosoitetta ilman, ettei se mene asiattomien käsiin. Lähden huomenna pariksi päiväksi isännän kanssa reissuun. Toivottavasti muistat minua jollain kivalla viestillä. Odotan kovasti, mitä mukavaa olet minulle kirjoitellut. Minäkin olen huomannut tietyn sielujen sympatian, se on arvokas asia tässä kyynisessä maailmassa, löytää ihminen, josta pitää aidosti. Missäs olet luurannut kaikki nämä vuodet? On kuitenkin ihanaa, että saan tutustua sinuun nyt.

        Toivottavasti todellakin tapaamme joskus. Odotan sitä päivää. Ja se kylpyläreissu, ei ole yhtään huono ajatus.

        Kirjoittelen vielä sinulle ennen lähtöä. Nyt pitää mennä töihin. Halaus sinulle.


      • täällä osotteita jaella
        todella hienoa kirjoitti:

        tavata joskus. Ja olisi kiva vaihtaa ajatuksia muuallakin, kuin täällä, on vaan pikkusen hankala antaa edes sähköpostiosoitetta ilman, ettei se mene asiattomien käsiin. Lähden huomenna pariksi päiväksi isännän kanssa reissuun. Toivottavasti muistat minua jollain kivalla viestillä. Odotan kovasti, mitä mukavaa olet minulle kirjoitellut. Minäkin olen huomannut tietyn sielujen sympatian, se on arvokas asia tässä kyynisessä maailmassa, löytää ihminen, josta pitää aidosti. Missäs olet luurannut kaikki nämä vuodet? On kuitenkin ihanaa, että saan tutustua sinuun nyt.

        Toivottavasti todellakin tapaamme joskus. Odotan sitä päivää. Ja se kylpyläreissu, ei ole yhtään huono ajatus.

        Kirjoittelen vielä sinulle ennen lähtöä. Nyt pitää mennä töihin. Halaus sinulle.

        Mutta kirjoitellaan.Olen toki krjoitellut aiemmin monille eri tahoille,mutta tämä keskustelumme on parasta mitä on ollut.Anna isännälle siellä lomalla hyvä hoito,siinähän sitä saa itsekkin.Ehkä tosiaan joskus-jollaintavoin pääsemme kohtaamaan.Olisiko mahdottomuus kylpylässä parinvaihto?Mietippä stä.


      • kepillä
        täällä osotteita jaella kirjoitti:

        Mutta kirjoitellaan.Olen toki krjoitellut aiemmin monille eri tahoille,mutta tämä keskustelumme on parasta mitä on ollut.Anna isännälle siellä lomalla hyvä hoito,siinähän sitä saa itsekkin.Ehkä tosiaan joskus-jollaintavoin pääsemme kohtaamaan.Olisiko mahdottomuus kylpylässä parinvaihto?Mietippä stä.

        jäätä... Nyt taisit osua heikoille jäille.
        Sulla on kyllä niin hyvät jutut, etten ole aikoihin kuullut. Mitähän sinä seuraavaksi ehdotat...
        Mutta vakavasti puhuen, ajatus ei kuulosta itseni kohdalla kovin hyvältä. Ystäväpiirissä on kokemusta asiasta, ei henkilökohtaista, ja se homma meni kyllä käteen pahemman kerran. Ero tuli kahdelle pariskunnalle, että napsahti.

        Itsellä on kyllä ollut joskus haaveissa saada samaan sänkyyn kaksi miestä, olen saanut siitä ehdotuksenkin, mutta jätin kokeilematta. Siihen hommaan jos alkaa, täytyy luotto pelata, ettei homma karkaa käsistä. Mutta olisi se ollut kokeilemisen arvoinen asia...

        Miten itselläsi, oletteko kokeilleet parinvaihtoa? Jos olette, niin miten kävi?

        Se hoidon antaminen isännälle saattaa jäädä tekemättä, mennään nimittäin sukuloimaan, eikä siellä ole mitään rauhaa. Ei ollut tarkoitus lähteä minnekään, mutta kun kutsuttiin, ei kehdannut kieltäytyä. Olisi kumpikin haluttu olla ihan kotona ja nukkua pitkään. Täytyy olla se aika ilman.

        Se meidän tapaaminen tulevaisuudessa on kyllä ihme, jos onnistuu, mutta käyhän tämä näinkin.
        Ei kai näistä meidän keskusteluista ole tarkoitus aiheuttaa itselle eikä muille ongelmia. Nautinnollinen juttuseura sinun kanssa saa hyvälle tuulelle. Sinun emäntä saa olla ylpeä miehestään.

        Vaan kun sinä niitä ehdotuksia heittelet minulle ilmaan, niin miltä kuulostaisi tällainen ajatusleikki: Iskisin sinut vaikka jossain kylpylässä ja haluaisin rakastella sen yön kanssasi. Vain sinä ja minä ja pitkä yhteinen yö... Rakastelisin sinua kuin vain nainen osaa, pitkään, hellästi ja täydellä tunteella.
        Mietippä sitä!


      • Isäntä
        kepillä kirjoitti:

        jäätä... Nyt taisit osua heikoille jäille.
        Sulla on kyllä niin hyvät jutut, etten ole aikoihin kuullut. Mitähän sinä seuraavaksi ehdotat...
        Mutta vakavasti puhuen, ajatus ei kuulosta itseni kohdalla kovin hyvältä. Ystäväpiirissä on kokemusta asiasta, ei henkilökohtaista, ja se homma meni kyllä käteen pahemman kerran. Ero tuli kahdelle pariskunnalle, että napsahti.

        Itsellä on kyllä ollut joskus haaveissa saada samaan sänkyyn kaksi miestä, olen saanut siitä ehdotuksenkin, mutta jätin kokeilematta. Siihen hommaan jos alkaa, täytyy luotto pelata, ettei homma karkaa käsistä. Mutta olisi se ollut kokeilemisen arvoinen asia...

        Miten itselläsi, oletteko kokeilleet parinvaihtoa? Jos olette, niin miten kävi?

        Se hoidon antaminen isännälle saattaa jäädä tekemättä, mennään nimittäin sukuloimaan, eikä siellä ole mitään rauhaa. Ei ollut tarkoitus lähteä minnekään, mutta kun kutsuttiin, ei kehdannut kieltäytyä. Olisi kumpikin haluttu olla ihan kotona ja nukkua pitkään. Täytyy olla se aika ilman.

