lasittunut/seisahtunut katse

mie vaan

mulla on useita kertoja päivässä semmonen lasittunut/seisahtunut katse et jään vaan katsoo jotain kohtaa räpyttämättä silmiä.. muuten ihan nomraali olo sillä hetkellä. mistä vois johtua?

9

5937

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä..

vitsi?

• mie vaan

no ei ole vitsi. nyt tämän syksyn ajan ollu.. alko 1-2 kerralla päivässä, nyt ihan useempia kertoja jatkuvasti päivittäin.

• sie vaan
        mie vaan kirjoitti:

no ei ole vitsi. nyt tämän syksyn ajan ollu.. alko 1-2 kerralla päivässä, nyt ihan useempia kertoja jatkuvasti päivittäin.

voi olla epilepsiaa. käy jutteleen lääkärille

• mie vaan
        sie vaan kirjoitti:

voi olla epilepsiaa. käy jutteleen lääkärille

en usko.. ei muita epilepsiaan viittavia oireita eikä "epilepsiavaloonkaan" reaktiota..

• outoa on
        mie vaan kirjoitti:

en usko.. ei muita epilepsiaan viittavia oireita eikä "epilepsiavaloonkaan" reaktiota..

mullakin "seisahtuu" välillä katse yhtäkkiä ja katson "ei mihinkään". Eli katse ei ole mihinkään tarkka ja ihan kuin toinen silmä katsoisi eri paikkaan kuin toinen. Jos jollain on tähän vähänkään järkevä selitys, kuulisin sen mielelläni.

• random
        outoa on kirjoitti:

mullakin "seisahtuu" välillä katse yhtäkkiä ja katson "ei mihinkään". Eli katse ei ole mihinkään tarkka ja ihan kuin toinen silmä katsoisi eri paikkaan kuin toinen. Jos jollain on tähän vähänkään järkevä selitys, kuulisin sen mielelläni.

Njah,
        oiskohan väsymyksestä johtuvaa kun tuntuu väsyneenä jumittavan useammin? :)

• ts

Hei!
      Onko asiaan löytynyt selitystä???
      Kärsin itse samasta vaivasta,ei oo mitään kivaa..

• ongelmallinen

täällä samaa ongelmaa.oisko jollai kenties vinkkiä mistä saattais johtua? psykoosi eplilepsia suljettu pois? sokeritauti? help

• Anonyymi

Voi olla traumaperäisestä stressihäiriöstä johtuva dissosiatiivinen oire. Kun katse lasittuu ja näkö hieman sumenee, poistuu alitajuisesti nykyhetkestä ja voi liittyä trauman läpikäyntiä.

Vaihtoehtoisesti johtuu väsymyksestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3105
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2653
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1519
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe