ollaan tässä ostamassa eka kämppää.Ajateltiin tehdä keittiöön pintaremppaa.Eli ei ole kyse kuin kaapin ovien vaihdosta ja vähän uusia kaakeleita.Keittiö on kk.ja ovia noin 10kpl.Osaisko kukaan heittää ihan vain jotain hinta-arviota??
pintaremppaa!!
5
1136
Vastaukset
- ei.....
ehkä noin 2,000 euroa.
keittokomeroa suureman keittiön täydellisen uusimisen koneineen, siis mikäli tarkoitit 2.000 €..
- Itse teet
Jos ei ole peukalo keskellä kämmentä, niin alta 500€ selviät tuollaisesta rempasta. Ja paljonkin alta, jos et mitään erikoisia ovia valitse.
- ovat...
vakio mittaa niin n. 200e ja kaakelit voi maalata, maalia löytyy ainakin bauhaussista.
- itse niin ei tule kalliiksi
Itse tein koko kämppään pintaremontin. Revin vanhat tapetit pois, asensin muovimatot joka huoneeseen, lattialistat, saumalistat, uudet tapetit molempiin makkareihin, kaikki muut pinnat paklasin, hioin ja maalasin (ei kylpyhuone).
Koko ilo maksoi noin 1600 euroa tarvikkeineen. Muovimatot n.70 m2, listat, maalia 4 purkkia 10l remonttiässää, tapetit oli tarjouksessa 6e/rll. Tapetoin molemmissa makkareissa 110 cm lattiasta ylöspäin, yläosan maalasin.
Kannattaa seurata hintoja - siinä säästää jo pitkän pennin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h372917- 1302468
- 422147
- 1582094
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201798- 401399
- 511047
- 861015
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24992- 114934