        Se meidän tapaaminen tulevaisuudessa on kyllä ihme, jos onnistuu, mutta käyhän tämä näinkin.
        Ei kai näistä meidän keskusteluista ole tarkoitus aiheuttaa itselle eikä muille ongelmia. Nautinnollinen juttuseura sinun kanssa saa hyvälle tuulelle. Sinun emäntä saa olla ylpeä miehestään.

        Vaan kun sinä niitä ehdotuksia heittelet minulle ilmaan, niin miltä kuulostaisi tällainen ajatusleikki: Iskisin sinut vaikka jossain kylpylässä ja haluaisin rakastella sen yön kanssasi. Vain sinä ja minä ja pitkä yhteinen yö... Rakastelisin sinua kuin vain nainen osaa, pitkään, hellästi ja täydellä tunteella.
        Mietippä sitä!

        Parinvaihto on kiihottava ajatus,Mutta käytännön tasolla taitaa harvoin onnistua ilman jälkipuheita.Emme ole kokeilleet tuota koskaan,ja jos siihen tilaisuuteen joskus joudutaan,on oltava kaikkien osapuolten vapaaehtoisesti ja innolla mukana.Muuten sen saa unohtaa.Rakastan ja arvostan vaimoani niin paljon että soisin hänelle mielihyvin yön miehesi kera,VARSINKIN kun vaakakupissa itselle olisi tuollainen aarre kuin sinä. Se yö saattaisi jäädä vähille unille.Ehkä sen verran unta palloon,jotta saisit herätellä minua,niinkuin nainen vaan voi....


      • Isäntä
        Isäntä kirjoitti:

        Parinvaihto on kiihottava ajatus,Mutta käytännön tasolla taitaa harvoin onnistua ilman jälkipuheita.Emme ole kokeilleet tuota koskaan,ja jos siihen tilaisuuteen joskus joudutaan,on oltava kaikkien osapuolten vapaaehtoisesti ja innolla mukana.Muuten sen saa unohtaa.Rakastan ja arvostan vaimoani niin paljon että soisin hänelle mielihyvin yön miehesi kera,VARSINKIN kun vaakakupissa itselle olisi tuollainen aarre kuin sinä. Se yö saattaisi jäädä vähille unille.Ehkä sen verran unta palloon,jotta saisit herätellä minua,niinkuin nainen vaan voi....

        Emäntäiseni että olemme tämän palstan bestsellereitä.Kaksi yksinkertaista maalaista kirjoittaa toisilleen (ja vähän muillekin)maailman yksinkertaisimmasta asiasta.Mutta jatketaan,odotan jo innolla jatkoa.


      • juttukaveri!!!
        Isäntä kirjoitti:

        Emäntäiseni että olemme tämän palstan bestsellereitä.Kaksi yksinkertaista maalaista kirjoittaa toisilleen (ja vähän muillekin)maailman yksinkertaisimmasta asiasta.Mutta jatketaan,odotan jo innolla jatkoa.

        kuulolla? Hei taas. Sukulaisreissu on takana ja pari lomapäivää vielä edessä. Meitä on näköjään kaivattu, huomasin tuolla uusien viestien joukossa arvuuttelua.

        Olemme todellakin bestsellereitä ja jos saamme lukijakuntamme näinkin innolla odottamaan jatko-osaa, annetaan heille se ilo.

        Mitä kuuluu, oletkos ikävöinyt minua? Minulla meni reissu hyvin. Ukot harrasti illalla ensin kuviokelluntaa boolimaljan ääressä ja sen jälkeen kuviosammuntaa olohuoneessa. Arvaa maistuiko nauru, kun yksi toisensa jälkeen tipahti. Taisi kaikki olla vähän yliväsyneitä ja booli turhan vahvaa, joten jalat lähti alta.

        Me akkojen kanssa sitten parannettin maailmaa aamuyöhön asti. Oli tosi hauskaa, kikatettiin kuin pikkutytöt. Jutut ei kyllä ollu järjen valolla varustettuja, mutta sai nauraa pitkästä aikaa oikein sydämensä pohjasta.

        On ihana kuitenkin olla kotona, kaikki nukkuvat ja istuin äsken pitkään kynttilänvalossa ja oli jotenkin niin hyvä mieli.

        Olin jo menossa nukkumaan, kun uteliaisuus voitti ja päätin katsoa, mitä tänne kuuluu.

        Oletko kehitellyt uusia fantasioita? Minulla oli itse asiassa ikävä sinua ja sinun kirjoituksia. Päivät on saaneet ihan uutta vauhtia, sinun ihanat ja mehukkaat jutut saa oman seksuaalisuuden nousemaan entistä vahvempana pintaan. Kanssasi kirjoitellessa huomaa taas kerran, kuinka ihanaa on olla nainen.

        Luet varmaan aamulla tämän viestin. Haluan antaa sinulle lämpimän aamuhalauksen. Toivottavasti siellä päässä on kaikki hyvin.

        Nyt alan nukkumaan ja lähetän sinulle lämpimän ajatuksen juuri ennen nukahtamista.


      • Pitkä aika
        juttukaveri!!! kirjoitti:

        kuulolla? Hei taas. Sukulaisreissu on takana ja pari lomapäivää vielä edessä. Meitä on näköjään kaivattu, huomasin tuolla uusien viestien joukossa arvuuttelua.

        Olemme todellakin bestsellereitä ja jos saamme lukijakuntamme näinkin innolla odottamaan jatko-osaa, annetaan heille se ilo.

        Mitä kuuluu, oletkos ikävöinyt minua? Minulla meni reissu hyvin. Ukot harrasti illalla ensin kuviokelluntaa boolimaljan ääressä ja sen jälkeen kuviosammuntaa olohuoneessa. Arvaa maistuiko nauru, kun yksi toisensa jälkeen tipahti. Taisi kaikki olla vähän yliväsyneitä ja booli turhan vahvaa, joten jalat lähti alta.

        Me akkojen kanssa sitten parannettin maailmaa aamuyöhön asti. Oli tosi hauskaa, kikatettiin kuin pikkutytöt. Jutut ei kyllä ollu järjen valolla varustettuja, mutta sai nauraa pitkästä aikaa oikein sydämensä pohjasta.

        On ihana kuitenkin olla kotona, kaikki nukkuvat ja istuin äsken pitkään kynttilänvalossa ja oli jotenkin niin hyvä mieli.

        Olin jo menossa nukkumaan, kun uteliaisuus voitti ja päätin katsoa, mitä tänne kuuluu.

        Oletko kehitellyt uusia fantasioita? Minulla oli itse asiassa ikävä sinua ja sinun kirjoituksia. Päivät on saaneet ihan uutta vauhtia, sinun ihanat ja mehukkaat jutut saa oman seksuaalisuuden nousemaan entistä vahvempana pintaan. Kanssasi kirjoitellessa huomaa taas kerran, kuinka ihanaa on olla nainen.

        Luet varmaan aamulla tämän viestin. Haluan antaa sinulle lämpimän aamuhalauksen. Toivottavasti siellä päässä on kaikki hyvin.

        Nyt alan nukkumaan ja lähetän sinulle lämpimän ajatuksen juuri ennen nukahtamista.

        Tuo sinun lomasi.Tuntuu siltä että olen jäänyt jo koukkuun tähän juttuun,joten jatketaan.Pystytkö irrottautumaan lyhyelläkin lomalla maatilan rutiineista,vai tunnetko huonoa omaatuntoa tekemättömistä töistä? Tähän matkateemaan liittyen kerron seuraavan tapauksen.Olin kerran juhlimassa vähän kauempana kavereiden kanssa, ja sattuneesta syystä jouduin soittamaan emäntäni hakemaan minut kotiin.Oli mahtava krapulastondis,ja lämmittelin siitä vänkärin paikalta vaimoani kaikin mahdollisin keinoin. Sitten erään pienen metsäsaarekkeen kohdalla hän yllättäen ajoi auton parkkiin, ihmeen vikkelästi riisui housunsa poies.Ratsasti minulta stondiksen pois.Minulla näkyi tähtiä silmissäni,mutta tuntui se hyvältä. Eli tässä pieni vinkki monasti niin yksitoikkoiseen matkantekoon .Kokeilemisiin.


      • taitaa olla
        Pitkä aika kirjoitti:

        Tuo sinun lomasi.Tuntuu siltä että olen jäänyt jo koukkuun tähän juttuun,joten jatketaan.Pystytkö irrottautumaan lyhyelläkin lomalla maatilan rutiineista,vai tunnetko huonoa omaatuntoa tekemättömistä töistä? Tähän matkateemaan liittyen kerron seuraavan tapauksen.Olin kerran juhlimassa vähän kauempana kavereiden kanssa, ja sattuneesta syystä jouduin soittamaan emäntäni hakemaan minut kotiin.Oli mahtava krapulastondis,ja lämmittelin siitä vänkärin paikalta vaimoani kaikin mahdollisin keinoin. Sitten erään pienen metsäsaarekkeen kohdalla hän yllättäen ajoi auton parkkiin, ihmeen vikkelästi riisui housunsa poies.Ratsasti minulta stondiksen pois.Minulla näkyi tähtiä silmissäni,mutta tuntui se hyvältä. Eli tässä pieni vinkki monasti niin yksitoikkoiseen matkantekoon .Kokeilemisiin.

        jäänyt koukkuun itse kukin.

        Aikaisemmin kannoin huolta tekemättömistä töistä, mutta en enää. Ne työt kun ei lopu koskaan. Nykyään osaan jo itsekkäästi vaatia myös omaa aikaa ja rentoutumista. Käyn itsekin, kuten myös mieheni, välillä yksin "nollaamassa". Tekee hyvää välillä päästä tutustumaan uusiin ihmisiin ja olla liikenteessä vaikka aamuyöhön, jos siltä tuntuu, tarvitsematta huolehtia kenestäkään muusta kuin itsestä.

        Luitko muuten uusimmista keskustelunaiheista, kun joku arvosteli emäntää, joka peräti oli yksin liikenteessä ja oli vielä lähtenyt kahden miehen mukana jatkoille. Jonkun pirtaan se ei ollut taas sopinut. Tais vaan kateus nykäistä kyseistä kirjoittajaa.

        Tapoja on monia matkanteon piristämiseen. Itse innostuin kerran kanssa hämmentämään isäntää vänkärin paikalta, ja pienessä sievässä kun olin, päätin tehdä kunnon suihinoton siinä isännän ajaessa. Muuten hyvä, mutta eihän siitä ajmisesta tullut mitään, piti pysähtyä seuraavalle taukopaikalle ja hoitaa homma loppuun siellä.
        Ois tainnu mennä muuten pöpelikköön.

        Että näin täällä päin.


      • Jonkunverran
        taitaa olla kirjoitti:

        jäänyt koukkuun itse kukin.

        Aikaisemmin kannoin huolta tekemättömistä töistä, mutta en enää. Ne työt kun ei lopu koskaan. Nykyään osaan jo itsekkäästi vaatia myös omaa aikaa ja rentoutumista. Käyn itsekin, kuten myös mieheni, välillä yksin "nollaamassa". Tekee hyvää välillä päästä tutustumaan uusiin ihmisiin ja olla liikenteessä vaikka aamuyöhön, jos siltä tuntuu, tarvitsematta huolehtia kenestäkään muusta kuin itsestä.

        Luitko muuten uusimmista keskustelunaiheista, kun joku arvosteli emäntää, joka peräti oli yksin liikenteessä ja oli vielä lähtenyt kahden miehen mukana jatkoille. Jonkun pirtaan se ei ollut taas sopinut. Tais vaan kateus nykäistä kyseistä kirjoittajaa.

        Tapoja on monia matkanteon piristämiseen. Itse innostuin kerran kanssa hämmentämään isäntää vänkärin paikalta, ja pienessä sievässä kun olin, päätin tehdä kunnon suihinoton siinä isännän ajaessa. Muuten hyvä, mutta eihän siitä ajmisesta tullut mitään, piti pysähtyä seuraavalle taukopaikalle ja hoitaa homma loppuun siellä.
        Ois tainnu mennä muuten pöpelikköön.

        Että näin täällä päin.

        Kainuussa se tukahduttaa,mutta POhjanmaalla se kannustaa. Tuo toisen palstan juttu osoitti tosiaan vain sen, ettei kyseinen henkilö osannut iloita erään emännän hyvästä tuurista.Tuskin se emäntä apea on ollut, vaikka kalpea ollutkin.Toivottavasti tyytyväinen. Sinun kuvaamasi tapa autoilla on vähintäänkin riskialtis.Huono siinä on autoa ajaa jos silmät pyörii päässä miten sattuu. ....Suihin otto on mielestäni parasta esileikkiä mitä on olemassa.Varmaan sinäkin herätät siten minut sitten joskus.......


      • Emännän sormet
        Jonkunverran kirjoitti:

        Kainuussa se tukahduttaa,mutta POhjanmaalla se kannustaa. Tuo toisen palstan juttu osoitti tosiaan vain sen, ettei kyseinen henkilö osannut iloita erään emännän hyvästä tuurista.Tuskin se emäntä apea on ollut, vaikka kalpea ollutkin.Toivottavasti tyytyväinen. Sinun kuvaamasi tapa autoilla on vähintäänkin riskialtis.Huono siinä on autoa ajaa jos silmät pyörii päässä miten sattuu. ....Suihin otto on mielestäni parasta esileikkiä mitä on olemassa.Varmaan sinäkin herätät siten minut sitten joskus.......

        Jossain muualla kuin tietokoneen namiskoilla, jatketaan silti. Pohdin tässä seuraavaksi niin arkaluontoista asiaa kuin tämän seurustelukumppanini ikää.Kestät varmaan aiheen,sillä kirjoituksiesi mukaan olet aivan tasapainoisen ihmisen tuntoinen.Kaksikymppinen et voi olla,sillä senikäisen päästä ei vielä irtoa tuollaisia ajatuksia. Et myöskään ole lähelläkään eläkeikää, koska mielipiteesi seksistä ovat aivan tätäpäivää.Veikkaanko paljon pieleen, jos sanon että olet jonkun verran alle nelikymppinen. Iällä ei kylläkään ole paljonkaan merkitystä tällä meidän käsittelyssä olevalla aiheella.Kerron siitä nyt pienen esimerkin. Nöössipoikana minulla oli pieni suhde kolmekymmentä vuotta vanhempaan viriiliin rouvashenkilöön.Hänen suustaan tuli seuraava viisaus.Ihminen on niin vanha kuin hän on mieleltään.Sain myös häneltä sellaista seksiä ja niin hyvin tarjoiltuna ettei ikinä sen jälkeen..No varmaan sinä panet paremmaksi? ELI TARINAN OPETUS lienee seuraava.Ottakaa arvon kypsään ikään ehtineet leidit nuori rakastaja.POjat haluaa oppia rakastelun jaloa taitoa,niin että sperma roiskuu lahkeesta. Palautetaanpa taas aivot sieltä lantion tasolta omalle paikalleen.Aamunavetan jälkeen pienet nokoset,ja sitten vähän traktoria korjaamaan.Kirjoitellaan.


      • ollaan taas!
        Emännän sormet kirjoitti:

        Jossain muualla kuin tietokoneen namiskoilla, jatketaan silti. Pohdin tässä seuraavaksi niin arkaluontoista asiaa kuin tämän seurustelukumppanini ikää.Kestät varmaan aiheen,sillä kirjoituksiesi mukaan olet aivan tasapainoisen ihmisen tuntoinen.Kaksikymppinen et voi olla,sillä senikäisen päästä ei vielä irtoa tuollaisia ajatuksia. Et myöskään ole lähelläkään eläkeikää, koska mielipiteesi seksistä ovat aivan tätäpäivää.Veikkaanko paljon pieleen, jos sanon että olet jonkun verran alle nelikymppinen. Iällä ei kylläkään ole paljonkaan merkitystä tällä meidän käsittelyssä olevalla aiheella.Kerron siitä nyt pienen esimerkin. Nöössipoikana minulla oli pieni suhde kolmekymmentä vuotta vanhempaan viriiliin rouvashenkilöön.Hänen suustaan tuli seuraava viisaus.Ihminen on niin vanha kuin hän on mieleltään.Sain myös häneltä sellaista seksiä ja niin hyvin tarjoiltuna ettei ikinä sen jälkeen..No varmaan sinä panet paremmaksi? ELI TARINAN OPETUS lienee seuraava.Ottakaa arvon kypsään ikään ehtineet leidit nuori rakastaja.POjat haluaa oppia rakastelun jaloa taitoa,niin että sperma roiskuu lahkeesta. Palautetaanpa taas aivot sieltä lantion tasolta omalle paikalleen.Aamunavetan jälkeen pienet nokoset,ja sitten vähän traktoria korjaamaan.Kirjoitellaan.

        Emännän sormet on olleet tasan keittiössä. Eilen tuli kylään yllätysvieraita. Oli armaat sukulaiset päättäneet oikein porukalla lähteä emännän lihapatojen ääreen. Ois vaan voineet ilmoittaa etukäteen. Ei paljon muuten meillä isännän kanssa naurattanut, ois ollu parempaakin tekemistä.

        Ikä ei ole ollut arka asia minulle koskaan ja oikein arvasit ikäni. Entäs siellä päässä?

        Minulla on sinulle pieni juttu, lue se ajatuksella, mitä tuntemuksia herättää:

        Herään aamuyön tunteina, kuun valo loistaa silmiini
        Tunnen unenlämpöisen, alastoman vartalosi vierelläni
        Käännyn katsomaan sinua
        Ihailen miehisyyttäsi, kosketan olkaasi,
        hyväilen rintaasi
        Suutelen vatsaasi ja tunnen sinun heräävän
        Suutelen yhä alempaa ja kuulen huokauksen karkaavan huuliltasi
        Otan sinun huulieni väliin, leikittelen kielelläni, kiusaan lämmölläni
        Kuulen nautintosi yltyvän, kiusaan vielä hetken sinua
        Työnnät sormesi hiuksiini ja ohjaat liikkeitäni kädelläsi
        kuulen himosi aistin halusi
        Tulen hellästi päällesi ja vien sinut seikkailulle lämpimään kosteaan pesääni
        Vien sinut matkalle nautinnon syvimpiin syövereihin
        Paratiisin kauimpaan kammioon
        Laukeat huutaen sisälleni, vielä hetken keinun ympärilläsi
        Ojennat kätesi ja otat minut syliisi
        hellästi, lujasti, rakastavasti
        Suutelet minua, painat lähellesi
        Vielä on hetki aikaa nukkua.


      • Isäntä
        ollaan taas! kirjoitti:

        Emännän sormet on olleet tasan keittiössä. Eilen tuli kylään yllätysvieraita. Oli armaat sukulaiset päättäneet oikein porukalla lähteä emännän lihapatojen ääreen. Ois vaan voineet ilmoittaa etukäteen. Ei paljon muuten meillä isännän kanssa naurattanut, ois ollu parempaakin tekemistä.

        Ikä ei ole ollut arka asia minulle koskaan ja oikein arvasit ikäni. Entäs siellä päässä?

        Minulla on sinulle pieni juttu, lue se ajatuksella, mitä tuntemuksia herättää:

        Herään aamuyön tunteina, kuun valo loistaa silmiini
        Tunnen unenlämpöisen, alastoman vartalosi vierelläni
        Käännyn katsomaan sinua
        Ihailen miehisyyttäsi, kosketan olkaasi,
        hyväilen rintaasi
        Suutelen vatsaasi ja tunnen sinun heräävän
        Suutelen yhä alempaa ja kuulen huokauksen karkaavan huuliltasi
        Otan sinun huulieni väliin, leikittelen kielelläni, kiusaan lämmölläni
        Kuulen nautintosi yltyvän, kiusaan vielä hetken sinua
        Työnnät sormesi hiuksiini ja ohjaat liikkeitäni kädelläsi
        kuulen himosi aistin halusi
        Tulen hellästi päällesi ja vien sinut seikkailulle lämpimään kosteaan pesääni
        Vien sinut matkalle nautinnon syvimpiin syövereihin
        Paratiisin kauimpaan kammioon
        Laukeat huutaen sisälleni, vielä hetken keinun ympärilläsi
        Ojennat kätesi ja otat minut syliisi
        hellästi, lujasti, rakastavasti
        Suutelet minua, painat lähellesi
        Vielä on hetki aikaa nukkua.

        Arvelin sen tapahtuvankin. Aistikasta, miltei runollista tekstiä.Eikä tuo sitäpaitsi ole mitään kuvitelmaa. Ainakin täälläpäässä noin käy parhaimmillaan. Joo, olen sinua pikkasen vanhempi,mutten paljoa. Vieraista sen verran,että on kohteliasta edes kysyä, onko talonväki kotona. Kun, ei enää jos, kun minä tulen käymään,kysyn sinulta eihän isäntäsi ole kotona.


      • kuin huomaat
        Isäntä kirjoitti:

        Arvelin sen tapahtuvankin. Aistikasta, miltei runollista tekstiä.Eikä tuo sitäpaitsi ole mitään kuvitelmaa. Ainakin täälläpäässä noin käy parhaimmillaan. Joo, olen sinua pikkasen vanhempi,mutten paljoa. Vieraista sen verran,että on kohteliasta edes kysyä, onko talonväki kotona. Kun, ei enää jos, kun minä tulen käymään,kysyn sinulta eihän isäntäsi ole kotona.

        ihmisen mielikuvitus on rajaton. Sille pitää vain antaa sopivat eväät, niin sillä siirtää vuoriakin. Siinähän se aika odotellessa kuluu, siis sinulla, kun pidät emäntääsi hyvänä. Meillä ois toiveissa, josko vaikka tänään olisi rauha keskittyä olennaiseen, noin viimeisen lomapäivän kunniaksi.

        Pitäsköhän panna pirtti pimeäksi ja lappu luukulle: ei olla kotona. Alkaa muuten rassata tämä odottelu puolin ja toisin isännän kanssa. Tuumailtiin tuossa hetki sitten, että kun lomittajat lähtee, niin me hypätään makuuhuoneen puolelle.

        Olet aika flirtti, jos en olisi monessa ollut mukana, saattaisin vielä langeta pauloihisi. Ja jos olisimme aikanaan tavanneet, ties mitä riemukasta olisimme saaneet aikaan. Mutta, mutta...
        Olen villi edelleen, kesyä minusta tuskin saakaan, eikä sitä edes isäntä halua.

        Vai, aiotko yrittää???


      • Isäntä
        kuin huomaat kirjoitti:

        ihmisen mielikuvitus on rajaton. Sille pitää vain antaa sopivat eväät, niin sillä siirtää vuoriakin. Siinähän se aika odotellessa kuluu, siis sinulla, kun pidät emäntääsi hyvänä. Meillä ois toiveissa, josko vaikka tänään olisi rauha keskittyä olennaiseen, noin viimeisen lomapäivän kunniaksi.

        Pitäsköhän panna pirtti pimeäksi ja lappu luukulle: ei olla kotona. Alkaa muuten rassata tämä odottelu puolin ja toisin isännän kanssa. Tuumailtiin tuossa hetki sitten, että kun lomittajat lähtee, niin me hypätään makuuhuoneen puolelle.

        Olet aika flirtti, jos en olisi monessa ollut mukana, saattaisin vielä langeta pauloihisi. Ja jos olisimme aikanaan tavanneet, ties mitä riemukasta olisimme saaneet aikaan. Mutta, mutta...
        Olen villi edelleen, kesyä minusta tuskin saakaan, eikä sitä edes isäntä halua.

        Vai, aiotko yrittää???

        Riittävällä itsetunnolla varustettu mies halua liian kesyä naista.Sinussa riittäisi varmaan tulta loppuelämäksi.Olet jo nyt lämmittänyt minua niin...Varo, olen ulkokuoreltani tasainen kuin viilipytty.Mutta sisältä..silkkihansikkaalla verhottu teräskäsi.


      • vielä...
        Isäntä kirjoitti:

        Riittävällä itsetunnolla varustettu mies halua liian kesyä naista.Sinussa riittäisi varmaan tulta loppuelämäksi.Olet jo nyt lämmittänyt minua niin...Varo, olen ulkokuoreltani tasainen kuin viilipytty.Mutta sisältä..silkkihansikkaalla verhottu teräskäsi.

        tähän ikäaiheeseen. Se jäi minulta kesken, kun ajatus karkasi jonnekin nautinnon atmosfääreihin kesken kaiken.
        En ole ikinä osannut määritellä ihmistä iän perusteella. Olen kyllä ikäni pitänyt vanhemmista miehistä, en oikein tiedä miksi. Muistan, kun nuorempana hapuilin ensimmäisten seksikokemusten kanssa, ei niitä paljoa ollut, mutta muistan ajatelleeni silloin, että tätäkö tämä nyt on?
        Itse ei päässyt alkua pitemmälle, kun toisella jo tuli. En saanut siitä itse irti mitään. Myöhemmin tietenkin ymmärsin asiaa paljon paremmin, mutta silloin se ketutti. Sitä ihmetteli, että missä se on se suuri, paljon puhuttu nautinto. Kun itse ei oikein päässyt jyvälle. Jätinkin ne puuhat katkolle pitkäksi aikaa.

        Sattuipa sitten tapaus, ei kummoinen, mutta se herätti minussa sen naiseuden, mitä olin kaivannut:
        Oltiin tyttöjen kanssa ravintolassa tanssimassa, minä selvinpäin, kun olin kuskin vakanssin saanut. Minua tuli hakemaan tanssimaan noin 15 vanhempi mies. Oikein fiksu, kohtelias ja jotenkin äärimmäisen aito, kovaraatinen mies.
        Siinä sitten tanssittiin ja juteltiin ja oli mukavaa. Siinä tanssiessa vartaloni heräsi ikään kuin unesta, tunsin oloni niin seksuaaliseksi ja halukkaaksi.
        Tanssiparini kyllä varmasti aisti sen, mutta antoi minun vain nauttia olostani, toisen ihmisen vartalon läheisyydestä. Se ilta päättyi ihanaan suudelmaan, ei enempään, enkä olisi muuta halunnutkaan.
        Se tapaus kaikessa pienuudessaan sai minut ymmärtämään oman voimakkaan seksuaalisuuteni ja ennen kaikkea sen, että kuinka nautinnollista on suudella ihmistä, joka tekee sen taiten. Siitä alkoi näihin päiviin jatkunut kiinnostus seksistä ja sen monista muodoista.

        Varopas muuten, ettet kuumene liikaa näistä minun lämmittelyistä, ettei minun tarvitse alkaa "viilentämään" oloasi, niin mielelläni kuin sen tekisinkin...
        Siinä kun on semmoinen pieni vaara, että siihen "viilentämiseen" voi vielä jäädä koukkuun...


      • Jotkut vertaavat
        vielä... kirjoitti:

        tähän ikäaiheeseen. Se jäi minulta kesken, kun ajatus karkasi jonnekin nautinnon atmosfääreihin kesken kaiken.
        En ole ikinä osannut määritellä ihmistä iän perusteella. Olen kyllä ikäni pitänyt vanhemmista miehistä, en oikein tiedä miksi. Muistan, kun nuorempana hapuilin ensimmäisten seksikokemusten kanssa, ei niitä paljoa ollut, mutta muistan ajatelleeni silloin, että tätäkö tämä nyt on?
        Itse ei päässyt alkua pitemmälle, kun toisella jo tuli. En saanut siitä itse irti mitään. Myöhemmin tietenkin ymmärsin asiaa paljon paremmin, mutta silloin se ketutti. Sitä ihmetteli, että missä se on se suuri, paljon puhuttu nautinto. Kun itse ei oikein päässyt jyvälle. Jätinkin ne puuhat katkolle pitkäksi aikaa.

        Sattuipa sitten tapaus, ei kummoinen, mutta se herätti minussa sen naiseuden, mitä olin kaivannut:
        Oltiin tyttöjen kanssa ravintolassa tanssimassa, minä selvinpäin, kun olin kuskin vakanssin saanut. Minua tuli hakemaan tanssimaan noin 15 vanhempi mies. Oikein fiksu, kohtelias ja jotenkin äärimmäisen aito, kovaraatinen mies.
        Siinä sitten tanssittiin ja juteltiin ja oli mukavaa. Siinä tanssiessa vartaloni heräsi ikään kuin unesta, tunsin oloni niin seksuaaliseksi ja halukkaaksi.
        Tanssiparini kyllä varmasti aisti sen, mutta antoi minun vain nauttia olostani, toisen ihmisen vartalon läheisyydestä. Se ilta päättyi ihanaan suudelmaan, ei enempään, enkä olisi muuta halunnutkaan.
        Se tapaus kaikessa pienuudessaan sai minut ymmärtämään oman voimakkaan seksuaalisuuteni ja ennen kaikkea sen, että kuinka nautinnollista on suudella ihmistä, joka tekee sen taiten. Siitä alkoi näihin päiviin jatkunut kiinnostus seksistä ja sen monista muodoista.

        Varopas muuten, ettet kuumene liikaa näistä minun lämmittelyistä, ettei minun tarvitse alkaa "viilentämään" oloasi, niin mielelläni kuin sen tekisinkin...
        Siinä kun on semmoinen pieni vaara, että siihen "viilentämiseen" voi vielä jäädä koukkuun...

        Naisen sielunelämää ja mopon sytytysjärjestelmää yhtä käsittämättömäksi.Mutta ei se näin mene.Ensi kokemukset seksistä ovat useimmille hapuilevia,eikä siinä tarpeet aina kohtaa.Yleinen käytäntöhän on, että parikymppinen mies hakee vain seksiä,ja teinityttö läheisyyttä.Siitä tulee soppa,jonkamaku saattaa olla karvas. Luulen näin käyneen myös vaimoni kohdalla.Hänellä oli ollut kumppaneita ,(ja sanonpa hyväksikäyttäjiä) enemmälti tyttövuosinaan. Mutta sanojensa mukaan vasta minun kanssa hän löysi nautinnon. SAnotaan,että naisen orgasmi on mielentila. Ja näin uskon kokemukseni mukaan olevankin,ei siinä miehen sen hetken "suoritukset " paljon paina jollei fiilikset ole kohdallaan. Kerro minulle(ja samalla lukijoille) miten viimeinen lomayösi sujui.Nukuitteko vain väsyä poies,vai keskityttekö olennaiseen.Pääsitkö huipulle. onhan tässä taustatyötä asian eteen tehtykin. Kyllä nyt pitää lähteä töihin.Ulkona pimeä,mutta mieli valoisa. P.S. olen jo koukussa.


      • luulet minun
        Jotkut vertaavat kirjoitti:

        Naisen sielunelämää ja mopon sytytysjärjestelmää yhtä käsittämättömäksi.Mutta ei se näin mene.Ensi kokemukset seksistä ovat useimmille hapuilevia,eikä siinä tarpeet aina kohtaa.Yleinen käytäntöhän on, että parikymppinen mies hakee vain seksiä,ja teinityttö läheisyyttä.Siitä tulee soppa,jonkamaku saattaa olla karvas. Luulen näin käyneen myös vaimoni kohdalla.Hänellä oli ollut kumppaneita ,(ja sanonpa hyväksikäyttäjiä) enemmälti tyttövuosinaan. Mutta sanojensa mukaan vasta minun kanssa hän löysi nautinnon. SAnotaan,että naisen orgasmi on mielentila. Ja näin uskon kokemukseni mukaan olevankin,ei siinä miehen sen hetken "suoritukset " paljon paina jollei fiilikset ole kohdallaan. Kerro minulle(ja samalla lukijoille) miten viimeinen lomayösi sujui.Nukuitteko vain väsyä poies,vai keskityttekö olennaiseen.Pääsitkö huipulle. onhan tässä taustatyötä asian eteen tehtykin. Kyllä nyt pitää lähteä töihin.Ulkona pimeä,mutta mieli valoisa. P.S. olen jo koukussa.

        hipparoineen ylhäällä tuohon aikaan???
        Oli tosi kivaa, illalla väsytti kummallakin niin, että otettiin vaan isännältä "into" vähemmäksi. Sammuttiin kuin saunalyhdyt sen jälkeen.
        Heräsin kuitenkin yöllä, en ensin raskinut isäntää herättää, mutta kun hoksasin miehellä olevan valmiin seisokin, niin suotta sitä tuhlaamaan.
        Mies hereille ja ei kun menoksi.

        Annoin ja sain ja hyvää teki, heh...
        Isäntä sai yhden ylimääräisen vapaa-aamun. Kävin yksin navettatöillä ja minua odotti valmis aamiainen, kun tulin kotiin. Kyllä kannatti, mieskin on yhtä hymyä.

        Että näin... järki seisoo itsellä vieläkin... mitähän minä muuta äsken ajattelinkaan..
        niin, Omat kokemukseni miehistä sänkyseurana rajoittuu muutamaan, enkä koe, että minua nuorempana kukaan olisi käyttänyt hyväkseen. Johtuu tod.näk. siitä, että olin niin jukuri, en alkanut millekään.
        Olen pahoillani vaimosi saamasta kohtelusta nuoruudessa, luulen kuitenkin, että avioliitto kanssasi on parantanut ja lopullisesti hävittänytkin hänen haavansa. Rakastava mies on kaikki, mitä siihen tarvitaan ja tiedän sinun olevan sellainen. Vaimosi varmasti osaa arvostaa sinua.

        Tuosta miehen suorittamisesta vielä, vaatii pitkän yhdessäolon, ennen kuin seksiin löytyy se yhteinen rytmi. Arki kun tulee vastaan, niin seksikin yleensä menee uusiksi, halusi sitä tai ei. Valitettavan usein se jää vähemmälle, mutta sitäkin suuremmalla syyllä niitä kertoja tulee vaalia, ilman paineita saamisesta tai antamisesta.

        Näin meillä, mitäs sinulle kuuluu? Toivottavasti hyvää, niin kuin kaikille lukijoillemme. Halaus sinulle, oikein lämmin sellainen.


      • edelleen....
        Jotkut vertaavat kirjoitti:

        Naisen sielunelämää ja mopon sytytysjärjestelmää yhtä käsittämättömäksi.Mutta ei se näin mene.Ensi kokemukset seksistä ovat useimmille hapuilevia,eikä siinä tarpeet aina kohtaa.Yleinen käytäntöhän on, että parikymppinen mies hakee vain seksiä,ja teinityttö läheisyyttä.Siitä tulee soppa,jonkamaku saattaa olla karvas. Luulen näin käyneen myös vaimoni kohdalla.Hänellä oli ollut kumppaneita ,(ja sanonpa hyväksikäyttäjiä) enemmälti tyttövuosinaan. Mutta sanojensa mukaan vasta minun kanssa hän löysi nautinnon. SAnotaan,että naisen orgasmi on mielentila. Ja näin uskon kokemukseni mukaan olevankin,ei siinä miehen sen hetken "suoritukset " paljon paina jollei fiilikset ole kohdallaan. Kerro minulle(ja samalla lukijoille) miten viimeinen lomayösi sujui.Nukuitteko vain väsyä poies,vai keskityttekö olennaiseen.Pääsitkö huipulle. onhan tässä taustatyötä asian eteen tehtykin. Kyllä nyt pitää lähteä töihin.Ulkona pimeä,mutta mieli valoisa. P.S. olen jo koukussa.

        Puhuit aikaisemmin kokemuksestasi vanhemman rouvashenkilön kanssa. Siitä kuinka hän opetti sinulle rakastelun saloja jne.
        Jos olisin ollut varustettu tällä päällä silloin nuoruudessa, olisin mielelläni hankkinut oppini seksistä vanhemman miehen kanssa, sellaisen, jolla olisi jo ollut ote tyyliin; naiselle nautinto myös.
        Mutta toisaalta, oppia ikä kaikki. Tuskin olisin kasvanut tällaiseksi ihmiseksi ilman menneisyyteni kokemuksia. Menneisyyshän muokkaa meistä kaikista niitä, keitä olemme.

        Ja vielä siitä koukussa olemisesta; Sinun, niin kuin minunkin, varmaan tarttis tehrä jossain vaiheessa jotakin sille asialle.
        Mutta mitä, siinäpä kymysys, ei kun kysymys, heh...
        Sekoilenkohan minä...
        Hällä väliä...
        Luulen kuitenkin, että kun pääset emäntäsi kanssa sinne laatulomalle, ainakin sinun "koukutukses" helpottuu kympillä. Vai mitä?


    • koukussa ollaan !!!!!!!!!...

      Tämä ketju on todella hyvä !!! Puhua näistä vaietuista asioista. Läheisyyden, rakkauden, rakastelun tarpeesta. Ja unelmista, unelmoimisesta.Tänä- ja näina aikoina maanviljelijöillä on aika ankeaa, niinkus tiedätte. On hyvä että kirjoitellaan edes jostain nautintoa tuovasta asiasta. Ottakaa vaan rohkeasti osaa!!

      • ketju ...

        Tää ketju pitäis saada etusivulle, kuka osaa siirtää, niin siirtää...


      • AKL

        Mielnkiintoista


    • mistäkö

      Olen 30 vuotta työskennellyt lomittajana ja ainoastaa 3 isännän kanssa ollu sillee..et aika harvinaista herkkua.

    • Minäkin aikoinaan -90 luvulla nuorena hoikkana lomittajapoikana kiersin tiloja. Kyllähän sitä kaikkea näki ja kuuli. Ja olihan sitä joskus jotain katseita enemmän...jossain taloissa. Mutta parempi vaieta ettei tule ikäviä jälkipuheita. Yhdessäkin talossa yritettiin naittaa naapurin tytölle. Ja vaikka nuorimies olinkin niin kyllä joskus poikamies isännätkin katseli vähän turhan pitkään 😉. Itse kuitenkin olin ujo ja varovainen joten siihen se yleensä jäi. Hauska kuitenkin muistella menneitä aikoja 😊

      • lomittajapoika

        Erikoinen ketju. Lomittajanhommissa tulee vastaan kaikenlaista. Mulla lomittajapoikana ei kyllä mitään aivan erityisen erikoista ole tullut vastaan. Mitä nyt talojen naisväestä on ollut silmänruokaa lomittajalle. Ja kuulemma päinvastoinkin. Kesähelteet on mukava sää siinä mielessä.
        Nii ja vanhapiikaemännätkin jos on katsoneet vähän pitempään;) Useampi vanhempi emäntä on sanonu että kun olis vaa nelkytvuotta nuorempi... Voin väittää että jossain talossa on oltu selvästi kitkeriä kun oma jälkikasvu ei ole pätkääkään kiinnostunut maataloudesta toisin kun mä. Että on varmasti vävyksikin katsottu.


      • Anonyymi

        Toive ajattelua.


    • Anonyymi

      Tästä aiheesta on taitettu peistä aikoinaan myös Maaseudun Tulevaisuuden lukijain palstalla!
      ;D

      • Anonyymi

        Toive ajattelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toive ajattelua.

        eräskin emäntä lähti yksin kanarialle


    • Anonyymi

      Olikohan 80- luvulla, kun kunnan yhteen lomarenkaaseen tuli nuori mies lomittajaksi. Muutaman vuoden oli, sille aikaa kaikkiin renkaan taloihin syntyi iltatähti. Toki en väitä, että nuori mies ne alulle laittoi, olihan hänellä omakin perhe, mutta ehkä sai aikaa vipinää talonväkien kemioissa.

    • Anonyymi

      Pankkopojat unelmoi tummelipuekin kanssa.
      Yleensä se menee niin että emäntä lähtee.

      • Anonyymi

        Varsinkin "tummelipuekin"...

        Ja lukihäiriö.....


    • Anonyymi

      Olipa miten hemaiseva lomittaja tahansa, niin kyllä työhaalarit ja lehmänhaju tappaa niistä kohtaamisista kaiken romantiikan. Sen lisäksi kun ottaa huomioon, että yhteinen työaika tapahtuu pelkästään navetassa, eikä sielläkään välttämättä edes lähekkäin, ei ole mitään epäselvää. On myls muistettava, että minkään sorttinen flirttailu voi naispuolisen lomittajan mielestä,täyttää seksuaalisen häirinnän tunnusmerkit.

      • Anonyymi

        Ah kuinka onkaan ihana hajusi! Kyllä navetan tuoksu emännän hiuksissa iholla
        kaulalla antaa mukavasti vaan lisä kiihoketta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah kuinka onkaan ihana hajusi! Kyllä navetan tuoksu emännän hiuksissa iholla
        kaulalla antaa mukavasti vaan lisä kiihoketta!

        Juu,ei huomaa,jos sattumalta pääsee piaru,kun lehmän haju peittää kaikki alleen. 😁


    • Anonyymi

      Monen maajussin ainoat naiskontaktit ovat oma äiti ja lomittaja

      Tästä lähtökohdasta on hyvä jatkaa näitä satuja .

    • Anonyymi

      Tuo 'kaunis nuori lomittajanainen' on kyllä niin utopistinen ajatus, kuten olisi myös 'komea nuori lomittajamies'. Ensimmäisen olen nähnyt ehkä kerran, ja jälkimmäisen ehkä hiukan useammin, mutta kyllä se 'nuori' on yleensä lähempänä 30v, ja perheellinen. Toisekseen, työtahti on nykyään semmoinen, että paremminkin ei ehdi kaikkea edes työajan puitteissa tehdä, eikä niinkuin ennenvanhaan, että höttöaikaa jää. Eikä sitä silloinkaan kuherteluun käytetty, kyllä sille joutoajalle töitä löytyi jos ei navetasta niin sen ulkopuolelta. Kuhertelua ei ole tarjonnut kuin yksi Isäntä kerran, mutta silläkin oli jo kuudes puoliso menossa, että siihen soppaan jokainen osasi olla itseään sotkematta, ja oli varsin luotaantyöntävän näköinen ja -oloinen muutenkin. Ja minä kihloissa jo nykyisen mieheni kanssa.

      • Anonyymi

        On siinä äijässä kumminkin jotain ollu,kun aina on uuden löytänyt,edellisen lähdettyä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siinä äijässä kumminkin jotain ollu,kun aina on uuden löytänyt,edellisen lähdettyä....

        Makunsa kullakin. Parikymppistä ei viehåttänyt yli 40v egoisti. Motto oli 'kyllä akat kantaa'. Päti niin navetan apuvälineisiin, taloudenpitoon kuin polttopuihin. Kantoi kai ne, aikansa...


    • Anonyymi

      Vanhoja kauroja. Jo vuosikymmenet sitten isännät yrittäneet lomittajien sänkyyn, lomittajat emäntien sänkyyn. Lomatoiminnan alkaessa lomittajat joutuivat yöpymään maatiloilla. . Ja jos taivas on vakalle kannen löytänyt ni kukapa sitä luojan töitä muuttamaan. Kun entinen akka ajettu kuiviin niin uutta putkeen.

    • Anonyymi

      Mukava on vehata Jussien kansss

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1143
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      790
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      789
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      774
    7. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe